El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:25.6ºC | Humitat: 73% | Pressió: 1016Hpa | Vent: SSE 10 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2130 | dissabte 26 de juliol de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dimecres 28 març '12 | 12:15 | 2687 lectures
|
SECOMSA

Una trentena de treballadors de Secomsa es manifesten a les dependències municipals preocupats pel futur de la plantilla

Text Berta Ruiz  Fotografia Berta Ruiz

Els treballadors de Secomsa es van concentrar a les portes de la sala on s'estava fent la reunió del consell d'administració de Secomsa Cambrils

Una trentena de treballadors de l’empresa Secomsa Cambrils es van concentrar, ahir a la tarda, dins les dependències municipals. Concretament, van reunir-se a les portes de la sala on, en aquell moment, tenia lloc la reunió del consell d’administració de Secomsa. El motiu d'aquesta concentració, que va sorprendre els membres del consell d'administració de Secomsa, era la preocupació dels treballadors pel futur de l’empresa, tal com van manifestar alguns d’ells a Revista Cambrils Diari Digital, especialment davant d’una possible retallada de la plantilla i també per la complicada situació econòmica que pateix l’Ajuntament de Cambrils. Segons van dir, el consistori cambrilenc deu més de 2 milions d’euros a l’empresa Secomsa –corresponents a uns 6 o 7 mesos de facturació– i davant d’això veuen perillar els seus llocs de treball i també un possible impagament dels seus salaris. De moment però, l’empresa no deu diners a aquests treballadors tot i que, des de fa uns quants mesos, l’ingrés de les seves nòmines se’ls hi fa amb alguns dies de retard.
Durant tota l'estona que va durar la reunió, els treballadors van quedar-se a les portes del despatx i en diferents ocasions van aplaudir i cridar, cosa que també van fer quan anaven entrant els membres del consell d'administració a la sala. A la sortida, les persones reunides novament van ser acomiadades amb crits i amb aplaudiments irònics, i no van parlar amb ningú. 

Manuel Ruiz (CCOO): "
Que sàpiga el consell d’administració que batallarem i que no permetrem que ningú d’aquesta plantilla vagi al carrer"

El secretari d’organització de CCOO d’activitats diverses de les comarques tarragonines –Manuel Ruiz– va manifestar ahir que, “estem farts que els senyors del consell d’administració, els senyors de l’Ajuntament de Cambrils i els senyors de l’empresa mare de Secomsa ens donin llargues quant a la solució que prendran respecte a la situació que pateix l’Ajuntament de Cambrils, que està completament endeutat. El que els treballadors de Secomsa volen saber és quin serà el seu futur i fins ara, el consell d’administració el que ha fet és vendre’ns fum. Segons ens van dir en una reunió amb el comitè d’empresa s’està estudiant una proposta per a fer-li a l’Ajuntament, l’Ajuntament l’haurà d’aprovar i a partir d’aquí no sabem quanta gent pot anar al carrer, però segur que anirà gent al carrer! Volem saber la veritat, perquè els treballadors viuen una situació d’inestabilitat”. Manuel Ruiz va afegir que tenint en compte el deute que l’Ajuntament arrossega amb l’empresa, aquesta pot decidir, un dia, que ja no pot seguir endavant. Per altra banda, va reiterar que “volen que la neteja i la recollida es faci amb la mateixa freqüència i en les mateixes condicions, però retallen recursos. La pilota s'està fent molt gran i no ens diuen quants acomiadaments hi haurà. Que sàpiga el consell d’administració que batallarem i que no permetrem que ningú d’aquesta plantilla vagi al carrer. Nosaltres no som els responsables de la gestió d’aquesta empresa”.

No hi haurà servei de neteja viària el divendres Sant ni dilluns de Pasqua

Per la seva part, Núria Arza –presidenta del comitè d’empresa dels treballadors de Secomsa Cambrils– va manifestar que tot i que, de moment, l’empresa no els hi deu diners, sí viuen amb preocupació una possible rebaixa d’uns 270.000 euros de l’aportació de l’Ajuntament de Cambrils a l’empresa per aquest 2012. Cal destacar que aquesta aportació encara no està tancada i s’haurà d’acabar de definir en l’aprovació definitiva dels pressupostos municipals per a l’any 2012. “Des del dia 1 de gener de 2012 no hi ha contracte entre Secomsa Cambrils i l’Ajuntament de Cambrils i estem pendents de què donarà o què no donarà. L’any passat ens vam congelar el sou voluntàriament amb una sèrie de condicions: que no es fessin hores extres i que per als serveis que es fessin en hores extres es contractés a gent necessitada a canvi de que no acomiadessin a ningú, i això és l’únic que han complert. Des del gener a l’agost es van fer més de 5.000 hores extres! Pugen els impostos a la gent, la taxa d’escombraries puja un 4% i ara estan negociant menys serveis i fer fora a gent. Al mes de maig, aquesta gent (el govern) va guanyar les eleccions i no diuen res, només que no hi ha diners. Estan jugant amb nosaltres. Per què no cobrem al dia i els treballadors de Botarell sí? Al mes de gener ens van assegurar que es pagaria puntualment i no és així. Els diners hi són! Estem aquí perquè volem saber què decideixen perquè és el nostre futur”, va dir. També va afegir que, “no sortirem a treballar cap dia festiu i no farem ni una hora extra, perquè hi ha congelació salarial. Nosaltres hem fet un esforç, hem donat la cara per aquesta empresa i per aquest poble, quan són ells els qui ho estan gastant i malgastant. 
Núria Arza també va queixar-se de la falta d’informació i va anunciar que els dies festius de Setmana Santa –divendres Sant i dilluns de Pasqua– no sortiran a treballar al carrer. Això suposarà que no es durà a terme el servei de neteja diària. El servei de recollida d’escombraries sí es farà.

Antonio Laguna:
"El cobrament de nòmines, a dia d’avui estan al corrent de pagaments, inclús també en les pagues extres. Sí és cert que hi ha hagut alguns dies de retard"

Sobre aquesta concentració, el president de Secomsa Cambrils –Antonio Laguna– ha explicat a Revista Cambrils Diari Digital que a la reunió del consell d’administració d’ahir l’únic punt que es portava era l’estat de comptes de l’empresa i no hi havia cap capítol de personal a tractar. “Aquest va ser el punt i al ser una empresa pública, no pot tenir beneficis, ha de ser zero”, va puntualitzar. Laguna s’ha mostrat sorprès per la concentració de treballadors que va fer-se ahir. “A l’entrada vaig poder parlar amb el representant de CCOO i preguntar-li perquè estaven allà. No ho entenia tot i que tenen tot el dret a fer-ho. Sobre el tema de cobrament de nòmines, a dia d’avui estan al corrent de pagaments, inclús també en les pagues extres. Sí és cert que hi ha hagut alguns dies de retard, perquè des de l’Ajuntament s’han endarrerit en els pagaments, però estan al dia”. Quant a una possible reducció de la plantilla, Laguna ha comentat que, “això va lligat als pressupostos de l’Ajuntament de Cambrils. El que puc dir que així com en d’altres ajuntaments s’ha plantejat fer algun tipus d’ERO (Expedient de Regulació d'Ocupació), aquí de moment, res! Mai s’ha parlat de temes de personal. L’Ajuntament ens passarà quin és el seu pressupost i nosaltres farem la feina d’acord amb aquest pressupost. Fins que no es faci l’aprovació definitiva dels pressupostos municipals no podem dir res de la partida que ens passaran”. Per altra banda, el president de Secomsa Cambrils ha reconegut que l’Ajuntament deu més de 2 milions d’euros a l’empresa, “és un deute històric que l’Ajuntament té amb Secomsa. No ve d’ara, ja venia del govern anterior. Precisament per això, es fa un gran esforç per anar pagant les nòmines cada mes i que el personal pugui cobrar i a dia d’avui estan al corrent de pagament”.  Actualment, la plantilla de Secomsa Cambrils és d’uns 75-80 persones, tot i que aquesta xifra és oscil·lant, perquè a l’estiu s’incrementa.

Durant tota l'estona que va durar la reunió, els treballadors es van esperar a les instal·lacions de l'Ajuntament




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 62 comentaris rebuts

TOTS AL CARRER. Ens estalviariem diners i tindríem millor servei de neteja, manteniment de clavegueram i d'aigua.
Maleida l'hora que l'ajuntament va decidir passar-los tots aquests serveis només per enchufar a tots aquests que ara es queixen i encara més els que no es veuen i que viuen com a reis.
Vergonya els hauria de fer a tots.
Pacient | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 12:36
si sen van tots al carrer,que faràs tú el servei?
bartolo | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 19:06
"Enchufes", sí, alguns molt bons i alguns no. La majoria del personal molt i molt bó i aixó de viure coma reis, segur? fa 4 anys ningú volia treballar a Secomsa Cambrils, ningú, ara que la construcció s'ha acabat, tots a malparlar! No sap el que es diu.
Núria | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 19:41
Ahí le has dado, cuando las vacas gordas se les miraba por encima del hombro...ahora a criticar y muchos de los que critican querrian ese trabajo...trabajadores buenos y malos hay en todos lados...
Paul Auster | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 10:28
al carrer els responsables, el treballador no te la culpa PACIENT
impacient | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 21:32
buenas k dices k ahorraran dinero eso es mentira por k ya te an subido el ibi ignorante ahora cuando te cambien el medidor del agua pagalo de ahorro nada de eso k viven como reyes me gustaria verte colgado en el camion de organica en verano SI ESO ES VIVIR COMO REYES ANTES DE HABLAR INFORMATE PIJO
BAZURIZTAZ | Contestar aquest comentari! | 1/4/2012 - 12:40
También sería saludable y transparente que se pudiera saber cuanto dinero cobran los miembros del gobierno del Ayuntamiento de Cambrils por asisitir a las reuniones de Sesomsa y formar parte de su consejo de administración. Hay que recordar que si forman parte de ese consejo de administración, es por que son gobierno en el Ayuntamiento de Cambrils, por lo tanto no tendrían que cobrar nada de Secomsa, pero cobran. ¿Alguien nos podría decir cuanto cobra por ello..... por ejemplo el señor Laguna a parte de su sueldo como concejal del Ayuntamiento? Y otro otro asalto al bolsillo de los ciudadanos que están preparando los de Secomsa con el beneplácito, asentamiento y colaboración de los dirigentes del Ayuntamuento de Cambrils es la sustitución de los contadores de agua actuales por otros de carácter telemámtico que permitirán la lectura de los mismos sin necesidad de que se desplaze ningún operario. Consecuencia más despidos. Y lo más grave es que este contador lo tendremos que pagar los consumidores a 100.-? unidad, cuando ni lo necesitamos ni hemos pedido la suistitución de los mismos. Luego nos dirán que con esta sustitución de contador el agua nos va a salir más barata, ja ja ja, es que me parto. Es como si a una persona que tiene una tienda, los clientes de la misma tuvieran que pagar un recargo por que el comerciante ha decidido informatizar su negocio, o como si un peluquero decide intalar un programa informático para que el cliente pueda ver como le va a quedar el nuevo corte de pelo y que esa innovación la pague el cliente. Pero con la diferencia que si quieres agua te la suministra Secomsa sí o sí, no hay alternativa. Es una muestra más de que estamos governados por auténticos usurpadores de lo ajeno, estamos governados por gente que nos desprecia y a los que no les llega ni cerca la crisis y por una clase social de dicada de por vida a la política a los que no les afecta ni lo más mínimo su reforma laboral. ¡Vaya banda! Que dejen el traje y la corbata, que se vistan con pata de palo, parche en el ojo y el garfio, ya que sus actuaciones son de auténticos piratas, bandoleros y salteadores de caminos y además con total impunidad. ¡De vergüenza!
Tombo | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 13:17
El Sr. Lguna cobra uns 1000 ? al mes de Secomsa Cambrils. D'altra banda, forma part del consell d'administració de Secomsa Aigües, un altre sou....
Jo | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 19:43
I també cobra per dedicació de mitja jornada com a regidor a l'ajuntament. Tot plegat: Uns 3.000 euros.
Pacient | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 9:25
Em sembla que més... perquè per està tot el dia de bar en bar no cal cobrar tant.
Jo | 29/3/2012 - 14:38
Una pregunta, que criterios han tenido para contratar al personal?
la situación de esta empresa es como muchas otras y no entiendo porque no se puede buscar las alternativas para su viabilidad y no generar perdidas, estamos hablando de una empresa municipal y es dinero de todos porque si es así yo también quiero que me contraten, asi mismo, como dicen que no realizaran el trabajo el viernes santos y lunes de pascua? es un derecho de reclamar pero también los ciudadanos que vivimos del turismo no tenemos que pagar las estrategias de los trabajadores, porque a diferencia de los PROVEEDORES ellos estan cobrando al dia o con retardo PERO NO podemos pagar justos por pecadores
Ellos sí cobran, los PROVEEDORES NO | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 13:42
No es treballarà dilluns de mona ni cap altre festiu perquè s'han de retallar despeses, no? doncs per això. Si la població no embrutés tant, no caldria tant d'esforç. Per contractar el personal, abans de la crisis era el que es trobava, després... el que el polític de torn decideixi.
Jo | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 19:46
No te equivoques, Secomsa NO es una empresa municipal, en todo caso es una empresa que pertenence al Consell Comarcal del Baix Camp. Dicho esto, añadir que precisamente Secomsa forma parte del "chanchullo" y de los cambalaches propios de los políticos. En el 2005 el distinguido Ayuntamiento de Cambrils se pulió el servicio municipal y público de la distribución de agua para entregarselo a Secomsa y estos buscaron -dicen que por concurso (cosa que no se creen ni ellos)- una empresa privada que realizase el trabajo y la elegida a dedo fue Sorea. Para ello les entregaron entre otras cosas una serie de instalaciones municipales como por ejemplo el edificio donde se ubica la sede central de Secomsa en la calle Raval de Gràcia de Cambrils, donde por cierto te atienden de malas maneras y nunca contestan al teléfono. ¿Y de quien es Sorea? pues Sorea pertenece al grupo Agbar. Y el dichoso grupo Agbar pertenence desde el 2010 y tras una OPA amistosa a Hisusa Holding de Infraestructuras y Servicios Urbanos, S.A y de la que la mercantil francesa Suez Environnement pasó a ser titular de una participación del 75,74% en el capital del holding, mientras que 'la Caixa', a través de Criteria CaixaCorp, mantiene un 24,26%. Es decir, que a lso auténticos propietarios del agua, lo que les pase a los trabajadores de Secomsa y a nosotros a quién les presta el servicio, les importamos un rabano. una cosa pública ý de extremado interés público está en manos privadas, A ver si nos quitamos la venda de la cara. Ah, por cierto, a disfrutar lo votado
Tombo | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 20:23
Sr. Tombo, muchas gracias por esta información.
Ellos sí cobran, los PROVEEDORES NO | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 9:46
Faltaria más que no cobraran...recoge tu la mierda...listo
Sab. Quirós | 3/4/2012 - 12:29
respuesta de un travajador siaeste lector noleparecevien keno travajemos niel viernes santo nieldiadelamona pues kele diga al señor laguna kelepreste uno de nuestros carritos hi adelante campeon ho campeona camvrils estullo.
in lector | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 21:49
Vamos a ver,espabilado,si no te gusta trabajar festivos monta una notaría, pero si se trata del sector servicios,si te toca ajo y agua
LA FABA DE CAT'Á | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 3:22
Segons el conveni col·lectiu de Secomsa Cambrils, tots els treballadors disfrutaran de les festes intersetmanals que marca la llei; si fins ara es treballaven aquests dies era perquè el personal volia i cobrant hores extres. Si ara no hi ha diners per pagar nòmines, estalviem en festius treballats. A mi no m'agrada treballar mai, però ho he de fer per viure, no sé tú...
A qui li agrada treballar? | 29/3/2012 - 14:23
Hace mal a la vista lo mal que escribe, vien es Bien, travajemos es traBajemos, travajador es traBajador, hi es Y. Sabe usted que el ordenador tiene auto corrector de ortografía?
Que mal a la vista | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 13:51
Ehh!! Menos bromitas, no todo el mundo ha estudiado y no todo el mundo entiende de informatica, asi que un poco de respeto...
Sab. Quirós | 3/4/2012 - 12:45
cobren tenen feina i es queixen del que pot passar (i si es moren?) també pot passar i d'això no es queixen,
traballar més i queixar-se menys i si fan vaga els dies de setmana santa, si fos per mi tots al carrer.
un que paga els impostos | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 13:43
no decias estas cosas cuando secovravan esos jornalazos mientra e.llosrecojen nuestra porkeria. unpoco de educacion irespeto acia losdemas estan defendiendo su futuro gracias por todo
algien | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 21:54
No es fa vaga per setmana santa,són dies festius que no es treballaran, però a que tú sí que aniràs a passar el dia de la mona amb tota la teva família o amics, doncs el personal de Secomsa també hi té dret.
Jo | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:24
POR FIN LA GENTE DE ESTE PUEBLO COMIENZA A LEVANTAR LA CABEZA Y DECIR NO A LOS RECORTES QUE SIEMPRE SE DIRIGEN AL MISMO EL CIUDADANO.
VAMOS CHICOS ANIMO ESTAMOS CON VOSOTROS
SOS EDUCACION | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 14:31
GRACIAS POR VUESTRO APOYO.SE AVECINAN MALOS TIEMPOS PARA EL MUNICIPIO.
BARTOLO | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 19:08
Solo estamos con el 20% que trabajan.
El otro 80% son enchufados !!!
Cifras claras. | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 19:24
Hi ha "encufados" que treballen i molt, aquí i a Pernambuco....
Ale | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:26
Como en todos lados, aquí también hay gente que trabaja y gente que más bien viene a estaquearse, hablar por el móvil con una mano y con la otra apoyarse en la escoba, y pasarse medio día en el bar. Si tienen que despedir gente, tendrían que despedir a éstos últimos, salvo que tengan buen enchufe. En Cambrils hay muchas personas con ganas de trabajar que no pueden y que lo harían igual o mejor que muchos de los que están. (A quien podrían si despedir, es al que les vendío las máquinas, que es impresionante el polvo que dejan, cuando no van regando las calles con aceite.)
RedonditoDeRicota | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 15:49
Disculpa, te has olvidado de las sopladoras!!!! sobre todo cuando las hacen servir un domingo a las ocho de la mañana.
RFL | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 21:38
Las calles y sobre todo las aceras están más sucias que nunca en general y en particular en el barrio del Eixample Platja, no hay más que darse una vuelta por él y fijarse como están, peor cada día que pasa, yo creo que en la medida de lo posible no se debe despedir a nadie, pero si que se puede exigir un mayor rendimiento y un servicio más eficaz de lo que es y tener la población en buenas condiciones de limpieza, como se suele recordar muchas veces en diversos temas Cambrils depende mucho del turismo, pero creo que los turistas en cuestión de limpieza se llevan una pobre impresión del lugar.
En cuanto a lo del contador yo me pregunto, llegado el caso ¿Por qué tengo que pagar yo un cambio de contador cuando el contador no es mío, sino que es de la compañía, está alquilado y me cobran por su "mantenimiento y conservación" en cada recibo?, aquí habría mucho que debatir llegado el momento, por que sino para que sirve lo que se paga en éste concepto.
cancer | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 18:46
Tens tota la raó.Netejan les plaçes i tots els carres adjunts estan olvidats de la ma de Deu.Un ejemple son els troçets de carrer de Balears i Extremadura entre les plaçes. Anian vegades que fan fastic.!!
De lo del contador, millor em callo... | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 12:07
Es neteja el que hi ha contractat, ni més ni menys. Si volen millor servei, s'haurà de pagar encar més. Potser és millor no embrutar tant...
Jo | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:27
Paciente (derivado de pacer) con respeto a los herviboros vienes tu y nos hechas si tienes lo que tienes que tener (hu..os) y no boca
YERVABUENA | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 18:51
Deben saber los ciudadanos,a los que se les ha subido el IBI,basuras etc,que verán cómo lo que hasta ahora era todo normalidad en el servicio de neteja y recollida cambiará debido al recorte que ha echo el Ayuntamiento en el presupuesto destinado a éste servicio el cual era de 5,6M Eu y ahora será de 5 M Eu.Éste recorte irá sobre el servicio que hasta ahora se está haciendo y muy pronto todo serán quejas al consistorio,el cual llama reajuste en el servicio sin bajar la calidad,la cual será muy inferior de la que se está desempeñando actualmente.
Bartolo | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 18:58
16 PAGAS
35 HORAS
SE PUEDE PEDIR MAS PERO SERIA DE ESCANDALO EN ESTA SITUACION
QUE TENGAN UN POCO DE DECENCIA
YO SOLO COBRO LA AYUDA FAMILIAR.
SOSVAGOS | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 19:59
que eres uno de los que en el booon de la construccion iba en un porsche cayen a la obra, y ahora te acuerdas de los basureros?
desppilfarro | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 13:06
Querias trabajar tú en la recogida de basura hace 3 años? Si hubieras querido tendrias estas condiciones i además serias fijo. Pero claro era mejor ganr 2000? al mes en la construcción que limpiar la mierda de otros. Por cierto, son 15 pagas y media, el año pasado se congelaron el sueldo (incluyendo la midad de una de estas pagas) para que se contratara a gente necesitada, hay un acta firmada.
Sovagotumadre | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:32
cobrar més de 35.000 anuals amb un conveni de 35h i a sobre queixar-se perque cobren UNS DIES tard es de tenir molt de morro!!!

Amb la que està caient, cobren i es queixen! Tenen por d'acomiadaments i l'actitud és deixar de treballar dos dies importants per fer mal a la població de Cambrils... Que no oblidin que no netejar aquests dos dies no fa mal al govern, fa mal a la població i al turisme!
pocavergonyes | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 20:27
Jo, 35000? anuals, on són?
Treballador | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:33
Uns dies tard???? tu saps lo que et cobra el banc si no pagas l'hipoteca a temps???
Sab. Quirós | Contestar aquest comentari! | 3/4/2012 - 12:47
soc treballador de secomsa, l,ajuntament deu mes de 3 millons?. Treballariem millor si els responsables que tenim ens deixessin fer la feina com cal.per part dels responsables molt despilfarro de calers, aixo no ho controlem els treballadors.Per la meva part demano disculpes als ciutadans de cambrils que paguen els seus impostos.
treballador de secomsa que paga els impostos | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 21:30
ciutadans pregunteu al sr ANTONIO LAGUNA quantas nomines te????????
carrasclet | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 21:44
Mes q una foto de vaga, sembla la visita a la Sagrada Familia. Vivdors
Cambrils net pebrots | Contestar aquest comentari! | 28/3/2012 - 22:07
Vividors? Ponte tu detras de un camión a recoger la porqueria que otros tiran, trabaja con un equipo tercer mundista, los que van con las sopladoras por la carretera, que no oyen por el ruido, mas de una vez se juegan el cuello con los coches y los Planas que pasan, si quereis criticar, a los de arriba no a los curritos, que habrá vagos? tal vez,más hay entre nuestros regidores y politicos (vease el viajero de Turismo), desde luego un trabajo agradecido no es...
Que facil es criticar... | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 9:50
Es evidente que estos trabajadores forman parte del último colectivo de "privilegiados":
- Trabajan menos horas semanales que la mayoria de la población.
- No fichan el tiempo que dedican a descansos (en más de una ocasión he llegado a determinados bares de Cambrils, al llegar estaban y cuando me he ido continuaban allí).
- Con la cantidad de gente con ganas de trabajar que hay en Cambrils, seria bueno que los empleados de Secomsa se tomasen solamente un mes sabático para recapacitar sus demandas. Quizá despues viesen las cosas de otro color.
IBI: +30% | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 9:27
Si, un privilegi que dos dies ningú volia. Per cert, aqusta gent treballa dissabtes i diumenges, carai quin privilegi...
Brossa + 4% | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:35
Si el divendres sant i el dilluns de pasqua no surten i creen un perjudici greu al poble, jo ho tindria molt clar Sr. Laguna, al carrer tota aquesta gent. No tindira cap mirament, ells ho fan sabedors de que faran un mal servei al poble i als ciutadans que vivim d'això. Té el meu permís.
Rey | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 9:46
company tu que ets un dels enchufados de´l milloneti LAGUNA ,no parlis per tots els ciutadans, i no tiris pedres al teva taulada
nopoliticscorruptes | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 13:02
El Laguna que pagui i que no despatxi a ningú que ja es treballarà com s'ha fet sempre. El prejudici el tenen aquesta gent que no cobra i treballa.
Reina | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:37
treballen 35 hores i 16 pagues quin escandol. A l'hora d'esmorzar tos un hora al bar, la majoria van entrar enxufats pels socialistes i ara que?.
Xavi | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 13:00
Enxufats sí, per socialistes, macarrilla, laguna... i no tots, que fa dos dies ningú volia treballar a la brossa, ni enxufats ni no enxufats.
Jo | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 10:13
Al sr rey (QUE SERA REY PERO DE BASTOS, )le digo que es muy facil opinar sin tener ni idea de lo que se esta cociendo y me permito sugerirle que siga animando al presidente de secomsa y ademas regidor del municipio cambrilense a que los ponga a todos a la calle,pues bien siga con esa teoria incivica y desproporcionada y cmo ciudadano le tocara vivir su bravata cuanta ignorancia por que no se molesta en saber lo que cobran los regidores y despues compare.
RESIDENTE | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:02
Jo Sóc De Cambrils de tota la vida,i el meu pare treballava primer per l'ajuntament de Cambrils i després per la empresa Secomsa,sempre l'he vist treballar moltissim,he conegut alguns companys de feina i mirant la foto que han penjant encara queda algú que hi treballa dels seus companys,ja que el meu pare es va prejubilar.... He pogut seguir les vegades que ha tingut que deixar "el plat sobre la taula" per anar a netejar el passeig de les palmeres,perque havien de fer no se que...i més coses com aquestes...El deixar de dinar otindre uns plans i que et truqui la empresa per anar a fer un treball quan no et tocava el teu torn...aixo es ser un enxufat?un enxufat? Els que treballen darrera els camions respirant les olors de brossa i merda ... Ja m'agradaria veure aquest que critiquen en aquests llocs..... aquestes persones que fan aquest treball s'els hauria de pagar extres per tot el que fan.... Que deixin de recollir la brossa de Cambrils minim una setmana i que els que estan per DAMUNT d'ells aquests si que SON UNS VIVIDORS i prefereixo no dir res mes..."Els Corbates..."
Cambrilenca | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 14:31
soc un traballador que traballo pel ajuntament i lo que auriem de ajuntarse tots els traballadors y comensan a ficarlis les pilas amb aqueta purria de politics que han entrat sobretot amb quet senyor laguna sobretot poquet a poquet els ficarem a puesto
xaaals | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 16:17
Quisiera ver cuantos de los que se quejan de los trabajadores de Secomsa, VERDADERAMENTE, se pondrían en su lugar a hacer su trabajo. Basta pasar por cualquier terraza y ver que cuando el barrendero está juntando las colillas, los que alegremente están sentados en las mesas, vuelven a tirarselas al suelo. Por no hablar de los comoditos, que tiran las bolsas de basura en las papeleras como si fueran contenedores. Además tengo entendido que tienen que hacer "operativos especiales" de limpieza en algunas zonas (justo donde viven autoridades), para que cuando estas salgan a la calle, las encuentren inmaculadas, en cambio cuando salgo yo, encuentro la misma basura de siempre.
RedonditoDeRicota | Contestar aquest comentari! | 29/3/2012 - 17:05
Más claro no se puede decir y no puedo estar más de acuerdo contigo, añadir que cuando llega el verano se descuidan las urbanizaciones y zonas "que no se ven tanto" en favor de las más turisticas. Gracias por este comentario tan sensato.
Sabrina Quirós | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 10:05
Al que me habla de combenio,mire usted SR ¿a qui li agrada treballar?,¿a probado de trabajar en algo que le aporte bienestar mas allá de lo económico?¿Es de aquellos que va a trabajar con ganas de terminar?En su pueblo a eso ¿no le llaman, vago?
LA FABA DE CATÁ | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 3:00
No, jo vaig a treballar i treballo com cal. No m'han despatxat mai d'enlloc, sempre he plegat jo pq he volgut. El que dic és que per molt que t'agradi una feina, l'obligació d'anar-hi cada dia és un fàstig, i crec que quasi tothom hi estarà d'acord. La majoria treballa per viure i no viu per treballar. Si això és ser un "vago" doncs jo ho seré. Per cert, el nou contracte amb Secomsa i l'Ajuntament diu que no es treballaran festius ni diumenges tret de l'estiu, o sigui, que no serà tant important, no?
A qui li agrada treballar? | Contestar aquest comentari! | 1/4/2012 - 15:06
Primer voldria demanar disculpes als cambrilencs, però tots volem defensar el nostre lloc de treball i tenim aquest dret, el que cobrem els treballadors no és el problema tot i que alguns malintencionadament s'entesti a desviar el tema, els que ens han portat a aquesta situació ja sabem qui són, i precisament són els que més cobren ia més si ja tenen un sou com a regidor perquè han de cobrar un altre sou, és que són capaços de fer dues coses alhora?? que renunciïn a aquests desorbitats sobresous i deixin que siguin els professionals els que posin solució, fer fora al carrer a gent i dir hem estalviat tants euros això ho sap fer el més tontoDeshacer cambios
Nit | Contestar aquest comentari! | 30/3/2012 - 3:40
Molt bé.
Jo | Contestar aquest comentari! | 1/4/2012 - 15:07
Y que pasa que no se habla del Zapatero el que decia que no teniamos
crisis , nadie le reclama nada
indignado | Contestar aquest comentari! | 31/3/2012 - 15:24
La culpa és de tots els polítics. Reponsabilitats JA! Si jo la cago a la meva feina, em foten al carrer sense un duro, als polítics els foten al carrer els electors i tot i així segueixen cobrant... Vergonya!
Jo | Contestar aquest comentari! | 2/4/2012 - 12:15