El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:18.5ºC | Humitat: 86% | Pressió: 1010Hpa | Vent: N 0 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2214 | dissabte 22 de novembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
SOCIETAT | dijous 28 gener '10 | 10:51 | 1233 lectures |
AJUDA HUMANITÀRIA

El restaurant El Pósito donarà a Unicef, l'1% de la facturació total del mesos de febrer i març per a Haití

Text Redacció

El restaurant El Pósito de Cambrils i Unicef uneixen esforços per sumar-se a la ajuda humanitària per a Haití, després del devastador terratrèmol que va sacsejar aquest país caribeny el passat 12 de gener.

L'empresa de restauració cambrilenca ha fet públic que donarà a Unicef, l'1% de la seva facturació total dels mesos de febrer i març, per tal que es destini als damnificats per aquest terratrèmol. No obstant, i davant la necessària ajuda d'emergència, el restaurant El Pósito ja ha avançat 1.000 euros.



EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 9 comentaris rebuts

Quin exemple més maco...
Enhorabona al Restaurant El Pósito per la desició.
Gisela Guerrero Llort | Contestar aquest comentari! | 28/1/2010 - 11:18
Bravo
Mazinguer Z. | Contestar aquest comentari! | 28/1/2010 - 14:10
És gratificant la publicació, veure com hi ha algun tipus d'esforç per compartir La nostra abundancia de bèns materials.
Mi enhora buena Restaurant El Pósito , por ese buen hacer.
Cristina | Contestar aquest comentari! | 28/1/2010 - 15:16
Aquest gest honra, efectivament, a la gent d'El Posito.
Oliver Klein Bosquet | Contestar aquest comentari! | 28/1/2010 - 15:28
Bravo!
pau | Contestar aquest comentari! | 28/1/2010 - 17:40
Sí. Aquest gest honra, però això es fa sense necessitat de divulgar-ho.
No ens enganyem, això és propaganda pura i dura i només de cara a la galeria. És el que s'en diu una fantasmada.
Si tothom que fa donatius els divulgués, a ben segur que aquesta pàgina no tindria prou espai.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 29/1/2010 - 9:51
Miramar, posiblement és així com tu dius, Si més no ojalà ho fesim tots.
Solidari | Contestar aquest comentari! | 29/1/2010 - 14:16
Si el Pósito ho fa públic, la consequència més probable és que d´altres prenguin exemple. Enhorabona per la decisió. Es un gest que diu molt de la vostra generositat.
Kyra | Contestar aquest comentari! | 30/1/2010 - 3:30
son genials