INFORMACIÓ GENERAL | dimecres 7 novembre '07 | 11:05 | 1663 lectures
|
SANCIÓ L'Ajuntament multa l'Associació de Veïns del Molí de la Torre per la col·locació d'una pancarta el dia de la concentració veïnal
Lluís Rovira i Barenys Lluís Rovira i Barenys
L'Ajuntament ha sancionat la col·locació d'aquesta pancarta que es va fer posar el dia de la concentració veïnal del passat 6 d'octubre
L'Ajuntament ha imposat una multa de 200 euros a l'Associació de Veïns del Molí de la Torre per la pancarta que van col·locar durant la concentració que els veïns van protagonitzar el passat 6 d'octubre reclamant més seguretat. Recordem que dies abans dos habitatges d'aquest barri havien rebut la visita dels lladres. Per aquest motiu, els veïns van fer una concentració, el dissabte 6 d'octubre, reclamant mesures de seguretat. A la pancarta que es va penjar aquell dia en uns fanals de la rotonda del vial del Cavet, hi deia "Sortim al carrer perquè ens entren a casa" i anava signada per l'Associació de Veïns del Molí de la Torre.
Aplicació de l'Ordenança de Convivència Ciutadana
L'Ajuntament imputa a l'Associació de Veïns "la col·locació d'una pancarta sense l'autorització expressa de l'Ajuntament" i s'imposa una multa de 200 euros, "d'acord amb l'article 53 de l'Ordenança de Convivència Ciutadana". En la notificació de la sanció es recorda que si s'efectua el pagament dins dels 30 dies naturals després de la notificació es poden beneficiar d'un descompte del 30%, amb la qual cosa la multa quedaria en 140 euros.
L'Ajuntament recorda, en la multa, que hi ha un article de l'Ordenança de Convivència Ciutadana que regula qualsevol forma de publicitat, anunci o propaganda, "la col·locació de cartells, tanques, rètols, pancartes, adhesius, papers enganxats o qualsevol altra forma de publicitat, anunci o propaganda haurà d'efectuar-se, únicament, en els llocs expressament habilitats a l'efecte per l'autoritat municipal" i els recorda que "és prohibida la col·locació de cartells publicitaris i pancartes en edificis i instal·lacions municipals, a l'interior de vehicles estacionats, a la via pública, en qualsevol espai públic o element de paisatge i el mobiliari urbà o natural sense l'autorització expressa de l'Ajuntament".
Sorpresa desagradable
La secretària de l'Associació de Veïns del Molí de la Torre –Lídia Aguirre– qualificava de sorpresa desagradable la sanció rebuda per part de l'Ajuntament, que interpreta com un càstig per la manifestació. "No vam tallar cap carrer, a més la regidora de Protecció Ciutadana n'estava assabentada, ja que li havíem enviat correus electrònics demanant-li cita i comunicant-li que els veïns preparàvem una concentració. Que una associació del volum i l'entitat de la nostra no pugui dir-li a l'Ajuntament que tenim problemes de seguretat, em sembla una mica fort", afirma Lídia Aguirre.
En l'assemblea general que l'Associació de Veïns del Molí de la Torre farà aquest proper divendres 9 de novembre està previst tractar aquest tema i es prendrà una decisió sobre què cal fer.
EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ !
98 comentaris rebuts
Per què no es dediquen a agafar els lladres en lloc de posar multes?
quina vergonya! a més, el dia que entren a una altra casa a Vilafortuny!!! On anirem a parar?
Estem desprotegits i quan protestem una mica ens claven una multa!
Suposo que a l'Ajuntament li molesta més una manifestació que un robatori, ja que sempre pot dir que es culpa del desplegament dels mossos....no es així?!
Penseu, gent de l'Ajuntament, que quan la gent surt al carrer es perque ja no pot més...ningú té ganes d'aixecar-se al matí per anar de manifestació.
VOLEM SOL·LUCIONS...JA!!! Un de la zona que està espantat | | 7/11/2007 - 11:37
I totes les pancartes i cartells dels partits politics, que pasa, demanan permis i pagan al ajuntament.
aquest ajuntament ja no sap que fer per donar mes la nota.
no tenen vergonya anne | | 7/11/2007 - 11:42
Aquesta situació recorda temps passats, que creïem que ja no és donaven en l'actualitat, " demanar seguretat i que sancionin " quin mal ús del poder"!!!! Capità Enciam | | 7/11/2007 - 11:57
Em sembla que algu esta perdent els papers..... Robin hood | | 7/11/2007 - 11:58
tambe haurien de multar als que penjen les pancartes anunciant bodes, aniversaris i altres actes, o no?
multem a la marisa i al juanjo, que es casen dissabte...
o al xuxi, perque n'ha fet 10 anys?
menys osties i mes osties!!!!! Ostitu! | | 7/11/2007 - 12:12
Aquesta multa respon a un acte de revenja contra aquesta associació perquè denuncia els dèficits de l'ajuntament i exigeix seguretat i això no els agrada. un ciutadà | | 7/11/2007 - 12:16
La gent que fa 30 anys exhibia pancartes demanant llibertat, amnistia i estatut d'autonomia ara sanciona qui penja una pancarta demanant seguretat.
Companys d'esquerres, què us passa????? us ha agafat un virus estrany???
El món al revés!!!!!!! torna la dictadura? | | 7/11/2007 - 12:17
Pel fet de demanar protecció i seguretat ens multen. Ni Franco s'hauria atrevit! Gerart | | 7/11/2007 - 12:17
Jo no visc al Molí de La Torre, sóc un veí més de Cambrils. Peró:
1-Estic molt indignat amb aquesta Ajuntament que ens representa. El mateix que demana diàleg amb la Diputació, ara posa multes als veïns.
2-Ho tenen molt poca feina, o molt poca solta, ja que hi ha problemes molt més urgents que les pancartes.
3-El problema de la inseguretat no el resoldran amb bones paraules, o usant la Policia Local per posar multes de trànsit fins a dos quarts de vuit del vespre, després ja no en veus cap.
4-Ànim als veïns del Molí de la Torre que continuïn amb les seves reivindicacions i d'altres zones de Cambrils potser haurien de pensar en fer el mateix. Un veí | | 7/11/2007 - 12:20
Qualsevol associació que no faci el que diu l'ajuntament, és a dir callar i portar-se bé, ja sap el que li toca. S'omplen la boca amb participació ciutadana, consells de barri... una vegada més es demostra que són mecanismes per controlar i suubjugar ña voluntat popular. Pito | | 7/11/2007 - 12:20
Verguenza se tendria que dar el ayuntamiento de multar a uns vecinos que exigen el derecho a vivir con seguridad. KK | | 7/11/2007 - 12:22
Aquesta concentració va ser supervisada per la policia local, amb el compromis, per part dels veins de no tallar el vial. Era tot legal i no ens van dir res de la pancarta, ni de les ordenaces... i ara ens multen!; està clar que no es pot ser bons xicots! Un que hi era | | 7/11/2007 - 12:25
Quina mesquinesa de govern local!
Fàstic!
Potser comença a ser hora de cantar les veritats i fer-se sentir! Indignat | | 7/11/2007 - 12:25
Quan els partits polítics col.loquen pancartes i va contra l'"ordenaça municipal", l'equip de govern els fa treure, però no els multe; recordem el cas del PP les passades eleccions, als veïns del Molí de la Torre ens multen. Visca l'aplicació de l' ordenança. Un veí | | 7/11/2007 - 12:28
Es que los ciudadanos tenemos la obligación de sabernos todas las ordenanzas de l'ayuntamiento?. Con avisar que no se podia colgar no se habria colgado y la hubiesemos llevado colgada con las manos. Un vecino del Molí | | 7/11/2007 - 12:30
pasar por vilafortuny y vereis un radar de esos raros supe camuflado para recaudar dinero y poner MULTAS, son unos impresentables.
En fin, que se acabe rápido. moneymoney | | 7/11/2007 - 12:31
A la plaça del Pòsit encara n'hiha una de la PLIC.
Quina multa els hi han posat? Elector | | 7/11/2007 - 12:31
Es impensable que en un règim democràtic es pugui multa a algú per una pancartra que sol.licita seguretat...Increible, apoteòsic, mosntruós.... Un cambrilenc | | 7/11/2007 - 12:31
Aquest acte represiu respon a l'estat de deteriorament i descomposició a que ha arribat l'ajuntament de Cambrils. Vulgué acallar a una associació de veins amb acccions repressives no porta enlloc. Manel | | 7/11/2007 - 12:33
L'equip de govern a favor de qui està, dels veïns o del delinqüents? Un veí | | 7/11/2007 - 12:46
Ens multen per exercir els nostres drets i demanar seguretat, quin crim hem comés? Reflexió | | 7/11/2007 - 12:48
El eternoprimaverismo del que hacen gala los representantes municipales cuando se refieren a la situación de Cambrils, contrasta absolutamente con la sensacion que tenemos los que aqui vivimos. Estaremos hablando del mismo municipio? | | 7/11/2007 - 13:19
Encima de cornudos... APALEADOS.
Bonita forma de ayudar y entender la preocupación de los vecinos. VISCA ALCALDE. Dejémonos de dicataduras y de tantas chorradas. MANO DURA y si ello significa dictadura.. que la haya, pero por el bien del pueblo. anonadada | | 7/11/2007 - 13:33
Us recordo un principi bàsic que ha de saber tot ciutadà; la ignorància de les lleis no justifica el seu incumpliment. estudiant de dret | | 7/11/2007 - 14:07
A la plaça del pòsit la plic no en té cap de cartell. Segurament que no en tenien ni idea d'aquesta ordenança perquè fa uns dies estava penjat. Però i la pancarta de CIU, i la del pont de la via? és deuen dir d'esquerres perquè hi tenen la ma. aquarel | | 7/11/2007 - 14:08
De veritat que no entenc cm el Benaiges va tornar a ser reelegit alcalde. El món dels cambrilencs va al revès.
On s'és vist que et multin per demanar més seguretat?? No anem bé senyors, no anem bé. Cristina | | 7/11/2007 - 14:33
Responent a l'estudiant de dret, un altre principi bàsic:
Tots som iguals davant la llei. Però segur que a les properes eleccions estatals ens ompliran els carrers de pancartes dels grups polítics i ho faran després d'emetre un decret on els legitimarà a fer-ho. Clar que si qui aplica la llei també té la potestat de canviar-la segons el seu criteri, entrem en un terreny complicat. pancartista digital | | 7/11/2007 - 14:34
En contes de encapçalar la manifestació l'alcalde i gent del seu equip, que és lo que havia de fer, ens castiga per defensar les nostres llars i famílies. Quina gent tenim a l'ajuntament? i quin ajut !. Fastic | | 7/11/2007 - 14:52
Avui s'ha celebrat la Junta de seguretat i no s'han atrevit a convocar les associacions de veïns. Tene por? de que serveis una junta de seguretat si no hi ha presents els afectat?... Jose | | 7/11/2007 - 14:55
Patètic l'alcalde a TV3 justificant el que no es pot justificar. Lluis | | 7/11/2007 - 14:56
Que fort! No té una altra feina l'Ajuntament? Els hi posaré jo una: que es mirin el Mercadona del C/Ferran Sors... quefort | | 7/11/2007 - 16:02
Semana pasada, Falset, vecinos quejándose del aumento de robos en la población, muchas pancartas en la calle, y el ALCALDE APOYÁNDOLES en sus quejas.
Esta semana, Cambrils, el ALCALDE MULTANDO a los vecinos que se quejan de que Cambrils ostente el récord de robos con violencia de toda Catalunya. El mundo al revés | | 7/11/2007 - 16:45
Leidos todos los comentarios anteriores, me doy cuenta que la gente, o sea el personal, no se da cuenta y se pone en la piel de nuestros gobernantes. ¿No comprendeis que en el Ayuntamiento ya deben estar hasta los ..., de que la gente se manifieste y muestre su malestar? ¿Cuántas manifestaciones ha habido en Cambrils desde que está el actual equipo de "desgobierno", en las dos legislaturas que lleva el Sr. Benaiges? ¿No os entra en la cabeza de que, mientras el mundo es mundo, una cosa son los maandamases y otra la plebe? ¿Qué quereis? ¿Que os hagan caso, que podais acceder libremente a la Casa de todos que es el Ayuntamiento, que se tenga en cuenta vuestra siempre errónea opinión? Vosostros limitaos a votarles, como es vuestra obligación, y después callarso.
Criaturas.... Realista | | 7/11/2007 - 16:55
Aquest es el veritable tarannà de l'Ajuntament de Cambrils: molt promoure l'asociacionisme, la participació ciutadana... i a l'hora de la veritat, a qui no es "porta bé", multa perque calli. A ben segur els hi treuran la multa, perque es escandalós, però això ens ha de fer pensar en la veritable cara dels que ens estàn governant.
El més graciós de tot es que els representants del Molí no deixan de lloar les actuacions del tripartit als seus discursos. Ho segueix fent tan bé l'Ajuntament, amics? Fart | | 7/11/2007 - 17:01
Pues un gobierno está para eso y para más, amigo realista. A quien no le gusten las manifestaciones, que se vaya a casa. El problema es que al Tripartito se le llena la boca de "Participación Ciudadana"; suponemos que la traducción es: "Dime lo que quieres, que yo haré lo que me da la gana. Pero no protestes o te multo". A saber:
1) Acceso al Ayuntamiento: Restringido.
2) Libertad de expresión: Restringida.
Ya era hora de que se quitaran la careta. Papá, ven en tren (pero dentro de unos meses) | | 7/11/2007 - 17:07
bona tarda a tots, realment la noticia es del tot patetica tot confiant en la rectificació de l'ajuntament per el zel del funcionari que ha ordenat la multa. Molt be per l'ordenança civica pero la llei s'ha d'aplicar en el seu context i mes el tema repressiu de l'ordenança. en pla domestic nomes cal veure que encara hi han les cintes unex de les pancartes collocadas per una formació politica que ara es a l'oposició pero que tambe es ajuntament !!! rectificar es de sabis !! jordi bassedas i ballús | | 7/11/2007 - 17:12
Devant d'aquesta acció tan ridícula com dictadora per par de les autoritats competens, en vers a una Associació de veïns, on es trova la Sra. Regidora de seguretat ciutadana?, i el gran núvol del teixit associatiu ? i la famósa participació ciutadana ?. Si teniu una estona, si us plau, refleccione-ho, aquest poble no és mereix aquesta actitud, l'associació menys!! Bárbara | | 7/11/2007 - 18:32
Poden anar criticant al Sr. Poblet per falta de diàleg... això no passa al seu poble!!
Estic pensant anar a viure a Vila-Seca... Exili | | 7/11/2007 - 18:59
El despropòsit de la regidora de seguretat ciutadana, que a més a més és la regidora del barri del Molí de la Torre, és tan tan greu, que hauria de dimitir immediatament si tingués el més mínim sentit del ridícul espantós que ha fet i de la magnitud del conflicte que ha ocasionat. Bé ella i l’assessor que s’ha buscat. La espifiada ha estat tan gran, que el propi Alcalde ha tingut de sortir a fer declaracions a TV3 tancant files al voltant de la seva regidora i, a la vegada, quedant en evidència davant l’opinió pública i davant els ciutadans. Si una regidora comet una espifiada, per ignorància o per mal assessorament, n’ha d’assumir les responsabilitats que se’n derivin i mai ha d’arrossegar al propi alcalde a la ruïna política.
Com a ciutadà em queda un regust amarg de “cacicada” i d’abús d’autoritat més que evident, totalment injust i impropi d’un govern d’esquerres i progressista. Què vol dir això de superar els límits dels protocols establerts? En democràcia no es poden donar garrotades a la base social d’una associació, on hi deuen haver molts votants socialistes, per penjar una pancarta ‘políticament correcta’ on es demanava el compliment efectiu de drets bàsics en democràcia com són el dret a la convivència, al civisme o a la seguretat de les persones. Sr Benaiges, recapaciti, reflexioni i si no s’atreveix a cessar a la seva regidora de seguretat, faci una reestructuració de funcions i posi-la a treballar en àrees com atenció a la persona o serveis interns que és potser on millor treballarà aquesta abnegada funcionària. No reaccionar a temps, de ben segur que li ocasionarà un greu perjudici polític. El mediador de conflictes | | 7/11/2007 - 18:59
Sr. Benaiges: el hombre que ha cometido un error y no lo corrige comete otro error mayor Confucio | | 7/11/2007 - 19:46
Això es un doble robatori: primer et roban els xoriços i després l'Ajuntament. El Comisario | | 7/11/2007 - 22:11
Sarkozy, si us plau, vine a posar ordre! Molinera | | 7/11/2007 - 22:29
Algù ha vist quin va ser el partit mes votat al Moli de la Torre a les darreres eleccions? Tenen el que es mereixen... Sarna con gusto... | | 7/11/2007 - 22:33
Aquesta sanció als veïns del Molí de la Torre és una provocació i una resposta repressiva contra l' associació d'aquests barri perquè és la més exigent en al defensa dels seus drets i resulta, per tant, molt incòmode per a l'equip de govern. Rosendo | | 7/11/2007 - 22:56
DESPRES DE SORTIR ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ LA NOTICIA DELS ROBATORI AMB VIOLÈNCIA I LAMULTA, HAN APAREGUT LES PRIMERES PATRULLES DE LA POLICIA LOCAL A L'ENTRADA DE LA URBANITZACIO. AVUI ES EL PRIMER DIA QUE ELS VEIEM, ON ESTAVEN FEIN ARA? l'observador | | 7/11/2007 - 22:58
una funcionaria del ayuntamiento que ha estado en la oficina de atención ciudadana de la noche a la mañana la ponen de regidora de seguridad ciudadana sin tener ni p... idea de la responsabilidad que esto acarrea, por lo tanto creo que al ayuntamiento deberia de poner en este cargo otra persona mas eficaz en este tema que es mas complejo del que uno se figura y dejarse de bobadas de multar ala asociación de vecinos por el tema de lapancarta ya que no se cortó el tráfico.Además como dicen otros foreros deberian de multar a todos los partidos por la colocación de sus pancartas yque después nolas quitan. vecino del pueblo | | 7/11/2007 - 23:03
Sra. Forcadell : en vez de multar a la asociación del Molí de la Torre por esta chorrada, podrian recaudar mas dinero si controlasen las cagadas de los perros que hay por todo el example de la playa y concretamente en lacalle del cine rambla y sus adyecentes. Cosa que no hacen peatón | | 7/11/2007 - 23:07
S'han tret la careta i han mostrar el veritable rostre, ara ja tenen la poltrona i la bona fe que sempre han mostrat la gent del Molí de la Torre, ha rebut resposta: la multa. Teleru | | 7/11/2007 - 23:12
i què hi diuen de la multa els regidors d'ERC? Hi estan d'acord?
M'agradaria saber què en pensen. Gràcies No és això, companys, no és això | | 7/11/2007 - 23:17
Pobres veïns, aneu servits amb els comentaris que heu escrit. No enteneu que està prohibit dir la veritat. Demà, a partir de les nou del matí, quan es posin en marxa des de l'ajuntament els ordinadors dels cucs barrinadors de veïns, us acusaran de covards, de manipuladors, de miserables, de titelles de la PLIC... Rene Flûtes | | 7/11/2007 - 23:59
Que enorme tristeza he sentido al leer esta noticia. Hoy vuelve a ser un delito manifestarse pacíficamente.
En la foto se ven ciudadanos, hombres, mujeres y niños que con la cara descubierta y sin mas armas que unos trozos de papel expresan su impotencia y su miedo, miedo a que les roben, miedo a que les hagan daño.
La respuesta del ayuntamiento ha sido multarlos. Es la represalia por romper la imagen bucólica de este falso Cambrils que quieren vender.
Sr. Alcalde se ha equivocado profundamente, esa actitud es propia de tiempos pasados que no deben volver. Francisco | | 8/11/2007 - 0:17
dissabte vinent es casen dos amics.
si penjo fotos seves anunciant la bona noticia per diferents indrets del poble, em multaran?
ep, que la de la via no la pensem fer...no sigui que... Pankarta | | 8/11/2007 - 9:03
Esperem que quan ICV pengi les pancartes del dia de la dona treballadora.... també se'ls multi. Ah! a aquests no?. Caldrà estar a l'aguait del moviment pancartiste a cambrils. Un ciutadà | | 8/11/2007 - 10:49
La patrulla de la guardia municipal ara ja hi és pel matí a la zona del Molí de la Torre i fins ara no els haviem vist mai. Un del Molí | | 8/11/2007 - 10:50
La multa al veïns del Molí de la Torre que ha estat reproduïda per diferents mitjans de comunicació ha tingut ressò a zones de Catalunya allunyades de Cambrils: Lleida i altres, per el sorprendent de la decisió, alhora que dona una imatge de Cambrils força negativa, mostran la inseguretat que es viu en aquesta ciutat. Mala notícia pels interessos turístic de Cambrils. l'observador | | 8/11/2007 - 10:53
La propera vegada fem la manifestació a la N-340, l'ajuntament no te competència per multar i farem més ressó. veïna | | 8/11/2007 - 12:33
A la foto es veu com s'està tallant el carril bici. No hi ha cap ordenança que multi això?
I mentres posen la multa els cacos atracat un altre casa!!!
Jua, Jua, Jua.... pardo | | 8/11/2007 - 12:38
Sr. Benaiges,
sepa usted que desde mi humilde posición de servidor del señor y de los feligreses le brindo todo mi apoyo; basta ya que la plebe se desmarque de las sabias directrices del siempre ponderado equipo de gobierno. Desde la muerte de nuestro Caudillo que el pueblo se entrega al libertinaje y la algarada gratuita, la pérdida de valores patrios y religiosos desemboca sin duda en lamentables espectáculos como los protagonizados por un grupo de rufianes disfrazados de ciudadanos.
Mano dura, sr. Benaiges; haga uso si cabe de las fuerzas del orden y que sean émulos de la tristemente desaparecida Policía Armada, que con su uniforme de color gris alborozaba los corazones de los españoles verdaderos que los divisaban en momentos convulsos.
Ánimo, sr. Benaiges, yo también le apoyo en ésta Santa Cruzada.
Por dioss, por España, por Franco...
Vivasspaña, coñioo!! (ay, perdón perdón jesusitodemivida...) Padre Javier | | 8/11/2007 - 12:42
Soy un vecino de los Ametllers y les recomiendo este articulo colgado en este blog que nuestra junta ha linkado en su blog. Es un articulo muy potente
http://oscar-ramirez.blogspot.com/2007/11/una-demostraci-ms-de-les-males-arts.html Vecino del Molí | | 8/11/2007 - 14:02
Hi ha un estudiant de dret que diu alguna cosa d'un principi de no sé que...deu ser sociata...doncs potser hauria d'estudiar una mica més, la constitució, diu en l'article 17: dret a la llibertat i la seguretat...tu mateix, quan al Molí tinguem seguerat, desprès que vingui el ZP, el JM i el RB (tots socialistes) i ens cardin la multa, x2. x3 o x50... Sí??? estudia, estudia...que et fa falta nen??? conclusió: els veïns del Molí reclamen un principì bàsic, que a nosaltres els impostos ens els cobren quan toca. Lladre | | 8/11/2007 - 14:12
Silencis de complicitat: també ERC i ICV són còmplices d'aquest acte repressiu, cal que no s'amaguin darrere el PSC i que donin la cara, dien si estan d'acord amb aquest disbarat. Un de Cambrils | | 8/11/2007 - 16:16
Recordeu aquella música que diu que els valors de l'esquerra són la llibertat, la democràcia....bla,bla,bla...; aquí ho teniu, garrotada i a callar. Eugenio | | 8/11/2007 - 16:19
Als del Molí de la Torre no ens taparan la boca per molt que ho intentin amb mesures repressives perquè defensarem amb dents i ungles les nostres llars i famílies. Un veï del Molí de la Torre | | 8/11/2007 - 16:21
Ara l'alcalde s'apunta al carro de la ex-consellera de Governació, Sr. Tura. Solució contra els robatoris, poseu més alarmes. Quina cara! Jordi | | 8/11/2007 - 16:22
Els del tripartit donant la raó a Fraga Iribarne: "la calle és mía"! Qui ens ho havia de dir! Cura trabucaire | | 8/11/2007 - 17:54
Jo pensava que l'actuació de l'anterior regidor de la policia d'ERC perseguint negrets atemorits per la platja amb un quad de la policia era insuperable. Ara veig que l'actual regidora, del PSC, amb poc més de tres mesos ha batut el rècord de l'absurditat. Felicitats!
Els nostres turistes, quan llegeixin el nou Guiness Forcadell's Record als diaris de lleida o Saragossa, o la Catalunya nord, no dubtaran en venir immediatament per a gaudir d'assalts als seus apartaments plens d'emocions i d'aventures inoblidables. Al pas que anem, la regidora de turisme es quedarà eclipsada pel treball de la hiperactiva de seguretat Rene Flûtes | | 8/11/2007 - 19:36
votad votad votad....
el hombre es el único animal que tropieza dos veces con la misma piedra.
no querías caldo? pues toma dos tazas ex socialista | | 8/11/2007 - 20:45
Veïns dels Ametllers, us heu parat a pensar on són els regidors d'ERC i ICV? No diuen absolutament res, què vol dir això? CALLEN, ERGO ACCEPTEN A QUI EXERCEIX UN PODER ABUSIU
Sr. Recasens i Sr. Matas, si us plau, siguin valents i exposin el seu punt de vista sobre la sanció. Pensen que callant ningú s'adonarà que formen part de l'equip de govern? Rene Flûtes | | 8/11/2007 - 22:05
I qui deia que ja no quedaven nostalgics del passat?. A l'ajuntament de Cambrils encara en quedà! Gerard | | 8/11/2007 - 23:09
Así, así palo y tente tieso. Estos son de los nuestros. Arriba España | | 8/11/2007 - 23:10
I el Sr Matas, i el Sr. Recasens, és a dir els d' ICV i ERC?, paradicma de les llibertats de la democràcia; que en diuen de la multa?; estan d'acord?; que ho diguin públicament! Silenci | | 8/11/2007 - 23:14
Si no es va alterar l’ordre públic, no es va tallar el transit del vial, en fi, si no es va provocar cap aldarull de cap mena, què els preocupa a l’Ajuntament, potser que la regidora de Seguretat Ciutadana, que es nova en el càrrec, ens vol mostrar com s’han de tractar les associacions ciutadanes, i com mantenir-nos a ratlla . Deu ser una mesura preventiva per demostrar que “la calle es mia “ y “el que se mueve no sale en la foto”. Aquestes pràctiques intimidadores, ha de saber senyora regidora, que son d’altres temps, i poden produir un efecte bumerangs no desitjat per ningú, que de ben segur l’hi faran molt de mal a l’Ajuntament com a institució i el que es mes greu, a la credibilitat de l’equip de govern. No es pot amenaçar a qui expressa el seu temor per uns fets que cada dia ens tenen mes atemorits i a sobre amenaçar-nos amb que les inversions que tenien previstes pel barri, han passat a la cua de tot, per favor, està tractant amb persones adultes. Una actuació d’aquesta mena no l’entendrà ningú i pensin senyors regidors que la farem arribar molt lluny, per sort els mitjans de comunicació sí que son del nostre temps, no així les actituds que vostès mostren.
¡¡Apa fins la propera!! MIQUEL | | 8/11/2007 - 23:31
Ja està bé que passin de les nostres preocupacions i que vagin fent lo justet per mantenir-nos només una mica enfadats, sense acabar de solucionar mai res, però això que han fet ara no té cap ni peus. Es una demostració de poder ?, efectivament ja sabem qui té el poder, recordin que els hi varem donar nosaltres, els ciutadans que en aquest moment si que necessitem una demostració de poder, però senyors, han apuntat malament, els dolents no som nosaltres. En lloc de preguntar-nos perquè sortim al carrer i que és el que ens amoïna. Ens multen, suspenen la reunió que l’Associació tenia amb l’alcalde –per cert, sense donar ni tan sols un motiu, suspesa i prou -, i per favor, lo de dir-nos que ens oblidem de les inversions que tenien previstes pel barri és sense cap mena de dubte un abús intolerable de poder. Jo soc un votant de vostè i del seu partit, senyor Benaiges, en les dos últimes legislatures, l’hi dic per que en aquestes crítiques no hi ha ni un sol motiu partidista, ans el contrari, he fet sempre costat de l’Associació de Veïns pensant sempre que l’ única manera de poder millorar la situació del barri amb tots els aspectes era mantenint un bon clima d’enteniment amb l’equip de govern de l’ajuntament i així crec que ha estat fins ara. Penso que l’instigador/ora d’aquesta maniobra ens ha fet un flac favor a tota la comunitat, sobre tot a vostè i el seu partit. Nosaltres pagarem, però només son diners, dos-cents miserables euros. NO ERA AIXÓ COMPANYS | | 8/11/2007 - 23:33
Torneu a votar el "tripartit", que ells us donaran pel sac! MISHU | | 9/11/2007 - 0:47
Els del Molí de la Torre ja sabem qui són, hem vist les orelles al llop, ara ja sabem qui tenim davant i com les gasten! Un veí | | 9/11/2007 - 10:43
Que fuerte....nen un q pensa q entren igual aki q alli | | 9/11/2007 - 11:19
Així es perden les eleccions....
enfrontant-se amb els ciutadans.
Os recordeu del preu q va pagar i paga CiU amb el cas de la Gent Gran? Jo si m'enrecordo. | | 9/11/2007 - 11:21
Alguien me puede explicar que es y para que sirve el regidor-a de barri. En este caso en vez de procurar por los derechos de los vecinos... va y los multa ella misma. No lo entiendo. Por mas que lo pienso no lo entiendo | | 9/11/2007 - 11:27
estudiant de "dret partidista"
d q vas pinkfloyd!!! jo | | 9/11/2007 - 13:02
La Sra Laura fara bo al Sr Ramon (ja m'enteneu). vei Moli | | 9/11/2007 - 13:55
Antes, el poder reprimía a los que discrepaban.
Ahora, el poder reprime a los que discrepan.
Antes y ahora los mismos tiranos.
Tiranos dimisión vecino | | 10/11/2007 - 7:04
palo al que habla y multas esto es lo unico que sabe hacer recaudar incrementar impuestos y eso que son de izquierdas pero todos se callan ya tienen la poltrona y como se han subido el sueldo un 22% y encima se han repartido presidencias y cargos cualquiera dimite el cargo de presidente de secomsa dicen que tiene un sueldo de 3000€ mes osea 500.000 de las antiguas pesetas pues tu me diras jajajaa ya podemos gritar ya que no se mueve nadie cañero | | 10/11/2007 - 19:56
Retiro el comentari que vaig fer més amunt. El Sr. Mates avui ha parlat pel diari de Tarragona, però per a defensar els seus interessos i els de la seva ex parella.
Molt moralitzant i edificant tot el que ha dit. Els del seu partit en deuen estar treient foc pels queixals, sobretot pels rèdits que en treurà el que surt al seu costat a la foto. Mals auguris prevec per aquest partit de gent obrera i lluitadora cambrilenca. Per cert, l'exregidor d'ICV no vivia al Molí de la Torre? Va anar a donar suport a l'assemblea dels seus veïns? Col·laborarà a pagar la multa? Anem servits al Molí amb aquest personal que amenaça amb querelles només quan els toquen el seu crostó i abandonen la seva base social al desert. Rene Flûtes | | 10/11/2007 - 20:26
Haz justicia con el pueblo y acabarás por amarlo, pero si eres injusto con él, acabarás por odiarlo.
¡La fuerza sin justicia es tiranía! Vecinos, paguemos la multa y mostremos al pueblo quien es el tirano Ante todo dignidad | | 10/11/2007 - 20:59
Sr benaiges, si ets professor almeys algu treura profit. rita | | 11/11/2007 - 16:54
El Sr. Benaiges va prometre donar la cara públicament pel cas de la multa del Molí de la Torre. Divendres va llençar als lleons a la regidora de la policia. Lleig, molt lleig. Així no es pot liderar res (un hi ha de ser a les verdes i a les madures). Cal un recanvi en el lideratge del partit a Cambrils? Un observador d'esquerra | | 12/11/2007 - 1:09
Sr Benaiges de alcalde un 0 i de profesor un 10.
Ja saps que et toca fer rita | | 12/11/2007 - 15:40
S'ha de ser desgraciats. No té un altre nom. Pep | | 13/11/2007 - 12:51
ÀNIMS SR BENAIGES!!!
QUE TOT HO APRENDRÀ A SUPERAR, FINS I TOT LES PÍFIES TAN GROSSES!!
PERÒ TORNI'LS ELS QUARTOS ALS POBRES VEÏNS...QUE A MÉS A MÉS DE QUE JA ELS EN HAVIEN ROBATS ...ARA ENCARA ELS SORTIRÀ MÉS CAR HAVER-HO DIT.
Quan els tornin a entrar a casa , cregui'm , ja no diran res a ningú, sinó ho paguen doblat els pobres. ciutadana | | 13/11/2007 - 15:49
Sr. Alcalde no solo nos multa a los vecinos del Molí que además permite el acoso dentro del ayuntamiento a los profesores, espero que las proximas elecciones ud. no salga es más debería dimitir si tuviera dignidad. asidua lectora | | 13/11/2007 - 16:23
No nos moveran!!!
Que venen els grisos!!!
Libertad libertad...sin ira libertad!!!
Q tal mirar la hemeroteca franquista y la transició. Readers Digest | | 13/11/2007 - 16:32
Sr. Benaiges, la policia és la institució encarregada de la prevenció i el control del delicte. La incapacitat de la Sra Forcadell d’oferir respostes i de controlar els conflictes amb la policia que dirigeix (en el cas de la denúncia de la pancarta, encara els ha intensificat i ha donat una imatge pèssima a tot Catalunya) genera en la ciutadania una profunda sensació d’insatisfacció i alhora un clima d’inseguretat. Segur que en el seu “retir espiritual” del divendres passat han pogut reflexionar sobre la idoneïtat de la Sra. Forcadell al capdavant d'aquesta regidoria i aviat ens sorprendran amb una nova configuració de l’equip de govern. No fer-ho a temps li ocasionarà greus rèdits polítics en un futur. La ciutadania sempre acaba passant factura i col•locant a cada polític al lloc que es mereix. Rene Flûtes | | 13/11/2007 - 22:16
Sr. Benaiges
Como puede ser que no se presento a la asamblea de vecinos, creo que ya es la segunda vez que falla!!!!!!!!!!!!! y no ponga mas escusas que ya le vale. Ahora lo que tendria que hacer es dar la cara a esos pobres vecinos del moli de la torre que no paran de luchar para poder dormir en paz. una estupenda | | 13/11/2007 - 22:38
Sr. Benaiges, voste ferm, no rectifiqui a temps, deu pensar que encara queden tres anys i migs per endevant, pero recordi, li passarem factura, vot per céntim i fámilia,el teixit ciutadà te memória i criteri ben demostrat en tots i cada un dels comentaris aquí reflectits. Pere | | 14/11/2007 - 18:23
Alcalde, vaya sueldazón¡¡¡¡ 60 000 euros al año y 48000 los Regidores, para qué? para dejarnos desamparados cuando más lo necesitamos? la pena es que aún faltan tres años y medio...que bien sabeis reiros de los ciudadanos que pagamos los impuestos religiosamente, verdad... votarlos para qué | | 15/11/2007 - 8:37
jo stik am els del ajuntament si volen vigilancia k se la pagin alumne | | 15/11/2007 - 13:37
Sigue la Ass.de Veïns del Molí sin tener notificación alguna desde el ayuntamiento referente a la denúncia?. Alguien puede contestarme? gracias. Eugenio | | 15/11/2007 - 14:47
Alumne, no tienes ni idea de nada. Pobre profesor | | 17/11/2007 - 11:54
Afegeix un comentari a aquesta notícia
El funcionament d'aquest apartat és moderat, això vol dir que quan escrius un comentari al Diari Digital aquest no es publica directament fins a ser supervisat per membres de la nostra redacció. Agraïm la teva participació i et demanem que mantinguis l'educació i el respecte als altres. La redacció de Revista Cambrils Diari Digital es reserva sempre el dret a no publicar un comentari.