El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:18.1ºC | Humitat: 79% | Pressió: 1010Hpa | Vent: N 12 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2214 | dilluns 24 de novembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dijous 31 maig '12 | 11:57 | 1239 lectures |
POLÍTICA

Mercè Dalmau ha estat escollida la nova presidenta comarcal de CDC al Baix Camp

Text Redacció  Fotografia Cristina Sierra

Mercè Dalmau al seu despatx de l'Ajuntament de Cambrils

Mercè Dalmau ha estat escollida nova presidenta comarcal de CDC al Baix Camp. Amb el 80,51% dels vots a favor, Mercè Dalmau va sortir escollida en l’assemblea celebrada a Reus a principis d'aquesta setmana. L'alcaldessa de Cambrils s’estrena en el càrrec al substituint a la seva antecessora, Lídia Bargas, alcaldessa de Prades.

La candidatura de Mercè Dalmau va ser única i està integrada per: Toni Abelló, Eduard Alonso, Anna Aragonès, Josep Ma. Badia Xavier Bagés, Josep Barberà, Xavier Buil, Francisco Chamizo, Marcel Folch, Emili Fortuny, Anna Gallisà, Juanjo Garcia, Teresa Gomis, Encarna Hidalgo, Josep Llebaria, Ramon Margalef, Ramon Mestre, Imma Mis, Màrius Pàmies, Anton Pardo, Laura Punyet, Carles Tubella, Carles Vidal, Cori Vidal. De consellers nacionals van sortir Lídia Bargas, Josep M. Berga, Jordi Just, Núria Moragues i Josep M. Tost.

En declaracions a Revista Cambrils Diari Digital, Mercè Dalmau va manifestar, "aquest és un repte més. El que s'ha fet és crear una candidatura on hi són presents diversos alcaldes i caps de llista, equilibrant la representació de totes les tipologies de població que hi ha a la comarca: més grans, més petites... A partir d'ara tenim un repte important com és el pacte fiscal i segur que seran uns temps decisius per a la sobirania del nostre país. Com a nou comitè comarcal, els nostres objectius són treballar per mantenir els bons resultats que es van obtenir i enfortir el partit".



EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 17 comentaris rebuts

Esto significa más trabajo, repartirse las horas que el pueblo de Cambrils paga , doble salario, más extras, en un estado de crisis total.
Que facilmenteestas personas crean trabajo, sobre todo cuando el pueblo lo paga.
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 31/5/2012 - 13:36
Biennn!! Nou carreg ,nova dieta.Que sumada a la dels plens i altres carregs que te ,(apart del sou de alcaldessa.)fan un pico...no crec que sigui de las que digui que la crisis li afecta economicament i que no arriva a final de mes.....A lo millor m'equivoco i per aqueta nova tasca no cobra un duro,pero jo personalment,quan de politics es tracta ,si no son calès ,es per poder.Per la cara es raro que bellugin un dit.
Quien mucho abarca,poco aprieta. | Contestar aquest comentari! | 31/5/2012 - 15:57
però no te prou feina aquí a CAmbrils?
per això te que contractar un servei extern per que li fagin els discursos, si no anés a tants llocs aquests 18000 euros que diu que costa es podrien estalviar.
En moments com aquests crec que aburia d'estar més per la població i menys ambició de llocs i càrrecs.
Si tant malament diuque està Cambrils que només es dediqui a Cambrils, ja que pel que estem veient no tenen idees, nomes retirar subvencions, pujar impostos i pagar malament, rebaixar sous als funcionaris, pero ells no, i d'aqui a tres anys ja veurem.
`Sra. Dalmau, que crec per la manera que te de contestar a l'oposició als plens peca de prepotencia i molt mal gust, s'ha de ser més elegant i amb la paraula guanyar al adversari, no amb la desqualificació, dediquis més a governar i a buscar soloucions per la nostre població que per aixó va sortir escollida, no per fer-se una carrera política a costa nostre.
Ara que és l'alcaldessa com tantes vegades ens recorda en els actes que presideix governi, gestioni i busqui solucions no només retallar i apujar impostos.
Gràcies
No pot ser | Contestar aquest comentari! | 31/5/2012 - 17:21
Felicitats
Un que t'aprecia | Contestar aquest comentari! | 31/5/2012 - 19:11
Aquesta xica pateix de carguitis". Es clar, com que a Cambrils no tenen feina perque segons diu no recapten s'en ha de buscar. Ei, però de baixar-se el sou de l'Ajuntament res de res que no estaria malament enlloc de demanar "esforços" als cambrilencs que endefinitiva són els que li paguen la nómina
No t'aprecio gens | Contestar aquest comentari! | 31/5/2012 - 20:48
doncs be, espero que ho faci més bé que ho fa als plens, ja que només es dedica a llegir lo que li han preparat que ha de dir i desqualificar a l´opocicio. l´oposició s´ha de respectar lo que diu i s´ha de contratacar amb raonaments llogics i sincers, no desqualificant i de manera prepotent fent callar a la gent. Per altra part, quedo sorprés que una persona que no sap parlar en públic, que no té do de paraula i que a la vegada li han de preparar els discursos una persona aliena a l´ajuntament li hagin donat aquest càrreg!!!! doncs vaja amb el CDC del baix camp, perquè vaja només cal saber parlar en públic... Dediquis a altres feines, però la politica no és el seu fort.... Quan va guanyar les eleccions ja tenia entés que era una persona que no sap parlar amb públic i poc respectuosa amb la gent, però vaja, poc a poc l´evidència és molt més gran... Primer arregli Cambrils i després faci altres coses.... patètic
indignat | Contestar aquest comentari! | 31/5/2012 - 21:49
Amb els carregs que acumula aqueta sñora quasi,quasi arriva a la denominació de superwoman..........El que no entenc com encara no li han demanat permís d'imatge per fer un còmic de tirada mundial.
MARVEL | Contestar aquest comentari! | 1/6/2012 - 12:28
Aquesta es veu que no té prou feina i a aquest pas no la veurem per l'ajuntament només que per cobrar ????????.

No anem bé, no anem bé.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 1/6/2012 - 15:16
No anem be. Com deia la meva avia "Quien mucho abarca,poco aprieta". Em sembla que el sidral que ha liat a Cambrils és prou contundent com per a que no vaigui escampant les "desvirtuts" del seu mandat per tota la comarca i part de l'extranger.
Amb el bé que s'està a casa, quieteta, sense fer soroll. Mercè, jo no se com no t'hen canses. Llegeixo els comentaris de la noticia y solsament un és de felicitació, concretament el més breu de tots. Els altres, més aviat són de disconformitat.
Igual que a la resta de noticies que ha donat l'ajuntament els darrers dies, on costa trobar algú que us recolzi.
Vols dir que no sería moment de fer un pensament i veure que estaves millor a l'oposició i que no saps manar.
Helouuuu | Contestar aquest comentari! | 1/6/2012 - 21:01
Això és en agraiment a que no digui ni piu quan des de la central de Conveniència i Unció es carreguen l'INEFC, els serveis socials, l'ensenyament i la salut de Cambrils i Catalunya. Una medalla al mérit per ser submissa.
Cambrilenc indignat | Contestar aquest comentari! | 2/6/2012 - 11:31
més o menys
què fort! | Contestar aquest comentari! | 4/6/2012 - 9:44
Molta enveja i moltes tonteries veig escrites jejeje. Felicitats merce
Caragol | Contestar aquest comentari! | 3/6/2012 - 0:07
Te felicito por tu acumulación de cargos,esto representan para ti mas ingresos,y quizas te cueste llegar a final de mes.Considero que eres una persona muy inteligente pues ponte en el puesto de un padre de familia que ingresa mil euros al mes.Como creo que no me contestaras esta pregunta te la hago igual ?QUIENES SON LOS QUE SE TIENEN QUE APRETAR EL CINTURON¿Felicidades Sra. Alcaldesa
SANTIAGO | Contestar aquest comentari! | 3/6/2012 - 13:21
Esto tiene que terminar por el bien de nuestro pueblo.Es increible lo que cambian las personas y sus ideologías.
SENTIT COMU | Contestar aquest comentari! | 3/6/2012 - 18:36
Si en les recents eleccions del Comité local convergent, i segons es diu tant manipulades com les dels sociates, hagués sortit la candidatura del Lalo, aquesta dona podria dedicar-se en cos i ànima al poble que és el que li toca. Com que s'ho veu magra, ja es prepara un altre camí.
Camins, somnis i promeses | Contestar aquest comentari! | 4/6/2012 - 12:57
Doncs jo ho trobo bé: si puja molt, molt, la pendran cap a Barcelona i no la tindrem a Cambrils. Tu si que vales!!
DALMAU PRESIDENTA | Contestar aquest comentari! | 5/6/2012 - 11:28
Camins,somnis i promeses. L'has clavat chaval!
Gerarda Quintana | Contestar aquest comentari! | 7/6/2012 - 14:13