Edició 2964 | divendres 24 de novembre de 2017 | Any XII
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
  GRAN RECAPTE D’ALIMENTS 2017  
Ajuntament de Cambrils [+]

INFORMACIÓ GENERAL | dimecres 14 novembre '07 | 11:10 | 1790 lectures |
MANIFESTACIÓ

Es convoca una nova manifestació de suport al conserge del col·legi Marinada, Paco Piñol

Text Redacció

Aquest divendres, 16 de novembre, s'ha convocat una nova manifestació de suport a Paco Piñol, el conserge del col·legi Marinada que va ser denunciat per presumptes tocaments a dues menors que feien activitats d'estiu al col·legi.

La concentració tindrà lloc a les 19 hores a la plaça del Setge, on s'instal·larà una taula de recollida de signatures. La manifestació sortirà d'aquest punt i recorrerà el passeig d'Albert, el passeig de La Salle, el passeig de les Palmeres, el carrer de Robert Gerhard i l'avinguda dels Països Catalans fins arribar a l'Ajuntament.

Recordem que Paco Piñol va ser detingut el dia 29 d’agost i el 30 d’agost, la titular del jutjat d’instrucció número 3 de Reus va decretar llibertat amb càrrecs i va fixar una ordre d’allunyament del centre escolar i de les dues menors per al conserge, per la qual cosa es va veure obligat a abandonar casa seva, un habitatge situat a l'interior del col·legi. Des de llavors, Paco Piñol està a l'espera que es produeixi un judici per tal que s'aclareixin els fets.

Des de la seva detenció, han estat moltes les mostres de suport a Paco Piñol. Recordem que des d'aquest mateix espai, a través dels comentaris fets pels lectors a les notícies de Revista Cambrils Diari Digital, es va organitzar una manifestació a favor del conserge, que va tenir lloc el passat 3 de setembre a la nit.

Companys i amics de Paco Piñol, a més, van engegar una campanya de recollida de signatures amb la intenció de presentar-les al jutjat per tal que s'acceleri el procés. En l'actualitat ja n'han recollit prop de 2.000. Una altra de les iniciatives de suport ha estat la creació d'un bloc a Internet <www.cambrilensesunidos.blogspot.com>.

 PUBLICITAT
 PUBLICITAT
 PUBLICITAT


EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 10 comentaris rebuts

Allí estarem tots!
Un ciutadà | Contestar aquest comentari! | 14/11/2007 - 12:21
Compte amb les pancartes, que os poden multar els de l'ajuntament!
Teresa | Contestar aquest comentari! | 14/11/2007 - 12:21
TOTS TINDRIEM QUE ANAR AMB PANCARTES...
GERI | Contestar aquest comentari! | 14/11/2007 - 15:28
Otro tema que no tiene desperdicio. El Ayuntamiento dijo que pediria a los responsables de la justicia que agilizasen el tema. Coño suerte que lo pidieron porque hay que ver que han pasado meses y na de na.
Vaya Ayuntamiento y eso que por lo que veo van ha estar mas tiempo en Reus en los juzgados que no en el consistorio. Manda narices.
todos con paco | Contestar aquest comentari! | 14/11/2007 - 16:56
Que no treuran el nas, els de l'ajuntament a la manifestació?, a veure si tornen a deixar a un dels seus treballadors, com en la passada, amb el cul enlaire.
Gerard | Contestar aquest comentari! | 14/11/2007 - 20:51
Ojala se solucione este tema pronto, creo totalmente en la inocencia de Paco, que desenmascaren la farsa de la madre y la niña.
Por un Cambrils sin farsas ni farsantes, va por mas de uno.
Mazinguer Z | Contestar aquest comentari! | 14/11/2007 - 21:28
Gerard, què t´esperes? que estiguin agafant una PANCARTA a primera fila? seria contraproduent als seus interessos. D´aquests que manen a la nostra ciutat no n´esperis res. Últimament estan més preocupats per altres coses; que si ficar coordinadors, que si tècnics a dit ben col·locats.. i unes quantes més que ja s´han dit en aquest portal i que conec de molt bona tinta. Esperem que tinguin el que han de tenir i estiguin amb tots nosaltres el pròxim divendres donant suport a una persona que està més que clar que ho és i que m´hi jugaria el que fos. Ànims Paco, ells no hi seran (tampoc els necessitem) però Cambrils està amb tu.
Súper López | Contestar aquest comentari! | 14/11/2007 - 23:47
Aquest , es un cas que ja fa temps que haurie de estar resolt. Aquest pobre home, li fan passar un calvari sense caler, i aixos es una injusticia. Tots hem d'anar a donar-li suport.
Meri | Contestar aquest comentari! | 15/11/2007 - 10:39
Demà tots tornarem a estar al Setge per demanar justicia. PACO ESTEM AMB TU!!!
Ex alumne | Contestar aquest comentari! | 15/11/2007 - 15:34
POR UN CAMBRILS SIN SIMERGUENZAS Y LADRONES
Maria | Contestar aquest comentari! | 16/11/2007 - 10:19

 PUBLICITAT  PUBLICITAT
a
 PUBLICITAT  PUBLICITAT
aaaa aaaa aaaa
a
 PUBLICITAT
aaaa
a
 PUBLICITAT
aaaa
a
 PUBLICITAT
a
 PUBLICITAT
a
a

  + COMENTADES     + LLEGIDES     EDICIÓ 2964 (14/11/2007)  

q
revista cambrils


Associació Cultural REVISTA CAMBRILS
C/Sant Placid, 7 (baixos) | 977 79 43 43

revistacambrils@revistacambrils.cat
43850 Cambrils (Tarragona)