El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:24.2ºC | Humitat: 78% | Pressió: 1018Hpa | Vent: N 1 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2154 | dilluns 1 de setembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
SOCIETAT | dijous 29 març '12 | 11:54 | 1841 lectures
|
CONCURS

Cambrils acollirà la sisena edició del D.O. World Dance Sport, "les olimpíades dels balls de saló"

Text Cristina Sierra  Fotografia Cristina Sierra

Xavier Martí, Mercè Dalmau i Antoni Mas van presentar la sisena edició de la D.O. World Dance Sport

El Palau Municipal d'Esports de Cambrils acollirà del 5 al 9 d'abril, la sisena edició de la D.O. World Dance Sport "Dance Olympiad", l'esdeveniment internacional vinculat al món del ball esportiu que comptarà amb cinc modalitats diferents: Ball esportiu; Hip hop; Wheelchair (cadira de rodes); Campionat Nacional de DanceShow i la Copa d'Espanya de Twirling. Aquesta edició comptarà amb la modalitat no puntuable d'Open Down per parelles amb Síndrome de Down. Ahir al matí, l'alcaldessa de Cambrils –Mercè Dalmau–, el regidor de Turisme –Xavier Martí – i el director general d'ATA Produccions –Antoni Mas– van presentar aquest concurs de balls de saló.

L'esdeveniment comptarà amb la participació de 3.500 persones vingudes de tot el món

Mercè Dalmau va destacar la importància de l'esdeveniment, ja que hi participaran 3.500 persones de tot el món i, tenint en compte els familiars i participants, podria tenir una repercussió de prop de 7.000  que visitaran Cambrils. L'alcaldessa va destacar l'"aposta de seguir situant Cambrils com una destinació turística i esperem que l'esdeveniment sigui tot un èxit". L'Ajuntament de Cambrils ha aportat 45.000 euros per a la realització d'aquest certamen.

Per la seva banda, Xavier Martí va apuntar que Cambrils "acollirà les olimpíades dels balls de saló" i suposarà una propaganda molt important. El regidor de Turisme va explicar que ja hi ha més de 460 habitacions d'hotels agafades, així com diferents apartaments. Martí va afirmar que "aquesta Setmana Santa, Cambrils estarà més ple que altres anys i des del Patronat de Turisme estem encantats d'oferir aquest esdeveniment". El regidor també va apuntar que Turisme facilitarà guies de restauració i plànols de Cambrils perquè la gent visiti la ciutat.

El concurs es retransmetrà per Internet

Tal com va explicar Antoni Mas, ATA Produccions va escollir Cambrils perquè té dos pavellons i facilita l'organització del concurs. Les competicions les retransmetran per televisió 25 països i a Catalunya ho farà el canal d'Esport 3. Una de les novetats d'aquesta sisena edició és que el concurs es podrà seguir per Internet el divendres, dissabte i diumenge. Per l'altra banda, els preu de l'entrada per assistir un dia al concurs és de 10 euros i per dia, es posaran a  la venda 800 entrades. També hi hauran abonaments per aquelles persones que vulguin assistir més d'un dia al pavelló.




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 28 comentaris rebuts

Flipa colega, el ayuntamiento aportará 45.000 euros y los acreedores sin cobrar, las escuelas con recortes, la limpieza del pueblo mucho que desear

Bien 45.000 euros + electricidad + conserges + limpieza + agua + etc.

Se escudan que los hoteles estarán llenos, pero todos estarán en el pabellón sin salir para nada por el pueblo.

Será retransmitido en 25 paises, pero el ayuntamiento no verá ni un euro de las televisiones.

Se venderán 800 entradas por dia, pero el ayuntamiento no verá ni un euro.

Eso sí la alcaldesa y el concejal de turismo salen una vez mas en la foto.
Carla | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 12:46
Carla, si que sabes, no? Me parece muy catastrófico toda tu visión. Míralo de una manera más positiva...
Los hoteles estarán llenos y seguro que todo el día encerrados en el pabellón no estarán (tontos ellos pagar un hotel pudiendo dormir en el pabellón) en algún momento seguro que salen a comer o tomar algo, aparte de la gente que arrastrarán (desconozco si mucha o poca) como familiares, amigos, etc.
Retransmitido en 25 paises: es publicidad, no? El nombre de Cambrils se verá en todos estos paises. Y digo yo que malo del todo no es!
800 entradas por dia. Estás segura que el Ayuntamiento no verá ni un euro? El dinero recaudado de las entradas se lo queda la pareja ganadora?

Como ves es otra visión, ni mejor ni peor, diferente...
Cha cha cha | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 17:04
aquest senyor ha estat un munt d'anys sangrant l'ajuntament de Salou i ara ve a Cambrils amb el cuento d'uns ballarins de tercera divisió
cuento | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 11:15
Mire reina, se trata de dar al turista algo que en los demas sitios no tengan.Probablemente,usted vería mas factible ir a Peñiscola, quitarles el castillo e instalarlo en el Pinaret,pero fuentes bien informadas me han dicho que reservan la parcela para La Alambra.
CABO QUIÑONES | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 1:27
Per aquest esdeveniment no hi retallades,però pels actes pel poble ho retallen quasi tot.
7000 persones visitaran Cambrils,però realment quants hi dormiran?
Es cert Sr.Martí que aquest esdeveniment Salou se la tret del davant per no resultar economicament rentable?
No anem be | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 13:22
Jolines Carla, tu a destruir, siempre negativo nunca positivo. Te dicen 460 habitaciones reservadas en hoteles, esta gente come también, sabes ??? esta gente pasea, porque no me creo que los acompañantes vayan unicamente a la competición y esto ayuda a consumir, esta gente conocerà Cambrils y puede que si gusta puedan volver, y así un sinfin de pros. Seamos más realistas que los proveedores estan a punto de cobrar...................... se esta en buena linea
Marine | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 13:50
Pero quin morro!!!!!
No tenen diners per les entitats esportives i va i es gasten 45.000 euracos més les altres despeses.
Però que s'han vegut l'enteniment!!!
El Sr. Martí i la Sra. alcaldessa podrien surtir a ballar que naltros la ballem cada dia.
Pageu ja als proveidors.
Amb aquests diners tindrien podoleg els nostres avis.
Morro-morro | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:02
No se entiende, tenemos una crisis cojonuda, y van regalando "pasta" al primero que quiere montar un certamen de baile, que no ve ni cristo por la tele. Ese dinero se tendría que haber guardado para pagar a los acreedores y no tirar nuestro dinero en estas cosas, que pasa que se recorta en lo que queremos?
Mazinger Z. | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:14
Companya t'has deixat els viatges que es fot el regidor de turisme. Que només passa per l'Ajuntament per fer cagar-la a les rodes de premsa.
Ara ja veiem per que aposta aquest govern, per fotre a la població en benefici propi.
45.000 euros quina barbaritat de diners per que els nostres polítics figurin pels diaris i siguin la riota de tots.
Quim Merdel | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:21
Que tal si nos reunimos y les explicamos a los de los bailes que al del GESPORT de deben 150.000, a los niños les recortan en educacion, a los jubilados les hacen pagar mientras nos repiden una y mil veces, no hay dinero noy hay dinero... pero para los de fuera y el turismo lo que haga falta
sos cambrils | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:36
Marine pues claro que comen, pero el bocata en el pabellón y claro que cenarán en el hotel y Cambrils no verá ni un euro.

¿Acompañantes? todos al pabellón y animando a los suyos, que por cierto dudo mucho que haya muchos acompañantes.

Y si lees el artículo, según el sr. Martí habrá unas 7.000 personas y dormirán en 460 habitaciones, pues no me salen los números o ¿es que en cada habitación dormirán mas de 15 personas?, por que si es así poco dinero dejarán.

Pero tu Marine no pierdas ni la moral, ni los ánimos, ni la confianza, que seguro que prefieres que den 45.000 euros a una empresa de fuera antes de invertirla en Cambrils.
Carla | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 16:07
SOU UNA VERGONYA
POBLE | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 16:20
Crisis... qui auria de duna exemple no endone. No fa falta di res mes. Quina tomadura de pel. Vergoña em dunaria y el poble paga mes paga.No nia deret-QUE DIMITI EL GOBER DEL AYUNTAMENT.
Pedrin | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 19:09
I resulta que aproven un pressupost on la regidoria de turisme incrementa respecta l'any passat.
I resulta que es per tirar els diners i confeti (el que no van donar per carnaval).
I resulta que el sr. Martí i la sra Dalmau retallen els serveis mentre ells tiren cohets (els que no van tirar pels reis).
I resulta que s'ens enfoten a la cara però ells a sortir a la foto, per que encara no he vist que fessin res, bé si retallar i retallar (menys el seu sou).
I resulta que amb aquest 45.000 euros podrien pagar part del deute de GESPORT o pagar alguna factura o pagar, però pagar, i a canvi s'estimen mes tirar els diners.
Senyors i senyores del govern aprofiteu el que us queda de mandat per que em sembla que no repetireu.
Rafel Llopis | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 19:58
No està be! No està be! i no està be!!! Amb tot el que hi ha pendent per pagar i es gasten aquest dineral en un esdeveniment així.
Senyors del governs municipal: SOUS UNS INCOHERENTS!
Ho sento, però algú ho havia de dir!
Indignat. | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 23:11
El senyor Benaiges es va gastar 40.000 en un momument a les sirenes i tothom, i els que ara manen també, el van posar a parir per la despesa feta.
La senyora Dalmau es gasta 45.000 euros en una compatició de la qual que jo sàpiga Cambrils no té gaire afició i ningú diu res.
La diferència es que el monument a les sirenes tothom, agradi o no, en pot gaudir i d'aquesta competició de ball es per quatre i ves a saber per quin interès es fa.
Lluc Garrigues | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 8:27
El senyor Benaiges es va gastar 120.000 euros pel monument sol, muntatge a part. La senyora Dalmau es gasta, ara, tal i com està el pati, 45.000 euros en els balls de saló, cosa totalment reprobable que ja hi ha molts comentaris que ho critiquen i molts més que ho faran. Crec que d'això ens en recordarem força temps, ja ho veurà com sí, senyor Garrigues.
Una altra cosa, el monument de les sirenes és totalment il·legal i es va col·locar sense permís de Ports de la Generalitat. També del senyor Benaiges ens en continuarem recordant molt de temps.....
Walker | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 10:52
Sra. Dalmau , verdaderament i amb el cor a la má.......s'en va a dormir tranquila després de pendre decissions com aquesta i d'altres tal i com está el pati?
Es com regar el jardí despres de ploure.... | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 9:49
Salou es treu del damunt el Futbol Sala Laguna per el gasto que comporta i Cambrils ens el menjem amb patates i a mes li donem tot el que vol.
Salou es treu del damunt les olimpíades del ball de saló per lo car que surt i Cambrils les fem i a fons perdut.
Salou es un municipi on entra un dineral amb Port Aventura i eliminen despeses innecessàries i Cambrils que no entre ni un euro comparat amb Salou i fot-li gasto.
Senyora Dalmau valents socis de govern que s'ha buscat per anar pel bon camí. Uns s'amaguen i no donen la cara i altres tenen unes idees despilfarradores, però vostè no afluixi i vagi retallant serveis primordials que ja s'ho trobarà.
Ramonet | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 10:56
segur que els regidors tenen entrades gratuites a Portaventura,dons pobrets tenen poc sou i necessiten entrar pel morro a Portaventura.
i és gasten un dineral per els de fora i nosaltres a pagarrrr
pocavergonya | Contestar aquest comentari! | 3/4/2012 - 13:35
Hem sembla perfecte per el turisme. Però tenia que ser el cap de setmana santa?¿ Som hotelers i per aquests dies Cambrils ja té una ocupació de 100%. Hagués estat perfecte que fos en el pròxim cap de setmana o anterior.
7.000 participants mes turistes que no hi participen...ja hi caben tots? Una mica mes repartit, quina bestiesa.
Merce | Contestar aquest comentari! | 3/4/2012 - 17:16
Aquí regalen entrades pel campionat! només t'has de fer amic de salou.com a facebook o seguir @visitsalou al twitter.

http://www.salou.com/spa/item/entrades.cambrils.W.html?PatronBusquedaDescripcion=entrades.cambrils.W
Carles | Contestar aquest comentari! | 4/4/2012 - 10:42
Valenta pallassada de tots plegats.
Els que ballen de manera tant ridícula, fan pena.
Els nostres polítics a més de pena per acceptar aquests tipus de coses que els altres es treuen de sobre, n'hi ha per a enviar-los a lz< merda per TONTOS i INEPTES.
El sr. Martí, que ja feia el ridícul a la oposició, ara a més ens perjudica a tots amb la seva incapacitat al govern.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 4/4/2012 - 11:57
Sería millor que aquest esdeveniment es fes el dies immediats posteriors a la setmana santa, d'aquesta forma el sector turistic i el comerç se'n veurien més beneficiats. Per setmana santa no poden absorbir-se totes les places necesaries fent que s'hagin d'hostatjar a Salou. Aixó si que és mirar per el poble
Platón | Contestar aquest comentari! | 4/4/2012 - 12:50
Si es que no en donen ni una de bona, però no cal que patim que com que al poble li sobren els diners, això es pecata minuta.
Espero que passades les festes de Setmana Santa, el regidor de turiame i l'alcaldessa sortin a fer un balanç econòmic d'aquesta macro idea.
I ara veurem a tots els polítics a la professó per penedir el pecats i per sortir a la foto.
Marçal | Contestar aquest comentari! | 4/4/2012 - 19:23
El senyor Martí te delicte, però la que li fa cas encara mes, oi senyora alcaldessa?. aquest es el preu polìtic que té que pagar per pactar amb ell i La PLIC?.
No retalli en turisme, que sinó no pdrà fer aquestes pallassades i els super viatges a costelles del poble.
Tranquila que va pel bon camí, tot ballan i fen el ridícul.
Montse Olmo | Contestar aquest comentari! | 4/4/2012 - 23:42
M'agradaria saber que hi guanya Cambrils amb actes com aquest. Algú demanarà comptes per la manera com fan les coses?.
I pensar que hi ha gent a Cambrils que l'ajuntament els hi deu diners i que les passen canutes, mentres els nostres polítics s'els gasten en xorrades.
Joana | Contestar aquest comentari! | 5/4/2012 - 20:45
y los que no tenemos hijos? siempre pensando en los niños por fin un espectaculo a nivel internacional que se entere el mundo donde esta cambrils y si no hay dinero para los niños lo mejor es no tenerlos.
michael jakcson | Contestar aquest comentari! | 21/3/2013 - 21:48