El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:25.1ºC | Humitat: 86% | Pressió: 1014Hpa | Vent: SE 1 km/h | Precipitació: 3.3mm meteoclimatic.com 
    Edició 2167 | divendres 19 de setembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dilluns 19 maig '08 | 12:45 | 2956 lectures |
ZONES BLAVES

L'Ajuntament projecta la implantació de 700 noves places de zona blava a diferents barris cambrilencs

Text Berta Ruiz | Lluís Rovira i Barenys  Fotografia Berta Ruiz

Al plànol superior apareixen en color morat i blau els carrers on s'ha projectat la instal·lació de zones blaves als barris del Port

Al plànol es pot veure en color blau la proposta de zones blaves als barris de la Pallissa, Parellada i Barri Antic

La intenció de l'Ajuntament d'instal·lar 700 places de zones blaves a diferents barris de Cambrils ha encès les llums d'alarma dels ciutadans ja que amb l'ampliació prevista, les zones blaves arribaran als barris de l'Eixample Platja, la Pallissa, la Parellada i el Barri Antic i s'ampliaran als barris del Port i del Regueral.

Primeres accions de protesta

El dimecres de la setmana passada es van començar a col·locar les tanques, a l'Eixample Platja, a la Pallissa i a la Parellada, anunciant la pintada de les zones blaves.
A la zona de l'Eixample platja, el mateix dia, els veïns van treure les tanques i les van arraconar al costat de la via del tren. L'endemà les tanques tornaven a estar col·locades als carrers i lligades amb cadenes als arbres. El dia previst per a pintar era el passat divendres. Els operaris van començar a pintar pel carrer de Colom que dona a la plaça de la Concòrdia. Al cap d'una estona d'haver començat van plegar ja que el president de l'associació de veïns de l'Eixample Platja, Francesc Mur, va demanar a l'ajuntament una moratòria fins el dia de l'assemblea de veïns, que serà aquest proper dijous 22 de maig a 2/4 de 9 al cinema Rambla.
D'altra banda, un grup de veïns es van concentrar el passat dissabte al matí al passeig de Francesc Macià per tal d'informar als veïns i per convocar-los a l'assembla del dia 22. Segons van explicar a Revista Cambrils Diari Digital, a l'assemblea conviden a tots els veïns de Cambrils afectats per les zones blaves per a que hi diguin la seva.

Pel que fa al barri de la Pallissa i la Parellada, el passat divendres es va iniciar una recollida de signatures entre els veïns en contra de la instal·lació de les zones blaves.

I pel que fa al Barri Antic, el president de l'associació de veïns desconeixia la instal·lació de la zona blava al passeig d'Albert i volia informar-se abans de manifestar-se sobre aquesta qüestió.

Robert Benaiges, "si els veïns no volen zones blaves no tinc cap problema en no posar-les"

L'alcalde, Robert Benaiges, ha volgut sortir al pas d'aquests primers brots de conflicte i ha manifestat aquest matí a Revista Cambrils Diari Digital que no té cap especial intenció de posar zones blaves perquè sí, "
si s'han programat és perquè hi ha hagut una petició per part de veïns i per les associacions de comerciants que reclamen que hi hagi més mobilitat. Ara bé, a la mínima que hi hagi oposició respecte a la implantació de zones blaves per bona part del veïnat no les posem ja que la intencionalitat de les zones blaves és la de la millora de la mobilitat i lligades a temes comercials o de peticions dels veïns".

Aquesta setmana l'alcalde espera reunir-se amb les diferents associacions de veïns per tal de saber-ne l'opinió,
"el que sí està clar és que hi ha zones que per molt que no els hi agradi als veïns és imprescindible que hi hagi zones blaves que són on hi ha els centres comercials".

Noves zones blaves comercials

La regidora de Protecció Ciutadana i Mobilitat –Laura Forcadell– va detallar a Revista Cambrils Diari Digital el passat divendres, aquestes noves zones, les que es mantenen i les que s'amplien.

En primer lloc, cal destacar que a la zona de l'Eixample Platja es vol habilitar com a zones blaves els dos passejos del barri –el de Lluís Companys i el de Francesc Macià–, així com el darrer tram del carrer de Balears –el que va des de la plaça de Francesc Macià fins a l'avinguda dels Països Catalans–. Sobre aquestes noves zones, i tal i com explicava Laura Forcadell, "seran zones blaves diferents a les del port, perquè tindran un horari comercial. Aquestes tenen una doble intenció: està pensada per a la gent que vol anar a comprar als comerços de la zona, però també està pensada per als veïns que van i venen cada dia, perquè treballen fora, i així al migdia i al vespre puguin trobar aparcaments". És a dir, aquestes zones blaves estaran subjectes a l'horari comercial, i estaran inactives fora d'aquest. Per tant, serà de pagament entre les 10 i les 13 i entre les 17 i les 20. Fora d'aquestes hores, l'aparcament serà gratuït.

Sobre aquests horaris, Forcadell va concretar que "la persona que té el cotxe estàtic és la més perjudicada, i s'haurà de desplaçar a buscar aparcaments alternatius pels altres carrers del voltant que són gratuïts, però els qui surten beneficiats són els comerciants de la zona, els residents d'altres zones que volen anar a comprar i els residents que es desplacen a treballar a fora i venen al migdia i al vespre, i hi podran aparcar". Laura Forcadell també va comentar que tota aquesta qüestió ja es va parlar amb els veïns del barri de l'Eixample Platja, "i d'entrada ho trobaven bé", tot i que ara, s'està pendent de fer una nova consulta el proper dijous 22 de maig durant l'assemblea general de veïns. Segons explicava Forcadell, "encara no ho han pintat, fins que tinguem aquesta reunió. Obrirem línies de diàleg i arribarem a un acord i a un equilibri, perquè són pocs carrers. I sí, que hi ha una molèstia, però també hi ha un benefici".

Un altra de les noves zones blaves comercials serà a dalt a la Vila. En aquest cas, els carrers que s'habilitaran com a zona blava comercial –amb el mateix horari que en el cas de l'Eixample Platja– seran el carrer de Pere III, el carrer de Jacint Verdaguer, un tram de l'avinguda de la Independència i la plaça de Carles Roig així com el tram del passeig d'Albert que arriba fins a l'Escola de Música.

Ampliació de zones blaves a la zona del port

Per altra banda, també s'ampliaran les zones blaves a la zona del port, i aquestes ho faran en l'horari habitual d'estiu, és a dir, de les 10 a les 22 hores.

En aquest cas, es farà una nova zona al Cap de Sant Pere i també a alguns carrers de Cambrils Badia, els que van des de l'avinguda del Mar fins a la rambla del Regueral, és a dir, els carrers de Mont-roig, de Riudoms, de Montbrió, carrer de Vila-seca, carrer de la Mar de la Frau, l'avinguda de Beethoven i l'avinguda del Mar. Cal destacar que també ho seran els carrers que connecten aquesta zona amb la rambla de Jaume I, és a dir, els carrers de Galceran Marquet, Hug de Montcada, Esteve Anguera, Vinyols i una part del carrer de Colom.

També seran noves zones blaves tot el carrer de Pau Casals i els seus carrers perpendiculars que enllacen amb la rambla de Jaume I –que continua sent zona blava– així com també ho segueix sent la plaça del Pòsit i els carrers de Robert Gerhard, l'avinguda dels Països Catalans i l'últim tram del passeig de La Salle.

Supressió de l'aparcament al costat del passeig de la platja del Regueral

Per altra banda, cal destacar que se suprimiran totes les places d'aparcament situades al costat del passeig de la Platja del Regueral, ja que al llarg del mateix es construirà un carril bici.

Pla d'aparcaments alternatius

L'Ajuntament de Cambrils ha elaborat un pla d'aparcaments alternatius en el què s'han buscat quins solars lliures –propers a les zones d'habitatge– poden habilitar-se com a aparcaments alternatius. Segons explicava la regidora de Protecció Ciutadana i Mobilitat, s'han posat en contacte amb els propietaris d'aquests solars, per tal d'arribar a un acord i que els cedeixen a l'Ajuntament durant un període de temps pactat en cada cas. Durant aquest temps, el consistori s'encarregarà de condicionar l'espai, netejar-lo, desbrossar-lo, mantenir-lo i adequar els accessos d'entrada i sortida de vehicles, per tal de fer servir aquest espai com a aparcament gratuït.

Un d'aquests solars que ja s'utilitza és el que està situat al costat del CEIP Cambrils, just al costat de la riera del Regueral. Ara, s'habilitarà el solar que està just a l'altre costat, on estaven situades les antigues pistes de tennis del Regueral. Tota aquesta zona es netejarà, es desbrossarà i es posarà il·luminació. Un altre dels espais que s'habilitarà com a aparcament gratuït serà un espai d'uns 10.000 metres quadrats situat darrera del nou hospital i del Palau Municipal d'Esports, i que és terme municipal de Vinyols i els Arcs. També es manté l'aparcament gratuït de l'Horta de Santa Maria, i en aquesta zona propera se li afegirà un altre situat darrera de l'estació d'autobusos i un solar sense construir situat a l'avinguda del Mestral. D'altres nous espais que es condicionaran seran el solar de l'antiga nàutica Ibáñez, al costat del supermercat Mercadona; un solar situat a sota de la nova rotonda entre la carretera de Montbrió i la carretera nacional; un altre situat al costat del carrer de Moragues i Barret –sortint a mà dreta– on abans hi havia uns hivernacles de flors. També s'habilitarà un altre gran solar situat en la zona del Molí de la Torre, que s'habilitarà especialment per donar espai als autobusos. Finalment, també es condicionaran d'altres espais de la zona de Vilafortuny, propers a l'Hotel Voramar, i on hi ha un important nombre d'apartaments. Per altra banda, els solars que ja estan condicionats com aparcaments gratuïts ho continuaran sent.

Laura Forcadell: "Abans de plantejar tot això he estat parlant amb les associacions de veïns"

Sobre tota aquesta qüestió, Laura Forcadell també va voler puntualitzar que, "abans de plantejar tot això he estat parlant amb les associacions de veïns de La Roda, del Portal, el barri de la Pallissa, excepte amb la Parellada, perquè no hi ha interlocutor". Segons Forcadell, les associacions ho acceptaven i entenien la necessitat, "perquè per exemple els comerços d'aquí a la Vila si no els hi facilitem l'aparcament, és moren. Si no es facilita un mínim espai per tenir una rotació de vehicles, el comerç es mor".

Prop de 4.000 targetes residents repartides fins ara

Pel que fa a la posada en marxa de la Targeta Resident, Laura Forcadell va apuntar que fins ara, se n'han repartit prop de 4.000 d'un total de 10.000 beneficiaris que poden demanar-la, tot i que s'espera que de cara a l'estiu es pugui superar aquesta xifra.

D'altra banda, Forcadell també va explicar que es poden estudiar alternatives i d'altres bonificacions per als veïns, en funció dels resultats que se n'hagin obtingut, "crec que en podem parlar i ens ho podem plantejar". La xifra de les 4.000 Targeta Resident està prop de les expectatives fixades per l'Ajuntament, ja que tal i com va explicar Forcadell, per l'experiència en d'altres municipis ja es preveia una demanda entorn al 50%. Per la regidora de Protecció Ciutadana i Mobilitat, aquest servei es podria mirar de millorar, sobretot "amb els veïns que tenen la zona blava al portal de casa. Es pot estudiar fer alguna bonificació diferent. Hem de veure si tècnicament i jurídicament és possible. Estem oberts a estudiar a compensar i a facilitar que hi hagi un intercanvi d'usos".

Amb tot plegat, es preveu que s'incrementin en 700 noves places de zones blaves, tot i que el nombre d'aparcament alternatiu també s'incrementa amb una xifra vint vegades superior, segons apuntava Forcadell. Es preveu que a principis del mes de juny totes aquestes zones es posin en funcionament.




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 80 comentaris rebuts

Vinga posar zones blaves, a on aparcarem els veins del port?, ens tindrem k pujar el cotxe fins al pis?, aixo es un vergonya, vinga recaptar diners i a donar pel sac al veinat k ja no sabem ni on aparcat, BOIKOT A LES ZONES BLAVES...
Un Veí emprenyat | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 13:07
cada dia es mes la vergonya que hauria de sentir l'equip de gobern d'aquest ajuntament, no tenen pro de menys tenir als ciutadans d'aquest municipi, amb una tarjeta de resident que no serveis per quan la necesitariem, que a més hens volen colocar zona blava al Barri antic, que no saben que estem fem carrers peatonals i ja no tenim places d'aparcament, ¿Per que no cobreixen la riera, no foradan la plaça dels bombers o feian aparcament sota el pinaret amb opció de compra o lloguer pels veins?.
no només zonés blaves per la suposada movilitat del comerç, ¿Quin comerç, si s'el estan carregan?
veina casc antic | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 13:18
HOME, DONCS CLAR QUE NO VOLEM PAGAR ZONES BLAVES. AGAFEM EL COTXE EL MENYS POSIBLE PER DESCONGESTIONAR, NO CONTAMINAR I ESTALVIAR, ELS PÀRQUINGS SÓN MOLT CARS I ELS IMPOSTOS DEL VEHICLE DÉU N'HI DÓ. SI TAMBÉ HEM DE PAGAR PER APARCAR AL BARRI ON VIVIM, JO, NO PUC.
AI MAMA | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 13:33
Si home!!! Però de que van aquesta gent!!! I Perque no es posen zona davant de casa seva. Es que tenen una barra que se la trepitgen!!
ojo | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 13:37
quin orror !!!
que facin més llocs per aparcar, que cada vegada en queden menys...
vilera | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 13:45
ON podem firmar en contra de les zones blaves els veïns de "La Pallissa"?? A mi no m'han de manat opinió. Gràcies
veïna Pere III | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 14:25
Tot ho fan amb el cul, quin personal, en quines mans tenim la gestio de la nostra "ciutat", millor poble que ciutat. Primer es parla, es capta les sensacions i encavat es fan les coses, si s'escau.
impresentables | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 14:26
les zones blaves s'entenen dins una zona comercial, però fer-ho als carrers del Regueral???? sembla que ja no saben d'on treure els diners, aquesta colla. perque no feu tot el poble, ja de pas? sempre pagan els mateixos, molt mirar pels comercials i als veïns que els donin per ses cul.
al maig cada dia un raig | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 14:27
Yo estoy de acuerdo con la implantación de las zonas azules. El vecino que quiera aparcar gratis dispondrá de los solares habilitados al efecto. Piénsese que en Barcelona capital las zonas azules están extendidas en todos los barrios, con unos precios astronómicos.
Cambrils es un pueblo de servicios, como son el turismo, comercio, restauración, etc. Nuestra principal fuente de ingresos debe ser protegida, y por ello, debe procurarse un fácil acceso a los consumidores de tales servicios. El propio vecino, que quizás tendrá la molestia de desplazarse unos cuantos metros para coger el coche, es el propio interesado que la economía local vaya bien, y que sus convecinos -comercios, bares,etc- tengan mucha clientela, ya que la prosperidad de unos es la prosperidad del propio pueblo, que repercute en todos. La situación actual era insostenible, y aplaudo la valentía del Ayuntamiento pàra solucionar el tema y afrontar los retos que tiene Cambrils como gran ciudad (lo siento, ha dejado de ser un pueblo).
El caos de las calles que pretende ordenarse era insostenible en el tiempo.
blue zone | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 14:40
El comerc de cambrils no volen zonez blaves, tot aixo son mentires. PSOE PLEGEU.
jOSEP | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 15:09
Que hi hagi places d'aparcament de zona blava en àrees "grans" com el parking del pòsit, el parc del pescador, l'ajuntaent (que encara no ho és); ho trobo bé però la resta de carrers no cal!! arribarà un moment que no podrem aparcar gratuïtament a cap carrer del poble! vinga va!!!
Només pensen en la pela, la pela i la pela!!!! pensem una mica amb el cap i en benefici dels ciutadans home!!!
indignat | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 15:17
Cambrils no era la ciutat de referencia ????
Si estigues la plic al govern o el PP, gent inteligenta, no haurien tantes zones noves i mirariem mes pel veins, que ja paguem prou impostos.
Rita | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 15:30
Jo proposo que el que han de fer des de l´ajuntament és donar exemple i posar zona blava davant de l´ajuntament i que siguin ells els primers de pagar i després que ho posin altres barris peró PRIMER ELLS !
Una Veïna | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 15:47
Son uns mentiders. En primer lloc ja estan pintant les noves zones blaves, abans inclús que els passos de vianants, que ja té història.
I diuen que incrementan l'aparcament alternatiu en 14.000 places... on? als polígons industrials?
Plataforma Prou Tripartit ja!
PROU TRIPARTIT. | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 15:58
Si, hi ha molt de comerç entre el carrer Hugh de Montcada i la via del tren.
Bràfim | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 16:03
Si cuando me compré el coche me hubieran dicho que tenía de pagar para aparcar, me hubiera comprado una moto. Pero nadie me avisó y ahora ¿donde dejo el coche?. NO ES JUSTO.

Vivo en la C/ Colón en la acera de Cambrils, pero la acera de enfrente es de Vinyols, si te equivocas y pagas en la otra acera, no te sirve el pago, te multan igualmente, yo sé que enfrente es otra localidad pero mis amigos que vienen a mi casa no lo saben, y NO ES JUSTO.
una persona justa | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 16:04
Sempre he llegit els article però crec que ja és hora de dir alguna cosa al respecte.
M'agradaria saber realment si han fet consulta perquè el que està clar és que els veïns no volem les zones blaves. Si el consistori vol veure la rotació de vehicles que facin un estudi com cal, d'una durada cíclica i veuran que no és veritat el que prediquen.
Concretament a l'avinguda Lluís Companys, Pau Casals i rodalies on es volen implantar zones blaves és un dels llocs on més rotació hi ha de vehicles i és per necessitat ja que juguen els nens a pilota i fan bonys als cotxes, per la qual cosa, qui ho deixa ja procura prou de treure'l, entre d’altres coses que passen. Per una altre banda que vingui el consistori cap a les 7:00 a 9:00 hores, per exemple, que és quan molta de la gent se’n va fora a treballar i és quan queden els llocs buits que aprofiten els que venen a la zona del port a treballar i ja que els han tret qualsevol possibilitat a la part baixa del port no tenen més remei que en aquesta zona aparcar. SENYORA REGIDORA HI HA ROTACIO i fins ara ens hem avingut entre tots.
L’excusa de posar una zona blava comercial no convenç a ningú, és una manera d’enganyar a la gent i de concepte recaptador. Jo no estic disposat a pagar més impostos al consistori ja que més zona blava comporta més personal i més cars els impostos a pagar. Hem de tenir present que avui són aquestes zones però l’any vinent seran uns quatre carrers més fins que al final arribarem a tenir que pagar per tant sols anar pel carrer.
Per una altre banda no hi ha ajudes. De que em serveix a mi una reducció del 50% de la tarifa? Mirem Salou que dóna 150 hores gratis als residents i allí ningú es queixa al contrari, ho agraeixen.
Jo m’afegeixo a la convocatòria de la zona de platja i convido a tots a assistir-hi. S’ha de solucionar això, som un barri humil i amb gent treballadora i una zona on les zones d’aparcament no són gens abundant.

Espero que m'ho feu public. Gràcies.
RFL, VEINA | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 16:10
Laura Forcadell diu: "...amb els veïns que tenen la zona blava al portal de casa. Es pot estudiar fer alguna bonificació diferent. Hem de veure si tècnicament i jurídicament és possible"
La bonificació és una Tarjeta Resident que permeta l'aparcament de FRANC als VEÏNS, o que faci zones verdas per a residents a un preu molt baix i una mica més alt pels no residents, així s'omplirà l'erari igualment.
Pepa | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 16:15
No cal que ens feu cap favor posant zones blaves,més mobilitat vol dir més tràfic i més contaminació.
Si de veritat voleu dinamitzar el comerc baixeu els impostos als comerciants i això també repercutirà en els ciutadans.
Perquè no feu anar a la gent a comprar en taxi per dinamitzar el comerc??
No hi han zones de "càrrega i descàrrega" per comprar al mercat de la platja??
No té això res a veure amb els macrosous dels coordinadors d'arees??
no al parking Eixample Platja | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 16:43
valla vergonya que tinguem que pagar per aparcar el cotxe VERGONYOSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!
cambrils | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 16:58
S'hauria de pensar DE VERITAT EN ELS VEÏNS i no en els turistes que donen per sac 3 mesos a l'any! creieu que un treballador normal i corrent pot pagar cada dia 5 euros per poder aparcar el cotxe a prop de casa seva?! Deu ser que tots els de l'ajuntament tenen pàrquing privat no???!!! va home!!!
indignació | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 17:04
A les altres zones no ho sé, però al barri de La Palissa i Perellada, les tanques solament posa prohibit aparcat per treballsde pintura, res de zona blava. Els primers cartells posava el dia 15 i desprès els van substituir per altres que posava dia 19.
T.N.A. | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 17:13
Aquest Ajuntament sol fa que copiar el que fan a altres poblacions, i m'assembla que no veuen els problemes de la nostra població. Cada cop que fan una actuació de mobilitat sol fan que treure places de parking. I les que deixen es veu que s'han de pagar. El comerç que demana zona blava, deu ser el mateix que ocupa la via pública amb torretes i en fan us particular (tot i que ho paguin) ...
F. Moruno | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 17:41
Sr o Sra blue zone: comparar Cambrils con Barcelona por muy ciudad que sea la primera es comparar el cerdo con la velocidad. En la mayor parte de las zonas donde se quieren instaurar las zonas azules viven personas esencialmente obreras que en muchos casos no disponen de plaza de parquing propia porque la mayoría de edificios construidos en las decadas de los 60,70y 80 no se incluyó en su edificacion ningun parquing comunitario. Si usted se pasea por las zonas obreras de BCN se dará cuenta de que no pasa lo que usted dice, y en otras zonas existe la posibilidad de ocupar zonas verdes exclusivamente reservadas para el vecindario. Lo mismo ocurre en las ciudades más pequeñas y más cercanas a la nuestra. En todo caso, es una medida suficientemente seria como para informar a los vecinos con anterioridad a su ejecución y, ya que nos vanagloriamos tanto de la participación ciudadana, creo que este caso es uno de los más evidentes para hacer uso de esa participación. El número de personas que saldrían afectadas por esta medida es altísimo y, bastante afectada está ya la situación económica de las famílias como para que de un día para otro haya que reservar un presupuesto elevado para poder aparcar un coche que nos sirve para, sobre todo, desplazarnos a nuestro trabajo, tanto de día como de noche. Porque, sabe, muchos trabajamos a turnos. Si la clase política que hoy nos gobierna representa al sector trabajador, magro favor nos hacen tomando decisiones como ésta.
yo también trabajo y contribuyo con mis impuestos a mejorar Cambrils | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 18:23
Bràfim,

el nom correcte del carrer (encara que la placa estigui gairebé desapareguda) és HUG DE MONTCADA (amb una h ja n'hi ha prou). Li ho dic amb certesa perquè visc en aquest carrer. I de comerç n'hi ha entre aquest carrer i la vida del tren, però pertany a "Vinyols de Mar" en la seva majoria.
El català és fàcil | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 18:25
Yo estoy a favor ya que quiero vender mi plaza de aparcamiento. ¡¡¡Me voy a forrar!!!
Lufer | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 18:51
parece que ayuntamiento se ha quedado sin un duro , si es asi que lo pida a su querido amigo montilla , el pueblo de cambrils no tiene porque pagar para aparcar ,es un pueblo y no una ciudad .como se ve que no piensan en gente . es peor que comonismo.
Linda | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 19:13
Voleu dir que no es pasen tanta zona blava?, Per mi que no la posin, no fa cal falta.
Montse | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 21:21
Es logico, el que vive todo el año que se alquile un parquing, y adios problema, y ademas le sale mas barato, como lo hago yo y dejen de llorar que si no se recauda este pueblito no dejara de ser lo que es, a ver si no lloran tanto que 70 euros por mes no es pasta por favor!!!. Y el turista que pague , que viene por 30 o 60 dias a pasar bien y gastar. A .... me olvidaba, que en invierno no se paga y nadie dice nada. Asi que a llorar al cuartito.
meyialejo | Contestar aquest comentari! | 19/5/2008 - 23:10
totalmente de acuerdo meyialejo
uno mas | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 0:03
Sr. Benaiges:

Com a veí de la zona "PARELLADA" li diré que no vull zona blava.

Ja n'hi ha prou d'inquisició recaudatòria de l'ajuntament. El que heu de fer, és cobrar menys, i no necessitareu tants quartos. Quin fàstic de TRIPARTIT.

DIMISIÓ JA !
NO ESTAN TODOS LOS QUE SON. | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 0:10
La H de HUG (H) es com la D de viDa del tren: coses d'escriure en aquesta capseta. I sí, és Vinyols de Mar, però es paga exactament igual.
El català és fàcil; gràcies a Déu també parlo anglès | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 2:32
no os dejeis embaucar, no lo hacen para nuestro bien, los numeros no les salen a los lumbreras del ajuntamiento y solución fácil y rápida zona azul. Que nadie se crea que nos dejaran una tarjeta para los ciudadanos de gratis, además yo tengo una oficina en Cambrils y no soy de Cambrils, no tengo derecho? en fin, vergonzoso pero vamos, hay que hacer algo.
Al_Loro | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 8:48
por cierto, no veas con el filtro de los comentarios, luego hay estiron de orejas del Sr.Alcalde o que??
Gila | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 8:49
Ja era hora de que a la vila posessin zona blava. I si no voleu pagar, aparqueu en un altre lloc i a caminar, que és sà.
Quanta tonteria contra les zones blaves, total sempre us queixeu els que aparqueu malament.
Sr Benaiges, si les posa, les posa i sinó, no digui que les treurà.
Politono. | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 9:21
El trist de tot aquest assumpte és que l'excusa és que ho fan pensar pels comerços, com si a la perellada, a l'eixample platja o a la zona del Regueral fossin zones especials d'un nivell elevat comercial d'afluència turística. Les dues primeres zones és destaquen per un urbanisme elevat, o sigui blocs de pisos a on és concentren gran quantitat de veïns, el Regueral es destaca per ser una zona d'habitatges estacionals.

Gran error voler confondre als ciutadans amb termes tan difosos, quan l'únic afany és el recaptatori. Cap Ajuntament d'aquest municipi ha estat capaç de crear un veritable pulmó comercial, amb illes de vianants amb cara i ulls (l'única excepció el c/ Consolat de Mar), i tampoc de buscar una solució definitiva a l'aparcament. La configuració de Cambrils és la que és, i de moment el consistori l'únic que ha gestionat és que empreses privades facin aparcaments soterranis a on els veïns no es poden permetre el luxe de tenir els sues cotxes aparcats tot l'any.
Sherlock | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 10:08
que poc costa fer les coses malament! es clar, invertir unes quantes neurones i temps a reflexionar sobre possibles solucions raonables fora massa! i per això paguem dedicacions exclussives???? més pensar abans d'actuar!
ens acabaran cobrant per asseura al banc de la plaça
ja n'hi ha prou | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 10:26
vendo moto barata para los veranitos en Cambrils.
se puede aparcar facilmente en los parkings GRATUITOS (de momento) de motos y ciclomotores.
Angel Nieto | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 10:55
Molt bé home!
El petroli pels núvols, les hipoteques in crescendo, els impostos municipals que s'incrementen per damunt de la inflació (fins i tot rodalies de renfe amb l'anyet que ens ha donat s'ha atrevit a fer el mateix!!!) i els sous gairebé els mateixos. I ara, el que faltava, la solució als problemes d'aparcament i mobilitat resulta que seran les zones blaves, "solució" que, com sempre, haurem de pagar els mateixos. Pagant tu jo també te'n trobo de solucions!!!
Per cert, a "meyilejo", si vas tant sobradet ja et passaré el nº de compte i encantat de la vida. O et penses que la gent aparquem al carrer per gust.
Jep Ballesta | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 11:17
S'HAN DEIXAT D'INCLOURE LA ZONA DE VILAFORTUNY, LA LLOSA, EL DORADO, CAMBRILS-MEDITERRÀ I POSSIBLEMENT "LES COMES".
SI S'HI HA D'ANAR, S'HI VA | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 11:19
Això, ha pagar tothom, vila i platja, qué és aquest greuge i si es tenen que ampliar, millor, com diu la regidora i haurà més rotació.
Els comerciants les volen, els veïns a les hores que son a casa no pagan, així de que us queixeu?.
Tots els que opineu en contra sou uns insolidaris i total son dos mesos.
Zones blaves SÍ, al menys podrem aparcar a l'estiu.
extra-radio. | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 11:37
raro de que no sea toda la avd independecia la pongan zona azul??????????
el castellano tambien | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 11:38
JO TAMBÉ LES VULL LES ZONES BLAVES ¡¡¡
També crec que caminar es ben sa.
BENBLAU | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 12:08
VOLEM zona blava a la avinguda diputació ¡¡¡
si us plau ¡¡¡
no sigueu pueblerinos...
blavero | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 12:11
Tots ens queixem quan ens resquen la butxaca. De fet, estem mal acostumats.
No podem pretendre tenir una plaça d'aparcament reservada al carrer al davant de casa nostra, per la cara. Si ens deixessin fins i tot el voldriem sobre la vorera, (algú ja ho fa). D'altres tenen la cara de posar qualsevol trasto, caixes, carretons, etc., per a reservar-se la plaça d'aparcament al carrer per quan arrivin amb el seu cotxe. Això es dona i molt, al carrer Pau Casals especialment, cada dia i tot el dia.
El carrer és de tothom i no el podem convertir en el dipòsit permanent del nostre vehicle, especialment quan, com a Cambrils, cada dia és més difícil circular i......aparcar.
Per tant, personalment estic d'acord en que es facin zones blaves amb limitació del tems i, naturalment amb un horari convenient i lògic.
Una altra cosa és que això sigui tot l'any o durant els mesos de més aglomeració i amb avantatges pels veïns de Cambrils, però ningú pot negar que molts dels que es queixen fan verdaders abusos i els cotxes es passen dies i dies al mateix lloc sense que ningú els utilitzi i per això hi ha garatges. Pagant, és clar i tornem a l'inici, quan ens resquen la butxaca ja no ens sembla bé.
No puc deixar de pensar que qui té un cotxe ha d'assumir-ne TOTES les conseqüències i també la de pagar per poder aparcar-lo en algún lloc, públic o privat. Tant a la VILA com al nucli del PORT. No ha d'haver-hi cap diferència ni cap favoritisme a favor d'uns o altres. Tots sóm ciutadans del mateix poble.
Prou bajanades.com | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 12:13
Zones Blaves SI.
Intolerants NO.
Mai puc aparcar. | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 13:22
a la vila també s'haurà de pagar només els mesos d'estiu? ho dubto molt, això no tindria ni cap ni peus.

La solució, des de la meva ignorància, seria treure les de la platja, cal que paguem tots els veïnsa tots els carrers??
Jo pago cada mes per llogar una plaça de pàrking, però totes les altres també estan comprades i/o llogades i com en aquest, gairebé totes les places de pàrking de la meva zona (parellada-pallissa) estan ocupades, que hand e fer docns la resa de veïns? És molt injust tot plegat. Estic totalment d'acord amb el "Jep Ballesta".
NMV | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 14:06
a la c/ creus tambien zona azul jejejeje
un vecino | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 14:53
Mirin Cambrils és una ciuat que necessita mobilitat i agitació. Perquè és una ciutat molt àmplia i llavors costa d'anar d'un lloc a l'altre. Què millor que hi hagi zones blaves al poble per poder aparcar i poder fer els afers que un hagi de fer?? Si no hi ha zona blava en certs llocs, no hi ha moviment. I és així de senzill. En quant als preus......... però si són de misèria!!! Ostres tu esk la gent es pot gastar una pasta en pijades i en tontries, però eiii!!!! a pagar zona blava no!!!! Tots akests són uns hipòcrites: gastar diners per unes koses i pels diners k al kap i a la fi rep el poble de la zona blava ni un duro!!! Ho sento molt però la zona blava és una gran font d'ingressos per al poble. I crec que no s'ha de perdre, sinó fomentarla a l'estiu, que és on s'ha de fomentar. Tots som el poble i per tant hem de treballar per ell.
blavetes!! si!! | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 16:09
Benvolguts i benvolgudes, sembla que ens hagim caigut del niu ara mateix, el tema de l'aparcament a Cambrils bé de lluny, de tant lluny com recorda el nostre enteniment, o es que no ens recordem de les baralles que van haver quan algun alcalde ingenios, va voler posar la zona blava a la Rambla Jaume I, i com va queixar-se el comerç local, precisament aquest comerç que ara invoca el pròpi ajuntament com excusa per la implantació de zones blaves. Sembla que no ens acabem de creure que en realitat el tema de les zones blaves no es més que un pur tema de recaptació econòmica per part de l'ajuntament. pel que fa a la senyora regidora, que adueix el fet que ha tingut converses amb les associacions de veïns locals, pura mentida, hi han uns quans president s d'associacions que no tenen constància d'haver parlat d'aquest tema amb la senyora regidora, però és el mateix, embolica que fa fort. Sembla també que l'ajuntament no s'enrecordi que tots els que tenim cotxe paguem un impost, per cert que estem en periode de pagament voluntari, que es diu Impost de circulació de vehicles, que precisament ens faculta, no sols per circular per la via pública, sinó i a més per poder aparcar en zones d'aparcament facilitades per l'ajuntament, que a la fi és el beneficiàri de la recaptació d'aques impost, però, mentrestant, que fa l'oposició al respecte, res, perquè no saben o no volen fer res,per què son uns brètols que no tenen ni la intel·ligència ni els nassos suficients com per posar aquests assumptes al públic, per què en realitat ells farien el mateix o pitjor si estiguesin al govern. Benvolguts i benvolgudes, comença ja el temps de tenir en compte que caldrà fer les properes eleccions, així, quan aquest ramat de brètols ens demanin qualsevol bajanada, tenim que dir-los que marxin amb la música a altra banda. I jo hem pregunto, és que no hi ha a Cambrisl un grupet de persones que siguin capaços de posar fi a totes aquestes malifetes que tots aquests, govern i oposició, fan legislatura rera legislatura. Cal que ens ho comencem a preguntar.
polièdric i polisèmic | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 17:20
Per la Laura Forcadell regidora Protecció ciutadana i mobilitat, regidora del Barri del Molí de la torre i Cambrils Badia.
Sra Laura Forcadell em sembla molt bé que p0ssi una zona blava, però no estic d'acord que al nostre carrer C/ Balears, hi hagi zona blava i en canvi al C/ Pais Basc no hi ha zona blava i el C/ Extremadura tampoc no hi ha zona blava i jo volia dir que no trobo gens de bé, o tot zona blava o cap....i espero que possi la zona blava, ja que aquests carrers que està tan a prop que també es una zona complicada per aparcar i damunt hi han molts cotxes pel C/ Pais Basc que fa molt dies que no treuen mai i això si que és molt vergonyos...esperem que la Sra. Laura Forcadell i el cap de Policia i coordinador, us demano siusplau que posseu zona blava a aquests carrers.... o tots Arabs o tots Cristians.
TOTS ARABS O TOTS CRISTIANS | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 19:05
JO NO VULL ZONES BLAVES ENLLOC.
nuri | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 19:30
jo proposo que millor que blaves podrien ser de color vermell, així es recordaria més al PSC a les properes eleccions.
memòria | Contestar aquest comentari! | 20/5/2008 - 19:41
Senyor Polièdric: en data 31 de març la web de ràdio Cambrils publica això:
"El Partit Popular ha estat l’únic partit que s’ha abstingut en aquest punt, assegurant que aquesta és una manera de pressionar els ciutadans amb multes i sancions, ja que segons el PP, l’aparell s’abasteix d’aquesta manera, en gran part. El PP també es va mostrar en contra de la proposta d’ampliació de zones blaves que es va fer en una comissió informativa."
(http://www.radiocambrils.org/leer-noticia.php?id=5230)

Ens podria aclarir, a part de mostar la seva disconformitat, que es pot fer en contra de les decisions d'un govern legítim?
Dura lex, sed lex | Contestar aquest comentari! | 21/5/2008 - 5:44
A la platja ja han pintat totes les zones blaves, però a la vila no n'han pintat cap, que passa que els de la vila son més macus?
marinerot | Contestar aquest comentari! | 21/5/2008 - 9:10
tots aquests que us queixeu de la zona blava sou els mateixos que quan aneu a Reus, TGN, BCN o només a Salou us rasqueu la butxaca per aparcar-hi ???.
O potser sou d'aquests que no sabeu anar enlloc sense cotxe i que us agrada portar-lo sempre sota el cul ???
Aparcar a la porta de casa és collonut, si, però també és un luxe i ja sabeu, els luxes es paguen.
Si voleu una millor mobilitat, rotació, que els visitants puguin accedir al centres urbans (poble i platja) ja sabeu que us toca. I si no, deixeu els cotxes al camp de futbol i camineu una mica: el vostre cor ho agrairà.
ZONES BLAVES, SI. QUANTES MÉS, MILLOR.
Frank | Contestar aquest comentari! | 21/5/2008 - 10:26
sisplau, no ens xucleu més la sang!!
pobret | Contestar aquest comentari! | 21/5/2008 - 10:35
ES TOTALMENTE INJUSTO QUE LOS VECINOS DE CAMBRILS TENGAMOS QUE PAGAR ZONA AZUL.... PRIMERO PARA MUCHA GENTE DE CAMBRILS DE TODA LA VIDA, NO SOTROS SEGUIMOS VIENDO CAMBRILS COMO UN PUEBLO Y NO COMO UNA CIUDAD... Y ENCUENTRO QUE ESTO DE LAS ZONAS AZULES ES UN ROVO PARA LOS CAMBRILENSES.... SERIA MEJOR QUE IMPLANTARAN UN PARKING DE GRAN TAMAÑO EN LA ENTRADA DE CAMBRILS, QUE PAGANDO EL PARKING PARA EL TURISTA ENTRARA UN SERVICIO DE AUTOBUS GRATUITO Y LES DEJARA EN EL PUEBLO... DE ESTA FORMA HABRIA MENOS CONTAMINACION Y EN CAMBRILS SE PODRIA CIRCULAR MEJOR.... ZONAS AZULES NO GRACIAS.
CAMBRILENC DE TOTA LA VIDA | Contestar aquest comentari! | 21/5/2008 - 11:45
Hay movimiento politico. Mirad este escrito

www.ppcambrils.org
Google search | Contestar aquest comentari! | 21/5/2008 - 16:21
al passeig Albert , avui comencen a pintar blau ,"a bon port", aprofitant que el dimecres a la tarda està lliure i ningú treurà les tanques....mama por...
leandre | Contestar aquest comentari! | 21/5/2008 - 16:41
Trobo molt fort que hagi de pagar per aparcar al meu poble... i més aquí dalt a la parellada... la zona turística ha sigut sempre a baix la platja no? Doncs a què ve ara a tocar els nasos aquí dalt???? A fer pagar a la gent del poble de tota la vida! Va home va, que l'ajuntament s'ha quedat sense quartos o què... Quina vergonya!!!!
Scarpetta | Contestar aquest comentari! | 21/5/2008 - 21:42
Scarpetta, jo ja fa anys que pago i no em queixo !!!
Si els "vileros" voleu un sol Cambrils....ja sabeu que heu de fer: pagar les zones blaves.
I si no, demaneu la segregació.
Frank | Contestar aquest comentari! | 22/5/2008 - 13:08
els de la platja també som gent de tota la vida que fa anys que ens toca aparcar a vinyols per culpa de la saturació de cotxes a l'estiu. i ara com a castic ens toca pagar zona blava!
no es just ni necessari.
moi | Contestar aquest comentari! | 22/5/2008 - 13:14
No querias socialismo, pues a pagar en la playa y en el pueblo.
uno que se va aburrido | Contestar aquest comentari! | 22/5/2008 - 13:46
Hace dos años, cuando se implanto en la parte de Vinyols la zona azul, escribi en este moismo medio, que al verano siguiente no, (habia elecciones municipales ), pero al siguiente verano pondrian zona azul en l'Example Platja, me gustaria equivocarme, pero me parece que ya lo tienen.
He leido los comentarios que aparecen aqui y algunos me dan verguenza agena, ejemplo: Blue zone, Meyialejo .... y algunos otros.
En Cambrils todo esta encaminado a que se beneficien comerciantes, hosteleros y pocos mas. La gente que vive en Cambrils y trabaja fuera o por cuenta ajena, solo somos numeros para pagar impuestos, no nos consideran nada.
Lo de la zona azul en lExample Plaja es el colmo pero lo de la perellada (por ejemplo ),! ya ¡ es de verguenza.
Yo me pregunto, las personas que deciden estas cosas, no se ponen colorados ni se les cea la cara de verguenza.
Bueno, si queremos la zona azul nos quedamos quietecitos pero si no habria que hacer algo...................................
N.A.C.A. | Contestar aquest comentari! | 22/5/2008 - 17:16
------UNA VERGUENZA-------------
AAAAA | Contestar aquest comentari! | 22/5/2008 - 17:21
SI A LAS ZONAS AZULES.
Soy vecino de la calle Pais Basc y opino que es una lastima que en esta calle no este previsto la implantación de zona azul como las que estan alrededor.Esta calle es un verdadero caos, y la policia municipal pasa olimpicamente de todo.
Coches continuamente en doble fila en el Video Club, pasos de peatones todo el dia invadidos por coches, vados ocupados
por los propietarios de los mismos y por otros, coches que llevan dias sin moverse del mismo sitio. Zona azul en la Calle Pais Bas , YA. Ojala lo hicieran peatonal de uso restringido para coches. Que conste que tengo coche y no uso parking. Y la policia que se mueva que solo se mueve en Consolat de Mar poro en dirección contraria donde est-an los de la venta ilegal.
MAC | Contestar aquest comentari! | 22/5/2008 - 18:25
Contesto a N.A.C.A: Yo doy mi opinion y no doy ningun nombre, a veces leo cada cosas que no me entran en la cabeza y no hago alucion a nadie , aqui se opina y punto. Si le gusta bien y si no, lo siento , es mi opinion.VERGUENZA es robar y que te vean , no OPINAR. Aver si entre todos hacemos de este lugar algo mas que playa y restaurantes. A su salud...............NACA. Los que toman las decisiones fueron votados por la misma gente que ahora se queja. A pensar cuando se vota ..............por favor. Somos nosotros los que decidimos quien nos gobierna,y luego toman estas decisiones, a no quejarse y pensarlo mejor.
meyialejo | Contestar aquest comentari! | 23/5/2008 - 0:04
FRANK:
Ja se't nota lo "socielistoide" que ets. quina pena. Tú ves pagant...

Amb aquestos que ens manen a Cambrils, acabarem pagant fins per trepitjar les voreres.
MISHU | Contestar aquest comentari! | 23/5/2008 - 0:44
Potser abans de tant criticar i tirar-se dels pels, no se s'heu adonat que a nit i al migdia no es pagara...llavors, que voleu els que esteu en contra... aparcar quan veniu de treballar??? (sense pagar, es clar, que ja em sembla be que sigui aixi) o be utilitzar el carrer com si fos un parking particular ??? Que potser nomès tenen 1 cotxe moltes families ??? A mi no em va quedar altre que comprar un parking...amb molts sacrificis, tot s'ha de dir, per culpa, potser, de families que tenen cotxe, el xic, la xica, el pare, la mare i anant fent....Feu un pensament.... Estic amb proubajanades.com, quan comprem un cotxe, s'han d'assumir les conseqüències....
Salutacions
Chika | Contestar aquest comentari! | 23/5/2008 - 13:15
no volem las zones blaves al carre independencia prime que faigin parquins suterrats
una cambrilenca | Contestar aquest comentari! | 23/5/2008 - 16:47
nO QUIERO Opinar sobre las zonas azules,pero lo que digo que la policia municipal no tendria que hacer tanto la vista gorda y multar màs Cambrils se parece cada vez màs a una ciudad sin ley.Màs mano dura a todos los que imcumplen las normas de circulación,
francico gòmez1 16;55 | Contestar aquest comentari! | 23/5/2008 - 16:54
Si el parking del puerto es ILEGAL, me pregunto yo si tanta zona azul, no lo será tambien.P Pagas y bastante por tu tarjeta y no puedes aparcar i TURURUT TURURUT QUI GEMEGA YA A REBUT, en este ayuntamiento lo que hace falta es cambiar los calzoncillos pues todo ya huele que apesta. Au vinga a saco i a fer saca i al poble cal donguin pel cul.
nene | Contestar aquest comentari! | 23/5/2008 - 20:29
CONTESTACIÓN A LA OPINION DE BLUE ZONE, Y AL "EQUIP DE GOVERN DE LA CIUTAT", Y MI PROPIA OPINION:
Apreciado Sr. o Sra. : estoy de acuerdo en que hay que dinamizar el comercio de Cambrils, que los usuarios de estos servicios: comercio, restaurantes, hoteles son los que soportan la mayor parte de la economía del pueblo. Pero Ud. olvida una cosa, porque pone de ejemplo la ciudad de Barcelona: EN ESTA CIUDAD HAY TRANSPORTE PUBLICO PARA IR A TRABAJAR Y AQUI NO. La mayoría de los vecinos que protestamos, entre los que me incluyo, no tenemos el coche como un artículo de lujo, sino como un medio imprescindible para ir a trabajar. Esté seguro que yo no poseería un coche si no me fuera imprescindible: entre lo que te cuesta el coche, el mantenimiento, los impuestos, los seguros y la gasolina, ya tendría otro hijo. Ninguno de mis amigos de Barcelona tiene coche porque no lo necesitan, ni yo cuando trabajaba en la Ciutat de Barcelona tampoco. Ah! y no me fio del número de plazas habilitadas en descampados para compensar a los vecinos del Pueblo: me suena a que ya están llenas. Gracias.
Mar. Vecina de la Parellada | Contestar aquest comentari! | 23/5/2008 - 22:58
Lo ultimo que podia ocurrirme despues de las Zones Blaves, fue lo que les voy a explicar, vivo en la Calle Drassanes, el otro dia fui a solicitar un mando para poder bajar los pilones, y la sorpresa fue cuando me dijeron que como yo solo tenia la vivienda y no tenia ni parking , ni local de almacen, no tenia derecho o tener mando, ya que habia unas horas en las que los pilones estaban bajados. Como comprenderan me siento un ciudadano de segunda y discriminado por mi municipio ya que no puedo acceder a mi vivienda en la hora que yo pueda necesitarlo, una enfermedad, una urgencia personal etcc.
Sre. Gobernantes consideran normal poner esta clase de leyes o es que no tienen nada en la cabeza y solo piensan en el bolsillo.
Una ciudadana de segunda y discriminada | Contestar aquest comentari! | 24/5/2008 - 19:02
Por desgracia todos miramos nuestros intereses , pero pensemos un momento que no estamos solos, tenemos que luchar juntos y vencer cada obstaculo ; si nadie no reclama ni prostesta pronto van a pedir dinero por respirar, y no digo nada; hasta las playas seran de pago; asi que no dejemos que nos machaquen . A por ellos con fuerza y union que esto no es Paris , es un pueblo humilde; por favor.
LINDA | Contestar aquest comentari! | 25/5/2008 - 22:10
Sr Benaiges:
Soy socialista hasta la medula, vivo en la avd adelaida y tengo una pime con cuatro vehiculos. Expliqueme usted tal y como esta el mercado de trabajo el combustible y los impuestos que pagamos que he de hacer para sufragar las tarifas de las zonas azules,¿ subir la hora de facturación?
claro es lo ideal en los tiempos que corren!!! creo que no tienen claro los principios del socialismo. La verdad esto lo podria esperar de otro partido pero no de ustedes, por favor no vuelvan a pensar en voz alta ni intenten imitar a otros.
SOCIATA | Contestar aquest comentari! | 26/5/2008 - 20:17
SOCIATA
COMO PUEDE SER UN SOCIALISTA EMPRESARIO.
LOS EMPRESARIOROS NO SON SOCIALISTAS
CIU PP | Contestar aquest comentari! | 27/5/2008 - 18:04
CIU PP
La verdad es que no conozco ningún libro que ponga que para ser empresario tengas que ser de CIU o del PP.
SOCIATA | Contestar aquest comentari! | 27/5/2008 - 19:06
MIRA FRANK, no xerris tant, no xerris tant. Fa temps k no puk tindre aquest luxe k dius. Fa 3 anys k he d anar a deixar el cotxe per alla on deu va perdre l espardenya. PERO ES QUE A SOBRE, ARA ELS SOCIALISTES, ECOLOGISTES I AQUESTA BANDA QUE VAN D'INDEPENDENTISTES, QUE A MI PER CERT NO EM TORNEN A FOTRE EL PEL EN MA .... VIDA(MAI MES VOTO ERC!!!!!!!!!), I FOTEN ZONA BLAVA!!!! aixi k jo k visk on visk! pregunta ¿ON DEIXU EL COTXE???????????????????????????????????
KE APARCAR SOTA DE CASA ES UN LUXE??????????? | Contestar aquest comentari! | 27/5/2008 - 23:40

Afegeix un comentari a aquesta notícia

El funcionament d'aquest apartat és moderat, això vol dir que quan escrius un comentari al Diari Digital aquest no es publica directament fins a ser supervisat per membres de la nostra redacció. Agraïm la teva participació i et demanem que mantinguis l'educació i el respecte als altres. La redacció de Revista Cambrils Diari Digital es reserva sempre el dret a no publicar un comentari.

Nom: Esborrar comentariEnviar comentari
 PUBLICITAT  PUBLICITAT
 PUBLICITAT  PUBLICITAT
 PUBLICITAT
 PUBLICITAT

  + COMENTADES     + LLEGIDES     EDICIÓ 2167 (19/5/2008)  
 PUBLICITAT


q
revista cambrils


Associació Cultural REVISTA CAMBRILS
C/Sant Placid, 7 (baixos) | 977 79 43 43

revistacambrils@revistacambrils.cat
43850 Cambrils (Tarragona)
© Tots els drets reservats 1996, 2014

 
OJD Interactiva:
 
Membre de:
 
   
Associat a l'àrea digital
Membre de:
acpg

Amb el suport de: