El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:13ºC | Humitat: 65% | Pressió: 1017Hpa | Vent: NO 17 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2231 | dimecres 17 de desembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | divendres 20 agost '10 | 11:48 | 1862 lectures |
CAMBRIROCK

La pluja obliga a suspendre el primer dia de concerts del Cambrirock

Text Redacció  Fotografia Berta Ruiz

Aspecte del recinte on es farà el Cambrirock, ahir a la tarda

La primera jornada de concerts del Cambrirock 2010 es va veure aigualida per la pluja que va caure durant el dia d'ahir a Cambrils. Després de l'intens xàfec que va caure al migdia, l'organització del festival va emetre un comunicat en el que s'anunciava la suspensió del concert per causes meteorològiques. A banda, també es va anunciar que la devolució dels diners de les entrades d'aquest primer dia de concert es farà a partir del proper dilluns 23 d'agost al lloc de venda on s'han adquirit. El cartell d'actuacions del primer concert d'ahir estava format pel grup madrileny Mago de Oz, els cambrilencs Melancomia i Kota Zero i Killus.

Avui i aquest cap de setmana, més concerts

La jornada de concerts d'avui donarà el protagonisme a l'escena indie, amb l'actuació del grup espanyol més important en aquest àmbit, Los Planetas. Juntament amb ells actuaran els belgues Vive la Fete, un altre dels plats forts d’aquesta edició. La jornada es completarà amb el grups Napoleon Solo i els catalans Mine.

Demà dissabte 21 d’agost serà el dia gratuït del festival i tindrà dos parts clarament diferenciades. D'una banda hi haurà una actuació per a tots els públics protagonitzada per Antonio Orozco. El cantautor barceloní actuarà a les deu del vespre i oferirà les cançons del seu darrer treball, ‘Renovatio’, amb el qual ha obtingut el disc d’or. Abans actuarà el grup Funambulista, liderat pel músic murcià Diego Cantero. A partir de les 12 de la nit arribarà el Cambrirock Club, amb les actuacions de la formació del Masnou Delafé y Las Flores Azules, amb el seu rock electrònic, i Cycle, que presentaran el disc ‘Sleepwalker’ i la seva barreja de funk, rock i electrònica. La nit es tancarà amb una sessió de Yasmine Gate vs. F.E.A

La última jornada del festival, diumenge dia 22, estarà monopolitzada pel hip-hop, amb el grup Violadores del Verso com a cap de cartell. Provinents de Saragossa, Violadores del Verso estan considerats com un dels grups punters del hip-hop espanyol, amb discs com ‘Vicios y virtudes’ o ‘Vivir para contarlo’ com a obres destacades. El cartell es completa amb Xhelazz, Matador Rockers i el grup local N’Klave. Per aquesta jornada, les entrades anticipades costen 18 euros i a taquilla, 23.



EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 19 comentaris rebuts

Bien, esperemos que llueva cada dia para que no se agan dichos conciertos.
Ana Puello | Contestar aquest comentari! | 20/8/2010 - 12:55
Ana "agan" del verbo hacer va con H.Todo lo demas me importa un pito pero podrias ser un poco mas tolerante.
Me da igual | Contestar aquest comentari! | 20/8/2010 - 14:28
Ana deja de defender a los incivicos...
Carlos | Contestar aquest comentari! | 20/8/2010 - 16:47
Ana Puello
Como se puede ser tan mala!!!! Has leido bien lo que acabas de escribir??? No me lo puedo creer. Yo también vivo muy cerca y no hace falta ser tan poco tolerante.
INTOLERANTES NO!! | Contestar aquest comentari! | 20/8/2010 - 13:29
Claro que si que soy intolerante, estos dichosos conciertos del Cambrirock solo traen chusma, delincuencia y in civismo. Sobre todo in civismo, y no soy mala o es que vendrás tu al día siguiente a quitar las meadas, cristales rotos y pintadas de nuestras casa, verdad que no, entonces por eso estoy contra estos actos, que realiza nuestro ayuntamiento, y mover tierra mar y aire asta que los dejen de hacer
Ana Puello | Contestar aquest comentari! | 20/8/2010 - 16:51
Molt bé, sí senyora, com deia aquell, en dos palabras: in-civismo. I no ho escriu separat un cop, no sinó 2, cosa que demostra que no és un error.
Ah! i que els concerts porten xusma i delinqüència és MENTIDA. Queixeu-vos del soroll i de la possible brutícia, però no de delinqüència.
Im-pressionant | Contestar aquest comentari! | 21/8/2010 - 11:18
totalment d'acord amb ana puello i jo tambe visç aprop,vinga que ja esta be, de rucades.................
pinaret | Contestar aquest comentari! | 20/8/2010 - 13:58
apa, tots els que CAAADA ANY es queixen, ja heu pogut dormir un dia més. No us queixeu, que si baixeu al port, sabrieu el que és soroll. Aneu els 3 dies restants de clausura, o a dormir en una cova, des de quan cambrils és silenciós?? va no em toqueu allò que no sona, i deixeu disfrutar a la joventut! Ja heu llegit que els proxims anys el Cambrirock canvia d'ubicació, ja ho heu aconseguit! pues muts i a la gabia! i sino a la farmàcia venen taps :D
no toqueu els col... | Contestar aquest comentari! | 20/8/2010 - 14:27
Booooooooooooooooooooooooooooootua! Ves si no plovia ahir! Sambla ser que el Mago de oz va canviar la bareta per un paraigües! Per sort avui no plourà i la múscia sonarà ben alta per deixar un bonic record als veïns ja que serà l'última edició en aquest lloc, que per si no ho sabeu no és per les queixes dels veïns, sinó del enorme valor d'aquell terreny pel govern municipal que ara ficaran l'INEFC, la carpa, skatepark, etc.
Un consell d'economista a polític malversador: encomptes de fer un macroconcert que dura el que dura, perquè no feu un sol dia amb moltes actuacions. Mireu i feu numeros que us sortirà molt més barat ;)
Leopoldo | Contestar aquest comentari! | 20/8/2010 - 16:12
no toqueu els collons... pinaret=zona urbana(no ludica)si em pogut dormir un dia mes, pero aquesta nit pasada no!i en som molts que ja fa horas que estem treballan i sino no vivim al port es per algo ¿no?
fins alli del ajuntafems! | Contestar aquest comentari! | 21/8/2010 - 8:50
i a veure si plou la resta de dies tambe, i ja posats la nit del foc. a veure si deixem les rucadetes de les festes i dediquem la pasta a un clavegueram digne, per exemple
m'en alegro | Contestar aquest comentari! | 21/8/2010 - 14:39
carallot, tu ets d'aqui perque si ho fosis t'estimaries la nit del foc com a festa del poble. N'estic fart d'amargats. Serà millor que menjis una mica d'all bran i així veuras la vida d'un altre color
:( | Contestar aquest comentari! | 23/8/2010 - 15:16
Hana pueya
in civismo y asta y agan
jjee | Contestar aquest comentari! | 21/8/2010 - 17:56
ANA PUELLO: Lo primero de todo aprende a escribir bien, vergonzoso las faltas de ortografia que haces.
Segundo, dime dónde vives, ya vendré yo mismo hacerte las pintadas y meadas en la puerta de tu casa y asi por lo menos te quejarás con razón. Yo también vivo al lado del concierto y todo esto que dices NO ES VERDAD. Te doy un consejo, haz como yo, en lugar de quejarme y amargarme la vida, me voy a escuchar un poco de música tomar algo con mis amigos y cuando llego a casa duermo como un angelito.
el meón del barrio | Contestar aquest comentari! | 21/8/2010 - 19:31
que educadito que eres no meon,debes de ir la mar de amimadito para poder dormir como un angelito, y si la señora ana puello hace faltas te aguantas ya que ella no es mal educada como tu, ¡apa fill meu que ta mare deu esta contenta amb tu !per cert jo tambe visc al costat i no dormo i al damunt em d'aguntar gent com tu!
macu el meon! | Contestar aquest comentari! | 22/8/2010 - 10:16
ANA PUEYO: con gente intolerante y invenciosa como tú imposible tener una convivencia civica en Cambrils. Comprendo que pueda molestar la música pero que digas que toda la gente que vamos al concierto es chusma, eso no te lo vamos a consentir. La gente que va a los conciertos es gente por suerte distinta a ti, que respeta la música y la gente que la hace.
vecina del nuevo cambrils | Contestar aquest comentari! | 22/8/2010 - 13:12
Per m'en alegro
La nit del foc serà el 4 de setembre i el proper 11 de setembre i haurà un altre concert de rock català amb OBRINT PAS, si vols un cosell, ves als concerts o pirat de casa teva!!!
JAJAJA | Contestar aquest comentari! | 23/8/2010 - 13:59
buenas tardes, yo vivo en el pinaret , y la musica molesta digamos lo que digamos molesta en el pinaret en la playa ya que la noche es para descansar y se hace pesado tantos dias considero que le ayumtamiento que hace tantas cosas se tendria que preocupar en ubicar algo para estos eventos que de hacerlos hay que hacerlos que ami no me desagradan pero la ubicaion seamos realistas no es la correcta sobre chusma tampoco lo considero es gente que va pasar un rato agradable la cual no tiene la culpa y no hay que pagarlo con el que va haber el concierto y hay que ser respetuosos con todos el mundo un vecino que tiene el escenario casi encima