El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:25.9ºC | Humitat: 92% | Pressió: 1010Hpa | Vent: S 12 km/h | Precipitació: 0.3mm meteoclimatic.com 
    Edició 2148 | dijous 21 de agost de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dimarts 25 juliol '06 | 10:15 | 899 lectures
|
AVARIA

Mig poble es queda sense aigua pel trencament d'una canonada provinent del dipòsit del camp de futbol

Els barris de la Parellada, el Barri Antic, l'Eixample, l'Eixample Platja i el Port es van quedar sense subministrament d'aigua

Text Lluís Rovira i Barenys  Fotografia Lluís Rovira i Barenys



El trencament de la canonada es va produir un tram abans d'arribar al dipòsit d'aigua de la Parellada
Ahir a mig matí els barris de la Parellada, el Barri Antic, l'Eixample, l'Eixample Platja i el Port es van quedar sense subministrament d'aigua a causa del trencament de la canonada que baixa del dipòsit d'aigua que hi ha al costat del camp de futbol. L'avaria es va detectar a les 11 del matí i un parell d'hores més tard ja s'havia fet la reparació. Durant la resta del dia es va haver de purgar la xarxa per treure l'aire acumulat. També es va haver de portar aigua dels pous de la Llosa per solucionar parcialment el dèficit d'aigua.

Els problemes de subministrament d'aigua, però, van continuar sobretot en els habitatges més alts. Es van necessitar unes quantes hores per recuperar la pressió, ja que la xarxa d'abastament s'havia buidat a causa de l'elevat consum d'aigua que hi ha en aquesta època de l'any. Aquest matí, dels tercers pisos en amunt encara no s'havia acabat de recuperar la pressió normal, una pressió que s'espera que es vagi recuperant al llarg del dia.

El trencament de la canonada es va produir a l'avinguda de la Independència, prop de l'avinguda del Mil·lenari, a causa, posiblement, de la pressió de les arrels dels arbres. Aquesta canonada és de PVC i en els darrers anys ja s'hi han hagut de fer diferents reparacions. Segons comentava el regidor de Serveis –Joan Pau Casquero–, hi ha tot un nou sistema alternatiu a punt que s'espera que es posi en marxa aquesta propera tardor. A la zona del camp de futbol hi ha instal·lades unes bombes impulsores que permetran regular la pressió de distribució. Un cop estigui en funcionament aquest nou dispositiu així com la nova canonada de polietilè, s'anul·larà el dipòsit d'aigua de la Parellada, actualment encara en funcionament, i es tirarà a terra.




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 14 comentaris rebuts

ES MOLT FORT !!!
DES D'AHIR A LES 3 DE LA TARDA NO TENIM AIGUA AL CASC ANTIC, ni per anar a k.ga.
SENSE CAP EXPLICACIÓ PER PART DE NINGÚ.
Al telefon d'informació de SECOMSA 902 250370
ahir al vespre no contestava ningú, i ningú sabia res de res.
JA SABEM QUE LES AVARIES NO ES PODEN PREVEURE, però
al menys que al telefon on truques et donin informació,
és el mínim dels mínims.
enrabiada | Contestar aquest comentari! | 25/7/2006 - 10:58
Jo visc a la zona del col·legi Joan Ardèvol i a les 7 del matí d'avui dimarts encara no hi havia aigua...La realitat que jo he viscut és una mica diferent a la que s'explica a la notícia...
Una que avui no s'ha pogut dutxar | Contestar aquest comentari! | 25/7/2006 - 11:49
Primera crisi de SECOMSA Aigües. Han suspès d'informació al client.
Sé com ça | Contestar aquest comentari! | 25/7/2006 - 12:56
No trobo normal, que al segle XXI tingue'm que estar un dia i mig sense aigua. Estic d'acord que les averies son imprevisibles, però una vegada detectades una mica d'informació i també respecte i consideració pels consumidors, ja que les telefonistes de SECOMSA els manca encara fer el curs sobre com es tracta als clients amb educació
tinc molta calor | Contestar aquest comentari! | 25/7/2006 - 13:52
A LA ZONA DEL PINARET HEM ESTAT SENSE AIGUA DESDE AHIR A LES ONZE DEL MATI, I HA TORNAT L'AIGUA 27 HORES MES TARD, SECOMSA NO HA DONAT CAP TIPUS D'INFORMACIO, FINS I TOT UNA DE LES VEGADES QUE HE TRUCAT SEMBLAVA QUE S'EN FOTESIN DE MI, TRUCAVES A L'AJUNTAMENT I LA SEVA RESPOSTA ERA QUE TRUQUESIM A SECOMSA.
ALGU O ALTRE HAURIA D'EXPLICAR I BE, COM S'HA PRODUIT EL TRESPAS DE LA XARXA D'AIGUA DE L'AJUNTAMENT A SECOMSA I A VEURE SI UN "IRREPONSABLE POLITIC" DE TOT AIXO DONA LA CARA I ENS EXPLICA ALS CIUTADANS PERQUE AQUEST SERVEI DE 1ª NECESITAT S'HA PRIVATITZAT SENSE OBLIGAR A L'EMPRESA ADJUDICATARIA A TIMDRE UN MINIM DE MITJANS PER PODER FER FRONT A LES AVERIES QUE PRESUMIBLEMENT ES PODEN PRODUIR.
RJC | Contestar aquest comentari! | 25/7/2006 - 16:55
vinga externalitzar els serveis i a l'hora de prestar-los es fan els longuis
cal reclamar explicacions a l'ajuntament pel servei que dona l'èmpresa concessionaria... o no està a les clausules atendre bé als usuaris?
aigues brutes | Contestar aquest comentari! | 26/7/2006 - 0:08
Segons SECOMSA l'averia es va arreglar a les 12 hores però com no hi havia pressió no arrivaba l'aigua i no es podia omplir el diposit. A les 21 hores van tancar totes les aixetes per poder omplir el diposit i poder donar aigua a tothom. Resulta molt penos que a una "ciutat" com diuen els que manen (equip de govern de l'ajuntament PSC-ERC-ICV) no trobin una solució fins a les 21 hores. Ole per l'equip de govern i Secomsa (que els han posat ells). De fet no es la primera vegada que passa, ja en portem unes quantes.
Visc en una gran "ciutat" i un xurro | Contestar aquest comentari! | 26/7/2006 - 0:30
Bé, a ple Juliol i ens triguen dos dies a arreglar el problema. Que bonic és arrivar a casa tot suat i no poderse dutxar, aixecarse i anar a treballar així. Us o recomano srs suposo que com que es va inundar tot cambrils per l'averia es tenien que trigar dos dies per repararla. Increible srs Secomsa i quan truques pero si esta donada des de les 7 de la tarda!! i si si a les 8 del matí i encara sense
Jordi | Contestar aquest comentari! | 26/7/2006 - 1:07
Informació de Secomsa???? penós mes de 35m al telèfon i res de res...només música ambiental...ho reconec al final vaig perdre els nervis i vaig penjar!!! SOM VEINS DE SEGONA... a la platja segur q no els hi va faltar aigua!!!
un cop mes demano INSUBMISSIO FISCAL JA!!!!!
INSUBMIS | Contestar aquest comentari! | 26/7/2006 - 8:28
HOLA CAMBRILENS, NO PATIU PER SECOMSA JO TINC UNA NOVA FORMULA, FER UN ALTRA GRAN DIPOSIT I DE OMPIR AIGUA ,POSAREM CAVA... PER SI UN DIA TORNA A ESPALLAR ASÍ SE QUEDARÁ SENSE CAP POBLEMA I PER TANT OMPLIREM CAVA I PODEM DUTXAR AMB CAVA I PODEM VEURE CAVA I TOT GRATUIT I QUE LI SEMBLA?
LLOP DE MAR | Contestar aquest comentari! | 26/7/2006 - 11:03
KAÑA KAÑA !!!!

SECOMSA HA HECHO 2 "KAGADAS" EN MENOS DE UNA SEMANA !!! LA MIERDA ABANDONADA A LA CALLE SINDICATO Y LA FALTA DE INFORMACIÓN AL PERSONAL EN SU PRIMERA GRAN AVARIA MEDIATICA.

KOMO KE KASI TOS NUESTROS GOBERNANTES SON MAESTROS DE ESCUELAS, ME PREGUNTO " QUE NOTA LES VAN A PONER EN LA EVALUACIÓN DE JULIO ????

POR MI PARTE: SUSPENSO DOBLE. UNA POR ABANDONAR UNA TONELADA DE PORQUERÍA EN PLENA CALLE Y AHOGAR CON SU MAL OLOR A LOS VECINOS. Y OTRA POR SER INCAPACES DE PRESTAR UN SERVICIO TELEFONICO DE ATENCIÓN AL USUARIO KOMO DIOS MANDA.

Por cierto, supongo que les van a poner un par de multas, ¿no?. Si ponen multas de hasta 1/2 kilo por abandonar cartones en las calles, que multa pondran a SECOMSA por abandonar residuos putrefactos todo un dia de canicula ??

Y ke dice el gobierno al respecto ???
Kagariera Kañero | Contestar aquest comentari! | 26/7/2006 - 21:46
Sòc un veí del pinaret , m'agradaria que fèssiu memòria, l'any passat ja vam patir una avaria molt semblant, també en ple estiu , Secomsa no tenia res a veure.
Aveure si l'Ajuntament acaba de fer un pensament, agafa el toro per les banyes , i canvia si s'escau la xarxa de distribució de l'aigua potable, que ja està bé!!!!!!!
Molt em temo que l'any que be seguirem igual, iiiiii l'Ajuntament sense donar la cara !!!!!! que hi ha algú amb cara i ulls en aquell edifici de vidres tant maco??????
un foraster més | Contestar aquest comentari! | 30/7/2006 - 5:48
que l'any passat ja hi hagues una avaria no vol dir que
cada dos per tres n'hi hagin i no ens poguem, COM A MÍNIM
queixar !!!
No sé si saps, foraster, que han incrementat bastant el
preu de l'aigua, i si passem de tot, ens ofegaran ... del tot.
mes enrabiada que mai | Contestar aquest comentari! | 31/7/2006 - 11:43
Aquest es el preu que es paga, no volem que Cambrils es fasi gran?, no vulem que no es pari de contruir?, dons tot aixó te un preu, el que es increible es que aixo no pasi mes suvint