El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:19.4ºC | Humitat: 65% | Pressió: 1021Hpa | Vent: SE 10 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2062 | dimecres 16 de abril de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
CULTURA | dimecres 18 agost '10 | 11:36 | 2084 lectures
|
MÚSICA

Obrint Pas, Strombers, Kayo Malayo, Malakaton i Toquem Fusta protagonitzaran el concert del 10 de setembre

Text Redacció  Fotografia Lluís Rovira i Barenys

Els Obrint Pas en la seva actuació a Cambrils, l'agost de 2007 dins el Cambrirock

El divendres 10 de setembre, el FesTOUR 2010 –el Festival Itinerant de la Música Catalana– desembarcarà a Cambrils amb un cartell d'actuacions format pels grups Obrint Pas, Strombers, Kayo Malayo i Malakaton. L'espai entre el Pinaret i la zona esportiva municipal, on aquesta setmana es farà el Cambrirock, serà l'escenari d'aquest concert emmarcat en els actes de la Diada de Catalunya. A partir de les 20 hores tindrà lloc l'obertura de portes al concert, el qual serà gratuït i a les 22 hores s'iniciaran les actuacions musicals.

El concert del FesTOUR a Cambrils comptarà amb l'actuació dels valencians Obrint Pas, una de les grans bandes de la música en català, que dins de la seva gira Tornem a casa, fan a Cambrils l'única actuació en terres de la demarcació tarragonina. És per això i per l'atractiu que suposa el cartell sencer d'actuacions que s'espera un concert multitudinari a la nostra població.
Els Obrint Pas compartiran escenari amb Kayo Malayo i el seu directe explosiu, Strombers i la seva festa que mai s'acaba; i Malakaton, el nou projecte dels Sotazero, amb altes dosis de rumba. Completarà el cartell d'actuacions el grup cambrilenc Toquem Fusta. En la seva aturada a Cambrils, FesTOUR compta amb l'organització de l'Àrea de Festes de l'Ajuntament i amb la col·laboració del Ball de Diables els Cagarrieres de Cambrils.

La gira FesTOUR 2010, arribarà a Cambrils després de passar per ciutats com Barcelona, Figueres, Reus, Granollers o Montblanc. Després de Cambrils, arribaran nous concerts a Vinaixa el dia 2 d'octubre, a Alcanar el dia 9 d'octubre i a Piera el 31 d'octubre. En cinc anys de festival, recorrent més d'una vintena de poblacions catalanes, el FesTOUR ha arribat a més de 80.000 espectadors i enguany es preveu arribar a més de 70.000 persones. Per a més informació es pot consultar la pàgina web de la gira www.festour.cat.






EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 15 comentaris rebuts

Felicitats al Met per organitzar una festa que serà un èxit total! Amb aquest cartell, ja es podria estalviar el Cambrirok!
congratulations | Contestar aquest comentari! | 18/8/2010 - 12:21
cartell dolent, dolent dolent!!! No cal portar grups reinvindicatius on nomes aniran 4 gats del poble i la resta seran dels voltants. Un altre fracas de la regidoria de festes, on ja sabem kin color politic te.
Ademes, un altra nit insoportable al barri del pinaret, estem farts!!!
Parrales | Contestar aquest comentari! | 18/8/2010 - 14:00
dolent? Doncs no flipes ni res, és realment bo!
Estamos locos o que? | Contestar aquest comentari! | 18/8/2010 - 22:22
Aquest concert estara a rebentar, amb obrint pas ja estaria ple i amb strombers i kayo malayo buf sera la rehostia
8werty8 | Contestar aquest comentari! | 29/8/2010 - 15:46
Va home va, aqu´ñi vindrà la tira de gent. El cartell és bo.
mmm... | Contestar aquest comentari! | 3/9/2010 - 9:54
una cosa és que no t'agradi però que hi poden fer cap uns quants milers de persones, entre gent del poble i de fora, això segur.
Gran concert el que ens espera el 10 de setembre i des d'aquí felicitar el regidor, per la part que li toca.
I també estic d'acord en que amb un parell de concerts amb grups de casa es podrien estalviar ben bé el Cambrirock
sempre anirem obrint pas... | Contestar aquest comentari! | 18/8/2010 - 17:38
No em toqueu allò que no sona, el mateix et dic a tu, una cosa és que els del Cambrirock no t'agradin a tu!!!
Cam. | Contestar aquest comentari! | 26/8/2010 - 12:08
Molt bon concert amb molt bons grups.
Amb concerts així sobra el Cambrirock i segur que surt molt mes económic.
I Parrales no volies arrós, doncs dos tasses.
Cada vegada em dono mes conte de la gent que arriba a sobrar a Cambrils.
nosa | Contestar aquest comentari! | 18/8/2010 - 23:49
osti tu... me n'alegro d'haver de treballar i perdre-m'ho xD
ple de perroflautes | Contestar aquest comentari! | 19/8/2010 - 10:48
dons si en sobra molta!tans com tots els que vindran pel cambrirrock dels collons!
fins alli del ajuntafems! | Contestar aquest comentari! | 19/8/2010 - 11:09
Personalment no m'agrada aquests grups... pero estic segura que molta gent anira! tant del poble com de fora.
cambrilenca | Contestar aquest comentari! | 19/8/2010 - 11:22
Quan surti la noticia d'aquest dia, moltes boques es callaran de la multitud de gent que hi haurà assistit...
followme | Contestar aquest comentari! | 19/8/2010 - 12:38
Si arribeu a dir mes tonteries sortireu a les noticies.
ihgnorantez | Contestar aquest comentari! | 19/8/2010 - 13:45
No se perque la gent es queixa del concert del pinaret ni tampoc del cambrirock, els dos events son diferents i sempre ha sigut aixi, suposo per que hi ha de haver varietat, qui no ho vulgui veure q no vagi al q no li agradi, pero amb aquesta actitud de queixar-se semble que per estar tots contents no n'hi hauria de haver concerts, absurd no?
Vanessa me la pone... | Contestar aquest comentari! | 23/8/2010 - 1:42
cartell dolent, dolent dolent!!! No cal portar grups reinvindicatius on nomes aniran 4 gats del poble i la resta seran dels voltants. Un altre fracas de la regidoria de festes, on ja sabem kin color politic te.
Ademes, un altra nit insoportable al barri del pinaret, estem farts!!!
____________________________________

t'interesara fer-ne mala propaganda d'aquest concert per les teves raos, pero sera una gran festa. qui coneix els grups ho sap.
informa't abans de criticar.
català | Contestar aquest comentari! | 8/9/2010 - 17:45