El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:23.5ºC | Humitat: 76% | Pressió: 1010Hpa | Vent: NO 4 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2135 | dissabte 2 de agost de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
SOCIETAT | divendres 27 abril '07 | 10:34 | 1725 lectures
|
POLÍTICA

La PLIC presenta davant un nombrós públic la seva cançó Suma't del cantautor Xaviss

Text Lluís Rovira i Barenys  Fotografia Lluís Rovira i Barenys



El cantautor Xaviss va cantar la cançó de la PLIC Suma't i va oferir una mostra del seu repertori
El pub Bulevar es va omplir ahir a la nit per a la presentació en directe de la cançó de la PLIC, Suma't en un acte de caire clarament lúdic. Primer que tot, el cap de llista d'aquesta formació, Xavier Martí, va agrair públicament als assistents la seva presència. En un breu parlament, Martí va dir que en aquests quatre anys d'estar a l'oposició la PLIC "ha intentat portar la veu del poble a l'Ajuntament. Jo crec que ho hem aconseguit amb escreix". Xavier Martí també va fer esment de com s'havia confeccionat el programa electoral de la PLIC, "el nostre programa electoral neix de les reunions que s'han anat fent des del mes de gener. Hem fet 104 reunions amb associacions de veïns, amb entitats tan culturals, com esportives, per tal de que d'aquestes inquietuds sortissin al programa de la PLIC. Nosaltres no volíem presentar un programa nostre sinò que volíem transmetre a tota la ciutadania aquest programa que és seu, que recull les veritables necessitats que té avui Cambrils"

A continuació el candidat de la PLIC va presentar a Xaviss com una persona que ha col·laborat amb la PLIC en tot moment i de manera desinteressada, "li vam encarregar el projecte de que ens preparés una música amb uns missatges específics que la PLIC ha anat llençant des de que es va presentar la primera vegada a unes eleccions i que hem anat transmetent durant aquests quatre anys d'estar a l'oposició. Frases com la teva veu és el nostre compromís, treballem junts per a Cambrils,... i en aquests moments el que és el lema principal de la nostra campanya, Suma't".

Tot seguit, el cantautor Xaviss va encetar la seva actuació amb la cançó Suma't, a la que van seguir unes quantes peces més del seu repertori.




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 99 comentaris rebuts

vull un altre concert d´aquest noi, es encantador!!
visca la Plic ...quina festa!
Natakia | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 10:59
va ser una nit molt especial
ens van encantar totes les cançons
Marta Pellicer | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 11:02
fantàstic, una festa, un concert genial, tot tot i tot !
xavisssss estàs ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
torna a Cambrils guapo!
Eli | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 11:08
Suma´t Suma´t a la Plic !!!!!!!!!!!!!!!!
+ + + + CONCERTS XAVISSSSSSSSSS
va ser molt especial
Pliquera | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 11:15
el concert d´ahir va ser genial!
xaviss molt bé macot!!
Xesca | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 11:17
yo me sumo !!!!!
Paco | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 11:26
Jo crec que en aquest quatre anys no heu complit res, (opinió personal no cal que us ho prengue malament) i que us tocarà està quatre anys més a l'oposició i desprès qué quina moto vendràs?.
El venedor de motos | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 11:28
suma´t ostres el cd està guapissim!!!!
gràcies als de la Plic,un detall crec i opino que va ser una nit molt distreta, erems molts amics allà i sincerament hem vaig divertir molt amb el xaviss , canta com un angel però quan va explicar coses et mories de riure, es molt divertit
la Plic sempre!
Cambrilenca | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 12:04
Va ser una mostra més de la gran precampanya que està fent la PLIC i de la originalitat amb que sap arribar al seu públic. Dia a dia van aportant dosis de sorpresa i engresquen la població. I a més, si el programa el fan en base a allò que demana la població, què ´més volem. Molt bé senyor de la PLIC, un 10.
Sisquet | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 12:12
Va ser genial. Aquest noi del XAVISS és un crac, una molt bona estona la que vam passar tots plegats. Gràcies PLIC sou els millors.
rac | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 12:13
suma´t
genial!
sumat | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 12:33
si genial! bona proposta
hola | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 14:20
Al Venedor de motos:

Doncs jo crec que creus malament (opinió personal i no ho prenguis malament). Tot i estar a la oposició, lloc on no es pot complir massa, la PLIC ha complert allò que havia promès ara fa quatre anys: ser la veu del poble. No se si ho saps però amb els regidors del govern els ciutadans no hi poden parlar perquè no els atenen i amb la PLIC sempre s'hi pot parlar ja sigui al despatx de l'Ajuntament o al carrer. I ara et deixo que deus tenir feina a vendre motos. A nosaltres no cal que ens venguis cap que no ens fa falta.
El venedor de submarins | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 14:46
xaviss feliçitats!
Núria | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 15:05
venedor de motos tens por de que et caiguin les vendes?
la pela es la pela | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 15:08
No se qui us porta la campanya pero he de reconeixer que ho esteu fent molt be i que esta molt ben preparada i executada. La meva enhorabona amb tota la envaja del mon, enveja sana perque el meu partit no ha tingut aquestes idees tan bones que si que teniu vosaltres. Ahir vaig venir a veure el concert pero no per espiar. Vaig venir perque la cançó m'agrada molt i perque crec que les coses ben fetes s'han de reconeixer. Jo no us votare perque milito a una altra força pero per primer vegada deixare als del meu costat que decideixin sense dir-los que han de votar pels meus. Ho dic perque part de la meva familia esta contentissima amb el que esteu fent.
Enric. Militant del PSC | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 15:38
Esta gente del PLIC,ja cansan, tienen algun trato preferencial en la Revista por la cantidad de noticias que van saliendo reiterativamente?
tgn | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 15:59
xaviss ets el millor guapissim!
:-) muakissssssssssssssssssssssss
Cambrilenca | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 16:28
Venedor de motos, no et passis que no estàs al consistori per saber qui parla i qui no i vull creure que no és cap dels regidors del teu partit qui t'ha dit això. Com a tot arreu hi ha de tot però no pots posar en el mateix sac a tothom. Ves en compte perquè la demagògia és molt perillosa i no fa més que mal a un mateix o al seu grup. No espatllis la campanya del teu partit que fins ara està sent molt digne.
algu que coneix el Xavi | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 16:39
A veure...104 reunions...mes de Gener....treient dissabtes, diumenges i festius queden un 22-23 dies...caram¡¡¡ quatre o cinc reunions per dia ¡¡
Sense ficar-me al fons del que hagi fet la Plic fins ara, aixo de les reunions no m'ho crec....
Que expliquin amb quines associacions de veins s'han reunit...que no hi han tantes a Cambrils, eh ¡¡
Salutacions
Chika | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 16:41
Aquest anys hem de fer de la Plic una força de veritat!
memorable actuació d´aquest noi Cambrilenc!
Joan P. | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 16:42
jo vull mes concerts així a Cambrils!
petons!
Naria | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 17:45
Canteeeeeeeeem, canteeeeeeeeem i així distreiem al personaaaaaaaal del fons de la qüestió.

Qui o com es financia la campanya? Encara ningú no ha aclarit la pregunta que no recordo qui ha fet.
Elector | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 17:51
Elector... vemns a la meva !!!.
Per cert, sabieu que el Xaviss aquest és de Reus, cantant d'un grup anomenat Mai Toquem Junts ?. Potser els de la PLIC no tenen niintenció ni interés de potenciar els artistes lopcals.
Ahhhh... Suma't.... em recorda alguna cosa feta pels Lax'N'Busto !!!
Però.....ningú dirà com es finacia la PLIC !!!. Insisteixo, el crèdit no cuela !!!.
Serafí | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 18:37
tgn: No hi ha cap tracte preferencial. És unicament que La PLIC és l'únic partir que fa coses mentre els altres van colocant primeres pedretes i fent inauguracions de pixarrí.

Chika: la malaltia de l'ignorant és ignorar la seva pròpia ignorancia. Veig que no saps que hi ha al poble on vius. A Cambrils hi ha moltes més de 100 entitats i, pels comtes que fas, quatre o cinc reunions al dia no son tantes i a més, a tu qui et diu que els de la PLIC descansen el dissabte, el diumenge i els festius?
Calladeta estaràs millor i quan hagis de parlar que sigui amb coherencia i coneixement. Mentrestant, en boca cerrada no entran moscas.
Chiko | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 18:47
bona iniciativa la Plic i quina bona cançó també
del concert? doncs us podeu imaginar que hemva agradar del tot!
emilia | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 18:57
eres guai xaviss, buena actuació guapote!
Nina | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 20:13
torno a ser jo mateixa!
el xaviss es de Cambrils segons m´han dit!
kisus
emilia | Contestar aquest comentari! | 27/4/2007 - 21:00
Chika
Tu mateixa has fet bé els números una mitja d'entre 4 i 6 reunions al dia, i no ser perquè treus caps de setmana perquè fins i tot els cap de setmana la gent de la PLIC estar per la feina. Les reunions han estat amb associacions, col.lectius, entitats...som un poble ric amb el moviment associatriu.
Eletor, Serafí personalment ja canseu us ho han explicat 40 vegades, clar, no hi ha com no voler escoltar.
Serafí, sabies que sempre vas amb els papers mullats? fa uns quants anys que no existeix el Mai toquem junts, parlar amb algú que vagi venir i entendràs quin és el vincle entre l'artista i la PLIC, per altre banda et diré que en Xaviss ja és Cambrilenc. Amb l'edat que tens dubto que a tu et recordi alguna cosa dels lax'N, exactament quina cançó, em fa com a gràcia saber-ho ja que jo he col.laborat amb aquesta banda i no ser de quina cançó parles.
replic | Contestar aquest comentari! | 28/4/2007 - 11:42
El concert va estar impresionant!!!! XAVISS estàs...
Per cert Serafí, em sembla recordar que ja et van comentar tot això sobre el que preguntes...
No perdis més el temps escrivint parides de les teves i deixa a la gent tranquil.la...
47 passos | Contestar aquest comentari! | 28/4/2007 - 12:29
Serafí:
Deus esta rabiant per dintre i mira que ho sento. jaajajaja. Escolta una cosa. El Xaviss és de Reus però viu a Cambrils i treballa amb el productor de Lluis Llach i no pas al Vendrell amb els Lax'n'Busto. Veig que no tens oida però no passa res. Ja et comprarem una trompetilla perquè ens escoltis millor.
Sobre el tema finançament de La PLIC, avui al final et podria resoldre sense problemes el dubte però com soc molt sàdic deixaré que pateixis i segueixis amb el dubte.
L'OMBRA | Contestar aquest comentari! | 29/4/2007 - 2:01
sou els millors!
de xavis va la cosa no? jaja!
sort!
Dida | Contestar aquest comentari! | 29/4/2007 - 16:49
Enhorabona, la vostra idea ha estat genial. Si un altre partit ara fés alguna cosa similar ja no tindrà el mateix valor que vosaltres. Endevant i a per totes.
Un votant del PSC insatisfet | Contestar aquest comentari! | 30/4/2007 - 8:37
577 entrades. suma i sigue
sumat | Contestar aquest comentari! | 30/4/2007 - 10:09
Chiko, de moment, no m'ha agradat el to, aixo de que calladeta estarè millor, no entra dintre del llenguatje d'un foro en que tothom pot dir el que li sembla, sempre amb el respecte que les persones es mereixen. Potser t'hauries de plantear abans de tildar-me de ignorant si la meva opinió es basa en un sol fet de criticar, que no es el cas, no acostumo a fer-ho, o pel fet de que hi han associacions o entitats amb molts membres de les que no tinc noticies de que s'hagin ficat en contacte fins al moment. En fi, la ignorancia el que es es molt atrevida.
Chika | Contestar aquest comentari! | 30/4/2007 - 12:32
La plic, anim......
JA FALTA MENYS D´1 MES.
123 | Contestar aquest comentari! | 30/4/2007 - 14:00
genial l´actuació!
petus!
Maria | Contestar aquest comentari! | 30/4/2007 - 14:04
Perdona pel to si t'ha ofes CHIKA. Si que he de dir-te que al menys la PLIC s'ha reunit amb moltes entitats de la ciutat i, pel que em consta perque tinc relacio amb moltes d'aquestes entitats, els altres partits ni els han trucat. I ho dic amb coneixemem de causa. El comentari que em fan és sempre: l'altra dia van venir a parlar amb nosaltres els de la PLIC que per cert son els unics que ens han trucat. Res més i pots seguir tenint la boca oberta i opinar , faltaria més, pero cura amb les mosques.
Chiko | Contestar aquest comentari! | 30/4/2007 - 17:06
Segons el diari MésTarragona, tal i com es pot veure en el blog de Xavier Martí en la imatge hi adjunta, van assistir-hi unes 400 persones al concert/presentació de la melodia de Xaviss. Algú me pot explicar què té de cert l'article? Perquè,... o han exagerat moltíssim, faltant a la veracitat de la informació; o algú altre ha infringit normatives superant exageradament l'aforament permès.
Isa | Contestar aquest comentari! | 1/5/2007 - 14:33
Es de un INCIVISME TOTAL enganxar cartells de propaganda de la PLIC al monolit de LA PORTA DE LA VILA, estic d'accord que el monument en cuestió no es gaire bonic, pero fer-ho servir com un vulgar pirulí per enganxar propaganda dona idea de quina mena de personal vol entrar al ajuntament a dirijir-nos, primer que apreguin educació i despres que es presentin a les eleccions.
VEHI DELS BLOCS LA SALLE | Contestar aquest comentari! | 1/5/2007 - 16:40
JO M'HI SUMO!!!! ENDAVANT!!!!
Susy | Contestar aquest comentari! | 1/5/2007 - 17:24
Isa! la festa de la PLIC va començar ales 10 de la nit i és va donar per acabada a les 12. de la nit, durant aquest temps que entre ell i va haver el concert , una mitja hora aproximadament no tant sols i van pasar 400 persones si no unes quantes més, simpatitzants, amics, afiliats i tots aquells que van voler participar d'una festa més.
caminallums | Contestar aquest comentari! | 1/5/2007 - 21:55
ja hem arribat a les 600 visites, ole ole ole
suma i sigue | Contestar aquest comentari! | 1/5/2007 - 22:10
La PLIC s'ha fet la mestressa d'aquesta pàgina, perquè tots els seus hi han escrit quelcom i si no, ja es veurà un diumenge de finals d'aquest maig.
Ciutadà de casa | Contestar aquest comentari! | 1/5/2007 - 23:19
genial el recital!
la plic fa bones coses per Cambrils!
el cantant? sense paraules!
esta de ...jeje!
luri | Contestar aquest comentari! | 1/5/2007 - 23:46
ISA: les 400 persones que diu l'article del Més Tarragona són les que van anar passant pel local al llarg de la nit i les que van optar per prendre una copa a la terrassa del local enlloc de fer-ho a l'interior. Per tant, la informació és real i ningú ha faltat a cap veracitat en la informació.

VEÍ DELS BLOCS DE LA SALLE: A les darreres eleccions municipals dos partit polítics van penjar cartells al monolit que vosté comenta i a les últimes eleccions autonòmiques també va fer-ho un altre partit. Si llavors es va fer i ningú va dir res, La PLIC té el mateix dret a optar per aquest indret per penjar un dels seus cartells. És, simplement, igualtat per a tots.

Gràcies als dos per participar en aquesta informació que, un cop més i gràcies a la vostra aportació i les dels altres cambrilencs, torna a ser de les més comentades en aquest servei digital de la Revista Cambrils.

Oscar Ramírez
Cap de campanya de La PLIC
Premsa de La PLIC | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 7:46
Jo també, estic cansada del govern actual, no fa res, no mira per res
jo no vaig veure el concert, perè a la próxima no falto
Teresa | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 8:22
Hem va agradar esta allà sincerament
va ser molt especial veure a molts companys
i que bé que bé el noi aquest xavi
Vela del Port | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 9:44
Al Sr. Oscar Ramirez.

Aquest monolit les passaes eleccions no hi era, pot ser vostè està a la lluna o al limbo.
No te cura del patrimoni de tots, és un monument en agradi, que ami no, o no i a mes pengar cartells a les palmeres, diu tot sobre el que en pensa la PLIC del medi ammbient i del pàtrimoni cultural.
Quin barra d'escriure aquest comentari de nen petit, com el cartell, si els altres es tiren del balcó vostè també?.
Quin cap de campanya, Sr. Martí aquest és el seu estil?
Que fara l'estirada amb incivisme?
un veí emprenyat | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 9:57
Sr. Oscar Ramirez, informis bé, fa quatre anys, a les darreres eleccions municiplas encara no habien posat el Portal de la Vila, aixi que dificilment hi podien enganxar cap cartel. Busquis un altre excusa per haber-hi penjat la propaganda.
Blocs la Salle | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 10:56
Em pregunto si el cap de premsa de La Plic té informació privilegiada de La Revista, no puc entendre com pot contestar a les 7:46 a dos comentaris que encara no sortien publicats.
Pepet | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 11:33
Si señors m´ho vaig passar bé, fareu mes coses____
de la plaça | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 12:24
Estic d'acord amb el veí del Bloc La Salle.
Em sembla que és una falta de respecte a la ciutadania i de falta d'educacíó.
Que li semblaria al Sr. Oscar Ramirez si els partits polítics penjessin els seus cartells al monument del Dr. Gimbernat, a la falç de la plaça del mil.lenari. Etc.
Recordar-li al Sr. Oscar Ramirez cap de campanay de la Plic, que el monolit va ser instal.lat el passat mes d'octubre del 2006, per tant a les últimes eleccions municipals no hi va haver cap partit que hi penjes els seus cartells, o pot ser no hi era?.
Jo si manés el faria treure.
UN ALTRE VEÍ CAMBRILS | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 13:04
felicitats Pliquerusssssss!!
Marteta | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 13:16
Pepet, que veus fantasmes?
El senyor de la Plic contesta avui dos de maig a dos comentaris publicats ahir, 1 de maig.
El Pepet no hi veu de cap ull | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 13:23
Ahir día 1er. de Maig Festa del Treball no es va plublicar cap comentari rebut (Em supuso perque a la Revista feien festa), tots el comentaris han sortit avui día 2 i despres de les 7:56, ara si que veig que Pepet no hi veus de cap ull.
Pepet | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 13:52
Pel que veig no parlem del mateix tema. Jo parlo de les pancartes enganxades al pont que hi ha a l'altre costat del monolit que deieu aquest mati i on, reitero, cada cop que hi ha eleccions s'hi penjen cartells electorals . Vosaltres parleu del monolit mateix, el que hi ha a l'entrada del poble, és així, oi? Doncs ja ho miraré perquè entendreu que amb 1.000 cartells que es van penjar, es van fer grups de persones distribuits per zones i no tots sabem on van penjar els altres exactament els seus cartells. En tot cas, el monolit que dieu, amb els cartells penjats, deu guanyar molt.
Veí emprenyat, no dubti que si els altres es llençesin d'un balcó, jo no ho faria. Em quedaria dalt penjant-hi un cartell.
Gràcies i perdoneu la confusió encara que ja sé que no la perdonareu perquè hi ha eleccions i d'això es tracta. És el joc democràtic.

Oscar Ramírez
Cap de campanya de La PLIC
Prema La PLIC | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 13:56
va estar molt bé aquest noi!
Dolors | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 14:05
té web el xaviss?
Marteta
Marteta | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 14:39
Pepet, això que dius no és veritat. Jo vaig veure que els comentaris estaven publicats ahir a la tarda.
Molts dies de festa també veig publicats els comentaris enviats al mateix dia.
El Pepet continua sense veure-hi de cap ull | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 17:06
Ho sento sr. Ramirez, el seu tó no lliga amb el pensament i tarranna de la PLIC.
L'esperit entenedor, l'esperit positiu, de mans obertes i de diàleg s'ha n'anat a fer punyetes.
Tan fàcil era haver reconegut l'error.
A mi personalment no m'agrada el monolit dels tronets, però el que si li puc assegurar amb els cartels penjats no hi guanya gaire, més aviat fa de xoxo i de mal educat.
I vosaltres voleu manar?
Baixeu, baixeu senyor si no teniu feina.
UN ALTRE VEÍ QUE TAMBÉ ESTÀ EMPRENYAT AMB LA RESPOSTA. | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 17:26
Sr.Ramirez,es usted un poco sarcastico no?,para su informacion , ya los han sacado, vaya un jefe de prensa tienen en el PLIC!
VILERA | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 18:29
SR.RAMIREZ,ESTA USTED A LA PARRA,EN SU 1º RESPUESTA DICE QUE EN LAS PASADAS ELECCIONES MUNICIPALES DOS PARTIDOS COLGARON PROPAGANDA EN EL MONOLITO MENCIONADO,A USTED COMO JEFE DE PRENSA LE FALLAN LAS INFORMACIONES,INFORMESE,PUES TODAVIA NO SE HABIAN INSTALADO O ES QUE USTED NO RESIDE EN ESTE MUNICIPIO?HAGA EL FAVOR DE DISCULPARSE Y NO SALIR POR PETENERAS DICIENDO EN SU 2º RESPUESTA DE QUE HABLABA DEL PUENTE.VENGA HOMBRE!POR CIERTO PIENSO QUE EN LA REVISTA CAMBRILS HAY UN TRATO PREFERENCIAL AL PLIC,POR LA CANTIDAD DE INFORMACIONES QUE SALES DE DICHO PARTIDO,ESPERO QUE NO CENSURE POR EL COMENTARIO A LA REVISTA.
VECINA DELS BLOCS | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 20:31
El passat dia 30 a la nit més de 150 persones, amics, simpatitzants i militants repartits en gairebé 20 brigades van ser els encarregats de penjar els cartells per tota la població de Cambrils, de ben segur que aquests que comenteu estaven mal penjats però tampoc ni ha per tant a més ja els han retirat. Hi ha un punt doncs que cal comentar, sobretot per aquells que estan tan preocupats pel fiançament de la PLIC, més que res pel fet que han estat els mateixos candidats els que han possat les pancartes.
De totes formes, jo personalment agraeixo aquest fòrum obert per rectificar aquelles coses que no estan ben fetes, o sigui que gràcies.
caminallums | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 21:04
visca la plic!
merce | Contestar aquest comentari! | 2/5/2007 - 21:06
fantàstic, una festa, un concert genial, tot tot i tot !
xavisssss estàs ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
torna a Cambrils guapo!
eLI | Contestar aquest comentari! | 3/5/2007 - 8:29
Todos los que criticais al jefe de campaña de la plic no os habeis dado cuenta que las noticias que su publican sobre este partido son las mas comentadas en esta revista y con mucha diferencia. por algo sera, ¿no? Sera porque en la plic se estan haciendo las cosas bien. A ver quien sale ahora y dice que los carteles son feos porque para mi son divertidisimos y hechos con doble intencion. Los que tanto criticais no habeis visto que los otros partidos todavia no han colgado ninguna pancarta porque no saben como reaccionar. todos menos el señor Matas que ya los ha puesto pero que para poner lo que ha puesto mas vale que no hubiese puesto nada. Tanta caña que le meteix al de prensa de la plic, a ver si sois sinceros y le dais la enhorabuena que esto en Cambrils no se habia visto nunca, hay calidad. Y lo dice uno que ya tiembla solo de pensar que va a colgar su partido del alma, el pp.
Manuel Fernández | Contestar aquest comentari! | 3/5/2007 - 10:18
QUE TAMBIEN ES DE LA PLIC USTED SR.FERNANDEZ?PARA SER JEFE DE ALGO,SE TIENE QUE SABER SERLO Y EN CUANTO A LOS COMENTARIOS SOBRE LAS NOTICIAS DE LA PLIC EN LA REVISTA CAMBRILS,SERA QUE HAY ALGUIEN INTERESADO EN EN QUE SIGAN Y SIGAN, PORQUE ASI DAN VIDILLA....
CIUDADANA | Contestar aquest comentari! | 3/5/2007 - 12:19
felicidades a la Plic,por todo lo que estan haciendo
una votante
Carmen | Contestar aquest comentari! | 3/5/2007 - 14:20
caminallums
per un costat ens dius que la penjada de cartells l'ha fet una brigada de 150 persones, i per l'altre que ho han fet els mateixos candidats. Déu ni dó, quina brigada més gran i quina llista més amplia i representativa. Espero que no guanyeu per majoria, sinó haurem d'ampliar l'ajuntament.
SI NO FÒS | Contestar aquest comentari! | 3/5/2007 - 16:06
he vist pel you tube el concert, quina gentada gent de la Plic, allà faltava jo
Teresa | Contestar aquest comentari! | 3/5/2007 - 16:24
Mil cartells penjats diu el cap de campanya ?. I això qui ho paga ?.
Seguim sense veure-ho clar.
Òscar | Contestar aquest comentari! | 3/5/2007 - 16:34
jo escric per parlar de música, doncs vaig sortir enganxada aquest noi de Cambrils, tot s´ha de dir que vaig anar al Boule per saber qui actuava pero no per politica.
Politica apart, esbroncades apart pel que he vist al forum aquest, el concert del xaviss va ser molt emotiu,
aqui he de donar un vot de lo be que va estar tot,
sense ser votant i deixant les politiques apart
Judit Carné | Contestar aquest comentari! | 3/5/2007 - 18:55
sr. cap de campnay, t'han pillao con el carrito del helao¡¡
quina cagada noi¡¡

és la lògica dels fitxages estrella.... estàn a la lluna de valència¡¡

dediqui's a oferir copes gratis que li fa més ¡¡

anem a lo serio, que de moment la PLIC només ha ofert Fum, al bule, i copes de franc...
t'han pillao | Contestar aquest comentari! | 3/5/2007 - 20:27
Caminallums, pagará la PLIC lo que ha costado que trabajadores del ayuntamiento descuelguen los carteles que el incivismo de la PLic colgó en un monumento. A ver si me contesta.
Caminafosques | Contestar aquest comentari! | 3/5/2007 - 21:29
s´ha de reconeixer,siguis o no siguis de la plic que la idea de fer una canço de partit amb aquest so tan modern,actual,enganxos a la vegada d ´ ocurrent,marxos i genial es aixo,simplement GENIAL.AQUESTA CANÇO DESCRIU PERFECTAMENT EL SENTIMENT D ´UN PARTIT INEPENDENT (DEL POBLE)QUE SIMPLEMENT VOL LLUITAR UNICA I EXCLUSIVAMENT PER CAMBRILS SENSE CAP MES
HORITZO QU ´EL DE LA NOSTRA CIUTAT.
ENRIC | Contestar aquest comentari! | 3/5/2007 - 22:29
En recolsament al senyor Oscar Ramirez.HAIG DE DIR : Que jo si m´enrecordo de les pasades eleccions i per incivisme el que van protagonitzar els membres de l´actual govern per arrencar unes pancartes situada al pont de l ´avinguda lasalle per poder ficar les seves...I NO SIGUEM TAN LLEPAFILS .ja que aquest monolit al que voste tan escrupolosament qualifica,no es mes que una estructura de ferro que dona la venvinguda tots els ciutadans i no nomes als que presumeixen d esser civics i naturistes.......TAMBE A TOTS ELS CIUTADANS QUE CREIEM EN LA LLIBERTAT DINTRE D UN ORDRE...
TRBALLADOR DE RENFE | Contestar aquest comentari! | 3/5/2007 - 22:50
SI NO FÒS . QUALSEVOL CONJUNT DE PERSONES ES PODENB DIR BRIGADES, SI TOTS ELS CANDIDATS TENIEN GENT PER A POSAR LES PANCARTES, ET CONVIDO EL PROPER DIA 11 A VEURE COM S'ORGANITZAR ÉS REALMENT EMOCIONANT COM UN PARTIT AIXÍ POT IMPLICAR TANTA GENT, I EL MÉS IMPORTANT GENT JOVE ENM GANES DE FER COSES.
T'HAN PILLAO, TU TRANQUIL, NO SIGUI CAS QUE ET PILLEM A TU, EM REFEREIXO QUE IGUAL PORTEM ALGUN PUNT QUE T'INTERESSA.
PER LA MEVA BANDA GRÀCIES A TOTS ELS COMENTARIS DONANT ÀNIMS A LA PLIC PERQUÈ LA VERITAT ES QUE NOSALTRES LLUITEM CONTRA CORRENT.
pliquera fins a la mèdula | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 0:08
625 entrades, suma i sigue
suma't | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 0:15
Tots els que foteu a parir a aquest senyor que els porta la campanya als de la Plic demostreu que sou de poble pero de poble, poble. Les coses cal reconeixeles i per tant heu de callar molt perque aquests senyors pliqueros es mereixen tots els meus respectes i els de centenars de cambrilencs. Tinc un bar prop del monolit que diueu (mamotreto en diuen en castellà) i us puc asegurar que fa dos dies que els clients em parlen sols de la plic i els cartells i no pas dels que hem vist fins ara que son mas de lo mismo, la cara reparada per tecniques de ordinador i poc misatge. No se qui es aquest senyor Ramirez però estic encantat del que esta fent. Al meu bar ja no es parla de futbol perque es parla del cartell de la Plic i la tendresa i sensibilidad que es demostra. El meu cunyat que curra a Barcelona es amic del senyor Bassat i m'ha dit que segur que hi haura segona part.
Manuel , Manolo el del bar | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 1:09
QUINA POCA VERGONYA QUE TENIU. TOT AIXÒ QUEDA REGISTRAT (DAVANT NOTARI) I ANIRÀ ON CORRESPONGUI.
NO TENIU PERDÒ.
ZP | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 9:21
ZP fes-nos una mica més de poesia. Però que sigui una poesia més bona que la que fan els dos poetes de la casa de la vila que no venen llibres i ningú els vol encara que els regalessin.
L'OMBRA | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 9:46
Talanteeee excel·lentíssim ZP, talanteeeee.

Es pot saber a qui esteu amenaçant ara? ui quins nervis que hi ha........
Za Pedío | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 10:19
bon concert, politica apart
Natalia | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 11:38
pareu ja amb tema cartell, queixes,insults etc....
crec que aqui estem per opinar no per insultar a
cada moment no? jo com a bona Cambrilenca també
veig coses bones i dolentes als partits, pero el que si
puc dir es que la meva germana va estar al concert
i diu que va ser molt xulo i aquest noi es de Cambrils?¿
encara no sabiem res d´ell? quina mena de poble no sap
que té un valor així i fins avui només la Plic a sabut
veure-ho? ostres!!!! aixó diu molt poc de l´actual Ajuntament que tenim crec jo!
sense ànim de bronques, visca Cambrils i el XavisS!!!!
Magda | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 11:45
Magda, sense ànim de criticar. Aqust noi NO és de Cambrils, és de Reus, tot i que resideix a Cambrils (diuen). Canta o cantava ab un grup de Reus nomenat Mai Toquem Junts (potser es barallaven sovint) i diuen que és o era el productor del Lluis Llach, cosa que poso "en quarentena".
Tens raó amb el tema insults i desqualificacions, però, de la PLIC jo encara ni he llegit cap proposta de futur seriosa, rigorosa i coherent i ves per on, només veig despilfarro en cartells, anuncis, publicacions, banners, treballadors professionals, etc, etc..... i ningú parla clar sobre el finançament de la PLIC, només ambigüitats com "un crèdit" que paguen entre tots els militants.
No vull extrendre'm més, que després em mossegaran els "voceros de guàrdia".
Serafí | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 13:02
Mira Magda ,valorar el trabajo de este ayuntamiento porque desconoce a un cantante, que no pasa de ser mediocre, creo que no es serio. De todas formas ya conocemos el nivel cultural que se gastan los de la PLIC.
Memoria historica | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 13:35
El tema del monòlit aquest ha de pasSar a la historia??
Ja n'hi ha prou de criticar, i criticar... nomes hos dediqueu a escriure queixes i portar la contraria, ja se que aquest "forum" es per opinar pero tampoc cal anar d'aquest pal...
Sembla que només veieu les pifies...
1er de tot: La PLIC té un cap de campanya EXCELENT, quin cap de campanya es capaç de fer tot el que aquest señor esta fent amb la PLIC? Sense apartar a tots els integrants... Esta portant una campanya electoral impresionant...
2on. Quin partit es veu amb anims i tanta imaginació com per fer cartells amb tant de carisma i personalitat?
Perque per fer cartells amb tan poca gracia ja tenims als altres...
Almenys els de la PLIC s'ho han currat i han buscat ser originals... señors, cada 4 anys es veuen els mateixos cartells venent-nos mentides...
Els de la PLIC diuen veritats, prometen canvis i el més important es que els cumpleixen.
3er. i no em queda res mes que dir...
QUE SOU ELS MILLORSSSSS!!!!
la mes gran...jeje | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 15:09
M'he pres la molèstia de visitar els blogs de la PLIC i de Iniciativa i francament, a la PLIC no he trobat cap proposta, molt rebombori, folcklore, festes però NI UNA DSOLA PROPOSTA DE FUTUR, llevat de la cantarella de cada quatre anys que reprteixen tots els polítics, siguin d'on siguin.
No sóc d'IC però com a mínim, el Salvador Matas i el seu equip s'ho han "currat" i presenten propostes engrescadores. Poden agradar o no, però propoposen.... però clar, potser la PLIC vol que Cambrils sigui durant quatreanys, una verbena permanent.
Serafí | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 15:23
Doncs el Bassat no es baratu, eh¡¡¡¡¡¡
Al suma't si li acabarà la calculadora.
1,2,3 botifarra de pagès | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 16:04
Serefíj ja ho sabem qyue no ets dels verds....
Si et sembla a tu que estàs implicat fins els nasos amb tota la campanya et començarem explicar cosetes perquè les copiis com fins ara es fet.
1.-En Xaviss és de Reus i resideix a Cambrils, el productor d'en Lluís Llach és com molt bé sap la gent el Sr Armangol col.laborador i productor directa de la cançó de la PLIC.
2.- Les propostes es presenteran en el seu moment, ja et vaig dir que et preguessis Tranquimazin.
3.- Bar Manolo gràcies, les teves paeraules com les dels altres contertulians en aquest fòrum ens donen forces, i el Sr Bassat que m'encantaria saludar-lo algun dia té tota la raó, alguna cosa més hi ha, n'estic segura pel que he sentit, ggegege!
5.- no ser si la PLic vol berbenes o no, però ara el que tenim és una ciutat amb poc futur i per acabar de fotre caldo sense berbenes com deu mana.
Pliquerosssssssssss, tot arribarà!!!!



Anem per parts,
Pliquera fins a la mèdula | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 18:06
no entraré en el joc dels insults ja ho he esmentat avanç
ara bé, dir mediocre aquest cantant ho trobo fortillo,
ell ha fet una feina segons he llegit, i crec que l ´ha feta
molt bé.
insisteixo, amb insults no es va enlloc, prefereixo
les bones paraules " momoria historica" no creus?
jo tansols entro a dir que m´agrada aquest xic i que es
una pena que no sabéssim que teniem un cantant així
aqui!
ja està , tampoc vull posar-me en politica jo!
Magda | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 18:34
el concert va ser genial!
Xesca | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 18:34
suma´t suma´t m´encanta!
Núria | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 19:29
EP, ara ho començo a entendre, lo de la campanya.
És clar ho han donat a fer a un gran professional com en Lluís Bassat.
Pregunta innocent, també els hi fa de franc? Tan amic és?
Que també ha signat un crèdit.?
Déu ni dó el fort que aneu. Us surten els euros per les urelles.
Vinga, vinga, no pareu, i a veure si de tant en tant hi ha alguna proposta política, que d'això es tracta.
Anar a l'ajuntament vol dir gestionar i governar per a tots els Ciutadans d'aquest poble. Ho pot ser no ho sabeu?.
No solament de festes viu l'home.
SALUT I FORÇA EL CANUT | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 21:05
si algú sap si te web o algo aquest noi el xaviss que m´ho digui siusplau!
Magda | Contestar aquest comentari! | 4/5/2007 - 21:52
la campanya estar creada i dirigida per una empresa cambrilenca que es diu Miratge Comunicacio els dos gerents de la empresa formen part de l equip de la PLIC: el comentari del sr Bassat el fa en Manolo i parlar d un comentari que hi hagut el seu bar: o sigui que no diguem coses que no son: jo degut a la meva feina de publicista he estat al corrent de la creacio de la campanya i la unica cosa que hem queda fer es felicitar als dos caps pensats d aquesta empresa: estic esperant la segona part: La veritat SALUT I FORÇA EL CANUT que caldria que a l hora de llegir els misatges en aquest fôrum ho fesim amb serietat ja que en Manolo ho explica prou be i cal saber rectificar despres d un comentari com el teu: un pot ser de la plic o no pero cal reconeixer quan les coses es fan be i en aquest cas tenim que estar orgullosos de tenir a Cambrils una empresa de comunicacio i publicitat com aquesta tan professional: jo ja els he fet arribar el meu corriculum espero tenir la oportunitat encara que m?haguës encantat estar en aquesta campanya: per cert a titol d informacio aquesta mateixa empresa porta la campanya de Montroig pels de la PLIMM i tambë tenen preparades sorpreses per aquella poblacio
publicista | Contestar aquest comentari! | 5/5/2007 - 14:01
A la més gran jejejejej
Pot ser que ens deixis criticar sinó resultarà que tot ho feu bé. El fet d'enganxar cartells al monolit va ser una pifiada que heu sapigut corregir, jo que me n'alegro.
En quant a la campanaya electoral no tinc paraules per descriure la meva satisfacció, tal i com dieu és IMPRES SIONANTE. Però vigileu que els cartells començen a caure cap baix, no havia d'estirar-se i crèixer?.
En quant al meu comentari d'en Bassat ho dic per què el cunyat del meu cunyat que viu a prop de Barcelona, m'ho va dir en una calçotada o pot ser va ser en el bar del Manolo el del bombo. Ara no n'estic segur.
SALUT I FORÇA EL CANUT | Contestar aquest comentari! | 5/5/2007 - 18:27
Saslut, "ojala" en Bassat tingues vincles directes amb nosaltres, amb les nostres idees i amb la seva professionalitat hagues estat una repasada.
Referent a tot el que baixa, et diré com a dona que sóc, que trot el que baixa puja. es un tema d'esforç i d'imaginació, o sigui que tranquil que ho farem pujar.
GHràciers però per les teves paraules, et convido el proper dia 11 a les 12 de la nit, el desenllaç estar preparat, et convido a que et sorprnguis amb nosaltres, t'ho pasaràs de primera.
caminallums | Contestar aquest comentari! | 6/5/2007 - 19:17