El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:19.4ºC | Humitat: 87% | Pressió: 1012Hpa | Vent: N 5 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2169 | dimecres 24 de setembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dijous 19 abril '07 | 10:35 | 1068 lectures |
SUCCESSOS

La Policia Local deté un home acusat de cometre nombrosos robatoris amb força i reclamat pels Mossos del Vallès Occidental

Text Redacció  Fotografia Cedida



Material que la Policia Local va intervenir en el vehicle del detingut
El passat diumenge, 15 d'abril, a tres quarts de nou del vespre, la Policia Local va detenir un ciutadà iugoslau, M.J. resident a Cambrils, i amb nombrosos antecedents per robatoris amb força i reclamat pels Mossos d'Esquadra del Vallès Occidental com a presumpte autor de cinc delictes contra la propietat.

Les investigacions van començar la matinada del passat 12 de febrer quan un vehicle BMW Coupé es va saltar un control de seguretat ciutadana de la Policia Local en un dels accessos del Molí de la Torre. Després d'una accidentada persecució va aconseguir fugir, però els agents van reconèixer el vehicle, ja que en d'altres ocasions l'havien identificat en controls realitzats en aquella zona. En aquell moment es va instruir atestat per delicte contra la seguretat del trànsit, desobediència, resistència i atemptat contra els agents de l'autoritat i el mateix dia la Policia Local va poder localitzar el vehicle amb el qual l'individu s'havia saltat el control.

En veure que l'implicat no tornava a recollir-lo es va retirar de les dependències municipals. Va resultar que el vehicle era robat i circulava amb plaques de matrícula sostretes d'un altre vehicle. La Policia Local va intervenir del vehicle nombrosos efectes, com per exemple caputxes, passamuntanyes, guants, llanternes, emissores i instruments utilitzats habitualment per cometre robatoris, malls, potes de cabra, rossinyols, escarpes, tornavisos o una serra radial, entre d'altres.

Es continuen les investigacions per l'esclariment dels nombrosos fets delictius i la identificació d'altres possibles implicats.




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 22 comentaris rebuts

felicitats policia local.
ara que parlin els que us criticaven a l'anterior noticia, dient coses com que ereu SWAT's o no se que.
Menys mal que si no, ja ho sentiriem.
no us deixeu minar la moral i endevant.
Agraït | Contestar aquest comentari! | 19/4/2007 - 12:24
Un acte més de deliqüència a Cambrils, novament un delinqüent immigrant. La seguretat una assignatura pendent de tots els partits que ara presenten en els seus programes a les eleccions municipals, després però, res de res. Bé per la policia municipal.
Gerard | Contestar aquest comentari! | 19/4/2007 - 13:06
Sembla ser que la policia local de Cambrils servei per alguna cosa més que posar multes.

Molt ben fet nois i noies seguie així, molta de gent de Cambrils esta agraida de les vostres actuacions
Olmo | Contestar aquest comentari! | 19/4/2007 - 13:49
Bien por la policia local, no solo son multas,pero.............
cuando estara en la calle de nuevo?
xavi | Contestar aquest comentari! | 19/4/2007 - 14:36
Algú ha vist al Diari de Tarragona d'avui una notícia sobre la Policia Local, apart d'aquesta??
Concretament, a la pag. 20, sota la crònica del Rally de Cotxes Antics...
Un que si ha fixat... | Contestar aquest comentari! | 19/4/2007 - 18:17
Per la part que us toca ....com ja sabeu en aquesta feina de vegades sou criticats i d'altres FELICITATS! Respecte al Regidor d'ERC "Med" tela marinera el que es fa en aquest ajuntament. Sort que ara arriben eleccions
Pere | Contestar aquest comentari! | 19/4/2007 - 21:57
Per un que si ha fixat: tranquil que als mitjançant d'aquest poble no interessa que es sapiga.
esteve | Contestar aquest comentari! | 19/4/2007 - 22:17
Jo si que l'he vist i es una pasada, igual que aquesta noticia... simplement que els factors canvien!!!per un costat els delinqüents i per altre els politics "els que porten toca blanca" tot i que no els conciderin aixi de delinqüents, pero el temps posa a tothom al seu lloc. Felicitats COMPANYS no M'heu defraudat mai.
claseC | Contestar aquest comentari! | 19/4/2007 - 22:23
no, si ya decia yo ke mas valer invertir en la Poli ke en el Auditontorium !!!!

Venga, no pareis i kitarnos a todas esta purria de encima.
Kag | Contestar aquest comentari! | 19/4/2007 - 22:26
Des de Plataforma X Catalunya de Cambrils felicitem a la policia local.
PXC | Contestar aquest comentari! | 20/4/2007 - 9:24
Vols dir que aquesta noticia no sortirà als mitjans de Cambrils? com amínim a la revista segur que sí que ha demostrat sempre que és un mitja independent, l'altre tema són els mitjans locals que ens transportes a 30 anys enrera. Serà posible?
felicitats policia local i doneu suport al vostre company, s'ho deu passar malament.
vilafortuny | Contestar aquest comentari! | 20/4/2007 - 9:57
tambe he vist la noticia, una mica lamentable el tema mobbing d'un policia,pert par del regidor Sr.Savall y el tinent de la policia........
vilera | Contestar aquest comentari! | 20/4/2007 - 10:09
i aquest policia queixòs, per què no s'ha posat en contacte amb els mitjans locals en comptes d'anar-se'n a un de Tarragona?
pregunto | Contestar aquest comentari! | 20/4/2007 - 11:10
no és cap policia queixós, jo soc company d'ell i tot el que hio ha és cert. serà perqué els mitjans locals, són això locals i municipals
orca | Contestar aquest comentari! | 20/4/2007 - 15:23
Sr. orca, si ets company d'ell per que no d'ons la cara? si té raó no tens que tindre por de res, ara si no té raó que busca aquest policia.
Per cert aquest policia el que anomena la notícia em sembla que és el mateix que es va dirigir en males maneres a un ciutadà sensa tinre raó.
Ciutadà de peu. | Contestar aquest comentari! | 22/4/2007 - 11:00
Pere, jo no ho sé, però si la policia té exit, part d'aquest exits son per les responsavilitats polítiques, no ho creus així?.
O no son els poítics els que marquen les directrius?.
O creus que la policia actua pel seu compte?.
O potser no son els politics quidiu com es té que organtzar la policia?.
O si hi ha més de seixanta polícies i n'hi ha un que es queixa tot es dolent?.
O per qué sempre tenen la culpa els polítics?
O no pot ser que hi hagi pomes podrides dintre de la policia?.
O. | Contestar aquest comentari! | 22/4/2007 - 11:56
Orca espero que aquest comentari no l'hagis fet mentre treballaves, per que sinó ja m'ho dius tot.
un altre ciutadà. | Contestar aquest comentari! | 23/4/2007 - 14:20
Residia a cambrils i anava tombant pel poble , reclamat pels Mossos, la llastima es que d'aqui 4 dies sera al carrer i continuara fent de les sevas , no falla la policia , ni els jutges , falla la llei.
FRANKIE | Contestar aquest comentari! | 25/4/2007 - 5:41
srs. ciutadans a peu i l'altre ciutadà a peu, vosaltres esteu utilitzant el mateix recurs per criticar aspectes que potser sabeu de ben a prop.
No es tracta d'anar en contra dels polítics ni en contra de ningú. Es tant senzill com que es deixi treballar a la policia. Per cert puc fer els comentaris des de el meu lloc de treball si més no quant estic fora de servei, només faltaria ara que em prohibissin la llbertat d'expressió.
També vull contestar al qui signa com O., recorda que la policia actua en base a les lleis establertes i no s'està en contra de les directrius, s'està parlant de certs aspectes irregulars que el regidor de seguretat ciutadana ha fet al llarg d'aquesta legislatura.
Al final aconseguirem poder fer la nostra feina sense entrebancs.
orca | Contestar aquest comentari! | 25/4/2007 - 9:29
Sr orca, pots dir quines irregularitats ha fet el regidor de seguretat ciutadana?, només per saber-ho, jo i tothom, ja que pel que parla, en té constancia i li agrairia que ho fes públic, doncs aquest senyor pot tornar a ser regidor i pot ser que de seguretat ciutadana, sí a infringit alguna llei, per interès general es tindria que saber.
O. | Contestar aquest comentari! | 25/4/2007 - 13:57
Sr orca la llibertat d'expresió és un dret per tan pot expresar la seva opinió quan vulgui i com vulgui sempre i quan vosté respecti la dels altres.
Vosté dui que es company del policia afectat i a menys de que sigui parella de fet d'aquest poicia deu volgué dir que vosté també és policia, a llavors.
1ª. Si vosté és policia i com diu ho fa fora de servei, espero que no faci servir el material municipal per acusar al seus pólítics.
2º.Les irragularitats del seu regidor, son contra les lleis o contra la voluntat de vosté.
3ª Tota la legislatura ho ha fet? i no ho denuncia fins ara?, que potser vosté és d'un partit politic i aprofita ara l'ocasió de fer-se veura?.
4ª I última quins interesos hi ha rera tot aixó?, vosté també a patit aquestes irragularitats?.
Un altre ciutadà. | Contestar aquest comentari! | 25/4/2007 - 16:01
Potser l'equip de govern és qui ha de facilitar l'escrit l'acusació...potser hi ha alguna cosa per amagar...