El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:25.3ºC | Pressió: 1015Hpa | Vent: ONO 8 km/h | Precipitació: 0mm meteocambrils 
    Edició 1165 | dijous 9 de setembre de 2010 | Any V
  CERCADOR     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dimarts 20 febrer '07 | 10:30 | 1142 lectures
|
PARC SAMÀ

El TSJC emet una nova sentència favorable als interessos de Med Group en el projecte immobiliari del Parc Samà

Text Lluís Rovira i Barenys  Fotografia Lluís Rovira i Barenys



Aspecte de la zona propera al recinte històric del Parc Samà
La sala del contenciós-administratiu del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya va emetre una sentència, el passat 19 de gener, que anul·la, a instàncies de Med Group, l'acord de la Generalitat que aprovava una modificació del Pla General de Cambrils, sol·licitada per l'Ajuntament de Cambrils, i que consistia en desclassificar els terrenys de Parc Samà i Mas d'en Blai per retornar-los a la planificació anterior.
Aquesta aprovació la va fer la Comissió Territorial d'Urbanisme el 5 de novembre de 2003. Recordem que el gener de 2003 hi havia hagut un canvi de govern a l'Ajuntament de Cambrils amb un posicionament totalment contrari a l'anterior govern respecte a la planificació dels terrenys del Parc Samà. Dins d'aquest nou posicionament municipal, el plenari havia aprovat la modificació puntual del Pla General per a la zona del Parc Samà amb la qual cosa es retornava aquests terrenys al planejament de dos anys abans, és a dir, amb la possibilitat de construir-hi un camp de golf de 18 forats i 180 vivendes en comptes dels 27 forats i les 520 vivendes que la promotora volia fer i que l'anterior govern ja havia tramitat.

Segona sentència favorable a Med Group

Med Group manifestava ahir, a través d'un comunicat de premsa, la seva satisfacció per aquesta sentència ja que "ratifica la legalitat de les nostres actuacions i reiteren el desig de trobar un punt de trobada amb l'Ajuntament per a continuar amb un projecte de gran importància per a la zona i, al mateix temps, evitar que la corporació municipal hagi d'afrontar quantioses responsabilitats econòmiques que es derivin de la seva actuació". Segons el comunicat, la sentència judicial considera que van existir greus defectes de tramitació, "induïts per les urgències municipals en bloquejar l'urbanització i el camp de golf."
En el seu comunicat, Med Group també destaca que aquesta "és la segona sentència favorable a Med Group després de la de l'11 de juliol de 2006, que va consolidar la tramitació dels plans parcials del projecte".

Rèplica de l'Ajuntament

L'Ajuntament de Cambrils va emetre, ahir mateix, un comunicat per a donar resposta al que havia fet Med Group. En aquest comunicat l'Ajuntament considera que aquesta sentència només té importància mediàtica, "no té cap efecte en tant que fa referència a la modificació puntual que es va fer per retornar a la legalitat del Pla General de l'any 1995, una vegada aquesta s'havia canviat per permetre l'urbanisme "a la carta" ". Segons el comunicat, "avui, amb el nou Pla General, això no té cap valor ja que la planificació del sector és diferent. Aquest nou Pla General diu de manera molt clara quina és la situació del sector afectat, que no és urbanitzable. Per tant, difonent aquesta notícia Med Group pretén obtenir la victòria del "no res"".

En un altre dels apartats del comunicat, el govern municipal considera que la referència als greus defectes de tramitació "és gratuïta perquè el Tribunal s'acull a una qüestió de manca de documentació en l'aprovació definitiva de la modificació que es va fer a la Comissió Territorial d'Urbanisme, argumentant que fins a la publicació definitiva no es va presentar una petita part d'aquesta documentació i això és un problema de la Comissió Territorial d'Urbanisme, no de l'Ajuntament". El comunicat argumenta, a més, que "més enllà del respecte a la sentència, considerem que la justícia ha de fer referència a les qüestions de fet i és trist que una qüestió fonamental com aquesta pugui dirimir-se amb l'argument de la tramitació, sense entrar en el fons de la qüestió".
El comunicat del govern municipal també puntualitza que les dues sentències que el Tribunal Suprem ha emès en el darrer mig any "són contra la Generalitat, no contra l'Ajuntament. L'únic recurs interposat contra el consistori cambrilenc, la sentència ha estat a favor de l'Ajuntament".

Finalment, en el darrer punt, el govern municipal manifesta que "avui en dia, en què l'especulació urbanística, l'urbanisme a la carta i la primacia dels interessos privats per damunt dels públics no tenen raó de ser, ens sembla fora de lloc que Med Group segueixi mantenint aquesta postura. Curiosament, del tema del camp de golf, que havia estat l'excusa com a projecte d'interès general per construir el complex d'habitatges, ni s'esmenta, amb la qual cosa l'empresa demostra, un cop més, quin és el seu veritable interès".




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 41 comentaris rebuts

Penso que ens hem de fer grans, publiquem la Sentència i cadascú que decideixi.
La manca de tramitació, manca de memòria, i incompliment de l' article 59 de la Llei d' Urbanisme són els arguments que porten al Tribunal a decidir el que ha decidit.
Crec que és un error negar la major, siguem honestos, no convertim això en una altre discussió de poderosos i pobrets, ara és una discussió legal, i si hi ha algun estudiant de Dret ADMINISTRATIU que li expliqui a l' Equip de govern que vol dir un Acte Nul , que és com han declarat l' acte de la Comissió Territorial d' Urbanisme de tarragona, penso que així s' enten millor que CTUT.
Una abraçada
eto´o | Contestar aquest comentari! | 20/2/2007 - 13:06
l'ombra de Medgroup sembla que és bastant llargada, no, Eto'o?
Aquests aires aristocràtics, aquest "que un estudiant expliqui a l'ajuntament.." són bastant patètics perquè sembla que la sentència anul.la un acte de la CTUT, no? Aleshores, què li han d'explicar a l'ajuntament ? Potser el millor fora que Medgrup expliqués a la gent de Cambrils els seus veritables propòsits al terme de Cambrils i als termes veins... i deixem-nos ja de floritures legals. Medgroup va venir a especular però la jugada no li va sortir bé. Amb tot el sentim a dir sobre processos de corrupció a municipis semblamts a Cambrils, potser millor que se li aturessin els peus...
Ronaldinho | Contestar aquest comentari! | 20/2/2007 - 18:01
Si l'Ajuntament no enten la sentencia algú li haura d'explicar no?
Messi | Contestar aquest comentari! | 20/2/2007 - 21:01
Ronaldinho, si poguéssis llegir la sentència veuries com diu: Med Cambrilsgolf SL contra Generalitat i contra Ajuntament de Cambrils.
Van Bommel | Contestar aquest comentari! | 21/2/2007 - 9:26
A veure si ho he entès bé: o sigui que l'ajuntament anterior hi deixava construir 520 viendes?!?! però que l'ajuntament tripartit "només" en deixa construir 180!?!?!? Llavors deixeu-me fer una pregunta d'il.lús: no hi ha cap partit que s'oposi rotundament a la construcció d'aquest p. camp de golf??? Potser algú em dirà que això és "el progrés" i que anirà molt bé per "la ciutat" però jo només hi veig que ens foradaran més del que estem.
5.000 forats | Contestar aquest comentari! | 21/2/2007 - 11:15
Cambrils=Benidorm però a l'ample. Si a la població alacantina el PP ha deixat edificar blocs monstruosos d'alçada lliure, aquí tots els partits deixen construir casetes baixetes però per tooot arreu, com si Cambrils fos una gran urbanització residencial a l'americana. Tant em repulsa una cosa com l'altra. Visca la planificació!
casetes a dojo | Contestar aquest comentari! | 21/2/2007 - 14:03
Casetes a dojo, per la teva informació els blocs monstruosos es construiran a la Pda. Les Comes (+-bonavista, campoclaro,...) que bonic
conserje casetes a dojo | Contestar aquest comentari! | 21/2/2007 - 16:36
A 5000 forats, que jo sapiga els diferents partits del govern han dit per activa i passiva que no volen el camp de golf ni les cases a la zona de Parc Samà, més clar l'aigua i així diu l'actual Pla General aprovat fa poc.

Pregunto: quins interessos obscurs hi ha en tot això per part de CIU, PP i PLIC per tirar aquesta aberració endavant?.
A conserje casetes a dojo jo prefereixo blocs per poger viure els que no tenim diners per comprar una unifamiliar en una urbanització de luxe.
ni un forat | Contestar aquest comentari! | 21/2/2007 - 17:40
Al final l'Ajuntament haurà de buscar un punt d'acord amb Med Group, està clar que la promotora vol negociar, i està més clar que al final ens haurem de menjar la me... que els polítics de la legislatura passada volien colar.
No ens hem d'enganyar, la nostra ciutat no disposa dels mitjans de sostenibilitat adequat per un increment urbanístic exagerat, i això ho veurem quan s'engegui les diferents promocions que comencen: la bòbila, les comes, etc.
El municipi no disposa dels mitjans adequats per donar tots els serveis.
La única diferència és que Med Group és de fora, i les altres partides, que bé requalificades o qualificades anteriorment, són dels terratinents de tota la vida o dels polls resucitats que s'han fet millonaris al nostre municipi.
No és qüestió de ficar barreras, si no de fer una política de sostenibilitat adequada.
DÉU MEU QUAN TINDREM UN EQUIP DE GOVERN A ON ELS POLÍTICS NO TINGUIN NECESSITAT DE PROTEGIR ELS SEUS INTERESSOS!!!!
la tortura | Contestar aquest comentari! | 22/2/2007 - 2:35
Si al final hem de pagar TOTS ELS CAMBRILENCS, ja us manifestareu d'una altra manera.

Al/la dels 5000 forats, que més "foradat/foradada" del que està ja no pot ser, que es vagi preparant la butxaca i al/la de ni un forat que deixi de dir tonteries. Ni l'un/a ni l'altre/a s'han parat a analitzar les conseqüències d'aquesta moguda.
M'agradaria saber on treballen tots o totes dues i de quina economia depenen. No m'extranyaria gens que directament o indirecta sigui del turisme.

Llavors, què volem?.

No vull entrar en la base o els motius de la postura de l'Ajuntament, però jo no els comparteixo en absolut per la forma tant radical que han emprat. Estic segur que hi havien camins intermitjos que haurien sigut bons pel poble. Bons per aquest turisme que ara sí, ara no, desitgem tots plegats.
Segueixo opinant que el golf és beneficiós pel turisme i per l'economia de Cambrils i molt especialment el de la baixa temporada.
M'agradaria que quedés clar que no m'agrada tampoc gens ni mica la forma de procedir prepotent i fastigosa dels representants de l'empresa interessada en el projecte, però tota la culpa no la tenen ells i més aviat ens hauriem de referir als membres del consistori que va permetre que prenguessin ales, o potser molt especialment a un d'ells, que fins i tot va viatjar a no sé on convidat i a càrreg d'aquesta empresa.

Crec, finalment, que no estem en disposició ded rebutjar cap iniciativa que d'alguna forma amplii les possibilitats de la nostra oferta turística, que no ens enganyem: ÈS MOLT LIMITADA.

Ampliació de les instal.lacions nàutiques de prestigi, golf, esbarjo en general també de nivell, transport públic molt més digne que les tartanes de l'empresa Plana, etc. etc.
Molt més que les famoses estacions nàutiques de "pacotilla", sense descartar-les.

Hem de ser molt i molt més ambiciosos en les nostres aspiracions. La famosa i tant de moda "sostenibilitat" només l'aconsseguirem de veritat si es tenen en compte totes les possibilitats al nostre abast. No podem, de cap manera, tolerar que gent curta de visió ens facin combregar amb rodes de molí fent-nos creure que una economia és sostenible només mirant al nostre entorn i pregonar el bonic que és. Si només escoltem a aquests tornarem a anar amb espelmes i aixó no crec que ho vulgui ningú.
Ah!, tampoc crec que tots els polítics només defenssin els seus interessos. Més aviat crec que n'hi han alguns de molt limitats.
Prou bajanades.com | Contestar aquest comentari! | 22/2/2007 - 10:33
I si Med Group demana una indemnització a l'ajuntament per danys i perjudicis, qui pagarà?
l'observador | Contestar aquest comentari! | 22/2/2007 - 10:49
Ahir vaig rebre a casa el calendari del contribuient que ha editat el nostre estimat consistori, es veu que ha recollir per quan tingui que pagar l'indemnització que no ho dubteu ens caura al damunt de tots.
Contribuient | Contestar aquest comentari! | 22/2/2007 - 11:40
Tant per Catalunya com per l'estat m'he trobat gent que m'ha dit: "a mi m'agradava molt Cambrils, hi anava sempre de vacances, però ara s'ha fet massa gran i ha perdut tot l'encant que tenia".
prou ciment.cat | Contestar aquest comentari! | 22/2/2007 - 13:52
I perque no voleu que es construeixi tots aquests xalets, algu m'ho pot explicar?
Pifona | Contestar aquest comentari! | 22/2/2007 - 15:33
tota aquesta gent que no fa servir el seu nom. trobo que aixó es incorecte, si tu fas un comentari digues qui ets.
Albert Sans | Contestar aquest comentari! | 22/2/2007 - 17:25
no ens interessa un altre Benidorm a Cambrils. M'agradava el Cambrils de fa 20 anys i m'agrada el d'ara. El que no m'agrada és que una part del territori l'hipotequem a una empresa privada que no li interessa en absolut el progrés de Cambrils i el dels seus ciutadans.
Valdés | Contestar aquest comentari! | 23/2/2007 - 12:40
A vore. Algú pot explicar les coses de manera que s'entenguin?. Aquest tema del camp de golf, segons el meu punt de vista, només te una lectura. Segons els arguments dels que varen acceptar la modificació del Pla General( una normativa aprovada i acceptada per tots, que és com la Constitució en urbanisme de Cambrils) CiU, PP i PLIC, es va canviar la norma per tal que per contes de 180 vivendes s'en poguessin construir més de 500. Perquè?, doncs perquè el camp de golf podria ser una infraestructura interessant per Cambrils. En principi, tot és discutible, però diguem que vale, encara que penso que no ha de ser una empresa privada qui digui com ha de fer-se l'urbanisme a casa nostra.
Quan es va fer la Moció de censura, l'actual equip de govern va dir que el problema estava en canviar la norma: la Llei ha de ser per tots (Hagués estat igual si qui proposa canviar-la hagués estat una empresa immobiliària de Cambrils?). La intenció del govern tripartit era la revisió del POUM i fer un urbanisme més d'acord amb els interessos del poble d'avui i del futur, i per tant impedir fer urbanitzacions per a rics, que paguèssim tots, a 6 km del nucli. Es va donar temps a Medgrup de rectificar, ja que hi havien altres llocs per a fer vivendes i respectar el camp de golf. L'empresa no ho va acceptar mai. Perquè?.
Aquí va una explicació: Qui ha comprat els terrenys al costat, en els municipis de Vinyols i Montbrió, a preu de rústega per poder recalificar-los com a urbana, una vegada posada en marxa la nova urbanització, i per tant, fer el gran "pelotazo"? Algun soci? (caliente, caliente!!!).
Qui ha treballat a l'empresa Medgrup de l'ajuntament?. Algun regidor de l'oposició? (caliente, caliente!!!).
A quins regidors de l'oposició els interessa fer promocions immobiliàries, perquè viuen d'això? (caliente, caliente!!!).
Quins grups són financiats per empreses immobiliàries en les seves campanyes de desprestigi a l'actual govern? (me quemo, me quemo!!!).
Algú pot explicar perquè tant d'interés en fer cases?. No serà que fer cases dona molts de diners?.
Àngel de la guarda, dolça companyia. | Contestar aquest comentari! | 23/2/2007 - 17:02
Oblidem molt sovint que els veritables arquitectes del paisatge son els pagessos, que son els que ens han llegat l'entorn tal i com el coneixem avui en dia. Però amb senyors com "prou bajanades" que amb la seva demagogia de via estreta ( o de dretes) acabarem convertint el que ens queda en un lloc insostenible, contaminat i lleig.

Els nous temps demanen iniciatives valents encaminades a frenar el consumisme i el desarrollisme sense control, ja que el cambi climàtic que comencem a patir esta produït -com ha quedat demostrat en l'informe de la comunitat cientifica- per aquesta politica desmesurada i antinatural.

Desenganyem-nos; a Cambrils no li cal ni un golf ni macro-urbanitzacions, tan sols interesa a les butxaques de sempre incloses algunes d'aquest poble.
Miniman, el petit heroi | Contestar aquest comentari! | 23/2/2007 - 17:35
Las empresas hacen lo que las normativas les permite y si no estan de acuerdo solicitan un cambio y entonces entran los políticos, que son los responsables sean del color que sean, y si la empresa cumple lo que les piden ya está, pero si después se le cambia todo es comprensible que reclame, todos lo hariamos, lo que no puede ser es que las equivocaciones las pague el pueblo. Yo pediría como dice la Sra. Elias (Concejal del PSC de tarragona) QUE LAS INDEMNIZACIONES SI HAY, LAS PAGUEN LOS QUE LAS HAN PROVOCADO.
miki | Contestar aquest comentari! | 23/2/2007 - 17:50
Al miniman li creixeran les orelles de tant savi.
Les seves tesis doctorals fan pena i les seves decuccions fàstic.

Per a evitar el canvi climàtic pot començar a no usar l'electricitat a casa seva i de passada seria bo que intentés aclarir què hi té a veure aquest tema amb el problema que s'està debatint.
Segons el seu criteri a Cambrils només necessitem persones amb mires tant estretes com ell.
Qué sap ell el que és "sostenible". Al menys no ho són les seves bajanades.
Prou bajanades.com | Contestar aquest comentari! | 23/2/2007 - 18:28
A "Prou baganades": la seva arrogancia només es comparable a la seva manca d'educació. Demagogia pura i dura. Vostè és un "arrimador de sardina" que ens vol colar una comunió molinera de dificil deglució.

Em sembla que ja no tinc res més a parlar amb vostè.
Miniman, "el petit heroi" | Contestar aquest comentari! | 23/2/2007 - 18:59
Creo que si hubiera que pagar algo a Med Group lo tendría que pagar los que consintieron que se hicieran ilusiones o sea, el ayuntamiento que gobernó del año 1999 a enero de 2003
Sabionda | Contestar aquest comentari! | 23/2/2007 - 19:22
¿Se piensa en el futuro de CAmbrils?, Si se puede atraer al turista con un campo de golf todo el año y no solo en la temporada, tendrá el ayuntamiento que cambiar de opinión y ver la realidad y dar la razón a Med Group, Cambrils es conocido (mundialmente), ayuntamiento, dejad que sea asi.
holandés 23/2/2007 | Contestar aquest comentari! | 23/2/2007 - 21:42
cambrils que te a vist ique et veu desde que te es fet gran no mes i a problemas uns no acepten el creixemen, altres solsament veuen la pele "euros" aixi de aqueste manera no anirem a bon port sino al contrari en enfonsarem. De els que se anomenen politics no mes cal veureles diuen ve jo i que el poble es foti i a ompli les sevesarcas personals i aixi va tot.Noanem ve jo no u veure el final
1985 | Contestar aquest comentari! | 23/2/2007 - 23:02
Per cert, Àngel de la Guarda; molt bé. Es pot dir més alt, però no més clar. A aquest poble ens coneixem tots i ja se sap els interessos de cadascú.

No cal dir res més; firmaria tot el que tú has dit.

Salutacions.
Miniman, "el petit heroi" | Contestar aquest comentari! | 24/2/2007 - 10:41
Al Miniman....
També dono per tancada la meva intervenció reservant-me, en aquesta ocasió, la meva opinió al seu respecte. No obstant segueixo creient que l'únic que fa demagògia de la més barata i inútil és precisament vosté, pel que es desprén de les seves intervencions....no precisament massa intel.ligents ni coherents.
Prou bajanades.com | Contestar aquest comentari! | 24/2/2007 - 12:28
LOS CAMPOS DE GOLF .... ke los hagan en Escosia !!!! o en Irlanda, o en Holanda,..... Ni mi menda, ni mucha peña no jugamos al Golf, ni falta ke nos hace. La tradional, lo mediterraneo, eso es lo ke hay ke potenciar, como por ejemplo las "bitlles" o la petanca. ESTOS SI KE SON JUEGOS ECOLOGICOS !!! Y no el puñetero Golf ke lo unico ke sirve es para dar el gustazo a 4 ricos a cuesta de la poco agua que tenemos aki.

Se ha perdido una batalla. Ke se le va hacer. Pero no za perdío la guerra contra MEDGROUP !!! Asi ke animo y a no rendirse.
kagariera kañero | Contestar aquest comentari! | 24/2/2007 - 17:13
Kagarriera en este comentario me has gustado más, ahí si que coincidimos, el golf es un deporte elitista para cuatro personas con pelas o con mucha tontería, que de todo hay en la viña del Señor, esa gente además no asomaría el morro por Cambrils para nada, o es que cuando van a Bomont la plana mayor del PP de Madrid con el periodista del Olmo, se acercan a tomar unos chatos al pueblo vecino?
Sabionda | Contestar aquest comentari! | 24/2/2007 - 19:43
Angel de la guarda perdona que t'ho digui però no saps molt bé el que dius. De l'arrancada no anomenis a la PLIC perquè la PLIC no existia, anomena l'ACI. Punt dos, i van haver moltes negociacions per arribar a un acord, però l'actual equip de govern que no l'interessa en absolut el turisme de Cambrils no va voler entrar en raó. Primer pel tema de l'aigua i després pels seus collons.
Quan parles de quins regidors treballant de Mead Group potser que no parlis de l'oposició i miris més dins de l'equip de govern igual trobes sorpreses.
Hi ha partits a l'oposició que sempre han defensat aquest projecta tu mateix ho saps, aleshores que pasa que quan defenses un projecte tots som especuladors. A veure si ens posem una mica les piles, hi ha un bon col.lectiu que viu del turisme, o es que us penseu que Cambrils viu d'un altre cosa? l'actual equip de govern si que s'ho pensa, potser que algun dia algú fagi quatre numerets perquè aquesta gent entengui una mica les coses.
Mead Group estar per damunt d'aquestes memeces, m'entres aquí esperem sentencia Pratdip construeix les 700 cases d'aquí. Que es pensaven aquests de l'equip de govern que aquesta empresa els portaria als jutjats per perdre? per favor siguem una mica seriosos. Ara serà l'Ajuntament, ho sigui tots els ciutadans els que haurem de pagar, motiu suficient com perquè aquests que estan a d'alt de tot agafin les seves cosetes i si tenen una mica de dignitat marxin a casa seva, això si amb bicicleta que queda millor.
flor d'abril | Contestar aquest comentari! | 25/2/2007 - 10:23
Cuando la falta de hábitos democráticos es la regla común de algunos asistimos a espectáculos lamentables en los que gente como PROUBAJANADES . COM vomita su bilis sobre quienes no piensan como él, permitiéndose el lujazo de repartir calificaciones y niveles de inteligencia e intelectualidad, cuando queda patente la incapacidad de este señor en mantener cualquier debate en unos términos de respeto mútuo y mínima calidad intelectual, limitándose a repartir estopa y amagar su propia incapacidad y limitación.
Antifascio redentor. | Contestar aquest comentari! | 26/2/2007 - 9:46
Que algú llegeixi La Vanguardia d'ahir, diumenge dia 25, el comentari que es fa respecte a l'Alcalde i el Sr. Mas i del tema que es debat aquí. No recordo la pàgina, però si no recordo malament és a l'apartat d'economia.

Llegiu, llegiu....
Observador del diari | Contestar aquest comentari! | 26/2/2007 - 10:56
Escolti sr. observador del diari, ha observat també que el periodista que escriu potser fa el joc a l'empresa constructora?
Més observadora | Contestar aquest comentari! | 26/2/2007 - 12:00
la pifona te rao, si es contrueixen habitatges a cambrils vindra molta mes gent, cuanta mes gent vingui millor.
Restaurant | Contestar aquest comentari! | 26/2/2007 - 16:06
Al Àngel de la gurda: Soc el Joan Llaveria i treballo en el sector productiu de la nàutica d´esbargo. Si no hi tens incovenient ens podries dir en quin sector treballes tú?. Gràcies.
Joan Llaveria "Malaca" | Contestar aquest comentari! | 26/2/2007 - 16:56
HEY SABIONDA !

GRACIAS POR KOMPARTIR LA OPINION. Ya se ke no siempre podran gustarte mis comentarios, pero me alegra un monton ke todavía haya gente con dos "dits de seny" como tú.

Un beso para Sabionda, y para toda la peña ke kieren un Cambrils mejor y mas integro, y ke piensa ke los mejores agujeros son los del Gruyere, y no los del campo de Golf.
kagariera kañero | Contestar aquest comentari! | 26/2/2007 - 18:05
Hey Observador del diari !

Hace mucho tiempo ke tuve un profe de social ke me explico lo de la Premsa Amarilla. Nunca mejor dicho en lo de las paginas economicas de la Vanguardia y del Diari.

Y tambien mi buen profesor me explico ke tambien hay gente corrupta en el periodismo.

En esta epoco de libertad y de democracia, es triste ver como hay gente de la premsa ke se vende al Gran Capital.

Lo de la Vanguardia, no me sorprende. Pero piensa ke no se hace falta ke vayas tan lejos: repasa un poco la hemeroteca del DIARI DE TARRAGONA. Fliparas un monton cuando vayas analizando los articulos de algunos periodistas de este Diario sobre el campo de golf del parc Samà, y te des cuenta ke parece como si estuvieran a sueldo del MED GROUP mas ke de la empresa editora.

Hay ke insistir en ke el Ayuntamiento se mantenga firme en contra de la explotación descontrolada de nuestro territorio. Y ke luchen por ello.

ZALUDOS.
kagariera kañero | Contestar aquest comentari! | 26/2/2007 - 18:13
Esta vist kagariera kañero que qui no pensa com tu es corrupte, en aquest mon hi ha llibertat d'expressió malgrat hi hagi gent com tu. Respecte i seras respectat. Tot això sense cap ànim dofendre.
A10 | Contestar aquest comentari! | 26/2/2007 - 23:55
Al "Malaca". Per a la teva informació treballo d'àngel de companyia. M'encarrego de vetllar que les persones vagin pel bon camí. Abans era querubí i , segurament, acabaré de serafí. En teoria visc al Cel, però, darrerament, hi ha molta feina aquí a la Terra. Hi ha molta mala persona (només cal llegir aquestes pàgines) i els àngels guardians fem hores extres. Per a més informació, dirigiu-vos via mail, al Paradis, els Camps Elisis, al Valhalla o als altres llocs on van les bones persones.
Àngel de la guarda, dolça companyia | Contestar aquest comentari! | 27/2/2007 - 10:30
Para A10, el nostre amic Kagarriera no ha dit això que tú dius, però jo et contestaré. Las llibertat d'expressió és un dret molt bonic, sempre que persones corruptes no l'utilitzen per fer el joc a qui els hi paga el sou, estàs d'accord amb mi? Apa adeu. Si no investigeu qui escriu segons quines noticies......
Sabionda | Contestar aquest comentari! | 27/2/2007 - 11:59
HEY A10 !

NO TE CONFUNDAS ! Yo no he dicho ke kien no komparta mi opinión sea un corrupto !!!! Valgame DIOS !!!

Lo ke digo y mantego ke kon todo lo del Camp de Golf i Parc Samà, hay un tufillo que cada vez HUELE PEOR. Posiblemente no haya pruebas para demostrarlo, DE MOMENTO. Pero ke esto huele cada vez mas a MARBELLA CITY, es un hecho ke tengo cada vez mas claro.

¿A que cuento venía aprobar tan de prisa y tan rapido la reconversión del parque Samà y de mas de un kilometro alrededor en zona urbanizable? ¿ Con lo lenta ke es la administración, como carajo lo consiguió MED GRUP para ke se lo aprobaran tan deprisa ???? Otras promotoras de otras urbanizaciones no lo consiguieron ni antes, ni despues. ¿Esto no te moscea minimamente un poco???

¿ Un campo de golf genera riqueza para una sociedad como la nuestra de Cambrils ???? ¿ESTAS SEGURO? Si lo estas, demuestranoslo.

Si no, me podrias demostrar otra cosa (ke no kiesiera).
Ya sabemos ke hay muchos intereses ocultos detras de todo esto, y incluso se esta hablando de beneficios antes de tiempo. Ojalá no seas tu uno de ellos.

Un Zaludo A-10.
kagariera kañero | Contestar aquest comentari! | 27/2/2007 - 12:53
A este Alcalde le salen enanos por todas partes Sr. Moderador, y según tengo entendido le seguiran saliendo, sino tiempo al tiempo... se lo dice uno que sebe de lo que va el tema.
indefinible tortura | Contestar aquest comentari! | 27/2/2007 - 18:15

Afegeix un comentari a aquesta notícia

El funcionament d'aquest apartat és moderat, això vol dir que quan escrius un comentari al Diari Digital aquest no es publica directament fins a ser supervisat per membres de la nostra redacció. Agraïm la teva participació i et demanem que mantinguis l'educació i el respecte als altres. La redacció de Revista Cambrils Diari Digital es reserva sempre el dret a no publicar un comentari.

Nom: Esborrar comentariEnviar comentari
 PUBLICITAT
 ANTERIOR
dimarts 20 febrer '07
Es presenta la Xarxa Llatina a Cambrils que treballarà en la defensa dels drets dels llatinoamericans
6 comentaris
SEGÜENT 
dimarts 20 febrer '07
S'amplia el termini per presentar al·legacions al projecte de l'espai esportiu de Cambrils Badia
16 comentaris
 PUBLICITAT
 PUBLICITAT  PUBLICITAT
  + COMENTADES     + LLEGIDES     EDICIÓ 1165 (20/2/2007)  




Associació Cultural REVISTA CAMBRILS
C/Sant Placid, 7 (baixos) | 977 79 43 43
43850 Cambrils (Tarragona)
© Tots els drets reservats 1996, 2010
 
OJD Interactiva:
 
 
Membre de:
 
Associat a l'àrea digital

Amb el suport de: