El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:24.2ºC | Humitat: 78% | Pressió: 1018Hpa | Vent: N 1 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2153 | dijous 28 de agost de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
CULTURA | dilluns 19 maig '08 | 12:42 | 990 lectures
|
CONCERT

El grup de música clàssica Trio Styria ofereix un concert benèfic al Cinema Rambla

Text Redacció  Fotografia Anna Fargas

Imatge del concert al Cinema Municipal Rambla

El passat divendres a la nit, el Cinema Municipal Rambla va ser l'escenari del concert amb el grup de música clàssica Trio Styria, format per l'argentina Adria Parravicini –a la flauta– i les cambrilenques Janine Capella al piano i Marta Capella al violoncel.

Durant el concert –organitzat per la Congregació de la Puríssima Sang– el trio va interpretar obres de J. Haydn, B. Martinu i C.M. von Weber, i la recaptació de les entrades del concert són a benefici de les ONG Cáritas, Mans Unides i Proide de Cambrils.




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 16 comentaris rebuts

Un concertàs!!! Felicitats als responsables, però, per què no es va fer a la Cripta?
Més cultura, si us plau | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 13:56
Per assumptes de darrera hora no vaig poder assistir, amb les ganes que en tenia.

A veure si la propera no em surten imprevistos ¡¡¡
Joan Carles Pallejà | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 14:16
maravilloso, lastima que no se pudiera hacer en la cripta.
aficionada | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 14:24
Molt bé per l´idea d´organitzar el concert, però Càritas no és una ONG, és per dir-ho així, el departament de l´Església que s´encarrega de la caritat amb qualsevol persona que ho necessiti.
doremi | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 18:51
Disfrutamos muchísimo! No saben lo que se perdieron los que no vinieron. Para el próximo concierto vuelvo sin pensarlo. Felicidades de todo corazón!
Isabel | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 19:46
El concierto fue magnífico!!!! No creo que la puntualización de que si Cáritas es una ONG o no merezca un comentario, lo importante fue la calidad del concierto y el noble destino de la recaudación.
Neumann | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 20:33
Felicitats a les concertistes!!!!!!!!!! Magnífic!!!
un admirador!
un reusenc | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 0:14
Pallejà, i a qui li importa si no hi vas anà ?
Frank | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 12:53
Neumann: una mica de reciclatge va bé..
doremi | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 19:24
Crec que un concertàs com el que es va veure durant el divendres no dóna lloc a les "baralles" en aquest fòrum d'opinió!
per què no es parla més del nivell de les concertistes i de les causes per les quals es va fer? Crec que eren prou BONES i SOLIDÀRIES!
una de vilaseca | Contestar aquest comentari! | 21/5/2008 - 0:51
una de vilaseca.... ningú qüestiona la qüalitat del concert. A mi,personalment, si el JC Pallejà hi va anar o no per causes imprevistes no m'importa el més mínim. Crec que és un comentari amb afany de personalisme fàcil i jo no l'hauria permés.
Jo no vaig anar-hi i no m'he d'excusar davant ningú com fa "l'home del temps". Has vist que senzill ?.
Frank | Contestar aquest comentari! | 21/5/2008 - 10:18
A una de Vilaseca: Ningú no en dubta de la solidaritat, tan sols era un aclariment.
doremi | Contestar aquest comentari! | 21/5/2008 - 13:48
bull felicitar a les concertistes, baren estar magnifiques, moltes gracies, a la Cripta no es ba pugue fer per no esta encara, digesim donada de alta entre cometes, sesta gestionan totes les coses que requerejen per porta a terme els concerts. Faltaba molta gent, sobre tot de la escola de musica, qina llastima, torneu ben aviat , sempre vindre al vostre concert
excastellera | Contestar aquest comentari! | 21/5/2008 - 21:44
Pels músics el millor és tocar a la Cripta, pensant en els altres però, es va optar per fer-ho en un lloc d'on se'n podia treure més profit.
Gràcies a tots els assistents!!!!
Trio Styria | Contestar aquest comentari! | 22/5/2008 - 0:11
Tere, Jordina i Dolors, moltes gràcies! Feu-les extensives a tota la gent.
Marta, Adria, i Janine | Contestar aquest comentari! | 22/5/2008 - 10:33
frank: a mi tampoc m`importa si a tu t'importa si el pallejà hi va anar o no.
una | Contestar aquest comentari! | 23/5/2008 - 21:26