El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:27.8ºC | Humitat: 74% | Pressió: 1012Hpa | Vent: ESE 11 km/h | Precipitació: 3.3mm meteoclimatic.com 
    Edició 2167 | divendres 19 de setembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dimecres 16 juny '10 | 12:00 | 3819 lectures |
QUEIXA

Els treballadors municipals convoquen esmorzars col·lectius a les portes de l'Ajuntament com a queixa laboral

Text Lluís Rovira i Barenys  Fotografia Lluís Rovira i Barenys

Treballadors municipals esmorzant a les portes de la Casa de la Vila, aquest matí

Els treballadors de l'Ajuntament viuen una situació de malestar i descontentament per un seguit de greuges laborals que estan patint des de fa temps. Aquest malestar l'han volgut exterioritzar amb la convocatòria d'uns esmorzars col·lectius a les portes de l'Ajuntament que s'han iniciat avui i que està previst que continuïn els propers dies d'aquesta setmana, tal com es va decidir en l'assemblea general celebrada el passat 7 de juny. Aquest matí hi havia al voltant de quaranta treballadors municipals esmorzant a les portes de l'Ajuntament.

Negociacions encallades

Les queixes no venen motivades només per la retallada salarial que se'ls hi aplicarà properament. Hi han altres factors de pes com són l'endarreriment en l'elaboració de la Relació de Llocs de Treball (RLT) i la lentitud en enllestir el conveni col·lectiu que està damunt la taula des del febrer de l'any 2008. Pel que fa a la RLT, segons han comentat els representants sindicals a Revista Cambrils Diari Digital, és una eina bàsica per a determinar les funcions dels treballadors i està pendent d'enllestir-se des de l'any 2007. En aquest sentit, els treballadors municipals també denuncien la manca d'assistència reiterada a la Mesa negociadora per part del conjunt de regidors que en formen part. A banda, també es queixen de la restricció de drets a permisos dels treballadors recollits al conveni vigent.

Doble retallada

En el cas dels treballadors municipals, la retallada del sou s'ajunta a una pèrdua de poder adquisitiu que han anat experimentant els darrers anys, segons han apuntat fonts sindicals. Així doncs, calculen que des de l'any 2004 fins ara han tingut una pèrdua del poder adquisitiu de prop del 4 % ja que les actualitzacions dels IPC sempre han estat per sota de l'IPC de Catalunya. Ara doncs, la retallada de sous s'ajunta amb aquest dèficit acumulat amb els diferents IPC.

Respectar la totalitat del conveni

El Comitè d'Empresa i la Junta de Personal de l'Ajuntament de Cambrils demanen a l'Ajuntament una resposta al conjunt de treballadors pel que fa a la situació actual de la RLT, amb dates concretes per a la seva aprovació i aplicació així com, també, volen saber la voluntat de l'Ajuntament de fer complir la seva promesa respecte als diners reservats al pressupost, referents a la RLT.
També demanen que es torni a respectar la totalitat del conveni i de les lleis vigents, en tots els seus extrems, en relació a permisos per a conciliar la vida laboral, sense interpretacions restrictives i fins l'aprovació del nou conveni col·lectiu.

D'altra banda, el Comitè d'Empresa també demana negociar amb el conjunt de regidors de la Mesa negociadora i en especial, amb els membres que l'encapçalen. Volen que les veus que se sentin, en tot moment, siguin les dels representants dels treballadors i les del conjunt de la part política i no de la part tècnica. Aquesta última, diuen, només ha de servir d'assessorament legal per ambdues parts.

Per últim i referent a la retallada de salaris als empleats de l'Ajuntament, es demana que es tinguin en compte les reduccions ja aplicades en els darrers anys i que suposen un greuge respecte als empleats d'altres administracions públiques.

Antecedent l'any 1992

Aquestes actuacions de protesta tenen un precedent pel que fa al fons i, també, a la forma. El mes de gener de l'any 1992 els funcionaris de l'Ajuntament de Cambrils van encetar una vaga en defensa del seu poder adquisitiu ja que s'estava negociant el conveni col·lectiu i no s'arribava a cap acord. La vaga es va concretar en aturades de l'activitat, des de les 12 a les 2 del migdia. Com a preàmbul de la vaga i en motiu de protesta els treballadors esmorzaven a la plaça d'Espanya, on llavors hi havia les dependències municipals.




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 105 comentaris rebuts

Ara resulta que no era només cosa de Policia Local, sino que tot el personal de l'Ajuntament te problemes amb aquest equip de govern. La denuncia de manca d'assistència reiterada a la Mesa de Negociació indica una vegada més el tarannà prepotent i caciquil del tripartit.
Aquestos no son PL | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 12:13
Està clar que el que pretenem és expressar-nos col·lectivament per que l'actual situació laboral a l'ajuntament avanci i millori d'una manera justa, equitativa i transparent.
Komitè | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 0:43
Es que si ja es fotut aguantarlos com ciutadà, imegineu que deu ser el tenirlos de jefe directe.
Martinet | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 10:18
le echamos MORRO como tenemos poco Y DESPUES CRUZAMOS LA RIERA Y NOS VAMOS DE COMPRAS CON LA TARGETITA COLGADA AL CUELLO PARA QUE SE VEA QUE SOMOS TRABAJADORAS DEL AYUNTA----MIENTO
MORRO MAS ENCHUFE =A | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 12:22
Sense comentaris...
Pèrdua de poder adquisitiu? que ho preguntin als qui han perdut la feina.
Trobo molt bé que vulguin defensar els seus drets, però han de tenir en compte la situació global del país i que som la resta de ciutadans, que les passem, en molts casos, més magres que ells, qui els paga els sous.
Sentit comú | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 12:42
Hola sentit comú,
tenint en compte la situació global tots estarem d'acord que el fet de que hi hagi molta gent passant-les magres no és per culpa dels funcionaris, que també som ciutadans, amb familiars, amics o veïns que s'han quedat sense feina i als que ens agradaria poder ajudar. Però la solució no passa per castigar als empleats públics mentre milers de millions dels diners de tots continuen "salvant" els bancs que continuen repartint beneficis i primes "obcenes", o serveixen per mantenir les tropes a l'Afganistan. Si nosaltres no lluitem pels nostres drets, qui ho farà? I si hem d'ajudar ho farem amb responsabilitat, però que no ens facin pagar els plats trencats.
Komitè | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 23:55
aquesta junta i comitè no ens representen a tots els treballadors, que pleguin ja!
mai no havíem tingut uns representants tan inoperants. Tot el que hem perdut ha estat per la seva tossuderia i la seva mala gestió. Fora ja! eleccions!!!!
treballador emprenyat | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 12:42
Company treballador emprenyat,
Aquesta Junta i comitè està formada per representants de 4 sindicats, de diverses categories i departaments, fruït de les darreres eleccions sindicals. De ben segur que en ocasions ens haurem equivocat, però hem intentat seguir el que ha refrendat la majoria en les diverses assemblees. L'assemblea és sobirana i procurarem seguir el que la majoria consideri millor, assumint la responsabilitat. I agraïm totes les opinions i si aporten propostes molt millor.
Komitè | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 0:16
Heu fet un treball nefast, davant uns polítics pedants
2n Komité | Contestar aquest comentari! | 18/6/2010 - 16:47
Alguna proposta més?
Komitè | 19/6/2010 - 1:55
Molts dels que hi ha a la foto no van fer vaga i ara estan a la porta, indignant.
Feliciano. | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 12:51
Potser caldria llegir millor la noticia, per saber que la protesta no te res a veure amb la vaga de funcionaris
Funcionària | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 14:00
Don Feliciano,
ara mirem de fer pinya, cada un sap els seus motius i tots són respectables.
Komitè | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 0:36
Erem 40 a l'hora de fer la foto. Una mica abans erem uns quants més, potser 50. I a primera hora, o sigui, de 9 a 9:30 uns 40 més.
Antònia | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 12:56
50 de baixa, això si que tocaria els pebrots
2n Komité | Contestar aquest comentari! | 18/6/2010 - 16:48
Quants treballadors i professionals autònoms que hi han, amb molts mesos sense facturar i no fem el pena d'aquesta manera... Almenys vosaltres cobreu cada més. Us hauria de caure la cara de vergonya!!!!! Que us estem mantenint entre tots els cambrilencs...
autònom | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 13:33
Tu no mantens ningú, pagues per un servei i un treball.
........mantenido? | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 17:02
a veure sentit comú que et creus que per ser treballador de l´ajuntament no pago els meus impostos???? estas una mica equivocat, i jo tambe les passo magres amb 900 euros al mes ara em treuen el 5 % fotali gasto
yo tambe em pago el meu sou | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 14:21
Cert, 900EUR no és un sou per tirar coets, ni molt menys, i no dubto que paguis els teus impostos, però noi, tens el sou segur cada mes!!! i aquesta seguretat gairebé ningú que no sigui funcionari la té.
I si és dur passar el mes amb 900EUR, imagina't com deu ser passar-lo sense ni saber si els tindràs. Això és tot.
Sentit comú | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 18:46
Vamos de excursión, con la mochila la tortilla y el jamón......
monitor | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 14:41
Si algú creu que amb un sou de 1043EUR es pot tirar endavant una família de 4 membres l'animo a opositar i veurà què feliç serà!! No oblidem que els funcionaris també som TREBALLADORS..... ah!! i també contribuim a pagar les prestacions i subsidis dels aturats, el metge de tota la població (contrariament al que es pensa tots NO tenim assegurança mèdica privada), l'enllumenat del seu poble, etc.... o potser us penseu que tenim la vida regalada??!!
Anims als companys de Cambrils!!
TREBALLADOR públic | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 14:48
Gràcies company!
Komitè | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 0:56
pues no haber tenido tantos hijos...yo no tengo pq cobro una mierda y me aguanto
menos llorar!! | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 9:33
Aquest comentari em fa pensar que potser haurem de donar gràcies que no en tinguis...... tanta frustració i incomprensió cap els altres no pot ser bona. I que et quedi clar que lamento profundament la situació de ruina total a la que ens han portat a TOTS els treballadors aquest polítics, banquers i altres poders del estat.... ara només faltarà que entre nosaltres ens matem!!!
TREBALLADOR públic | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 14:35
los hijos son una responsabilidad muy importante, no se tienen sino se pueden cuidar, es asi , aunque a ti en tu mundo "tarta de fresa" te parezca tan horrible de aceptar. Irresponsable!!
menos llorar 2!! | 18/6/2010 - 10:25
si no els tenim nosaltres qui els tindrà, ja et val contestar d' aquesta manera és MOLT POC RESPECTUÓSSSSSS
RESPECTE | Contestar aquest comentari! | 21/6/2010 - 16:57
poc respectuos? no puede ser respetado el que actua irresponsablemente, y en cuanto a lo de "si no los tenemos nosotros..." suena algo nazi...
menos llorar 3!! | 21/6/2010 - 18:56
LO QUE TIENE QUE HACER EL AYUNTAMIENTO ES REDUCIR EL NUMERO DE CONCEJALIAS Y EMPLEADOS, Y BAJARNOS LOS IMPUESTOS.
LO SIENTO POR LOS QUE TRABAJAN EN EL AYUNTAMIENTO PERO TIENEN QUE SABER QUE COBRAN CON LOS IMPUESTOS QUE PAGAMOS EL RESTO DE CAMBRILENSES.
ESTE AÑO EL IBI NOS LO VAN A SUBIR UN 4,4%.
HAY QUE REDUCIR LA PESADA CARAGA DE GASTOS QUE SOPORTA ESTE AYUNTAMIENTO.
PAGADOR EMPRENYAT | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 14:50
La Sra Peláes de representat dels treballadors a Responsable de personal. Com han d'anar bé les coses...
la realitat supera la ficció | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 15:58
Tots a treballar! Feu lo favor! Que naltros ni podem esmorzar ni ens podem queixar a ningú per no arribar a final de mes. I a sobre, desde l'ajuntament sols feu que ficarnos problemes.
indignant | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 17:22
JA TREBALLEM, PERÓ TENIM LA MALA COSTUM D' ESMORÇAR
SI ET PICA ET RASQUES | Contestar aquest comentari! | 21/6/2010 - 17:00
Me gustaría aclarar algunos temas que reiteradamente sigo leyendo y me cuesta entender...
Opositar y aprobar esta en las manos de cualquiera, invito a los autónomos que ahora no cobran sus riquezas y muchas de ellas cobradas en negro sin declarar, que opositen, entrar en un ayuntamiento es muy fácil ya lo veréis....
A los funcionarios se nos paga por nuestro trabajo y por aguantar a los contribuyentes y a sus continuas faltas de respeto, prepotencia y soberbia ante el funcionario, también se nos paga por la responsabilidad en nuestro puesto de trabajo, somos serios y ayudamos, todo lo contrario de lo que se cree la gente. Nos quejamos de cobrar menos SI, y también tenemos derecho, duela, fastidie o no se entienda, aun así no nos quedaremos sin trabajo eso es así, guste o no guste, también cobra el rey y toda su familia chupando del bote desde que nacieron y no podemos hacer nada....( hay gastos menos justificados).
Cuando los funcionarios salimos a comprar en nuestro tiempo de desayuno, podemos llevar colgado la tarjeta del trabajo, un cencerro, una morcilla o un cartel que ponga " a ti que te importa lo que hago, es mi problema y el de mi jefe que me controla el horario de salida y entrada"
Que si que ahora salimos y nos quejamos en la calle y los que están en el paro duermen hasta las 12:00 o están en la playa tomando el sol que tienen unos meses de gorroneo ( se que esto no es justo decirlo, pero empato al envite de que los funcionarios no nos podemos quejar que hay gente en el paro...)
Srs. el tema es el Socialismo en Cambrils, NO FUNCIONA ni dentro ni fuera y los de esquerra son unos mercenarios que se venden y tragan como se puede apreciar sin dar mucha resistencia....espero con toda mi alma que pierdan las elecciones y salga CIU, que con los que hay ahora ya me he aburrido...con esa chulería con la que pasean por la casa grande, parecen marqueses de churrapelada y ojo no se te ocurra decir nada que vienen a tu mesa y te umillan delante de tus compañeros y te amenazan con abrir expedientes...

Yo trabaje muchos años en la empresa privada y a mi jefe se le podían discutir las cosas se podía hablar de las necesidades mínimas, se le podía explicar los problemas que había en una casa para pasar el fin de mes y eran comprensivos y dialogantes, en este ayuntamiento no funcionan asi las cosas nos tienen puesto el pie al cuello y se ríen de nosotros....se pasan el convenio por el final de la espalda y pasan de nuestros derechos.

Pero claro un frutero un profesor y un funcionario se hacen políticos y gobiernan un municipio, y aquí todo el mundo tranquilo...el problema es de todos no solo de los funcionarios, tenemos que sanear las raíces para que la planta saque de nuevo una flor, esta planta se nos muere a todos.
sentido común | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 18:04
La realitat supera la ficció:
Per la teva informació, la Sra. Peláez ja fa bastanttsss mesos que no es regidora de personal. Actualment, qui ho porta es l'Ana López.
escuradents | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 18:15
escuradents, tanto monta que monta tanto, ara, la sra Ana López pregunta Mas que la sra Pelaez
Sant Joan | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 0:21
jjajajaja parece mentira ,como se quejan cuando les tocan a ellos dice que como se puede vivir con 1043 euros al mes jajajaja seras indio sabes la gente que hay que no cobra esto y mantiene como puede la familia trabajando todo el dia ,tu solo trabajas medio dia el resto fiesta y ademas cuantas pagas tienes espabilado ,lo primero es que tienes trabajo seguro despues convenios trienios y mas cosas eso suponiendo que seas de los que realmente se lo gana porque los hay que ni eso ,osea callate que estas mas guapo que hay gente que pierde la casa y no sabe como dar un plato de comida a sus hijos ,ni como esplicar que hay tanto enchufado que no hace nada ,una pregunta que no se muy bien ,cada 21 trabajador hay un representante sindical verdad ,vamos uno que no hace nada si miramos la foto y contamos imaginaros los que trabajan en el ajuntamiento de cambrils ,como podemos ir bien con tanto chupon ,
el pagano | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 18:42
Sr.
A l'Ajuntament hi han molts llocs de treball amb horaris laborals ben diferents (jornada partida, torns, nits, caps de setmana). Han estat molts anys i molts esforços col·lectius aconsseguir determinades condicions laborals favorables. Molts treballadors públics prestem el nostre servei amb gran professionalitat i responsabilitat. Hem accedit a un lloc de treball passant unes oposicions a les que si podia presentar qualsevol persona que complís amb els requisits necessàris.
I som molts empleats públics els que lluitem des de la pròpia Administració per a que s'orientin correctament aquelles accions que puguin ser reprobables. A l'ajuntament de Cambrils hi ha un total de 17 representants sindicals (aprox. 1 x 30 treballadors) disposem un crèdit horari per aquestes activitats, peró hem de continuar amb la nostra feina en el nostre lloc de treball i no tenim cap mena de reforç per suplir la dedicació sindical, per la qual cosa en ocasions hi acaben dedicant part del nostre temps extralaboral.
Salutacions
Komitè | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 1:26
No és cert, hi ha representants que s'agafen hores sindicals com a festius en compensació.
2n Komité | Contestar aquest comentari! | 18/6/2010 - 16:51
Vols dir que estàs ben informat? Com ho fan aixó?
Komitè | 19/6/2010 - 2:01
ERES TONTO ??
CHUPON | Contestar aquest comentari! | 21/6/2010 - 17:02
Pero los trabajadores del ayuntamiento no tendrían que pensar que alomejor tienen unos representantes muy, muy malos? ¿A qué se han dedicado durante los últimos tres años que no sea a que perdamos poder adquisitivo? ¿Cómo puede ser que haya ese seguidismo hacia los sindicatos cuando estos no funcionan? y lo mismo se puede aplicar al tema de la policia.
Hasta las narices | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 20:12
Amic Hasta,
La veritat és que la principal dedicacó de part dels representatnts sindicals ha estat la de vetllar per les condicions laborals de les treballadores i els treballadors, tant a nivell col·lectiu com en diversos cassos particulars. Hem fet importants propostes en l'àmbit de la negociació i en el de la millora de diversos processos, especialment en la RLT. També hem denunciat algunes situacions que s'han donat. Algunes coses han anat bé, altres no, potser moltes coses no s'han fet prou bé, i parlo per la part que em toca, però les circumstàncies tampoc ho estan posant fàcil,...però seguim intentant-ho, gràcies a les aportacions de les companyes i companys, tant les més crítiques com les mostres suport i especialment les propostes, les idees i les opinions.
Komitè | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 1:56
Si però no dieu per posar alguns exemples que alguns teniu la renivació del canet de conduir gratuit, que oculistes i dentistes i demés els teniu gratuits vosaltres i els vostres fils, que teniu una festa (Sta Rita9 que la feu quan us ve en gana, quecontant assuntes propis, ponts, vacances i altres "festes" teniu més de 60 dies de festa i puc seguir.
quins collons | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 20:34
Exactament tenim 23 dies de vacances, 9 dies d'assumptes propis, 2 ponts i 2 de compensació de festius, 1 Sta. Rita i el 24 i 31 de desembre. En total 37 dies. La renovació del carnet és només per aquelles persones que per la pròpia feina s'els exigeix el carnet de conduïr i un fons social per algunes despeses mèdiques i d'estudis. Per cert hi ha moltes altres empreses que també les tenen aquestes aventatges, aquestes, similars o encara més. També moltes que no, però seria bó que els treballadors lluitem plegats per anar en aquesta direcció, no pas en sentit contrari.
komitè | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 23:21
per " festes" les que monta el teu Ajuntament pagant tú, és clar que hem de deixar que els d' ERC estiguin contents per seguir amb el teatre del tripartit, vinga festes !!, algú em pot dir quants euros es gasta l' Ajuntament amb festes, "quins collons" una mica d' educació amb el nom home, ah! i si no t' agrada les festes que tens a la feina plega i et fas amiguet d' algun politic i, com a minim et posaran a netejar carrers i ja seràs mig funcionari, au a domir que fa fresqueta i estic calentant jo sol
oposició on sou ? | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 0:18
Olé "sentido común". No ho podies haver explicat millor. Mentre el país anava bé, nosaltres rebiem crítiques igualment i no se'ns va igualar el salari al cost de la vida. Portem anys perdent diners.
Dir que tots els funcionaris són uns ganduls és el més fàcil de dir quan s'ha d'atacar, és clar, i a Andalusia tot el dia estan amb la pandereta i a València cremant ninots...
Tenim famílies que mantenir amb 1000 euros mentre, com tu ben dius, els del costat s'han portat 3000 a casa durant anys i ara pobrets d'ells. No sols li hem de solucionar nosaltres sinó que a sobre ens ataquen.
Com els ases rebent cop rera cop | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 20:40
Felicito a tots els treballadors de l'Ajuntament per tenir la valentia d'actuar d'aquesta manera i encoratjo a la resta que també donin suport a les persones que els representen (que prou falta que els fa).

Es facil pensar en l'estereotip de funcionari, però us asseguro que no és bonic treballar en un lloc on la coacció, l'amenaça, l'insult, la hipocresia i l'amiguisme estan a l'ordre del dia.

També us puc assegurar que ni l'Ajuntament, ni Cambrils no podran mai evolucionar amb persones al capdavant que només confien en l'imperi de la llei....del més fort.

Per cert, molts dieu que si els treballadors de la funció pública tenen els sous assegurats. Doncs sapigueu que fins i tot per aixó s'ha de patir. El forat econòmic comença a ser escandalós (prou com per posar-hi el pàrquing del pòsit).

Quan hi ha diners, poden manar fins i tot els ases. Quan no hi ha un duro s'ha de saber comptar!!!
Consciència col·lectiva | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 21:19
Valentia? no fotis, anar menjar fora, això es valentia? la valentia és el que han fet els companys de la poli, a veure si aprenem
2n Komité | Contestar aquest comentari! | 18/6/2010 - 16:54
Tenemos unos representates que solo se representan ellos, y a los colegillas que tienen al lado el resto no contamos, tan solo es "le meva opinio".
un mes | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 21:51
Company, segurament si et poses en contacte amb els representants i els hi fas arribar les teves opinions serà més fàcil que puguin saber que penses i que vols i et sentiras més representat. Ja saps que estem per aixó i que ens pots trobar quan vulguis.
Komitè | Contestar aquest comentari! | 18/6/2010 - 8:49
Algun de vosaltres només defenseu el vostre lloc i millorar. Exemple: les regidores A.P. i L.F. eren aux quan van ser representants, van aconseguir plaça d'Adm. i se'n van oblidar de la resta, actualment estan a la política, et ficaria molt més exemples, no tenim el mirall del temps futur, però m'agradaria veure algun de vosaltres d'aqui un temps, possiblement enxuufats, com quasi tots els coordinadors
2n Komité | Contestar aquest comentari! | 18/6/2010 - 16:59
Que deu anar millor una bola de vidre, la màquina del temps o el mirall aquest que dius? Imaginació al poder!
Komitè | 19/6/2010 - 2:06
Una cosa MaS, que mejor que la aclare también para compensar mi indignación sumada a mi solidaridad del 5% obligada a golpe de decretazo muy democrático....

Los enchufados, los coordinadores, las plazas montadas a medida, los chanchullos, amiguismos etc...Vienen de los políticos no de los funcionarios. Si es cierto que entre nosotros sabemos quien tiene la cama bien hecha y quien se ha ganado lo que tiene a pulso, tambien sabemos quien no vale ni para hacer la "o" con el Word de office y quien es un crack en su puesto de trabajo ( en muchas ocasiones con plaza de auxiliar administrativo y cobrando como tal pero en cambio firmando informes y tomando decisiones relevantes ya que tiene toda una carrera que lo avala y le hace competente...en todos los casos los políticos son los que gobiernan el barco....hacen y deshacen toman decisiones en muchas ocasiones llevando la contraria a los técnicos y imponiéndoles sus criterios....es super divertido ver como un político le dice a un Arquitecto o a un Ingeniero como tiene que llevar sus asuntos....os animo a que preguntéis entre bastidores y sabréis mas de lo que yo pueda explicar....

Ahora me viene una canción a la mente de "la Unión" que dice algo así....

..."Haz conmigo lo que quieras, nena.
Sabes que te pertenezco, nena
cada poro de mi piel es tuyo
haz conmigo lo que quieras nena.

Cede a tus tentaciones reina.
Vamos a volvernos locos, nena.
Vamos a subir al cielo juntos
haz conmigo lo que quieras nena.

Cabalgando en la pasión
juego ritual
ritual, ritual
cabalgando en la pasión
deseo MÁS y MÁS
deseo MÁS y MÁS
siiiii movimiento sensual.
sentido común | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 21:51
fotli gasto, ara et buscaran qui ets i de cara a la pared, anim que ja queda poc, eleccions ja !!
pp | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 0:05
Socialistes? això no son ni socialistes ni res! I els d'ERC son més aviat SOCIOLISTOS, que ja sabem de que van! I després el tema d'ICV, que només amb 1 regidor controlan "presuntament", -no sigui que em posin una demanda- el departament de politiques educatives, a imatge del que fa el sr. Saura amb la policia i els seus caps, amb la Sra. Grau al capdavant, ex del regidor d'ICV "por más señas".
¿HASTA CUANDO? | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 22:10
sentido común, qué pena me das. Cómo puedes decir estas cosas de los políticos cuando tienes unos representantes sindicales votados por ti que están negociando un convenio durante más de tres años. Cómo puedes decir que te humillan (con h) si esto es denunciable o que te amenazan.
Señor o señora dudo mucho que seas funcionario y sí un político de la oposición o lo que es peor un funcionario politizado.
Tu sabes que los que trabajáis en horario partido cobráis más, que algunos hacéis mas horas extra ordinarias de las que podéis hacer, por que os interesa, que por la tarde podéis dedicaros a un segundo trabajo.
Pero tu a quien quieres engañar, tu lo que eres es un perro fiel del partido que nombras y personas como tu demuestran que no son imparciales en el trabajo, si quieres mejoras hazte sindicalista, preséntate en unas elecciones o manifiestate e intenta cambiar las cosas, pero no mezcles las cosas.
Y que conste que yo sí soy funcionaria y firmo con el nombre e iniciales.
Montse M.M. | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 22:17
Caram, com està el pati...felicitar a "sentido común" per explicar coses que no sabíem, en referència als nostres saberuts governants, que es veu que a més de malgastar els diners públics i endeutar-nos a tots fins a la fi dels nostres dies, també fan aquestes altres coses:

"...con esa chulería con la que pasean por la casa grande, parecen marqueses de churrapelada y ojo no se te ocurra decir nada que vienen a tu mesa y te humillan delante de tus compañeros y te amenazan con abrir expedientes.."

Felicitats, sou uns VALENTS en un mon d'hipòcrites i enchufats.
Estic impressionat. | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 22:53
Demà més i a la mateixa hora i a qui li piqui que es rasqui.
Si no ens poden pagar el que toca que s' ho treguin els politics dels seus multiples sous, que son molts i molts.
12milEURurista | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 23:22
Después de leer estos correos sólo quiero aportar dos visiones:

Una, con un pequeño ejemplo: han salido 9 plazas de auxiliar administrativo para el ayutamiento, se han presentado casi 500 personas, pués a esas súper 9 máquinas que se habrán pasado años preparándose para cobrer 900 euros deciros: Póbrecitos a partir de ahora vaís a tener que pedir perdón por respirar....

Dos: efectivamente hay mucho drama en este país con el paro, con familias en situaciónes lamentables, etc...

No hos culpeis unos a otros,.... el único culpable es el mismo el PSC del Robert aquí y el PSOE de Zapatero en el resto...

Una única solución: la fuerza de nuestro voto
Uno más. | Contestar aquest comentari! | 16/6/2010 - 23:52
se va montar un follón que no lo va a arregla nadie
apm | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 0:03
Komitè pel que es veu no saps contar i tu mateix t'enganyes.
sentido común nombra los concejales que te tratan así y ya que no vas a nombrar a los enchufados, coordinadores, trabajadores con trajes a medida, por lo menos di que concejales tienen personal en estas condiciones.
espero no tenerte en mi departamento, ya que trabajar con gente como tu debe ser una amargura.
Montse M.M. | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 0:06
MMM, que les mates no són el meu fort...No m'agradaria enganyar-me ni enganyar. Una pista plis...on està l'error?
Komitè | Contestar aquest comentari! | 18/6/2010 - 8:57
Que no dius tota la veritat, aqui està l'error
2n Komité | Contestar aquest comentari! | 18/6/2010 - 17:01
Una mica més de precisió seria bó per entendre-ho.
Komitè | 19/6/2010 - 2:16
Hola Montse, la pena es que no sepas quien soy eh? jajajaaja
para salir corriendo a chivarte como haceis los del lado oscuro.....

por cierto eres una mal educada.
sentido común | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 0:23
Vaya tela , ajuntamiento tambien , y la policia local con las negociaciones paradas... Y por lo que veo es extensivo a toda la casa MADRE MIA

Esto cada dia apesta mas... Y lo que se comenta por aqui de

Los enchufados, los coordinadores, las plazas montadas a medida, los chanchullos, amiguismos etc..
Creo que en el comunicado de la Policia tamién se mostro eso respecto a cargos de confianza...

Amos que no solo hay uno , si no unos cuantos... Es para pararse a pensar haver que esta pasando por alli dentro . Que me parece que hay mucha gente metiendo mano al bote...
Indignante | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 2:39
si, els representants sindicals es van escollir però això no treu que no hagin fet la feina de cap manera.
Assemblees? no em feu riure! si són de vergonya aliena, per favor!
Unes assemblees a les que ni van amb tota la documentació, ni preparades, ni res de res.
Gràcies a la seva inoperància portem 3 anys amb les negociacions aturades, el 2008 vam perdre l'increment del sou, el 2009 igual i enguany més del mateix. La RLT està aturada per culpa d'ells, i acabarem perdent aquests diners també, jo és que al·lucino amb tanta inutilitat.
treballador molt emprenyat | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 11:32
Molt emprenyat, de ben segur que es poden portar millor les coses. Acceptant la crítica caldria matissar que "ni res de res" queda fora de lloc, les assemblees si les preparem, però potser no amb prou detall i temps.
2008 vam perdre el 2,3% (IPC 4,3% - 2%) per no acceptar treballar 6 dies més, i ho va decidir la majoria. Al 2009 i enguany els ajustos tenen altres condicionants. La RLT penso que no està aturada per part de la junta i comitè i fem esforços per no perdre aquests diners. Que proposes que fem? o que faries tú?
Komitè | Contestar aquest comentari! | 18/6/2010 - 9:17
Sr. Sentido Común, uno acaba harto de leer que para defender una posición personal ataque e insulte al resto de vecinos de Cambrils. Acaba de acusar a los autónomos de piratas que cobran en negro y a los parados de gorrones. Qué narices sabe usted de la situación que estan pasando estos colectivos. Los parados ya se han pagado sus subsidios con sus cotizaciones mientras trabajaban, o sea que de gorrones nada, que la imensa mayoría preferiría trabajar en su puesto en vez de tener estas vacaciones que tan amablemente le ha ofrecido. Los autónomos, la gran mayoría, lucha cada día por su negocio como puede, porque si no hay negocio no cobran de ningun sitio.
A mi si que me parece indignante que insulte a sus vecinos para defender un partido y que encima haya otros tantos que le jaleen. VERGONZONSO
de sentido comun nada | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 11:50
Altanto amb el president del Comité que és perillòs!!!
Trobo a faltar el Wally a la foto!!!
Yeeuuss!! | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 11:53
On està Wally?
Komitè | Contestar aquest comentari! | 18/6/2010 - 9:22
Vaya !!! Pero no dijeron los SOCIALISTAS QUE AQUÍ NO PASABA NADA !!!!
TIENEN A TODO EL PERSONAL EN PIE DE GUERRA Y TIENEN LO SANTOS ........ DE DECIR QUE NO PASA NADA.

¿¿¿ AHORA TAMBIÉN LE DIRAN A LA PRENSA, OPOSICIÓN Y SINDICATOS QUE TAMPOCO PASA NADA ???

Los vileros solo podemos hacer una cosa, NO VOTAR A SOCIALISTAS.
Exigimos que intervenga la oposición, igual que hizo con el tema de la policia, que por cierto aun trae cola.
Pedro Gz | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 13:08
El que quiera ser funcionario que estudie, y si no ¡A fastidiarse!
Pol | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 16:35
Al final.........Komité, funcionaris, laborals,parats, autonoms,ciudadans de a peu i en resum cambrilencs tots ......ens acabarem fen mal. Mentres desde dalt sentats a la butaca i a la fresca ens miren i es parteixen el pit.....pero aquets,els que estavan i els que vindran....Saps com arreglar-lo o solament sabem queixar-nos?
Constatacio objetiva | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 16:47
Bona pregunta.
Komitè | Contestar aquest comentari! | 18/6/2010 - 9:19
Constatacio objectiva gràcies per ficar una mica de seny en tot aquest merder, cada vegada que entro en aquesta revista em poso malalt, peró no sé perqué hi torno a entrar
Pecadort | Contestar aquest comentari! | 21/6/2010 - 16:51
pero si se me estan metiendo las ramas de los arboles en mi casa que coño de poda hicieron en la avd del mil-lenari sera posible que inutiles por lo menos al que manda la faena pero que control hay aqui I AHORA DE QUE SE QUEJAN???????????
A VER SI ME LO PONEN | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 17:15
te has parado a pensar porque tanta poda, si luego como comentas las ramas siguen igual?

si señores intereses!!! Yo lo veo una forma de sacar dinero de alguna manera oculta, sin contar que la grua se lleva los coches por supuestamente podar.

Ahora bien tu le echas la culpa al funcionario? Tu que le explicas de esto a una persona que esta atendiendo en la oac y que alomejor esta sufriendo estas podas igual o peor que tu...

eso si la culpa es de el... No del politico, cuanto incivismo
lo que hay que ver | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 22:03
A VER SI NE LO PONEN,QUE??????????????????????nosotros no tenemos la culpa de que el árbol que tiene delante de casa està tocando a su balcón/ventana, ahora eso de que "sera posible que inutiles", ME PARECE QUE NO TOCA, A INSULTAR SE VA A LA ......, AHORA AQUI TIENE CULPA LA REVISTA CAMBRILS QUE DEJA COLGAR CUALQUIER COMENTARIO DE CUALQUIER PERSONAJE MALFOLLADO DE ESTE PUEBLO, QUE POR CIERTO EMPIEZA A SOBRAR TANAT M..... DE GENTUZA
UNA MICA DE CENSURA | Contestar aquest comentari! | 21/6/2010 - 16:45
Esto me huele a envidia....que no es oro todo lo que reluce...
Yo paso de la política y de los políticos yo voy a trabajar para que a final de mes me paguen, mi casa no es el ayuntamiento es otra, mi vida esta fuera del ayuntamiento no dentro, respeto a todos las personas y mis vecinos como dices tu, como funcionario he aprendido a escuchar y ha comprender al ciudadano, piensa que a mi me pagan para ayudaros, entre otras cosas.

Pero no le des la vuelta a la tortilla no me acuses ni me digas lo que soy ni dejo de ser, yo defiendo una posición como trabajador y me quejo de lo que me afecta y sois los de "fuera" los que no lo queréis aceptar, queréis que nos jodamos todos por que así os sentís mas reconfortados, un sentimiento egoísta y poco humano (teniendo en cuenta que somos la diana fácil cuando las vacas son flacas).

Hoy he hablado con mi vecino del 4to y le he preguntado si se ha sentido insultado alguna vez por mi, me ha dicho que no ya estoy más tranquilo.


Vamos a ver...

"Els treballadors municipals convoquen esmorzars cololectius a les portes de l'Ajuntament com a queixa laboral"

Que opinas?

A: No se, ni me importa, que los funcionarios se mueran de hambre y yo no.

B: Los funcionarios son malos quieren cobrar mas y yo también si yo no puedo, ellos tampoco, preferiría que trabajaran gratis y yo cobrar el doble.

D: Mira, que los funcionarios cobren más, yo mucho más si puede ser, pero "sentido común" que lo aten a un palo desnudo y nos dejen a los vecinos cantarle las cuarenta con palos y cadenas!!!!

E: Que pidan lo que sea justo para ellos, que defiendan sus sueldos que no se dejen engañar yo intento cada día hacer lo mismo como autónomo, a ver si conseguimos salir de esta crisis lo mejor parados posible. SUERTE!
sentido común | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 20:14
Quina vergonya !
Havent-hi tanta gent passant-ho malament..
Per cert, jo no tinc dret ni a 5 minuts a esmorzar a la feina. Quina sort que puguin esmorzar ... almenys! Bon profit.
P.S: Suposo que l'esmorzar se'l porta cadasú de casa i no el paguem els contribuents.
Jordi | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 22:49
Suposo que el P.S. és una broma, no, guapo? perquè de bajanades com que als funcionaris ens pagueu amb els vostres impostos, etc. ja n'estem acostumats (aprofito per dir que cada cop que ho sento penso que s'ha de ser pueblerino per dir això....), però mira que insinuar que els esmorzars no ens els paguem nosaltres, és el "colmo". I si tu no tens ni 5 minuts per esmorzar a la feina, faries ben fet de reinvidicar-ho i no de voler que els altres tinguin menys drets: sempre s'ha de mirar per tenir TOTHOM més i no perquè "jo no tinc, doncs els altres tampoc, ale, ale", com les criatures.
Vergonya fan els comentaris com el teu
Criaturades | Contestar aquest comentari! | 18/6/2010 - 12:55
sense comentaris, i no és que "el que calla otorga", és que m' has deixat sense paraules Jordi, ara, fes-to mirar
sense comentaris | Contestar aquest comentari! | 21/6/2010 - 16:33
Caram, es veu que no en els nostres gobernants municipals no en tenien prou en pujar-se el sou un 100% al canviar la legislatura.
També han necessitat col·locar enchufats, coordinadors, nomenaments a dit, personal de "confiança", espies... Endeutar el poble fins a límits insostenibles, posar en perill la seguretat ciutadana al provocar el caos amb la policia local, crear empreses públiques (per tant, amb diners públics) per a tenir més poder en els consells d'administració, construir megaedificis (Ateneu, Auditori, seu d'Aparcam...) alguns de dubtosa utilitat, fotografiar les seus del partits de l'oposició, amenaçar a obrir expedients a tot el personal que no faci exactament el que ells diuen (encara que sigui en defensa dels interessos laborals), provocar mobbing i baixes laborals, no sentar-se a negociar el conveni amb els treballadors, BAIXAR EL SOU ALS TREBALLADORS (encara que sigui per decret de l'Estat), interpretacions restrictives i parcials dels drets, pujar els impostos municipals més d'un 5%....etc, etc, etc....
òstia!!! com és que encara anem a votar a aquests prepotents!!
incrèdul, indignat, estafat | Contestar aquest comentari! | 17/6/2010 - 23:02
Creo que en ningún momento he criticado a los funcionarios, que por otro lado, seria tirar piedras sobre el propio tejado. He criticado el insulto a los demás para defender posturas propias. Igual tu vecino del 4to no se ha sentido insultado pero el mi amigo del tercero sí.
"Els treballadors municipals convoquen esmorzars col.lectius a les portes de l'Ajuntament com a queixa laboral"
¿Qué opino?
Qué se escuche a todas las partes, sin información sesgada, y cada uno saque sus propias conclusiones libremente, sin demonizar a nadie. Igual el tema se merece mucho más respeto que para centrarlo en si tú o yo somos más 'guapos' o más 'feos'.
de sentido común nada | Contestar aquest comentari! | 18/6/2010 - 9:19
Els de la platja també deixarem de votar als impresentables d'ERC per venuts e incompetens i als del Robert per feudalistes i dictatorials i als d'ICV sense paraules. A tots els bon vent i barca nova.
Mano Negra. | Contestar aquest comentari! | 18/6/2010 - 9:28
A tots aquests que critiqueu als funcionaris: ens heu estat refregant pels nasos durant anys el vostre ritme de vida i sous elevats.
Els que primer es queixen (perquè estan a l'atur) són aquells que han fet la pasta gansa amb la construcció aquests darrers anys. Tots vivint a todo trapo.
I no vull generalitzar, sinó centrar-me en aquest "col·lectiu" que són uns dels que de bona tinta sé que es queixen però podien haver estalviat.
I respecte durant aquests anys, no ens han tingut cap. Com molt bé diuen a dalt som els "pringaos" en els bons temps que s'han matat a estudiar per una opo i que reben un sou dos cops més baix del que rebien ells.
Ara en els mals temps som els "poca-vergonyes" que lluitem pels nostres drets "ja adquirits".
No s'ha convocat una vaga general per tothom? Què us aniré jo a dir quants dels que sortiran al carrer estan cobrant del paro i traien diner negre per un altre cantó? Qui ha estat demanant ajudes perquè els ingressos no eren legals i semblava un mort de gana? Que tots ens coneixem casos, siguem prudents en les crítiques.
No ataqueu, que tot es ficar-nos la merda quan van les coses malament i tenim famílies igual que vosaltres que mantenir i no hem pogut estalviar com vosaltres ho heu fet.
Quien esté libre de pecado... | Contestar aquest comentari! | 18/6/2010 - 10:14
Santornemi .Ja ens estem tiran els plats pel cap una altre vegada els uns als altres.... i ells guaitan.Suposo que cada un en la seva raó,doncs hi ha llibertat de expressió i cadascú diu la seva.Pero "ojo" mentres ens/us baralleu perdeu de vista l'objetiu principal...ELLS ENS HAN PORTAT AIXÓ....Mentres més dividids estem ,més fan el que els i dona la gana ,pero tots plegats siguin del color que siguin.Els que estan per que chupan.....els que volen entrar per chupar...i.els que ja han chupat...tot envolicat per regalo amb la famosa frase "La gent es lo mes important " .....en fi aixo del politiqueo fa rabia, parlan i parlan i parlan i no diuen res,es tiren els plats al cap i despres se van a dinar, cadascú escombra capa casa seva o cap al seu partit......i de mentres NALTROS SEGUIM FOTUTS i solament ens ensabonen quan volen el nostra vot.HAURIEM DE VOTAR EN BLANC ARREU per donar-lis a entendre a els politits que ja estem fars de hipocresia,que ja estem fars de corrupcio, que ja estem fars de que amaguin el cap sota l'ala,que ja estem fars del que arriben a cobrar,que ja estem fars de pagar sempre els mateixos les sevas cagadas......us imagineu tots els humans de a peu ,siguin del partit que siguin,reunits per elaborar un escrit de minims necesaris per ocupar butacas a la Casa Gran ?.....Que quan vinguesin a ensabonar-nos tots diguesin ...Sòc de tal, el meu equip es aquet i te els minims necesaris..... el sr tal per aixo perque te aquets estudis, el sr cual per aixo altre pels estudis que te.....mes que res perque vist lo vist el únic que importa es militar en un partit i els partits el que buscan es el poder i una vegada l'han aconseguit omplen les butacas i les butxacas sota la mirada perplexa dels ciudadans que veuen com la Pepa o el Ramonet de tota la vida del poble es posen a" remenar cireres".Si haguessin uns minims coherents potser tornariem a somiar i a creure ,pero esta dificil.Al que si es facil es que dexeu de dir-vos el nom del porc entre uns i altres perque al fi i a la cap tots som "currantes"i ara ens toca ballar aquet tango.
Constatació objetiva | Contestar aquest comentari! | 18/6/2010 - 21:06
Lo del VOT EN BLANC cada vegada està agafant més sentit, arreu.
Vot en blanc | Contestar aquest comentari! | 21/6/2010 - 22:36
Però que dius home, si dels 500 treballadors 300 son de fora i els altres 200 son d'un partit o d'un altre.
Tu flipes tiu
Cheng i Chong | Contestar aquest comentari! | 19/6/2010 - 20:18
Mira xato Constatació objectiva, potser ets funcionari i escrius d'aquesta manera expressament, si no es així posa el corrector per que si ets funcionari i un dels requisits es el nivell "C" de català, tu no tens ni el nivell "Z".
I si no es cap de les dues opcions, no m'extranya que es toregin, amb personal com tu deixeu molt que desitjar.
laboral | Contestar aquest comentari! | 20/6/2010 - 22:39
No ,no sóc funcionari.Amb el català tens raó però et puc assegurar que em esforç tot el que puc i m'agradaria saber de la meva opinió on dic o estan les mentides perquè si ho llegeixes bé "Torearme" el que es diu "torearme"........crec que el tinc foça clar.De totes maneres gràcies per la teva opinió xato.
Constatacio objetiva | Contestar aquest comentari! | 21/6/2010 - 12:08
quina manera de calentar el ambient, xatos
au | Contestar aquest comentari! | 21/6/2010 - 16:53
Que si aquest govern ja no els votaré mes, que si son uns venuts, que si ens fotaran a la ruina.....
.....Però resulta que on tallen el bacallà que és allí a Madrid, la reforma laboral es tira endevant amb els vots de CiU.
El que passa es que Convergència sempre és i ha sigut igual de cara girades i mai els hi retreuen.
Els governs locals només apliquen la llei i si els treballadors de l'ajuntament de Cambrils han perdut poder adquisitiu deu ser pels representants sindicals que tenen.
Jove i Sobrat de Cambrils (JSC) | Contestar aquest comentari! | 21/6/2010 - 20:53
Hola JSC, un apunt respecte a l'última part del teu comentari:
si els treballadors hem perdut poder adquisitu no ha estat per cap altre cosa que per la decisió unilateral del govern local de no aplicar-nos la pujada de l'IPC en els darrers anys, decisió que de ben segur no compartim ni els treballadors ni els seus representants. Aquesta com d'altres decisions del govern local creiem que són injustes pels treballadors i no són fruït de la negociació sinó de la imposició d'unes accions que poden ser legals però molt poc ètiques.
Komitè | Contestar aquest comentari! | 21/6/2010 - 22:31
El motiu de la protesta dels treballadors de lAjuntament de Cambrils és el d´expressar el gran malestar i descontent en relació als següents punts:
1- L´enorme endarreriment en l´elaboració de la Relació de Llocs de Treball (RLT)
2- La restricció de drets a permisos dels treballadors recollits al Conveni vigent.
3- La manca reiterada d´assistència a la Mesa negociadora del conjunt de Regidors que en formen part.
4- La retallada salarial als empleats públics.
Komitè | Contestar aquest comentari! | 21/6/2010 - 22:45
Komitè, es de suposar que formes part d'aquesta mesa de negociacions per tan segur que ets part culpable, ja sigui per be o per mal.
El punt ú no sé de que va i el mes segur és que tanta culpa tinguin uns com altres, per no arribar a un concnes (crec), sinó ho expliques.
El punt dos m'agradaria saber quins drets i quins deures teniu els traballadors de l'ajuntament i desprès ho comparariem amb altres convenis que hi han en altres llocs.
El punt tres probablement quan unes persones deixen d'anar als llocs sigui per aburriment, per que si en tres anys no heu tancat un conveni n'hi ha per plegar i tal dia farà un any.
I el punt quatre, crec que no té res a veure amb el govern de cap ajuntament.
Ara digues la teva que segur que tens tota la raó del mon........com segur que tenen els altres.
Jove i Sobrat de Cambrils (JSC) | Contestar aquest comentari! | 22/6/2010 - 14:38
PSC:

Ja no queda massa temps. Es hora de recollir els documents de les taules i anar preparant el traspàs de poders, i Sant Joan es un bon moment si s'ha de cremar alguna cosa. A la resta de grups del govern no els hi fa falta, perque probablement papers, pocs. Cada vegada està més a prop erradicar les actituds prepotents d'aquest Ajuntament.

Camarades funcionaris, força i ànims: sigui com sigui continuarem perdent poder adquisitiu i fins i tot podem esperar alguna retallada més, però com a mínim espero que el proper govern no ens tracti d'aquesta manera, tant a funcionaris com a ciutadans.
The Equalizer | Contestar aquest comentari! | 22/6/2010 - 23:56
The Equalizer, ets un crac !
The End | Contestar aquest comentari! | 23/6/2010 - 0:40
también hay funcionarios en el que su pareja se ha quedado sin trabajo...
piva | Contestar aquest comentari! | 23/6/2010 - 17:21
Companys aguantem que aixó va bé, si, si, no ens fan cas, segur ??, jo veig moltes cares agres entre els politics, el dia 1-7-10 seguim, no fem mal a ningú, la meitat dels comentaris foten pena, peró, encara que fotin pena i ens insultin, en parlen, AGUANTEM, UNITS TOTS, TOTS,... ah!, MOLTISSIMES GRÀCIES ALS COMPANYS DE LA POLICIA LOCAL PER ESTAR AMB NOSALTRES
un TREBALLADOR del Ajuntament | Contestar aquest comentari! | 23/6/2010 - 18:08
O sigui que el dia 1-7-10 seguiu, que passa que el 25 i el 28 feu pont?.
I encara us queixeu.
Joan Manel. | Contestar aquest comentari! | 23/6/2010 - 22:55
A veure si tothom ho entem: ELS FUNCIONARIS SOM TREBALLADORS COM TOTS, es a dir que si els nostres caps politics, QUE PORTEN DE VACANCES NO VULL SAPIGUER NI DES DE QUAN, que per això tenim el dèficit municipal que tenim, s'agafan pont, TENIM DRET A FER EL PONT I LES VACANCES QUE ENS PERTOQUIN LEGALMENT.
The Equalizer | Contestar aquest comentari! | 24/6/2010 - 18:55
Quin morro, al petit comerç no tenim ponts, treballem en dies de festa i caps de setmana i si volem fer vaga ens foten de potes al carrer.
I gràcies que tenim feina.
M.M.M. | Contestar aquest comentari! | 24/6/2010 - 12:34
Molt Menys Morro, que a l'Ajuntament també hi ha personal que treballa festius, caps de setmana i totes les nits. Tant per garantir-ne la seguretat com la diversió i altres serveis dels ciutadans, dels que viuen a Cambrils i dels que ens visiten. Alguns exemples: la Policia Local, les Brigades Municipals, el Pabelló d'Esports o l'Oficina de Turisme. I, comparteixo, gràcies que tenim feina.
Komitè | Contestar aquest comentari! | 30/6/2010 - 10:55
The Equalitzer vull que diguis quins caps polítics fan pont.
Només per saber-ho.
I esclar això et dona dret a que l'ajuntament es quedi sensa el teu servei.
vivir para ver | Contestar aquest comentari! | 24/6/2010 - 20:41

Afegeix un comentari a aquesta notícia

El funcionament d'aquest apartat és moderat, això vol dir que quan escrius un comentari al Diari Digital aquest no es publica directament fins a ser supervisat per membres de la nostra redacció. Agraïm la teva participació i et demanem que mantinguis l'educació i el respecte als altres. La redacció de Revista Cambrils Diari Digital es reserva sempre el dret a no publicar un comentari.

Nom: Esborrar comentariEnviar comentari
 PUBLICITAT  PUBLICITAT
 PUBLICITAT  PUBLICITAT
 PUBLICITAT
 PUBLICITAT

  + COMENTADES     + LLEGIDES     EDICIÓ 2167 (16/6/2010)  
 PUBLICITAT


q
revista cambrils


Associació Cultural REVISTA CAMBRILS
C/Sant Placid, 7 (baixos) | 977 79 43 43

revistacambrils@revistacambrils.cat
43850 Cambrils (Tarragona)
© Tots els drets reservats 1996, 2014

 
OJD Interactiva:
 
Membre de:
 
   
Associat a l'àrea digital
Membre de:
acpg

Amb el suport de: