El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:25.9ºC | Humitat: 92% | Pressió: 1010Hpa | Vent: S 12 km/h | Precipitació: 0.3mm meteoclimatic.com 
    Edició 2147 | dijous 21 de agost de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dijous 29 març '12 | 12:00 | 2142 lectures
|
EDUCACIÓ

Les AMPA presenten esmenes al pressupost municipal i demanen que els polítics cambrilencs es rebaixin un 5% el seu sou

Text Lluís Rovira i Barenys  Fotografia Lluís Rovira i Barenys

Els representants de la Taula pel Suport a l'Educació van entrar al registre municipal, ahir a la tarda, les esmenes al pressupost municipal del 2012

La Taula pel Suport a l'Educació de Cambrils, formada, de moment, per les AMPA de les llars d'infants Maria Dolors Medina i La Galereta i les de les escoles Ceip Cambrils, Marinada i La Bòbila han començat a mobilitzar-se arran de la supressió de tots els programes educatius que es feien als centres educatius cambrilencs. Ahir a la tarda els representants d'aquesta Taula van entrar al registre de l'Ajuntament unes esmenes als pressupostos municipals d'enguany  que contemplen una esmena a la totalitat així com tres propostes englobades dins d'una esmena parcial. Tere Franch, representant de la Taula pel Suport a l'Educació de Cambrils explicava el sentit de les esmenes presentades, "una de les raons per les que hem presentat una esmena a la totalitat és perquè ens sembla que en aquests pressupostos no queda palès cap projecte de futur per a la ciutadania i tampoc queda clar a qui defensa aquest pressupost. Ens sembla que s'ha tirat molt cap a la banda de protegir el turisme i les fonts econòmiques i no per protegir el ciutadà". En l'encapçalament d'aquesta esmena es diu que els pressupostos del 2012 "condemnen a la ciutadania de Cambrils a pagar més impostos i a rebre menys serveis o de menys qualitat". També argumenta que el govern municipal ha recalculat totes les partides però que això s'ha fet sense tenir en compte la participació ciutadana i el consens social, "cosa que ha provocat una gran esquerda entre govern i ciutadania".

El sentit d'aquesta esmena a la totalitat és el de que el govern municipal reconsideri les diferents partides. En tot cas i en previsió de què això no es produeixi, la Taula de Suport també va presentar unes propostes dins d'una esmena parcial. Cal dir que les AMPA dels altres tres centres públics de primària, les de les escoles Joan Ardèvol, Guillem Fortuny i Mas Clariana no han participat en aquesta presentació d'esmenes ja que tenien pendent parlar-ho amb els seus col·lectius però segons Tere Franch, "sí que han dit que volen formar part de la Taula".

Retallar un 5% el sou dels polítics suposa un estalvi de 30.170 euros l'any

Els diferents programes educatius que es feien als centres educatius cambrilencs costaven 144.132,55 euros, tal com es mostra a l'esmena parcial, on es detallen cadascun dels 9 programes que hi havia fins ara. Segons es diu a l'esmena, "la supressió del 100% dels programes educatius fa de la regidoria un projecte de mínims que no representa, en cap moment, el parer de la comunitat educativa de la ciutat".
En aquesta esmena es fan unes propostes concretes d'estalvi per a poder disposar de més diners. En la primera proposta es proposa que l'alcaldessa i els regidors es retallin un 5% el sou. Amb aquesta mesura l'alcaldessa passaria de tenir un sou de 57.000 euros als 54.150 euros. Els cinc regidors que tenen dedicació exclusiva passarien de tenir un sou de 46.000 euros a un de 43.700; els sis regidors amb dedicació parcial, que tenen un sou de 35.000 euros passarien a tenir un sou de 33.250 euros i els 8 regidors de l'oposició (Robert Benaiges és l'únic que cobra per assistències) que tenen un sou de 13.300 euros passarien als 12.635 euros. Amb aquesta retallada de sous s'obtindria un estalvi anual de 30.170 euros.

Els partits polítics cambrilencs amb representació a l'Ajuntament tenen una assignació de 37.200 euros l'any

La segona de les propostes demana que els partits polítics cambrilencs renunciïn als diners públics que cobren de l'Ajuntament. Cada grup amb representació a l'Ajuntament rep una assignació fixa de 200 euros mensuals, més 100 euros mensuals per regidor. Això significa que per aquest concepte, els partits polítics cambrilencs amb representació a l'Ajuntament reben 37.200 euros l'any.
En la tercera proposta es demana que es redueixi el superàvit del pressupost municipal ja sigui en la quantitat de 144.132,55 euros, que és la suma dels programes educatius eliminats, o bé en 76.762,55 que és la quantitat resultant de la suma de l'estalvi en el 5% dels sous dels polítics i de l'assignació anual als grups polítics.

Acte lúdico-reivindicatiu el 15 d'abril al port

Segons explicava Tere Franch, un cop entregades les al·legacions al registre municipal, "esperem que atenguin les nostres propostes. Són propostes molt lògiques que que pensem que l'educació és una necessitat bàsica. En el moment de presentar els pressupostos es va dir que no s'havia suprimit ni retallat cap necessitat bàsica. Nosaltres creiem que l'educació dels nostres fills sí que és una necessitat bàsica i que és important que es facin aquests programes que es feien a les escoles des de fa molt de temps". Tere Franch va apuntar que, a més, volen recuperar la subvenció que es donava a les AMPA, "per què altres entitats culturals i juvenils del municipi poden tenir subvencions aquest 2012 i les AMPA no en podem tenir?". Segons Franch, les subvencions al conjunt d'escoles i AMPA pujava als 29.000 euros.
La Taula pel Suport a l'Educació de Cambrils ha programat un acte lúdico-reivindicatiu pel diumenge  15 d'abril, al port de Cambrils. Segons Franch, "intentarem que en aquest acte quedi palès les inquietuds que tenim com a pares i com a ciutadans de Cambrils".




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 72 comentaris rebuts

Molt be i endavant. Teniu tot el suport de la majoria dels cambrilencs, aquestes retallades no es poden permetre de cap de les maneres, i el que no es pot fer es quedar-se a casa criticant i no fer res, s'ha de passar a l'acció. Continueu així ja veureu com la gent us recoltzarà.
marinera | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 12:47
Totalmente de acuerdo. Ya es hora de movilizarse, QUEREMOS UNA EDUCACIÓN DE CALIDAD en Cambrils
mj | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 13:48
Esteu carregats de raó. Enhorabona a les persones que promouen iniciatives com aquesta que dignifiquen als cambrilencs i donen una lliçó als polítics locals. Teniu el meu modest suport.
Ens veiem el diumenge 15.
Ignasi Martí Estrada (professor de secundària i historiador) | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 13:13
Molt ben treballat.
Si es busquen els diners surten!!!
Un d'esquerres | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 13:54
Buena idea sres de 2 Ampas porque la noticia lo dice a nivel general y no lo es porque faltan otras, dicho esto, con relación a la asignación que reciben los partidos políticos viene señalada por la ley pero a día de hoy la encuentro justa que no se pague pero el hecho es que no se paga porque no hay dinero y el ayuntamiento de cambrils no paga esta asignación; con relación a los sueldos de los politicos os habéis quedado corto yo reduciría el 20% del sueldo del cap de comunicació y eliminaría la empresa externa que presta servicios de comunicación que son 17.000? sino me equivoco, a demás solicitaría que no existiese dedicación exclusiva de los regidores ya que por ej: el regidor de gobernación es a tiempo parcial y su dpto funciona, pediría también que los viajes del Sr. Marti al extranjero los hiciera la Directora del Patronato de Turismo puesto que ella sabe idiomas y el sr. Marti no y total para hacer de figurin mejor en casa.
Más ideas!! | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:01
creo que los departamentos funcionan en su mayoria y no es gracias a la ayuda de los regidores sino por las personas que trabajan en esos departamentos . ¿Que hacen los regidores? ¿firmar y dar el visto bueno? ah me olvidaba y viajar a gastos pagados!!
Pero también se debe controlar los gastos y los sueldos de coordinadores , directores , caps de premsa etc...
Como dice la senyora Dalmau , TRANSPARENCIAAAAAA ,y puesto que todos cobran gracias a nuestros impuestos , pues que presenten los estados de cuentas sin encubrimentos.
y los coordinadores o cargos elegidos a dedo como es que cambia el gobierno y continúan en su puesto de trabajo , ¿cada cuando se canvian de chaqueta?
quecreesque melocreo | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 15:12
Molt bé jo tambe us recolso, però que es redueixin un altre 5% per pagar la jardineria, un altre 5 perque podem fer alguna festa, 5 més pel prestecs pendents, un 10% per arreglar les goteres del palau deportiu, un 5% mes per pagar la neteja diària de les instal·lacions, un 10% perque l'escola de musica no es vegi minvada, 5 mes perque podem donar ajudes a entitats i clubs sino els enfonsarem, un altre 10% per poder acabar les obres començades, i un 10 mes per poder treure el pont de la 340., a!! i un altre 5 per les festetes del barris. Jo crec que així quedaria com cal...............
Mes esmenes | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:05
Molt bé !!! així m' agrada !! al final !!
Pepita | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:13
POR FIN alguie defiende lo nuestro... ya era hora de nos despertemos. No somos responsables de sus errores, y ellos son "voluntarios" la politica es vocación, no voy a decir que no cobren nada tampoco es eso pero no 57000 de la Sr. Alcaldesa o lo 47 de la Sr. Quintan, el Sr. labella y mas por ahi... nadie les obliga a estar ahi.... ademas vuelta con el turismo que YO NI MUCHA GENTE VIVE DEL TURISMO..... demostremosles el dia 15 de Abril que hay mucha gente que somos ciudadanos de a pie que no ganamos un euro porque venga gente a nuestro pueblo. QUIERO RECUPERAR LOS PROGRAMAS DE EDUCACION Y LAS FIESTAS... Y QUE SE LOS QUITEN DEL SUELDO
SOS EDUCACION | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:32
Només és el primer pas. Hem de lluitar pel futur del nostre poble que no deixen de ser la canalla que ara va a l'escola. Ells son els próxims regidors, el próxims alcaldes,.... Aquest Ajuntament només vol formar, amb tot el respecte, jovent sense inquietuts que treballi al turisme, encomptes de gent que es preocupi i ocupi del seu poble. S.O.S. EDUCACIÓ
mare preocupada | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 15:15
Sort que les ampes no están polititzades, tal i com es pot veure a la foto. Jo també proposo eliminar subvencions a immigrants, i eliminar els sous dels regidors del govern anterior responsables del desastre (inclós el Sr. Klein, que també hi era per si algú no ho recorda), fins i tot de les funcionàries que van renunciar a estar a la oposició.

I m'agradaria saber qui es el Sr. que surt a la esquerra de la foto, que em sona i no se de qué , gràcies.
Per demagògia que no quedi. | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 15:49
Algú millor que tu, segur,si mes no ,dona la cara per el nostre poble i no s'amague
força i endevant
josep | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 17:17
Que surts a la foto? Ai, el llautó.
Polaroid | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 20:55
MOLTES FELICITATS PER SER VALENTS I DONAR LA CARA, PER UNA MILLORA PER LA CIUTADANIA I L' EDUCACIÓ , ENS VEIEM EL DIA 15 D'ABRIL
TOT EL MEU SUPORT I GRÀCIES
PERE | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 16:00
Com pot ser que uns polítics que no passarien les proves per fer de pubilla tinguin aquests sous astronòmics?
Si l'alcaldesa vol pagar al David l'assessorament, que el pagui de la seva butxaca i no dels diners públics.
Se'n s venen com a salvadors de la pàtria i són una xacra.
No es guanyen ni el 5 % i encara es passegen pel carrer i per la sala de plens altaners i com si la democràcia els legitimés per maltractar els ciutadans.
Algun dia hi haurà algú que pendrà mal.
A cagar a la via | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 16:07
Has pensat que qui falla és qui dona sense tenir i ja pagaran, o no, uns altres?

Com algú insinua politització d'aquesta acció, molt respectable, sap que tot és com un joc. Mai criticarien als seus encara que haguésin fet el mateix o coses similars. És molt trist tot plegat.
jr | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 17:34
Tots som resposables de la situació,els teus els meus ara son els teus i et fa mal, no t'entristeixis i lluita per el teu poble ens veien el dia 15 d'abril
jogador | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 20:05
I tu has pensat la poca qualitat dels polítics que té i ha tingut Cambrils? És una llàstima que defensis uns polítics de tant poca vàlua, siguin del color que siguin, i l'únic premi que poden tenir és el de la incompetència. Jo els donaria una retribució simbòlica:6000 euros a l'any a l'alcaldessa et sembla poca broma? I 4.000 a la resta de regidors del govern, i 1.000 als de l'oposició , sempre i quan no tinguin responsabilitats en anteriors governs, ja que en aquets cas, haurien d'estar inhabilitats. Si la resta de sous els pots i vols pagar tu, encantat de la vida. I després encara volen que anem a votar.
A cagar TOTS a la via | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 22:20
ja que saps tan de numerus, possat'hi tu a l'ajuntament
També cal ser valent per dedicar-se a les coses de tots
només criticar no val | 30/3/2012 - 10:32
Al que em contesta que diu si se de números, et deus dir mercè o carme o xavier, o potser david?
no poden demanar esforços als treballadors de l'ajuntament, a les empreses de Cambrils (sota amenaça), a la societat, i tu coninuar pensant que sou d'un altre món.
Més a cagar a la via | 30/3/2012 - 17:54
Una iniciativa ciutadana i no politica,aixo es mereix un fort aplaudiment,endevan i força
Gràcies per pensar amb el poble i la seva gent
El dia 15 d'abril totom al carre per un poble ciutat millor
EL MEU POBLE | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 16:18
Tot el nostre suport a la Taula! Una societat sense educació és una societat acrítica i fàcilment manipulable. Compteu amb la nostra entitat per al que calgui! La nostra entitat s'afegeix a les vostres reivindicacions!
Salut i Educació!
ateneuroigcambrils | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 16:25
y que viva la revolució cubana, y Fidel Castro!
Hugo Chávez | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 18:26
Moltes gràcies a tota la gent que heu redactat aquestes esmenes. Jo com a mare de l'AMPA de l'escola Mas Clariana em sento avergonyida de que no s'hagi afegit la nostra representació perquè davant d'aquesta AMPA hi ha una persona a qui no li interessa el més mínim donar la cara ja que pertany a un grup polític. Aquesta persona hauria de saber fer la seva feina, s'ha de deixar la política pel moment polític. Els pares i mares de l'Escola Mas Clariana també volem estar assaventats d'aquests esdeveniments i estem realment preocupats per l'educació dels nostres fills.
Mare Mas Clariana | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 16:59
dons l'ampa que es veu a la foto tampoc està polititzad, no, que va! Lo que passa que deu ser d'un altre bando.
creu-me | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 17:35
Pot se que siguin d'un altre bando PERO DONAN LA CARA ,COSA QUE TU NO.
MARIA | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 1:11
quina car he de donar si no tinc crios ni ningú que toqui instruments...
observador | 30/3/2012 - 10:33
Yo estoy en la foto y no estoy en ningun bando, y tambien soy inmigrante y no recibo (ni quiero) ninguna ayuda, he vivido siempre de mi trabajo, solo pretendo que mi pequeña (nacida aqui) tenga una buena educacion. Estoy de acuerdo con que recorten, porque si no hay dinero no se puede inventar, pero lo justo es que se recorte en todo y no solo en la educacjon de nuestros hijos.
mama muy preocupada | Contestar aquest comentari! | 31/3/2012 - 20:12
Si señora ! Ni más ni menos!
Otra mamá preocupada | 4/4/2012 - 12:26
estas moooolt equivocada!!!! informat abans de parlar!!!
jo | Contestar aquest comentari! | 1/4/2012 - 16:21
Us vull agrair a tots el recolzament que ens esteu fent arribar amb els vostres comentaris. Quan vam decidir montar la taula no sabiem quina repercusió podia tenir vers els pares, educadors i ciutadans, però si sabiem cap a on voliem anar, fer sentir el nostre disgust general cap a la gestió del govern actual que ha retallat sense mesura. I en el cas d´educació o han tret TOT sols han deixat els sous dels conserges i la neteja. No som de cap partit no fem politica, reivindiquem el creiem que és just per els nostres fills. Endavant cambrilencs, tots junts el dia 15. Qui estigui interessat a participar-hi que demani informació a la seva ampa.
fins als nassos. | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 17:09
Doncs a la foto algú si que esta en politica...o algú de proper... que tot se sap al poble.
Boja d'or | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 20:54
Os doy las gracias a todos los de las AMPA'S. Les estais plantando cara con ideas e iniciativas coherentes y totalmente razonables. Os mereceis todo el soporte de los ciudadanos. Ahora son los políticos -que según ellos están tan cerca de la gente- quienes tienen que pronunciarse. estaremos a la espera de lo que responden.
Tombo | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 17:12
ideas? iniciativas?
bien...se rebaja ese 5% y cuando vengan los de deportes, qué? Y los de Fiestas? Y los de Cultura? Y los del barrio? Y las pobres ONG's? Gran idea que contribuye a sanear las cuentass públicas
que bien... | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 20:46
De eso se trata, de molestarles y sacarles los colores a ver si tienen un poco de vergüenza. Hay que ponerles en apuros y no que toda voz sea la suya.
Tombo | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 16:46
Mira,que se quiten el 95% de sueldo y hBR para mas
CABO QUIÑONES | Contestar aquest comentari! | 31/3/2012 - 0:48
pues tus idea e iniciativas tambien seran bien recibidas, si tienes alguna....
Tania | Contestar aquest comentari! | 31/3/2012 - 20:15
Estic d'acord que els políticses rebaixin el sou i no un 5%, un 50% els rebaixaria, ara, que també s'apliquin el tema les AMPAS que mouen molts milers d'euros en subvencions que van destinats a carnavals i suntuoses festes de fi de curs.
KRATOS | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 17:14
Tu has estado alguna vez en un AMPA? si fuera tu hijo me daria verguenza que mi padre o madre me defendiera asi, tu no eres de los que colaboran estoy segura, ni de los que va a limpiar sillas, ni de los que hace de pajes .... tu eres solo de los que critica... es penoso que haya padres todavia que piensen asi
sos educacion | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 4:49
Aquets que voleu que aquet moviment ciutada sigui polititzat, de que teniu por, es que el vostre partit os ha fallat i ja no sabeú on agafaros,deixeu a la gent tranquila i no feu mes especulacions destructives
ANIMS I CONTINUEU PER AQUET CAMÍ
M'ESTIMO EL POBLE | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 19:43
Me pareix molt bé a veure ara quina s'en treuen de la màniga per no recolçar les retallades, l'EDUCACIÓ ha d'estar per sobre de la politica
pcasta | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 20:10
Per que les AMPA no hem de tenir subvencions? PERQUE JA ESTA BÉ DE SUBVENCIONAR-HO TOT, QUE AIXÍ ENS VA!
Al final només es un problema de pasta! Senyors del govern, donguin subvencions a dojo i tindran el galliner tranquil.
No amb els meus diners | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 20:51
ja ja ja a mi en van rebaixa lo sou un vint per cent fa ya dos anys i gracies que encara tin feina i ara li demanan un 5 per cent nomes de rebaixa jo ya firmaria ara mateix
josep maria | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 21:01
Siiiiiiiii senyor,amb 2 pebrots.15 A totom al port.
CABO QUIÑONES | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 0:55
cabo! guarde firmes i no se revolucine que ud tiene la mensualidad asegurada i todo o casi pagado
Sargento Arensibia | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 10:36
Guardese vuesa merced ,que toda villa sitiada y rendida, debe ser saqueada.Yya no queda para el urgue
MARQUES DE LOS VELEZ | Contestar aquest comentari! | 31/3/2012 - 0:55
Kratos: Avanç de parlar o expresar-se s'ha de saber de que es parla i tenir unes nocions d'alló que s'està criticant. No tens ni tans sols la mínima idea de que significa una Ampa ni dels serveis que pot oferir.
Oneil. | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 11:55
No heu pensat que tot estava sobredimensionat i que ara es posa tot al seu lloc, vista la capacitat econòmica real ?????
Doncs potser ja es hora de que obriu els ulls i deixeu d'escoltar a gent contaminant, que a la fi son els que ens han portat a a questa situació
Mes esmenes, ara si? | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 12:07
Avui, a Tv Cambrils, la Sra. Cros contestava dient que fa sis mesos que les aportacions als partits estan congelades.

Aquesta Sra. no sap llegir? El que es demana és que hi renunciïn. (Per l'interés general del POBLE, eh!)

Això sí, del descompte del 5% ni mitja paraula.

Jo tinc alguna altra proposta: Com que ho farán TAN BÉ i tindrán GUANYS els demano que no cobrin res absolutament fins al final de la legislatura i si realment sobren diners, llavors que ho cobrin.

O millor encara: com que amb la retallada al departament d'ensenyament la feina de la Sra. Regidora d'aquesta àrea haurà disminuït molt, no cal que tingui dedicació exclusiva o que es redueixi el sou en la part proporcional de les seves retallades (Més ben dit, les que li han fet fer des de dalt, que són els que belluguen els fils.)

Sra. Regidora d'Ensenyament si no en sap més o no ho vol fer bé, DIMITEIXI !!!
JFK | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 19:05
Per cert, què vol dir que la Taula està polititzada?

La Taula defensa els interessos de gent molt diversa i, sí, cadascú té les seves idees, evidentment, només faltaria. Però l'objectiu és comú.

Ah! I si algú creu que algún polític utilitza la Taula per retallar-se el sou, a ell mateix, un 5 % és que és molt ingenu. Ja que el que es demana és la retallada del sou de Tots els regidors.

PERDONEU, PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR !!!
VISCA L'EDUCACIÓ DE QUALITAT !!! | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 19:25
Ara el que toca es desprestigia aquet moviment ciutada que lluita per els interesos del poble i no d'uns quans,i al que esta sobredimensionat es el repartiment dels nostres diners i la mala gestió El 15-A totom el port
Mariona | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 19:47
Per al de només criticar no val:
Puntualitzacions:
Dedicar-se a les coses de tots? Saps com va això de la política i els interessos o baixes de la figuera? La majoria entren a l'Ajuntament a arreglar les seves finques (pla general, agenda 21....) o per promoure o salvar els seus negocis privats, op er colocar als seus fills, o per incrementar les seves rendes a partir de la participació en empreses públiques...
La gent que veritablemnt es preocupa per les coses de tots, normalment les trobes a les entitats, no a l'Ajuntament.
Saber de numeros no en sé, el que si sé és que els polítics que tenim no saben altra cosa que procurar per ells.
I per últim, et deus dir Mercè, Carme o Xavier, o potser David o algun altre nom directament beneficiat.
A cagar a la via | Contestar aquest comentari! | 31/3/2012 - 9:49
Aquest poble cada vegada fa més gràcia. Ara resulta que els que ho van enfonsar tot tenen la solució; que les ampes han de portar la politica municipal; que 4 nouvinguts ens han de dir quin Cambrils volem.
Yiipi Ki Yi
John McClane | Contestar aquest comentari! | 31/3/2012 - 12:34
si vives aqui tambien puedes decir que cambrils quieres, es tu derecho, y tambien tienes el derecho a que se te escuche... ¿lo sabias...? yo hago uso de mi derecho y no tengo la culpa de nada de lo que ha pasado antes, pero si permito que mi hija no tenga una buena educacion si sere responsable de eso.
mama de niña de cambrils | Contestar aquest comentari! | 31/3/2012 - 20:27
Els teus Pares també van ser uns nou vinguts i segur que també van dir la seva
John Tonton | Contestar aquest comentari! | 31/3/2012 - 20:44
Pues tu no diguen que tens un nom molt de aqui.
Juan | Contestar aquest comentari! | 2/4/2012 - 18:00
TAMBÉ PODRIÉN RETALLAR LES APORTACIONS A LES EMPRESES MUNICIPALS
Ingesòl 802.555 euros
Aparcam SL 978.921 euros
A VEURE QUE FAN AMB TANS DINERS.
ANIMS A TOTS PER PARLAR CLAR.
ENS VEIEM EL DIA 15
PROU RETALLADES EN EDUCACIÓ | Contestar aquest comentari! | 31/3/2012 - 12:46
Primer de tot li voldria dir al John Mclane, que soc membre d´una ampa que ha presentat l´esmena i vaig neixer a Cambrils fa 40 anys i aquí visc desde llavors, no estic ficada en politica ni ganes, o sigui que de nouvinguda res de res. Segona informar a Kratos i a qui vulgui escoltar que amb les subvencions que fins ara tenien les ampes, no tan sols es fan carnavals i festes de fi de curs (de suntuoses res, pa amb tomaca de la terra i truites, això si moltes ganes de fer passar una bona estona als nens que acaben el curs) també dotem als col.legis públics de material per els equipaments de l´escola, així com tot el que puguin necessitar a la classe de gimnàstica, llibres per la biblioteca del cente, pissarres digitals, intruments per música, més tots els esmorçars que fan els nens a l´escola durant les festes tradicionals, castanyes, coca amb xocolata, etc etc. Una part de tot això surt de la subvenció de l´ajuntament i molta part, de les tasques que durant tot el curs anem fent per generar ingressos per el que acabo de dir.
Tot això sense comptar les hores i hores que voluntariament i sense cap retribució passem a l´ampa i en reunions. O sigui que avans de criticar informeu-vos bé no feu com els de Intereconomia. I segur que ens equivoquem com tota persona humana que som, pero està clar que qui no renta plats no en trenca.
fins als nassos | Contestar aquest comentari! | 31/3/2012 - 22:28
Els regidors cobren massa, això és evident.
Es dóna massa diners a les empreses .
I vés a saber més per on es perden els diners.
Tot això s'ha d'acabar, tard o d'hora hem d'aprendre a viure de manera més desinteressada, altruista i generosa per una banda i de l'altra banda a emprar els diners de tots amb seny i intel·ligència, sense malbaratar-los pq hi ha gent que no en té de diners, no es poden llançar, ens fa poc persones.
dignitatperatothom | Contestar aquest comentari! | 1/4/2012 - 23:19
gracias por presentar estas enmiendaspero me averguenzo de pertenecer al ampa del joan ardevol por no estar aqui apoyandos pero claro como la persona representante de esta ampa y algunos miembros más de la junta pertenecen a un grupo politico no quieren dar la cara y en estos momentos lo que necesitamos es que luchen por la enseñanza de nuestros hij@s y se dejen de politica.Somos bastantes los padres y madres que nos gustaria estar representados en estas enmiendas.
J.E. | Contestar aquest comentari! | 2/4/2012 - 10:18
El que haurien de fer les AMPAS es plegar-se de braços i que les activitats,els llibres del curs,els xandalls,la col-col·laboració amb la escola ,la hora de acollida del matí ,l'estiu ,etc,etc desa-pareixi .I tot aquest "petrecol" passar-se'l als politics i que anesin ells cada tarda . Suposo que a les hores es donarien conte de la feina que porta ser membre de un ampa.Suposo també que es preguntarien com es possible fer tota aqueta feinada de forma altruista i sense remuneració(ells estan acostumats a cobrar per tot)A lo millor si ho viuen a les seves carns es repensen moltes coses i es tornen més ...no sé...¿persones?.I si no ,plantar-se i trucar a la tele per explicar a nivell nacional perquè totes les ampas de Cambrils han deixat de funcionar i els que governen prefereixen donar 45.000 per un concurs de ball de un cap de setmana que 29.000 al any perquè la màquina segueixi funcionant.
Jo no us entenc...i com jo hi ha molta gent!!! | Contestar aquest comentari! | 2/4/2012 - 11:50
Totalment d'acord!!! Ja que miran tan pels de fora expliquem-lis també el que passa a casa nostre.
Se me cau la cara de vergonya | Contestar aquest comentari! | 3/4/2012 - 10:10
Si la Sra. Regidora Carme Cros diu que les aportacions als partits polítics no es paguen per què ara en els nous pressupostos torna a sortir aquesta partida.
Aquí vol enganyar aquesta "Señora".
si no es volen pagar es treu la partida i ja està.
No enganyi més
jo no soc tonto | Contestar aquest comentari! | 2/4/2012 - 12:29
Enhorabona per la iniciativa, compteu amb tot el meu suport. Per descomptat que assistiré a l'acte del dia 15 i espero que la participació sigui considerable. És una bona idea per fer palès el malestar de la gent i expressar la disconformitat amb la manera com s'estan fent les coses.
Tal com està el panorama no ens podem limitar a anar a votar cada quatre anys, la situació requereix d'altres vies d'expressió democràtica. Gràcies a les AMPA's per oferir aquest espai.
Pol | Contestar aquest comentari! | 2/4/2012 - 14:10
EL DIA 15 S.O.S EDUCACIÓ
Juan | Contestar aquest comentari! | 2/4/2012 - 15:06
Tothom el dia 15 S.O.S EDUCACi!!!!! ;-) !!!!!
educació pública SI | Contestar aquest comentari! | 3/4/2012 - 21:18
On comença la manifestació del dia 15 i a quina hora?
solidaritat | Contestar aquest comentari! | 4/4/2012 - 12:29
LO MAS IMPORTANTE SON LOS NIÑOS Y SU EDUCACION....SI NO HACEMOS NADA QUE SERA DE NUESTROS HIJOS?....A CURRARR....Y SOBRE TODO QUE EL RECORTE NO SE HAGA EN EDUCACION SINO EN LOS COCHES OFICIALES, LOS MENUES DE LOS FUNCIONARIOS/POLITICOS Y MAS COSAS QUE EL PUEBLO NO CONOCE Y NO SON NECESARIAS PARA SI VIDA...POR QUE NO S ELLEVAN SU TUPPER CON LA COMIDITA? POR QUE NO USAN SUS COCHES Y PAGAN EL PARQUING O LO APARCAN EN EL CAMPING DE TIERRA COMO TODOS? SON PERSONAS COMO NOSOTROS, POR QUE TIENEN PIVILEGIOS ASI? HAY QUE LUCHAR POR CAMBRILS Y POR NUESTROS HIJOS!!!
mitrera7 | Contestar aquest comentari! | 5/4/2012 - 15:52
on i a quina hora el dia 15 ?
cambrilenca | Contestar aquest comentari! | 6/4/2012 - 18:09
El dia 15 a quina part del port ? .....a les sirenes sociates , al club de vogadors convergents, al nautic,al denver,al miquel del gat............?
Digueu-me l'hora també!!! | Contestar aquest comentari! | 10/4/2012 - 14:49
Estigue atents i atentes, parleu amb pares i mares de les AMPES i les Escoles del municipi... Ells saben l'hora i el lloc... El 15A és un dia molt important per al nostre municipi.
Entre tots podem: "Para Todos Todo, para Nosotros Nada"
Subcomandant Marcos! | Contestar aquest comentari! | 11/4/2012 - 19:19
15 ABRIL.stop.A LES 12H.stop.ESCALES REIALS stop.
S.O.S. | Contestar aquest comentari! | 12/4/2012 - 13:26