El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:16.1ºC | Humitat: 90% | Pressió: 1017Hpa | Vent: N 6 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2196 | divendres 31 de octubre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
SOCIETAT | dimarts 5 juny '12 | 11:04 | 1532 lectures |
ESTIU D'EN CAMBRI

Torna l'Estiu d'en Cambri amb diferents activitats esportives, culturals i de lleure pels xiquets cambrilencs

Text Cristina Sierra  Fotografia Cristina Sierra

El regidor d'Esports i Festes va presentar les activitats de l'Estiu d'en Cambri, ahir al matí

Un any més, els xiquets i xiquetes podran gaudir de les activitats culturals, de lleure i esportives en una nova edició de l'Estiu d'en Cambri. El regidor d'esports i festes de l'Ajuntament de Cambrils –Lluís Abella– va presentar, ahir al matí, les activitats que es podran fer del 2 de juliol fins al 7 de setembre. La setena edició de l'Estiu d'en Cambri tindrà com a fil conductor el món del circ, amb la intenció de fer entrar als més petits en una esfera de diversió, alegria i curiositats.

Tal com va explicar el regidor, les activitats estan pensades per diferents grups d'edat. Per una banda, hi ha les activitats pensades pels nens i nenes de 3 a 5 anys i de 6 a 8 anys, com els tallers de pintura, dibuix, de cançons populars o treballs manuals. Per l'altra banda, els joves de 9 a 14 anys podran fer les activitats de les vacances poliesportives o les sortides a la platja que inclouen bici, caiac, snorkel, tennis, rocòdrom i atletisme.

Ampli ventall d'activitats

L'Estiu d'en Cambri també permetrà fer altres activitats, com els cursos de natació, de vela lleugera, de windsurf, les estades nàutiques, on es podran fer els cursos de vela, caiac, windsurf o paddle-surf, i els cursos de tennis a les instal·lacions de Cambrils Badia. D'altra banda, també hi hauran activitats obertes com la gimnàstica per la gent gran, els escacs a la fresca al parc del Pescador i les activitats a la Biblioteca Municipal.

Les inscripcions a les activitats es podran fer a partir del 6 de juny al Palau Municipal d'Esports. Cal apuntar que el preu de les activitats és el mateix que l'any anterior, 60 euros.

Les entitats esportives locals organitzaran els seus campus d'estiu

Abella també va explicar que les entitats esportives locals també organitzaran els seus campus d'estiu. La UCF Cambrils organitzarà el V Campus de tecnificació de porters i de futbol, del 25 al 30 de juny; el Club Handbol Cambrils farà el seu campus del 25 de juny al 6 de juliol; el Cambrils Club Hoquei, del 2 al 27 de juliol; el CFS Laguna, del 2 al 13 de juliol; el FC Cambrils, del 2 al 27 de juliol; el Club Patí Cambrils, al juliol i del 20 al 31 d'agost; el Club Bàsquet Cambrils, del 9 de juliol al 3 d'agost, i el Club Tennis Taula Cambrils, al mes d'agost.

Durant els mesos d'estiu, Cambrils també acollirà diferents esdeveniments esportius, com aquest proper cap de setmana amb el Torneig de Rugbi, el 10è Torneig d'Streetball, l'Open de Tennis Taula, la Convenció internacional de fitness i aeròbic, la Regata de Llagut Català o la 5a Duatló Cambrils.



EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 14 comentaris rebuts

Quin "paio" tu, si sapiguess el poble com les gasta amb les entitats.
Simo Raserc. | Contestar aquest comentari! | 5/6/2012 - 13:41
CAPACITAT 0
JOAN | Contestar aquest comentari! | 5/6/2012 - 14:01
Molt be Lluis, ets un molt bon regidor.
poblella | Contestar aquest comentari! | 5/6/2012 - 19:28
Anem a veure."Torna l'estiu d'en Cambri". Si torna es que es algo que ja es va fen cada any i em consta que els funcionaris del departament son els mateixos i ho deuen tindre per la mà.I el personal del pavello també.Es mes, per ells deu ser ,fins i tot ,un evento" monotono",com son tots aquells que any rera any es realitzan.Es mes,ara amb les retallades,tenen menys" eventos cíclicos "per lo qual poden dedicar-se mes a fons als pocs que quedan.......Doncs:...si ja esta inventat i no hi han novetats.....si el personal ja s'ho manega per que sap de que va...¿Que cordons fa un regidor a temps complet cobran un paston?Perque si es per llegir uns papers(com el de sobre la taula)fets pel personal ......
.....Apaga y vamonos!! | Contestar aquest comentari! | 5/6/2012 - 19:34
Es pot dir mes alt,pero no mes clar!!! A quasi tots els municipis del nostru país es podrien estalviar sous de regidors que estan al cap davant de regidories o departaments que podrien perfectament funcionar sols amb bon personal qualificat ( tecnics,secretaries i subalterns).Si a aquesta proposta li sumes els perlas de consells comarcals,diputacions, senats i tota la resta de grans al cul que te aquesta societat, estalviariem un munt d'euros .Euros que disfrutaria el poble,no les comptes corrents de uns quans vividors amb carnet de partit o amics de.
Aixó ha de canviar!!!! | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 13:29
.....apaga y vamonos, cuanta razón tienes, y ...a tiempo completo...y los recortes ?????.
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 5/6/2012 - 23:46
Si señores, ya vuelve el verano y todos teneis que colocar a los crios.
CABO QUIÑONES | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 1:24
Molt bé crack, ara comença a funcionar com cal la regidoria d'esports i festes. Fins ara tot anava al ample i es llençaven els diners per tot arreu. Toca estrenyes el cinturó, i aquí no li agradi......................ja sap.
Controlador aeri | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 9:34
Les Entitats ??????????????? per fi hi ha hagut algú que ha tingut el que s'ha de tenir, per posar-nos a tots per igual.
Vas bé Lluis, segur que els que es queixen son els que sels ha acabat la sopa boba
GadaganG | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 9:38
senyor GadaganG, és així com es veuen les coses des d'un despatx de l'ajuntament? Doncs molt bé, seguiu així. Vinga ànims, què s'han cregut aquests de les entitats festives i culturals? Retalleu-ho tot de dalt baix. En comptes de fer ballar gegants, picar bastons, encendre focs i altres tonteries d'aquestes, si aquesta gent vol ser útil i volen ser persones de bé, que dediquin les seves estones de lleure a acompanyar turistes als hotels, per exemple. Què s'han cregut????
Sopa boba eh? i fer balls de saló a 45.000 euros en temps de retallades només està a l'abast d'intel·ligències privilegiades.
En fi, ja passarem comptes d'aquí a tres anys, abans de les properes municipals....o potser abans i tot
Gadagancó | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 12:38
Sort en té de la part tècnica perque per ell mateix zero, zero, zero
Suspens | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 11:55
És un dels grans mals d'aquest país. Es tenen més en compte les brillants idees del polític de torn (que normalment no en tenen ni fava...) que les dels tècnics que treballen per l'administració. Al fi i al cap qui fa la feina i sap de què va la cosa són els tècnics i els treballadors.
Jep Ballesta | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 13:38
Zero, zero i zero, segurament, però tots a rebre per igual. Ah!!! i la part tècnica a creure i a fer els que els manen, no a fer el que vulgui com aquests darrers anys, que així ens hem quedat
GadangaGuet | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 15:13
Yo como madre lo único que me preocupa es que la calidad de las actividades de verano sea al menos similar a la del año pasado... se trata de nuestros hijos por cierto en la información de la página del ayuntamiento ponen un enlace a un pdf que corresponde a las actividades del 2011. Ya ha empezado el plazo y todavía no lo han actualizado!!!!
mj | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 17:04