El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:13ºC | Humitat: 65% | Pressió: 1017Hpa | Vent: NO 17 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2232 | divendres 19 de desembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
SOCIETAT | dilluns 4 juny '12 | 12:59 | 1592 lectures |
FESTA

Homenatge a la Vellesa amb retallades

Text Lluís Rovira i Barenys  Fotografia Lluís Rovira i Barenys

El dinar de l'Homenatge a la Vellesa es va fer al Palau Municipal d'Esports

Les retallades també han arribat a l'Homenatge a la Vellesa d'enguany. La part més visible d'aquesta retallada de l'aportació econòmica municipal ha estat que, per primera vegada, no hi ha hagut l'orquestra que acompanyava el recorregut dels avis des de la sortida de les esglésies de Santa Maria i de Sant Pere fins al Palau Municipal d'Esports i que després oferia un concert durant el dinar. A part d'això, la retallada pressupostària també ha afectat altres aspectes de la festa ja que enguany no hi ha hagut foto de record, ni obsequi pels homenatjats ni flors de decoració a les taules. Tot i això, l'Associació d'Antics Alumnes de la Salle, l'entitat organitzadora, ha desplegat tot el seu potencial i no ha retallat esforços per mirar de que la festa fos el més lluïda possible. Un any més, la Triple ha mobilitzat uns 150 joves voluntaris per a servir el dinar de la 55a edició de l'Homenatge a la Vellesa.

Menys assistència que els darrers anys

L'assistència de cambrilencs de més de 75 anys ha estat inferior a la dels darrers anys. Enguany el nombre de dinars servits ha arribat als 900, comptant els homenatjats, els acompanyants, les autoritats i la gent de l'organització. El fet de què enguany s'apuntés menys gent va permetre que a última hora es pogués servir el mateix menú que s'ha servit els darrers anys i no hi manquessin els canelons. A banda d'aquests aspectes, la festa va discórrer amb tota normalitat. Es van fer les dues concentracions d'avis, a les dues places de les esglésies i, posteriorment, les misses d'homenatge. Al Palau Municipal d'Esports es va servir el dinar. Abans de començar, però, hi va haver els parlaments a càrrec del president de l'AAA la Salle, Carles Martí, i de l'alcaldessa, Mercè Dalmau.

 GALERIA IMATGES | 11 fotos

Homenatge a la Vellesa



EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 18 comentaris rebuts

dons les retallades tindrien que ser per els sous dels regidors i l' alcaldesa !!
quin morru que tenen !!
retallada dels sous dels regidors i alcaldesa, tots milleuristes , així els agradarien més les retallades per ells
Pepet | Contestar aquest comentari! | 4/6/2012 - 13:41
A mi ja m'està bé la música de fons que hi havía. I pel que fa a les flors, foto i detalls que l'Associació no ens va poder donar, estic d'acord, prefereixo que ens mantingui el dinar i poder trobarnos tots junts.
Gràcies | Contestar aquest comentari! | 4/6/2012 - 13:49
Cert ... Les coses superficialz no calen...
montse | Contestar aquest comentari! | 4/6/2012 - 14:48
Demasiada comida, y mejor la música asi de fondo, se puede hablar mejor entre nosotros. Ya esta bien que tenemos muchas deudas
Pantera | Contestar aquest comentari! | 4/6/2012 - 13:58
Oku que l'any qui bé us retallaran les taules i les cadires i us haureu d'esseura a terra.
chi la ba | Contestar aquest comentari! | 4/6/2012 - 14:36
gràcies a l' Associació d' antics alumnes i els volontaris per el seu esforç , sino fós per ells aquesta festa no existiria . Però però l' actual Govern continúa
retallant ,a veure si us retalleu el sou senyors polítics que no teniu ni vergonya ni ética, així anem ....
RETALLADA DE SOUS DELS REGIDORS , ALCALDESA ,CÀRRECS DE CONFIANÇA DE L' AJUNTAMENT , Les retallades són per a tots no han de ser sempre per els mateixos!!
Pepita | Contestar aquest comentari! | 4/6/2012 - 14:54
la llàstima es que hi ha gent que diu que hi anirà i al final no hi va, potser si es cobres una quota simbòlica, les persones li donarien un altre valor. Aquesta quota podria servir també per ajudar a sufragar despeses (foto...)
Tot i la retallada, felicitats a tots els avis que hi van i a tots els voluntaris que cada any ho fan possible.
vilera | Contestar aquest comentari! | 4/6/2012 - 15:12
Des de Barcelona... FELICITATS TRIPLE !!!! continueu així. Ànims!!!!
Xavi | Contestar aquest comentari! | 4/6/2012 - 20:58
Y a mi que me parece que esto de los recortes son como los tampax,que lo usan para todo.Un organista de los que tocan en los hoteles cobrara unos 200/300 euros,tampoco hace falta la Orquesta Platería.Por cierto,hay un concejal que hubiera podido solucionar el tema,¿no?.Lo que pasa que somos tan cabrones que luego se lo habríamos hechado en cara¿verdad Sr Chatelain?
CABO QUIÑONES | Contestar aquest comentari! | 4/6/2012 - 23:39
quina rao que tens cabo
ui | Contestar aquest comentari! | 12/6/2012 - 19:49
Pepita, CÀRRECS DE CONFIANÇA ??? ON ???? Potser que abans de "rajar" t'informis bé de tot, que vas perduda ò t'interesa fotra maraña ????
Jo encara treuria més menjar.......
Avi | Contestar aquest comentari! | 5/6/2012 - 10:40
FELICITATS ALS VOLUNTARIS, PER L´AJUDA DESINTERESADA AMB LA QUE HI PARTICIPEN, GRACIES A TOTS.... I COLLONS....... A CABALLO REGALADO NO LE MIRES EL DENTADO, DISFRUTEU I NO CRITIQUEU
AUPA VOLUNTARIS | Contestar aquest comentari! | 5/6/2012 - 15:08
HEM CRITICAT AL GOVERN , NO HEM CRITICAT NI A LA TRIPLE A NI ALS VOLUNTARIS!
Pepita | Contestar aquest comentari! | 5/6/2012 - 23:11
Avi, si treus més menjar potser els avis és morirán. No oblidem com els hi afecta a es seves pensions a final de mes les retallades,ous impostos i taxes, del que no s'en lliuren
Pobrets | Contestar aquest comentari! | 6/6/2012 - 12:08
felicidades para los de la triple, puntuación un 10,para los señores que
dicen gobernar en el ayuntamiento que solo acumulan sueldos , comi-
siones etc.yno se rebajan en nada el suedo puntuación un-1
un abuelo | Contestar aquest comentari! | 9/6/2012 - 14:30
El que es llàstima son les 300 raciones que van sobrar i en canvi van treure els canalons. Esta be se austers però començem pels solaments no per la teulade.
FRANKIE | Contestar aquest comentari! | 10/6/2012 - 8:55
Frankie, no debies estar al cas doncs, els canelons jo me'ls vaig menjar i ben bons que eren!
Patito | Contestar aquest comentari! | 12/6/2012 - 23:33
Puc entendre que no hi hagi orquestra.....poser la música de fons no està malament.....però..calia que fossin NADALES??? el vint i cinc de desembre, el noi de la mare...potser que ho posem per Nadal no?

Potser...enlloc de donar tanta importancia al tir al arc...podriem mirar més per la gent gran del nostre poble....recordeu senyors que si tot va bé, tots hi arribarem a aquesta edat.
fum fum fum | Contestar aquest comentari! | 12/6/2012 - 19:22