El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:19.8ºC | Humitat: 81% | Pressió: 1017Hpa | Vent: ESE 3 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2197 | divendres 31 de octubre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
ESPORTS | dilluns 23 agost '10 | 11:55 | 1326 lectures |
FUTBOL

El FC Cambrils empata a dos al camp del Constantí en un nou partit de pretemporada

Text Redacció  Fotografia Lluís Rovira i Barenys

Imatge del partit de pretemporada que el FC Cambrils va jugar davant l'Hospitalet

El FC Cambrils va empatar a dos en el partit que va disputar ahir a la tarda al camp del Constantí i que serveix per anar configurant la plantilla de cara a la temporada 2010 - 2011. El FC Cambrils va fer una primera part fluixa i va arribar a la mitja amb el resultat de 1 a 0 en contra. A la segona part el Constantí, equip de la Segona Territorial, va marcar el seu segon gol al transformar un penal. El FC Cambrils va anar movent la banqueta i va aconseguir empatar el partit. El 2 a 1 el va fer Pau i el 2 a 2 va ser obra de Joaquín.
En aquests moments, el FC Cambrils té quatre jugadors lesionats. El següent partit de pretemporada, el diumenge a les 7 de la tarda a casa i davant el Mas Pellicer, servirà, pràcticament, per definir la plantilla d'aquesta temporada.



EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 16 comentaris rebuts

com veieu l'equip? les informacions que tinc es que no pinta molt bé, el nivell en general es bastant mediocre. Més d'un no acabarà l'any, i no hem referixo a l'entrenador, que aquí a Cambrils tenen la cadira ben calenteta i no els fan fora mai, ni tan sols quan fan el paper de l'any passat amb l'equip que hi havia, pero... això es Cambrils
més d'un no acabarà | Contestar aquest comentari! | 23/8/2010 - 21:34
Us esteu passant
Vull que tots els socis i aficionats del FC Cambrils, sàpiguen que estàn fent ells amb els seus jugadors, encara pitjor que l'UCF (tan criticada). Tenen un jugador que l'ha vingut a buscar un equip de fora (no diré noms ni del club ni del jugador) i la junta del FC Cambrils, no li vol donar la baixa, tot i que és per jugar en una categoría superior i en un club de més nivell, i al damunt el Sr. president li ha dit a aquest noi que vigili a veure si no jugarà en tot l'any. AIXÒ ÉS UN CLUB?? Voleu dir que no s'etàn passant aquest senyors?? Només critiquen al veí i ells son molt pitjors. Heu perdut un aficinat.
Decepcionat | Contestar aquest comentari! | 24/8/2010 - 10:28
Decepcionat.
No tens ni idea del ke dius.
aficionat. | Contestar aquest comentari! | 24/8/2010 - 15:30
El Jugador es el Vinyes i el Equip es la Reddis
Paparazzi | Contestar aquest comentari! | 24/8/2010 - 17:46
La meva opinió Mingo que que l'haurieu de deixar anar, això si, afanyeu-vos a buscar un substitut perque la lliga està molt aprop. Hi ha recanvis al mercat que milloren en Vinyes, si busqueu bé, trobareu el que us fa falta.
opinió | Contestar aquest comentari! | 24/8/2010 - 22:38
Esteu pagant per totes les coses que feu malament, sí sí futbol base!, dos equips per categoria mínim! i ara qué?? si és possible que i hagi categories que no en pogueu tenir ni un sol d'equip, au va!! deixeu treballar la gent que ho ha fet sempre amb futbol base i dediqueu-vos als gran, ni que estic dubtant que en sapigueu de tractar ningú vist el que estic sentint.... Ah i us recordo que fa uns quants anys no volieu ningú de casa, fitxaveu fora, i els jugadors van haver d'anar al Oleastrum o no?? Ara si que els voleu?? Deixeu tranquils als nois que vulguin marxar i en lloc de criticar si haguessiu callat potser les coses anirien d'un altre manera.
US PLANYO... | Contestar aquest comentari! | 25/8/2010 - 10:19
aficionat
Estàs segur que no tinc ni idea? com és que algú més ho saps?? perque ja veus que li han possat els noms al noi i al club. Informat com he fet jo abans de dir res. Les evidencies i veritats no es poden negar perque acaven sortint.
Decepcionat | Contestar aquest comentari! | 25/8/2010 - 10:21
Sr Orujo posat a casa teva i deix el cambrils.
Ell es va comprometre i a de cumplir i prou
soci | Contestar aquest comentari! | 25/8/2010 - 14:26
Per que defenseu la cantera i després demaneu que als jugadors de casa sel´s deixi anar al primer club que vingui a buscar-los, quan es tracta sembla ser del Reddis, que durant aquest 15 derrers anys ha estat per sota del Cambrils. Sigueu coherents, home.
neutral | Contestar aquest comentari! | 25/8/2010 - 14:41
Em cauria la cara de vergonya de no deixar marxar al Albert al Reddis tot i que l'equip li deu diners de la temporada passada.
Heu de mirar el millor per ell i no fustrar-li les opcions que te de jugar més amunt...
Vosaltres mateixos , però crec que aquesta no es la millor cartta de presentacio de cara als nous jugadors , pero si es que sou uns impresentables....
I pq us poseu amb el Sr. Toni Oruj , ell veu un jugador que li pot interessar i s'interessa per ell, orgullosos haurieu d'estar de tenir un jugador a Cambrils que tingui aquesta projecció.... es que el F.C. Cambrils mai ha anat a un club a buscar un jugador....???
Deixeu-lo volar | Contestar aquest comentari! | 26/8/2010 - 2:01
Soci
Així són les coses?? con una dictadura y punto?? Tamos apañaos no?? ha vuelto franco?? Tingues més respecte per la gent que aquí no s'està parlant de ningú en concret, i no sé qui és aquest senyor pero tú ets un maleducat. Parla de futbol i les coses que pasen i deixa tranquil.la a la gent. Cada dia m'agrada menys el f.c. cambrils per culpa dels directius i aficionats que té.
QUINA ENVEJA | Contestar aquest comentari! | 26/8/2010 - 8:43
Quina enveja.
A la gente que escribe en este forum, que pasa que no teneis otra cosa que hacer que hablar tan mal del fc cambrils, si tan buenos sois porque no entrais vosotros en la junta y asi lo arreglariais todo por lo que estoy viendo sabeis mucho de hablar pero de trabajar poco, dejad a la gente que hagan lo que crean mas oportuno que para eso estan ellos y si tan mal lo hacen , apuntaros vosotros para ver si lo haceis mucho mejor.
neutral | Contestar aquest comentari! | 26/8/2010 - 18:36
Camvieu l'entrenador, I poseu un de casa pero no vell, jove amb ganes de fer coses. Els socis pujarem al camp, amb el Rufino ja el coneixem i no massa bé
Soci | Contestar aquest comentari! | 27/8/2010 - 12:20
PRIMER TENDRIA QUE SA PIGUE QUI ETS ENDONA QUE DE FUTBOL NO IENTENS MAS PERQUE SI NO NO PARLERIAS DAQUESTA MANERA. ELS DOS ENTRENADOS QUE YA SON DE LOMILLO QUE YA A LA PROVINCIA DEMOSTRAT.
UN AFICIONAT | Contestar aquest comentari! | 29/8/2010 - 7:30
Soci, creo que de soci no tienes nada, di tu nombre y entonces sabremos quien eres majete
Antonio Alguacil | Contestar aquest comentari! | 28/8/2010 - 2:13
No diré qui soc per qué l'últim cop hem vau abroncar a la junta, però et garanteixo que soc dels pocs que paguem la cuota i dirè amb tot plé de ret el que penso. I és la veritat,vull el millor per el meu equip i aquest senyor no és el millor.
Soci | Contestar aquest comentari! | 28/8/2010 - 23:54