El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:19.5ºC | Humitat: 86% | Pressió: 1018Hpa | Vent: NO 5 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2196 | dijous 30 de octubre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | divendres 15 juny '12 | 11:15 | 2147 lectures |
SERVEIS MUNICIPALS

L'Ajuntament reforma les instal·lacions de la brigada municipal amb l'objectiu d'unificar els diferents grups de treball

Text Cristina Sierra  Fotografia Cristina Sierra

L'alcaldessa, Mercè Dalmau, i el regidor de Seveis, Espai Públic i Medi Ambient, Antonio Laguna, van visitar les instal·lacions situades en l'antiga seu dels bombers

L'Ajuntament de Cambrils ha reformat les instal·lacions de la brigada municipal –antiga seu dels bombers– a la plaça del Setge, amb l'objectiu d'unificar els diferents grups de treball que fins ara funcionaven de manera independent. L'alcaldessa de Cambrils –Mercè Dalmau– i el regidor de Serveis, Espai Públic i Medi Ambient –Antonio Laguna– van visitar, ahir, les dependències.

L'edifici consta de tres plantes, amb magatzems, oficines, vestidors i un menjador per les 40 persones que treballen a la brigada. La reforma ha consistit en pintar i habilitar la segona planta una oficina de control i planificació. En aquesta planta també hi ha el menjador i els vestidors, i la primera i la tercera faran la funció de magatzem. En els propers mesos, les dependències entraran plenament en funcionament.

Un sistema més efectiu

Tal com va apuntar Laguna, el fet de centralitzar totes les brigades serà "més efectiu i minimitzarà costos". El regidor va explicar que l'oficina permetrà centralitzar el control de compres, stock, planificació de les ordres de treball i la gestió de la futura brigada d'intervenció ràpida, que consistirà en fer accions en un mateix dia. "Amb el nou sistema, les oficines es coordinen directament amb l'Ajuntament per atendre les possibles queixes del ciutadà". Per la seva banda, l'alcaldessa va afirmar que aquesta reforma era important. "Teníem aquest espai i es va creure convenient donar un nou aire a la brigada, ja que feia temps que demanaven disposar d'un espai en bones condicions".



EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 28 comentaris rebuts

Ya, el menjador solo caben 10 personas a lo mas, donde dejamos al resto, no mas burradas y poned un maquina de agua para este verano, que hace mas falta.
El rei cat | Contestar aquest comentari! | 15/6/2012 - 13:51
Lo del menjador deu ser per que els de la brigada no vagin pels bars a esmorzar.
Jo de valtrus també hi posaria un dormitori.
moltes burrades | Contestar aquest comentari! | 15/6/2012 - 14:35
es veu que la gent que treballa en brigades no té dret a esmorçar, ni menjador, ni tenir un lloc de treball bé, en una empresa privada que conec també fan horari intensiu i tenen la roba neta, dinar per menys de tres ?s, dutxes, etc
brigada | Contestar aquest comentari! | 18/6/2012 - 12:44
que el regidor necessitaba un lloc on no estar tan visible ? si ho estaba , clar.
per això hi han diners , ja , quin morru . apliqueu les retallades on us va bé a vosaltres
Pepot | Contestar aquest comentari! | 15/6/2012 - 14:48
Algú hem pot dir a que es dedica el senyor d'ulleres?
A QUE ES DEDICA | Contestar aquest comentari! | 15/6/2012 - 16:28
El señor d'ulleres es el arquitecte municipal.
Yupiii | Contestar aquest comentari! | 15/6/2012 - 20:01
si no t'imorta la correcció, enginyer
enginyer | Contestar aquest comentari! | 18/6/2012 - 12:41
lo sento, un petit error.
Yupii | Contestar aquest comentari! | 18/6/2012 - 19:13
si no els importa la correcció, senyor enginyer municipal
correcció | Contestar aquest comentari! | 26/6/2012 - 22:24
Menys penjar-se medalles i anar realment per feina, és el que cal fer. Ja sé que històricament sempre s'ha criticat al personal de les brigades, perquè tenien molt mala fama. Però ara, per sort, els operaris tenen una formació i capacitat professional que molta gent voldria per a ells mateixos. Menys criticar, perquè qui ho fa no té ni idea de la gent que hi ha allà dins.
Desde aquestes línees els encoratjo a seguir treballant com fins ara. No feu cas de les persones que us critiquen, segur que és pura enveja. Ànims i seguiu així. Almenys, ara les avaries en resolen molt més depressa que fa un temps enrere.
Cambrilenc | Contestar aquest comentari! | 15/6/2012 - 20:02
Me'n alegro moltissim per la Brigada Municipal. De tota la vida que han tingut unes intal·lacions en mal estat i tercermundista. Es bo que se'ls hi fassi unes instal·lacions i oficines com cal i com ho tenen la majoria dels municipis.

Una bona brigada municipal, ben dotada i ben dirigida, pot donar molts bons resultats i serveis de cara al poble.

No se perquè peró sempre s'ha potenciat resoldre a Cambrils les instalacions de tipus culturals. Per exemple a Cambrils tenim 3 sales d'exposicions municipals (1 per cert que tan sol funciona en hores d'oficines enlloc d'hores de lleure); sales de conferències, ateneus, i un mastodòntic edifici de formigó per a ser una teatre auditori (que per cert ningú sap el que costaria de fer-ho, i sobretot de mantenir-ho). No he entes mai perquè els que ens han governat no han fet obres més sencilles i més funcionals, i sobretot més enfocat a les necessitats dels ciutadans (seguretat, transport, serveis públics, sanitat, etc...)

Ara estaria bé que es pogués solucionar la situació i condicions de treball d'altres oficines i entitats oficials com poden ser el Cuartel de la Policia Municipal, les oficines de Correus, l'estació de la Renfe, l'Escola de Música, que són els jo crec que són més prioritaris.
Jordi Sants | Contestar aquest comentari! | 15/6/2012 - 20:07
Estic d'acord en una cosa, que si el grup de treball esta ben dirigit pot donar uns bons resultats, fet demostrat en altres municipis. Però la gent de la brigada ha de fer l'esforç de treballar.
FLR | Contestar aquest comentari! | 17/6/2012 - 14:52
Molt mala nota per "el rei cat", "moltes burrades" i "pepot". Seguim demostrant molta incultura i poc seny amb aquets comentaris... No cal que les crítiques siguin sempre negatives (a no ser que estiguin fent política!), també poden ser positives.
distret | Contestar aquest comentari! | 15/6/2012 - 23:28
Si hacen jornada intensiva y los que estan de guardia estan localizados por movil,¿lo del comedor?
CABO QUIÑONES | Contestar aquest comentari! | 16/6/2012 - 3:25
i tú ?, policia local aburrit en hores de treball ?
te veo | Contestar aquest comentari! | 18/6/2012 - 23:04
I els jardiners?
C, Barcelona | Contestar aquest comentari! | 16/6/2012 - 8:18
Esta contemplat en el nou pressupost un sofà i una tele nova?
Curiositat. | Contestar aquest comentari! | 16/6/2012 - 10:31
Espero que si,pues no quiero perder audiencia matinal !!
Ana Rosa | Contestar aquest comentari! | 20/6/2012 - 13:33
Per sort ara ja no els hi deixen fer hores extres, aquets anys era una vergonya veure a segons quin encarregat d'alguna brigada passant el temps hores i hores ell i els seus treballadors, i començar a fer la feina a darrera hora per poder cobrar les hores extres que els hi pujaven una picotada ben grossa. No dic que siguin tots, la majoria son bons treballadors que fan la seva feina i la fan ben feta, però els penques se'ls hauria de controlar ón son i que fan durant tot el dia, ja que aquests sous els paguem la resta de cambrilencs. D'aquests operaris no diu mai rés ningú, i també hi son.
cambrilenc | Contestar aquest comentari! | 16/6/2012 - 11:14
I per què han de tenir un menjador?

Vestidors per a canviar-se encara ho entenc... però no sé per a què necessiten un menjador...

Com tothom: cap a casa quan acabin la feina...
catalàNET | Contestar aquest comentari! | 16/6/2012 - 13:28
Unifica,,,,,unifica!!!!!!!!! des que van marxa els bombers que la brigada esta en aquestas dependencias,que el dia que plou,plou mes dentre que fora,,,cuansavol dia caura la teulada aixo no ho diuan,tampoc que no hi.ha maquina d'aigua,la cuina tampoc en te,i els labavos el dias de vent no s'hi pot estar de la pudo de merde,aixo no no ho diuan.Continuara......
un de la parellada. | Contestar aquest comentari! | 17/6/2012 - 11:03
eh!, apañero, si vols goteres al matadero del c,Barcelona,
un de l'eixample | Contestar aquest comentari! | 18/6/2012 - 12:39
Un menjador?

Tots els treballadors dinem/sopem a casa nostra... o a qualsevol restaurant amb el menú del dia...
catalàNET | Contestar aquest comentari! | 17/6/2012 - 12:32
Es que no saben que quien trabaja 8 horas tiene derecho a 30 minutos de descanso? Si estan en la calle iran al bar, si están en el almacén donde comerán el bocata: en el Pinaret?
RedonditoDeRicota | Contestar aquest comentari! | 19/6/2012 - 15:06
Està molt bé que tinguin unes dependències dignes. Ara bé, que controlin més els horaris de treball, hi ha tot un grup que a partir de les 14,10h. se'ls pot veure en bars, alguns són asidus diaris, i a les 14,55h. tots desfilen. Sempre acostumen a ser els mateixos, alguns amb molts anys a l'Ajuntament, d'altres menys, per sort són una minoria, però donen molt mala imatge, van amb l'uniforme de treball amb el logo de l'ajuntament, i en alguns casos el vehicle municipal a la porta del bar.
r.s.m. | Contestar aquest comentari! | 19/6/2012 - 16:31
noi treballo a la brigada i tens tota la raó, peró és que el seu "jefe" i el regidor son d'anar pels bars en hores de treball
un de la brigada | Contestar aquest comentari! | 19/6/2012 - 20:26
Aquet fet es conegut desde fa temps,pero a la casa gran depent del cognom que tinguis, pots fer i desfer,......així va el poble...la comarca...la provincia...la regió.....i las espanyas.
Veí de la vila,que ho veu cada dia. | Contestar aquest comentari! | 20/6/2012 - 9:46
Esta molt be que tinguin aigua,menjador i de tot el que calgui,però aquesta setmana mateix he vist 10 treballadors per treure uns ferros que amb 4 ho haguessin fet de sobras.
Si o no? | Contestar aquest comentari! | 23/6/2012 - 12:47