El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:24.2ºC | Humitat: 78% | Pressió: 1018Hpa | Vent: N 1 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2154 | diumenge 31 de agost de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dimecres 6 juny '12 | 10:10 | 1567 lectures
|
GASTRONOMIA

“Cambrils, la mar de tapes” promociona les peque-tapes al parc del Pescador

Text Berta Ruiz  Fotografia Berta Ruiz

Els més petits van gaudir de les peque-tapes al parc del Pescador

"Cambrils, la mar de tapes. Tapes per a tots" va presentar, ahir a la tarda al parc del Pescador, les peque-tapes, un dels trets diferencials de la ruta de tapes de Cambrils que començarà el proper divendres 8 de juny i s'allargarà fins el dia 17 de juny. L'acte promocional es va fer en un estand instal·lat al parc, on es van presentar un centenar de racions per tal que els xiquets i xiquetes que passaven pel parc les poguessin tastar.
Cal destacar que, de la vintena d'establiments que participen en aquesta iniciativa gastronòmica, onze també ofereixen les peque-tapes, a un preu d'1,50 euros, la tapa i l'aigua. Aquests són A Lanterna, Don Jamón, El Cafè de la Tertúlia, El Sorral, La Cala, La Riera, Lekeitio, Lizarran, Marinada, el Marro Cafè i la Taverna del Port. Francesc Domingo de l'establiment Lizarran comentava, ahir, que s'ha volgut apostar per les peque-tapes, tenint en compte que Cambrils és una destinació amb un clar caràcter familiar i s'ha pensat en que les famílies puguin participar-hi de manera conjunta, tant grans com petits.

Premis de la iniciativa

Els establiments repartiran una butlleta entre els participants que s’haurà d’anar segellant. Els que tinguin dos segells podran fer un recorregut amb el trenet turístic i amb un mínim de cinc segells es podrà votar la millor tapa i dipositar la butlleta en una urna per participar en el sorteig. Entre els participants se sortejarà un àpat a algun dels "restaurants amics" (per a dues persones) i un àpat en un restaurant amb estrella Michelin (per a dues persones).

La iniciativa està organitzada per l'Associació d'Empresaris d'Hostaleria de Cambrils, amb la col·laboració del Patronat de Turisme i el departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Cambrils i el patrocini d'Estrella Damm.




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 16 comentaris rebuts

I els cartells que hi han penjats al fanals, qui els ha pagat?, l'ajuntament o els bars?.
Pregunto.
Marianna | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 11:02
Mi jugo un pesol que l'ajuntament
Pesoland | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 15:33
El ayuntamiento, con el dinero de la ciudadanía, entre ellos, los de los bares.
Aunque tengan negocios abiertos al público también son ciudadano por muchos años de campaña de desprestigio desde la progresía que tengan a cuestas...
Por cierto, es esa gente que da trabajo, no de calidad por supuesto, y que ahora se llaman "emprendedores" y antes "sujetos pasivos".
Sujeto Pasivo | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 20:58
YO TAMBIÉN PREGUNTO LO MISMO ¿QUIEN LOS PAGA?
PAGANINI | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 13:07
Trobo molt trist el nom de peque-tapa.
No tenim més imaginació?
M. | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 13:25
totalment d'acord amb tu!! quin nom més lleig i tan poc nostre. si us plau, imaginació i en català!!!
joanot | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 22:58
se aceptan sugerencias, en todos los idiomas, que yo no discrimino como ustedes
petitatapa? NO! | Contestar aquest comentari! | 8/6/2012 - 10:23
Cambrils tiene departamento de Promocio Economica, esto si que es una noticia pensaba que solo tenia Peluqueria y Populares, es una verguenza¡¡
Concejala | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 18:49
Així m'agrada, sempre positius!!! Com que qui ho paga? Us hem mirat els cartells? Heu vist que tot està patrocinat per la Cervesa Estrella?? O es que qualsevol cosa serveix per queixar-se?? Ojala haguessin més promocions com aquestes per a intentar que el nostre poble millori, que l'economia es reactivi.. aixo si després no aneu vosaltres a pendre cap tapa, ehhh que NO US AGRADA EL PROJECTE!!!!
eLOY | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 18:50
Felicidades por la iniciativa y espero que anime a salir e ir de tapas y cañas, ayudando al sector y a su vez a la localidad en mantener los establecimientos abiertos y los puestos de trabajo.
¡Animo!
Buena idea | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 20:59
eLOY per molt que als cartells posi que està patrocinat per la Cervesa Estrella, això no vol dir que l'ajuntament afluixi la mosca.
Compredes?.
Lo pillas?.
Te das cueeeennn?.
Doncs apa | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 21:53
Tu si que no te das cueeennn de nada!! Así va el país... siempre torpedeando todo, nada es bueno, si no se sabe mejor no opinar!!!
yo | Contestar aquest comentari! | 8/6/2012 - 15:30
El Marro ara fa tapes?. El Don Jamón, també?I el Lizarran, què passa que no funciona i demana ajut a les institucions, i així seguim. Quina pena tot plegat la gent dels bars que han deixat perdre el bon nom de la gastronomia de Cambrtils