El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:20.2ºC | Humitat: 53% | Pressió: 1015Hpa | Vent: O 16 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2132 | dimecres 30 de juliol de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dimecres 6 juny '12 | 10:09 | 1486 lectures
|
OBRES

L’Ajuntament treu a licitació l’obertura d’un bar a les antigues dependències del PIJ

Text Cristina Sierra  Fotografia Cristina Sierra

Francesc Garriga i Lluís Abella van explicar la licitació a les antigues dependències del PIJ

Els regidors d'Esports i Festes –Lluís Abella– i de Planificació de Ciutat i de Cultura –Francesc Garriga– van presentar, ahir al matí, la licitació de l'ús de les antigues dependències del PIJ per construir-hi un bar. El procediment per l'adjudicació de les instal·lacions ja està obert i els interessats poden presentar les seves ofertes fins el proper 22 de juny. La durada de la concessió serà de 10 anys, prorrogable fins a un màxim de 5 anys més, i el cànon anual mínim serà de 7.250 euros més IVA, que podrà ser millorable. El bar tindrà una superfície de 75 metres quadrats interiors i 50 metres quadrats de terrassa.

Garriga va explicar que "des dels serveis tècnics de l'Ajuntament hem fet un planell de com ens agradaria que fos el bar" i va apuntar que el concessionari s'haurà de fer càrrec dels treballs de condicionament per la posada en funcionament del bar. Per la seva banda, Abella va afirmar que l'Ajuntament ha estat buscant una ubicació per un bar des de que es va tancar el del consistori a principis d'any. "Hem estat buscant espais i hem decidit que l'antic PIJ pot ser una bona ubicació, ja que és un lloc estratègic perquè hi ha el Palau Municipal d'Esports, l'Hospital Lleuger, l'Ajuntament i les escoles. El bar serà d'utilitat pública".




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 25 comentaris rebuts

¿Alguien sería tan amable de aclararme qué significa PIJ? Es que, si le añadimos alguna vocal más, puede significar cualquier cosa. Y no explicito más porque sonaría feo.
Con tanta sigla, acrónimo y abreviaturas varias, vamos a necesitar un diccionario específico para entenderlas. ¡Con lo fácil que sería llamar a las cosas por su nombre! A lo mejor soy el único que ignora los del PIJ. Puede ser. Y es que con tanta crisis, tantos recortes, subida de impuestos varios y tanto menda viviendo del cuenticuqui, uno anda ya más "pallá que pacá".
Berengario | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 10:51
PIJ = Punt d'Informació Juvenil
Apunt | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 12:18
Ja era hora!!!Molt be!!
HOLA | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 11:04
Berengario, PIJ es el Punt d'Informació Juvenil,un punto de información y asesoramiento laboral para jóvenes, que durante muchos años se ha ubicado en este lugar, hasta que lo reubicaron en el actual Ateneu Juvenil. Si buscas en internet o en la hemeroteca de la Revista Cambrils, encontrarás mucha información
isabel | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 12:15
Mite'ls!!!!!!! ara fan d'arquitectes i aparalladors. Deu ser per justificar el sou.
Ara gasteu-se un dineral en adequar aquest espai i desprès si no hi ha ningú que el volgui doneu-li a algú de la vostre corda.
quines llumbreres | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 12:27
Llumbreres seràs tu q no mires q diuen les bases.....
Lector | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 15:43
Le dijo la sartén al cazo.
Piensa el ladrón que todos son de su condición. | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 16:02
El cas és criticar. Mal si fan, mal si no fan. D´aqui 4 anys, si no us han agradat, no els voteu, Però deixeu fer.
Prou crítica | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 12:50
Apunt e Isabel: Muchas gracias por las aclaraciones.
Berengario | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 13:28
Prou crítica tu deus ser dels que tan s'ha te'n fot que es llencin els cuartus, de segur que ets un d'aquets col·locats per el govern municipal.
Però saps xatu/a tot arriva.
passi-ho bé | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 14:32
Gran idea. Sembla que per fi la cosa tira endavant. Esperem més idees com aquesta, que a la fi son les que han de dinamitzar la economia del poble.
Usuari | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 15:07
I dijo jo, pa quien sará.
Jo mismo | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 16:08
7250 euros en verdad ayudará al esport, más vale que estos regidores no cobren tanto y cedan el espacio al pabellón que hace mucha ero mucha falta.
No a los sueldos abusivos, basta ya de tanta prepotencia.
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 16:28
Trobo que és una molt bona idea, ja que donarà servei al ajuntament, al pavello i al hospital. Trobo que també estaria bé ficar un kiosco amb diaris, i així potser incentivarem l'ús del parking.
Williams Wallace | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 18:49
passi-ho bé: Sento dir-li que no treballo en cap lloc municipal. Estic jubilada i vaig treballar en un ajuntament, no aquest, en època franquista. Després vaig fer una carrera i no treballava per l´estat. Estigui bonet
prou critica | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 21:44
Es una buena idea.
tennis taula | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 22:58
Que foten els regidorets de torn jugant a fer de decoradors i fent perdre el temps als tècnics municipals? Si, tal com diu la notícia, el concessionari s'ha de fer càrrec de les obres d'acondicionament, no hauria de ser ell mateix qui dissenyi l'espai en funció de les seves necessitats?
Anem a més, els regidors, a més de voler sortir a la foto, volen fer veure que treballen. País...
Jep Ballesta | Contestar aquest comentari! | 7/6/2012 - 9:24
Leidas las bases,mi conclusion es que a este concurso no se puede presentar un ciudadano de apie porque la adequacion del local la pagas tu,ademas hay que tener experiencia minima de tres años en locales similares y al final es quien paga mas se lo queda asi que a esto solo pueden optar canes visens y compañia..o panaderias macarrilla..
tongo | Contestar aquest comentari! | 7/6/2012 - 13:24
També podrien fer menus diaris d'aquesta forma la gent tindria més temps el cotxe al pk (...) i els que dinin al bar s'els doni ticket descompte. Ah, i els menús a 4 euros que estem en crisis
Breavehearts | Contestar aquest comentari! | 7/6/2012 - 13:42
Vamos que a todas quieren tener el bar cerca para no gastar tanta suela en tiempo de crisis.
el valiente que se meta en esta inversión tiene que facturar más de 5000 euros al mes para cubrir gastos, y hay cientos de bares que cierran.
No entiendo la política, con políticos tan lumbreras, como es que el país se encuentre de este modo, en pelot.....
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 7/6/2012 - 17:07
Yo digo, la salida de humos a donde apuntará: al pabellón o a la piscina. No sería mejor idea que la cafetería la gestionaran los clubes que usan el polideportivo para aumentar sus recursos?. Ahora resulta que el vicio ayudará a las arcas municipales. Lo próximo será un bingo.
RedonditoDeRicota | Contestar aquest comentari! | 8/6/2012 - 22:10
La idea del bar para dar servicio a los pavellones parece buena,lo que pasa que en los pavellones ya hay 2 zonas pensadas como eso
CABO QUIÑONES | Contestar aquest comentari! | 9/6/2012 - 3:59
Fent números son mes de 600? al mes de lloguer coma mínim , apart les obres d'adecuacio del local, consum d'electra, aigua?, cambrers, mínim un cuiner si es que espot fer menjar,( abans la família d'un regidor acual va fer la primera pela amb el bar del pavelló , esmorzars pels del mercadillo,etc , i no es podia fer menjar i la cuina no era del tot legal) . Si després fixen uns preus ho son lliures, al casal els preus son mes assequibles però a part el que ho regenta rep una subvenció del ajuntament. Tot es qüestió de números , perqué pagar unes obres i que d'aqui deu anys quant sigui rentable et façin fora i hi agafi un altre. Es te que mirar be la lletra petite del que es podrà fer i donar , i el que cal pagar.
Cambrer | Contestar aquest comentari! | 10/6/2012 - 9:25
Doncs a mi em sembla una molt bona idea aprofitar instal·lacions en desús per a un negoci. Hem de potenciar reformes així i no construïr paràmetres sense aprofitar ni tenir en compte altres dependències. I això que no comparteixo la mateixa ideologia política que l'actual govern, però quan fan les coses ben fetes també s'han de valorar. Espero que aquest projecte tingui el mínim gast possible, però el més important és que per una vegada començem a aprofitar coses ja construïdes.
Arquitecte | Contestar aquest comentari! | 11/6/2012 - 14:43
Una otra consideración, el que se presente para llevar el bar, tiene que tener en cuenta que esta en un Pavellón Deportivo y a menos de 100 metros de un Centro Asistencial, por lo tanto fumar en la terracita nada de nada. Otra cosa que las autoridades y Guardia Urbana hagan la vista gorda. Eso seguro estará en la letra pequeña del contrato.
RedonditoDeRicota | Contestar aquest comentari! | 12/6/2012 - 16:11