El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:21.5ºC | Humitat: 82% | Pressió: 1014Hpa | Vent: ONO 3 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2130 | dissabte 26 de juliol de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | divendres 18 maig '12 | 11:04 | 2422 lectures
|
FESTIVAL INTERNACIONAL DE MÚSICA

Miguel Bosé actuarà a Cambrils en el marc del Festival Internacional de Música

Text Redacció  Fotografia Cedida

Miguel Bosé actuarà a Cambrils el proper 11 d'agost

Miguel Bosé actuarà al camp de futbol de Cambrils el dia 11 d’agost per presentar el seu nou espectacle “Papitwo”, la continuació de “Papitour”, que va reunir a més de dos milions d’espectadors a Espanya, Estats Units, Llatino Amèrica i Itàlia. La nova gira "Papitwo" també passarà per Marbella, Algeciras, Madrid, Barcelona, Sevilla, Cap Roig, Alacant i València.  

Està previst que es posin a la venda 6.000 entrades pel concert de Cambrils. L'entrada anticipada costarà 30 euros,  40 euros el dia del concert i 50 euros la grada i es vendran al Teleentrada de Catalunya Caixa i al Patronat de Turisme. L’obertura de portes del concert serà a les 20 h i el concert començarà a les 22 h, amb una durada aproximada d’una hora i mitja.

L’actuació és l’estrella del programa oficial del Festival Internacional de Música de Cambrils, que es presentarà en els propers dies. El concert està organitzat per Publiolimpia i ATA  Producciones, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cambrils. 




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 40 comentaris rebuts

O sigui, el Festival de Música de Cambrils inclou un concert organitzat per empreses privades de fora del municipi.
Per cert, ATA és la que es va endur més de 40.000 euros per allò dels balls de saló
Bien ATAdos | Contestar aquest comentari! | 18/5/2012 - 12:54
Por un lado subiendo impuestos, recortando subvenciones, rebajando salarios de los trabajadores, no pagar las facturas, etc.etc. y ahora nos salen contratando a este señor ( nos diran, que si el patronato, diputación, etc. lo pagan ellos y nos saldra gratis ) QUINS COLLONS....
Un de CAMBRILS | Contestar aquest comentari! | 18/5/2012 - 12:56
On es l'esperit del Festival Internacional de Música de Cambrils???????
Quin presupost te aquest any el Festival i quin % es dedica a aquest concert?????
Quins criteris segueixen per fer la programació?????
Qui t'ha vist i qui et veu Mas de l'arany | Contestar aquest comentari! | 18/5/2012 - 14:16
einnnkk???????
puaaaaffff | Contestar aquest comentari! | 18/5/2012 - 16:09
Em sembla patètic, fins hi tot insultant, que en un any com aquest que estem de retallades i el panorama que hi ha al poble, es decideixi portar aquest home. Ja no per la crisi, perquè això ja sabem que quan en volen en tenen i quan no,no, sinó perquè després tenen la barra de retallar en grups i espectacles més petits i d'exprimir-ne el preu al màxim, perquè m'agradarà veure quin dels grups del concert de la fira veurà un duro per poc que sigui, m'agradarà veure com foten canya a la NAC amb la subvenció de la nit d'artistes, com els hi foten a l'endenga per la de la nit del foc, i un llarg etc. Que són les coses que ens fan poble, i fan sentiment.
No som turistes ni fans de Bose, però també som del poble | Contestar aquest comentari! | 18/5/2012 - 16:14
I segurament, alcaldessa, regidors, consortes, fills, amics, càrrecs de confiança, assessors, enxufats, vips i altres herbes, hi aniran de gorra, com sempre.
Transparènca | Contestar aquest comentari! | 18/5/2012 - 18:24
si com sempre van tots de gorra!! i als primers llocs !!però tots els Governs !
Pericu | Contestar aquest comentari! | 18/5/2012 - 22:57
M'encanta, per fi un concert com cal !!! Per cert, en aquesta revista només fan comentaris els amargats de cambrils que tot els hi está malament ??? Si plou, per que plou, si neva, per que neva. Deixeu-vos de pulles anónimes i viviu una mica!!!!!!
PESATS | Contestar aquest comentari! | 18/5/2012 - 19:22
DE VERDAD QUE HAY RECORTES O PARA LO QUE LES COMBIENE AL AYUNTAMIENTO-HAY MANO NEGRA...
PEDRIN | Contestar aquest comentari! | 18/5/2012 - 19:45
Qüestió de prioritats: per aquest ajuntament és evident que els balls de saló, actuacions musicals, etc. són més importants que l'educació, la sanitat i els serveis socialen general. Difícil d'entendre, però és el que pensen els que manen.
l'observador | Contestar aquest comentari! | 18/5/2012 - 20:06
PESATS , totalmente de acuerdo contigo , espero que las personas que están siempre criticando todo no sean un representación real de la gente que vive en el pueblo , porque si no me largo de aquí lo antes posible, y eso que a mi Bose no me gusta , pero un concierto de estos es muy bueno para poner a Cambrils en el mapa.
Antonio | Contestar aquest comentari! | 18/5/2012 - 21:02
Vaya cuadro, este gobierno ha cambiado el Parc Samà por el Camp de Futbol y la música clásica, el ballet y la sinfonía, por la música ¿pop? de un cantante en decadencia.
Ah! y seguro que su cachet de los 50.000 euros no baja.
Chin Chan | Contestar aquest comentari! | 18/5/2012 - 23:10
Me encanta Bose e iré pero algo me dice... que no me cuadra esta noticia en estos tiempos tan malos no se... quienes son los de ATA
SOS CAMBRILS | Contestar aquest comentari! | 19/5/2012 - 0:30
Tots a la festa amb els familiars i amics, gratuitament és clar, i si després assitents o cantants van als seus restaurants o hotels, negoci rodó.
Pepita | Contestar aquest comentari! | 19/5/2012 - 11:59
En Cambrils hay muchas personas que tienen otras preocupaciones, por ejemplo encontrar trabajo o llegar a fin de mes. Claro, como los del ayuntamiento no tienen estos problemas, ya que sus sueldos les permiten buena vida, pueden pensar y disfrutas de fiestas y conciertos.
Cabreado | Contestar aquest comentari! | 19/5/2012 - 12:28
El que no veig molt clar es que actui al Camp de Futbol, el marc del concerts del Festival de Música sempre havia estat el Parc Samà, que ha passat? no us el deixen tampoc? Els veïns de la Parellada es queixen del soroll dels concerts i ara els hi en fareu un que no hi toca? I ara amb el Miquel Bosé també es queixaran? Cada vegada entenc menys els governants d'aquest poble, i els seus veïns queixiques.
de la mar | Contestar aquest comentari! | 19/5/2012 - 13:15
No li veig en forat ni en finestra l'esència per la qual va nèixer el Festival, actualment molt lluny del seu estil. L'any passat l'entitat del festival va tenir beneficis per tant no puc ni vull entendre de cap manera una aposta per aquests tipus actuació en el marc del festival, tot atribuible a una manca de sensibilitat i cultura musical. Si que puc entendre que les actuacions siguin més reduïdes peró el public fidel i de qualitat que també ha fet possible les trenta set edicions pasarà factura. Crec que estem perdent gas si volem un turisme de qualitat. Tot indica que ara es vol un altre model com el de Salou o Lloret que res té a veure amb el de Cambrils. Quina llástima!
Pro-Ángel Recasens | Contestar aquest comentari! | 19/5/2012 - 14:28
deix els difunts en pau
jj | Contestar aquest comentari! | 21/5/2012 - 9:54
Buscando por google, me encuentro que la empresa Publiolimpia esta constituida el 06-03- 2012 véase enlace http://www.boletinesoficiales.com/catalan/documentacion/boletin/borme/2012-04-16/Secci%C3%B3n%20Primera,1,Barcelona,28/PUBLIOLIMPIA-SL,3313483/ , pregunto yo el dinero de la barra quien la recaudara? el dinero de la entrada será exclusivamente para la empresa o quedará beneficio para el ayuntamiento? cuanto cuesta el cache de Miguel Bosé? son muchas preguntas que deacuerdo con la alcaldesa debe haver transparencia por tanto esperamos respuestas.
Curioso el dato | Contestar aquest comentari! | 19/5/2012 - 22:58
como en todos lados hay trafico de influencias,y si eres amigo de ......tienes la vida solucionada.
como marbella | Contestar aquest comentari! | 20/5/2012 - 9:06
L'esperit del FIM ha sortit volant, qui sap cap a on...
penós | Contestar aquest comentari! | 20/5/2012 - 15:42
Com es pot tenir tant estomac , amb la que està caient. On collons tenen la sensibilitat i moralitat, aquests que ens governen.
Indignat cambrilenc | Contestar aquest comentari! | 20/5/2012 - 19:16
Antonio se te ve el plumero, seguro que tu eres de los que te quejabas del Cambrirock y ahora como los tuyos lo han eliminado y en su lugar hacen un concierto en el campo de futbo,l pues está bien.
Ya veremos que nos cuesta el montaje de este concierto y como quedará el campo de futbol.
Espero que este gobierno que hace alarde de su transparencia nos diga el coste total del concierto e incluyendo la reparación del campo de futbol,
oinotnA | Contestar aquest comentari! | 20/5/2012 - 22:50
En Cuba, que tanto le gusta, estaría mejor este chico cantando...
A cuba volando | Contestar aquest comentari! | 21/5/2012 - 2:00
Aquest és l'esperit que aconseguirà la destrucció del dia a dia cambrilenc! Així m'agrada...

Mireu senyors i senyores...primer aquest concert ve a Cambrils a causa de la voluntat de la PRODUCTORA, cosa molt agrair, ja que una productora que es podria haver fixat en qualsevol indret de la provincià i de Catalunya, doncs no! Es fixa en Cambrils Per tant GRÀCIES!

Segon, us puc ben assegurar que l'Ajuntament ja s'ha assegurat una bona assegurança per tal de cobrir tota la gespa i assegurar-se el cobrament de qualsevol desperfecte ocasionat per aquest concert.
I per últim, amb tot això com bé van assegurar a TDCamp, l'Ajuntament de Cambrils tan sols cedeix l'espai, no obté cap benefici!

Per tant ara si que podeu parlar, però compte no us quedeu ben sols i la Mussara vingui a vosaltres, perquè sou tan còmodes que no teniu prou coratge per anar a descansar a la Mussara i deixar tranquil els altres CAMBRILS, ja que no només a dia d'avui CAMBRILS està format per vostès, sinó per molta altra gent!

Moltes gràcies!
Les serenes del Pinaret | Contestar aquest comentari! | 21/5/2012 - 10:48
o sigui, que els hi deixeu el camp de futbol per a que facin un concert i els 30, 40, 50 euros per entrada faran cap a l'empresa que ho organitza?
Cony, de tontos no en tenen ni un pèl !!!
que cracs que sou!!! | Contestar aquest comentari! | 21/5/2012 - 17:14
Papito.... el mio!
Texmex | Contestar aquest comentari! | 21/5/2012 - 14:33
Felicito al Equipo de Gobierno del Ayuntamiento por la contratacion de Miguel Bosé para el mes de Agosto. Siento contradecir al monton de pesimistas que todo lo ven mal y oscuro. Miguel Bosé es un gran artista reconocido en toda España y Hispano America y es un verdadero acontecimiento para los que nos gusta tengamos la oportunidad de verlo y disfrutar en directo de sus cancion. Bravo Ayuntamiento que siga en esta linea.
MAC | Contestar aquest comentari! | 21/5/2012 - 15:27
Que este concierto pone a Cambrils en el mapa? Con todos mis respetos pero Miguel Bosé no es Bruce Springteen. Siquiera tiene el gancho de Serrat y Sabina. Ya está más que de vuelta, si no fuera así no sería jurado en Nº1. La gente "como uno" que concurría al Parc samá, se atreverá a llenarse los piecesitos de tierra para ir al Campo de Futbol? Soportarán los botellones de los alrededores? Que será lo proximo? Miguel Ríos en la Ermita?
AguantenViejosRoqueros | Contestar aquest comentari! | 21/5/2012 - 16:05
jajajaja Muy bueno eso, lo de Miguel Rios en la Ermita jajajaja
Bienvenidooodsss | Contestar aquest comentari! | 21/5/2012 - 18:47
Això es l'estrella del Festival Internacional de Música?, primer es volen carregar l'escola de música i ara el festival.
No hi ha una entitat que vetlla pel Festival? i no diuen res?. Ui que malament ho veig.
MDM | Contestar aquest comentari! | 21/5/2012 - 18:28
La desorientació de l'equip de govern és evident. Ens tocarà patir quatre anys.
Carles | Contestar aquest comentari! | 21/5/2012 - 19:18
Mira que llegaìs a ser tocagüevos,el el 38avo FESTIVAL,hace 38 años que el festival está funcionando.¿Donde está el problema?
CABO QUIÑONES | Contestar aquest comentari! | 21/5/2012 - 19:47
También hay muchos eventos que se han hecho cada año y ya no se hacen porque "no hay dinero" y sabiendo que este señor tiene un cache de entre 80.000 y 90.000 euros.
O hay para todos o para nadie, lo que no puede ser es que en Cambrils se haga lo que a los que creen que mandan les convenga. No es necesario que digan que no se o que no tengo ni idea ya que se perfectamente como funciona todo esto, un saludo.
S.M | Contestar aquest comentari! | 25/5/2012 - 12:06
El problema está que el Festival de Música tiene un canon y un guión donde ni este tipo de música ni el lugar donde se va a realizar entra dentro de lo establecido.
A partir de aquí y ya puestos que traigan también a Georgie Dann o por que no el espectáculo de José Luís Moreno, el de los muñecos.
RRR | Contestar aquest comentari! | 22/5/2012 - 8:36
Seria molt més honrós que aquest any no es fes el festival pel mal estat de totes les economies.
La gent ho entendria perfectament.
Segueix la dèria per a gastar i gastar en temes del tot prescindibles i es deixen penjats molts assumptes necessaris o molt més interessasnts per a la gran majoria de la població.

No anem bé, no anem bé, i ho pagarem de mala manera. Cada dia estic més emprenyat.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 22/5/2012 - 11:36
Les Serenes del Pinaret, en primer lloc, perquè creus que la PRODUCTORA ha triat la població de Cambrils per poder fer el concert de Miguel Bosé, doncs per la categoria que havia agafat Cambrils amb el Cambrirock i amb el Festival de Música, no ha estat per casualitat, i ara tot aquest renom que havia pres Cambrils us l'esteu carregant en quatre dies, aquest govern que no te ni idea per on camina, i que pren les decisions sense pensar gens en les repercussions que tindran.

En segon lloc, només faltaria que no haguéssiu fet una assegurança com cal, i que Cambrils quedi ben cobert en cas de que hi hagués qualsevol desperfecte, i també hi hauria d'haver una assegurança per qualsevol accident que pugui tenir el públic assistent a l'acte. Aquesta és la vostra responsabilitat i la vostra feina, fer les coses ben fetes, que per això esteu cobrant els sous extraordinaris que cobreu.

I per últim, és bastant d'inútils que només cediu l'espai, tingueu les responsabilitats i els problemes, i no en trèieu cap benefici, i més tenint en compte el temps de crisis que estem passant i que hauríeu d'aprofitar per poder omplir una mica la caixa del consistori.

I per acabar, no tinc cap ganes d'anar-me'n a la Musara, vull viure a Cambrils on m'hi trobo perfectament, però vull viure a Cambrils amb un Festival de Música que sigui d'una categoria cultural ben alta, i vull viure a Cambrils amb uns representants del poble que no m'estiguin retallant cada dia més en cultura i ensenyament. Prefereixo un Cambrils amb el llistó ben alt, i no conformar-se amb la primera oferta que ens passen per la cara. Jo formo part d'aquesta altra gent de CAMBRILS, que per sort som molta.

PD.: Jo no cobro per fer aquest comentari.
d'aquest altre CAMBRILS | Contestar aquest comentari! | 22/5/2012 - 12:40
pues yo quiero FELICITAR a los que han tenido la idea de traer a miguel bose UN GRAN CANTANTE, pues estube en salou en el concierto que dio hace unos años y fue un espectaculo, hace años que en cambrils no actuaba un cantante y un grupo en condiciones, lo que no estoy deacuerdo es que el ayuntamiento no tenga ningun beneficio, seguir en esta linea que hay muchos grupos buenos y si la selva del camp puede traer grupos como estopa cambrils tambien ANIMO
S MAS | Contestar aquest comentari! | 22/5/2012 - 23:28
L'any que ve porteu al David Guetta a l'esglesia de Sant Pere o a Dj Kiko Rivera a la cripta.
Total, per carregar-se l'esperit del festival, fem-ho be
Al camp de futbol amb l'esmoquin | Contestar aquest comentari! | 31/5/2012 - 18:50
Algu necessita una entrada? Tinc 4 a molt bon preu! jose15_1994@hotmail.com