El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:22.2ºC | Humitat: 71% | Pressió: 1017Hpa | Vent: E 6 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2197 | divendres 31 de octubre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
ESPORTS | dijous 28 juny '12 | 11:19 | 1630 lectures |
FUTBOL

El FC Cambrils i el Cambrils United estableixen un acord de filiació com a primer pas d'una futura unificació

Text Lluís Rovira i Barenys  Fotografia Lluís Rovira i Barenys

Mingo Capafons, president del FC Cambrils, i Eduard Martí, president del Cambrils United, ahir, en la presentació de l'acord entre els clubs

El president del FC Cambrils, Mingo Capafons, i el del Cambrils United, Eduard Martí, van fer públic, ahir, l'acord entre els dos clubs de cara a aquesta propera temporada, "un acord de col·laboració més que simplement de filiació entre els dos clubs". A més, l'acord se subscriu tant als dos equips amateurs com als equips base dels dos clubs de manera que es crearà una estructura esportiva única. També es crearà un equip de treball integrat per 14 persones procedents dels dos clubs. D'altra banda, ahir també es va fer palesa una intencionalitat d'unificar les dos clubs, en els propers anys. Segons va apuntar Eduard Martí, "hi ha d'haver al menys un any de filiació de cara a que ja sigui l'any vinent o més endavant es plantegi la unificació dels clubs". Aquest és un objectiu que no s'amaga i que, tal com van dir els dos presidents, s'ha plantejat i s'anirà treballant amb la intenció de crear "un club de futbol potent i important a Cambrils. Estem treballant per a què hi hagi un sol club de futbol a Cambrils",  van dir els presidents. De cara a aquesta propera temporada i donada la immediatesa de l'acord, els objectius són més modestos i passen per conservar les categories on militen els equips, el FC Cambrils a la Segona Catalana i el Cambrils United a la Tercera Catalana.

El Marina surt del projecte

El projecte de filiació i col·laboració entre els clubs de futbol local incloïa, en un primer moment, tres clubs: el FC Cambrils, el Cambrils United i el Marina. El Marina, que ha exercit de filial del FC Cambrils les dues darreres temporades, ja no forma part d'aquest projecte. Segons van explicar els dos presidents ahir, les converses es van trencar ja que es proposava eliminar un equip amateur dels tres que hi ha, per qüestions purament econòmiques, "havíem plantejat fer dos amateurs, el de Segona Catalana i el de Tercera Catalana i que un portés el nom de FC Cambrils A i l'altre el de FC Cambrils B. Des del Marina no es va acceptar la proposta". Mingo Capafons, per la seva part, va agrair públicament al Marina la col·laboració que havien tingut els clubs i va expressar la voluntat de "seguir ajudant-nos".

Canvis d'entrenadors

Joan Ferraté no seguirà com a entrenador del FC Cambrils ni tampoc ho farà Pepe Silva com a entrenador del Cambrils United. Ahir no es van fer públics els seus substituts però sí que es va avançar que Ferraté i Silva no continuarien i que ben aviat es donaria a conèixer el nom dels nous entrenadors. Una altra de les novetats de la propera temporada és que el FC Cambrils deixarà de jugar, a casa, els diumenges a les cinc de la tarda i ho farà a les 12 del matí, també els diumenges. Recordem que l'àrea d'Esports ja va anunciar fa poc més d'un mes, la seva intenció de tancar la zona esportiva els diumenges a la tarda així com tancar l'antic camp de futbol, el camp 3, als entrenaments setmanals dels diferents equips i només obrir-lo per les competicions del cap de setmana.
Pel que fa als equips de la base, es calcula que hi haurà entre 400 i 450 xiquets per a la propera temporada i hi ha la intenció de mantenir els equips que hi ha actualment, sempre que el número de jugadors ho faci possible. En aquest sentit, els dos presidents van fer èmfasi en demanar paciència als pares de cara als possibles canvis d'equips que hi pugui haver per part dels xiquets. Segons Capafons, "les dues escoles de futbol continuen existint però sota una coordinació esportiva única".




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 19 comentaris rebuts

Un pas endavant pel futbol a Cambrils. Els que ja som més veterans per fi comencem a veure un cambrils potent a nivell futbolístic que des de l'època de l'escola de veterans i des de que hi havia santi juncosa com a entrenador no es veia. Felicitats per la decissió de no fer continuar als entrenadors, i sobretot a en rufino, els seus anys ja han passat. UN consell.. sabia nova i gent preparada... feu un esforç i intenteu professionalitzar al màxim el club, i el primer que haurieu de fer es intentar convencer a varis entrenadors cambrilencs de primer nivell que han marxat perque tornin i li donguin un nivell cualitatiu important, sobretot els que estan al CF Reus Deportiu, (els del barça son impossible) que allà al Reus estan visquent de gent de Cambrils! Ànims i no tingueu por en pendre decissions, i treballeu amb personal qualificat, serà la garantia del vostre èxit.
Visca el futbol | Contestar aquest comentari! | 28/6/2012 - 11:44
Jordà Ortoneda i Gerard Llobet, son dos joves valors cambrilencs, pero ferlos tornar ......es una altre historia.....certament impossible is nothing.....
cambrils | Contestar aquest comentari! | 10/7/2012 - 19:53
Ja, Ja i Ja, em ric en la seva cara. Paciència demanen. Paciència la que jo (i molts pares) em tingut, des que el meu fill va al Cambrils Unió (ni United ni osties... Unió). Farta de mentides i hipocresies, perquè per al meu fill el futbol és la seva passió que si no.... un altre gall cantaria.
Mare per damunt de tot | Contestar aquest comentari! | 28/6/2012 - 12:21
vergonya us hauria de fer no convocar una assemblea i que els socis votessin, el que heu de fer es marxar del futbol de cambrils fa molts anys que no pageu, i desde la epoca del joanet que aquest cambrils ja no es respectat a cap lloc. tot esperan que els socis us ho tirin tota la vida en cara. diumenge al mati que acertat jajajajajaja el que voleu es que la gent no puji a veure el equip.
interes | Contestar aquest comentari! | 28/6/2012 - 13:20
Un pas endevant per el futbol a Cambrils el temps ho dirá , es pot immaginar que la fusió ve donada per la falta de diners del CF. Cambrils cosa que el Cambrils Unted va mes sobradet.... diguem que la festa del futbol a Cambrils la pagaran els nens de l´escola em les seves quotes perque es clar que em el que paguen els socis i els pocs sponsors no es poden mantindre dues entitats...
Un Pare | Contestar aquest comentari! | 28/6/2012 - 13:45
Aixo va de mal en pitjor
Genet de l'apocalipsi | Contestar aquest comentari! | 28/6/2012 - 14:22
Home al final van a para allà a on un ja fa anys ho deia i el van abraonar.
Fultbolerò | Contestar aquest comentari! | 28/6/2012 - 14:25
Como soci que soy del Cambrils tengo entendido que hubo una asamblea, por cierto yo no pude asistir, pero lo veo perfecto y de jugar por las mañanas fantastico al final podre ver algun partido ya que por las tardes con el futbol por la tele me da mucha mandra asistir.
Soci | Contestar aquest comentari! | 28/6/2012 - 19:40
¿I ara us fareu cárrec de lo que es deu als jugadors del primer equip del Cambrils FC i entrenadors de la escola? ¿Ja saben els soçis que el Cambrils FC no está a corrent de pagament? Suposo que no, Sr. Mingo, deixa de mentir, som molta gent que ens estimavem aquest club que tu has venut, has entregat al igual que va fer uns anys enrera l'Oleastrum, els nostros colors, per fer 'Unió' Molta gent no estem d'acord, que ho sapigues, i ens hem deixat la pell pel club, TRAIDOR, ets com el Figo
Ex jugador de fa molts anys | Contestar aquest comentari! | 28/6/2012 - 21:48
Acertada decisión y que ya hace años se tenía que haber adoptado. Confío plenamente que ello redundará en beneficio del futbol de Cambrils.
YA era hora | Contestar aquest comentari! | 28/6/2012 - 23:08
Osea,que el antiguo F.C Cambrils y el Oleastrum F.C(antes Peña R.Madrid)se han unido,vivir para ver
CABO QUIÑONES | Contestar aquest comentari! | 29/6/2012 - 6:12
Filiació.... aixó realment que vol dir??
Que els deutes de l'any passat del FC Cambrils (Mingu) no es pagarán, perqué el que ara manega i desmanega económicament es l'Unió (Martí) i diuen que no tenen perqué fer-se cárrec? Total que està molt bé aixó de voler aconseguir un futbol potent a Cambrils, pero si us plau Srs Presidents no ho feu a costa de promeses incomplertes, amb la conseqüent mala fama que ja tenim a tot el futbol tarragoní. (No veieu que no voldrà venir ningú) Un altra apunt, ara amb tots els impagats del CF Cambrils (entrenadors, jugadors, entrenadors/jugadors, etc) que fareu?? després de donar la cara i salvar la categoria, patadaeta al cul a tots i a començar de zero?? A veure quants jugadors queden de l'any passat? vergonya, llástima, impotència, malestar....
DEFENESTRAT | Contestar aquest comentari! | 29/6/2012 - 10:25
Srs. dejad de rajar tanto y apuntaros a tirar adelante todo este proyecto tan bonito, y dejar a los Srs. Presidentes que bastante tiempo pierden que encima se les critique tanto gente que por decir gente si no se les tiene que decir de otra manera, escribiendo aqui en esta revista si poner realmente su nombre asi la gente es muy chula escribiendo pero acercaros al campo de futbol y hablad con ellos cara a cara como yo lo he echo.
Joan | Contestar aquest comentari! | 1/7/2012 - 7:54
Continuarem 'jugant' amb els nanos, pujant i baixant-los del A al B o C, només per quedar bé a la clasificació, jugueu amb els nanos com toca, i si cal pujar un cap a una categoría superior, endevant, pero fer baixar per millorar la calsificació i dir que es una bona escola, ja está bé, perque quan feu aixó, esteu jugant amb la ilusió de altres nanos que no poden jugar.
Ja está bé d'enganyar | Contestar aquest comentari! | 1/7/2012 - 12:51
segun me han informado los jugadores han enviado un burofax al club por el dinero que les deben y esta semana los entrenadores haran lo mismo. y dicen que haran una carta publica a todos los socios y amantes del futbol de cambrils para explicar la situación.
esperemos que sea mentira
estos es el final | Contestar aquest comentari! | 2/7/2012 - 13:07
ya veremos que resulta de esta UNION como padre espero que la financiacion no salga de las cuotas de los peques, es mas sino se puede tener dos equipos pues se tiene uno y sino ninguno y se crea uns escuela de verdad con gente que se dedique de verdad en cuerpo y alma a este proyecto . Ya estoy deseando que empiece la pretemporada para ver como se lo guisan y como se lo comen. Para la falta de liquidez la solucion que tomaran sera las mas facil equipos de 20 jugadores y cuotas mensuales de 100 euros. Y ASI TODOS CONTENTOS