El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:24.2ºC | Humitat: 78% | Pressió: 1018Hpa | Vent: N 1 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2156 | dimecres 3 de setembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dijous 14 juny '12 | 11:34 | 1283 lectures
|
IMPOSTOS

Catorze associacions veïnals demanen al govern municipal una rebaixa de l'IBI

Text Redacció  Fotografia Lluís Rovira i Barenys

Un moment de la reunió celebrada el passat 15 de maig amb el regidor d'Hisenda, Ramon Llobet, i els representants de les entitats veïnals

Catorze associacions de veïns cambrilenques van entrar, ahir, al registre de l'Ajuntament una instància dirigida a l'alcaldessa en la que es demana que "es tingui en compte l'opinió i situació dels ciutadans (contribuents) de manera que el consistori apliqui una rebaixa a aquesta pujada tan desproporcionada de l'IBI i comenci a posar en pràctica algunes de les promeses del programa electoral que van presentar a les eleccions".
En l'apartat d'exposicions, els representants veïnals volen manifestar el desacord "per la pujada tan desproporcionada de l'IBI, d'un 30%". Els veïns demanen "el compromís amb els ciutadans, com afirma tan el regidor d'Hisenda Ramon Llobet com la resta del govern, que no apujaran més aquest impost en els propers tres anys que els queda de mandat". Els veïns volen que aquest compromís sigui per escrit, amb sortida de registre, i que se n'enviïn còpies a totes les associacions.

"El govern municipal de Cambrils podria fer un ple i rectificar la pujada del 20%"

Les associacions veïnals cambrilenques també qüestionen el fet que el govern municipal no hagi rectificat la pujada de l'IBI que havien aprovat al seu dia. Segons han manifestat els representants de les associacions de veïns, "que amb tantes rectificacions com fan els governs, el govern municipal de Cambrils podria fer un ple i rectificar la pujada del 20%, compensant així la pujada del 10% imposada pel govern central". Els veïns, en la instància presentada, també volen transmetre "la nostra decepció a un govern que protegeix tan poc al poble".
Aquesta instància que ahir es va entrar al registre municipal es va acordar fer-la arran de la trobada veïnal que va tenir lloc el passat 15 de maig al Centre Cívic del Cambrils Nou en la que hi havia els representants de les associacions veïnals i els representants del govern municipal. Les associacions de veïns que han signat el document són: Nou Cambrils, Barri de la Llosa, Tàrraco, Molí de la Torre, Barri Antic del Port, el Regueral, la Parellada, la Roda Eixample Platja, Associació d'Entitats de Vilafortuny, entitat de conservació Les Mimoses, Sol Cambrils, El Portal (Barri Antic), Horta de Santa Maria i Barri de l'Estació. A banda, també s'hi ha adherit l'associació de Transport.




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 21 comentaris rebuts

De ilusión también se vive.
Vosotros los votasteis y ahora tenéis que apechugar con sus actos.
aliégena | Contestar aquest comentari! | 14/6/2012 - 12:07
Una de dos, o aumentan como máximo el IBI el 3% según se comprometieron por escrito (si, 3, no 30) o regalan el próximo gobierno municipal a la oposición.
Rectificar....o dejar de gobernar. | Contestar aquest comentari! | 14/6/2012 - 20:34
Que empiecen por cobrar el IBI a la Iglesia y me refiero a los pisos que tienen en propiedad, locales y demás inmuebles no destinados al culto, que paguen en su parte proporcional las contribuciones especiales por la reforma de calles y plazas que les afecten al igual que a los demás vecinos, que paguen los impuestos por las basuras, que paguen por impuesto de donaciones del cual están exentos cuando les es donada un propiedad, etc..... Y entonces señor dirigentes del Ayuntamiento de Cambrils podrán plantear el aumento del IBI sin motivo ideológico y con la concienza tranquila.
Tombo | Contestar aquest comentari! | 14/6/2012 - 12:33
já já já.
já já já | Contestar aquest comentari! | 14/6/2012 - 13:09
Disculpa, aliégena.

LOS VOTARIAS TU.
Junami | Contestar aquest comentari! | 14/6/2012 - 13:45
Doncs SI, caldria que el govern corregis ja!
Maria | Contestar aquest comentari! | 14/6/2012 - 16:29
Una pujada del 30% resulta insostenible per la gran majoria de veïns, que a partir d'aquest mes veuran com els arriba el REBUT i els escura el compte corrent. No podem acceptar de cap de les maneres un increment tan exagerat, cal seguir lluitant per tal d'evitar aquest tipus d'abús.
Un ciutadà | Contestar aquest comentari! | 14/6/2012 - 19:35
Tots aquest que critiqueu al govern no sabeu el que dieu.
Ells ens representen i fan tot el possible per que el poble tiri endevant i si aquest any han apujat els impostos un 30% i l'any vinent el tornen a apujar, serà per que es té que fer i segur que es pel bé del poble.
Que son quatre associacions que es queixen devant d'un govern sólid i que va pel bon cami.
Que no teniu feina?, doncs deixeu treballar.
Maria del Carme | Contestar aquest comentari! | 14/6/2012 - 19:56
Suposo que tot el comentari és irònic no?
buh. | Contestar aquest comentari! | 15/6/2012 - 11:40
Maria del Carme tu no deus tindra problemes económics,pero que sapigues que la majoria de gent no podra ni pagar l´IBI.
o no? | Contestar aquest comentari! | 15/6/2012 - 17:09
La esquerra i els seus acòlits. Un mereixeu que torni el tripartit i que s'acabi fins a l'última pela que teniu al banc. Respecte a les associacions, A MI NO EM REPRESENTEN, ES REPRESENTEN A ELLES MATEIXES I ALS SEUS INTERESSOS. I si no, mirem qui ha al devant de cada una i les seves simpatíes.
Spartacus | Contestar aquest comentari! | 14/6/2012 - 20:10
SPARTACUS: Se te ve el PLUMERUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que tendra que ver las simpatias con la subida espectacular a TODOS LOS CIUDADANOS DE CAMBRILS.
Has perdido el OREMUS!!!!!!!!!!!!!!!!
YO CLAUDIO | Contestar aquest comentari! | 14/6/2012 - 21:37
El IBI a la iglesia, el otro dia paseaba por el costado de la iglesia, y me fijaba que en su interior hay viviendas y no solo hay sino que hacen obras, 1 no pagan el IBI, 2 habran pedido permiso de obras, y descargaban brossa sin haber contratado el correspondiente servicio de recogida de escombros $$$$$ a pagar conyo
ESPIRITU SANTO | Contestar aquest comentari! | 14/6/2012 - 23:57
Ya era hora de que las asociaciones de vecinos expresaran una queja general de los ciudadanos de Cambrils!!! ES UNA SUBIDA TOTALMENTE DESPROPORCIONADA
mj | Contestar aquest comentari! | 15/6/2012 - 11:07
maria del carme: supongo que serás de alguno de los partidos que mandan ahora en el pueblo por que sino no entiendo.Primero: no son cuatro asociaciones son catorce, segundo:dejamos que los politicos trabajen lo que no dejamos es que expriman al maximo a los cambrilenses.tercero:la mayoria de los que estuvierón en esa reunión tienen trabajo pero tambien tienen tiempo para defender los intereses de los vecinos y los tuyos aunque veo que tu no lo necesitas.
del barri | Contestar aquest comentari! | 15/6/2012 - 20:37
Estem quasi morts..... el rebut del IBI sembla que sigui la compra de una propietat, a on va a parar, tenim la sensació de que tots estem tocats del ala.
una recomanació: 25% del rebut ja i la resta en 5 cuotas si volem menjar quelcom, em de fer aixó, es correcte avui m he informat a la Sra Casa de la Vila o Ajuntament
the pinter panter ...... | Contestar aquest comentari! | 15/6/2012 - 22:54
Per a la Mª Carmen: Tens una manera de pensar que ens tens per ignorants,devant del teu pretès talent. Peró et puc dir pel que escrius que tu o no pagues I.B.I. o cobras de alguna cosa que et compensa , pagar-ho i defensarlos, jo penso que si no pagues I.B.I., será perquè estàs de lloguer,peró pensa que el propietari del pis que tu has d'estar, si és així,ell si que haurá de pagar la pujada del 30%. També et diré que si tenim trebball això ens costa i si no ho tenim, mol pitjor perquè ens serà més dificil poder pagar .peró et diré que a tu això no t'importa .
Un Contribu. de Cambrils | Contestar aquest comentari! | 16/6/2012 - 21:12
El primer dia de cobrament de l'IBI manifestacio ciutadana davant de l'Ajuntament!
Carol | Contestar aquest comentari! | 17/6/2012 - 10:46
Qui cregui que iniciar una protesta d'aquesta mena, on hi són representades la gran majoria de les associacions de veïns, és una broma, està ben equivocat i precisament el responsables d'aquest increment bestial de l'IBI no les tenent totes.
Un cambrilenc. | Contestar aquest comentari! | 17/6/2012 - 12:43
Spartacus.Estas asociaciones,son votadas en las asambleas democraticamente,por eso tienen todo el derecho de quejase ,por que esto es un atraco.
Julio Escudero | Contestar aquest comentari! | 18/6/2012 - 16:43
Mismos perros y mismos collares(pq ya no son ni distintos ).A mi madre ya le ha llegado el recibito y son 50 euros más que el año pasado!!!Miedo me da el mio !!!Los de antes nos hicieron pagar 550 euros por arreglar la calle Pere III y después la ponen de zona azul.Estos suben una burrada el IBI.NINGUNO MIRA POR EL PUEBLO!!!!
Todos mineros!!! | Contestar aquest comentari! | 20/6/2012 - 11:56