El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:26.9ºC | Humitat: 66% | Pressió: 1012Hpa | Vent: ENE 11 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2164 | dimarts 16 de setembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dijous 8 març '12 | 10:55 | 43164 lectures |
ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA

L'Ajuntament acomiadarà cinc professors interins de l'Escola de Música i incrementarà les taxes de les matrícules un 52,9% de mitjana

Text Berta Ruiz  Fotografia Berta Ruiz

Façana de l'Escola Municipal de Música

El pressupost de l’Escola Municipal de Música patirà una reducció total d’un 13% per aquest any 2012. A banda, s’incrementaran les taxes de les matrícules dels alumnes en un 52,9% de mitjana i es prescindirà de cinc treballadors interins que finalitzen el seu contracte el proper 31 d’agost. Tot aquest seguit de mesures van ser presentades ahir, en roda de premsa, per la regidora d’Ensenyament de l’Ajuntament, Carmen Quintana, després que la junta del patronat de l’Escola Municipal de Música ho aprovés aquest passat dimarts.

L'aportació de l'Ajuntament es redueix un 30%

Les xifres –provisionals- per aquest exercici quedaran de la següent manera: el pressupost total del patronat de l’Escola Municipal de Música serà de 917.032 euros, dels quals, 451.000 euros seran aportats per l’Ajuntament de Cambrils. Un 33% serà suportat per les aportacions dels pares dels alumnes, mentre que el 17% restant serà aportat per la Generalitat i el Consell Comarcal. L’any 2011, el pressupost total va ser de 1.052.000 euros, amb una aportació de l’Ajuntament de 648.000 euros, és a dir, un 61% del pressupost, mentre que els pares van aportar un 18%. Així doncs, aquest 2012 l’aportació de l’Ajuntament es redueix un 30% amb un estalvi de 197.000 euros.

Un augment mitjà de les taxes de les matrícules d'un 52,9%

Les mesures previstes, emmarcades en el Pla de Sanejament, segons va explicar Quintana, consistiran en un augment mitjà de les taxes de les matrícules en un 52,9%, que servirà per cobrir el 33% del total del pressupost. Cal destacar que els augments aniran entre un 32% i un 59%, depenent de cada nivell de l'ensenyament, periodicitat de les classes, etc. A mode d’exemple, la quota més baixa s’incrementarà en 14 euros al mes, passant de 136 euros a 180 euros anuals. La pujada més alta –corresponent al nivell mitjà de sisè curs– passarà de 1.200 euros anuals als 1.700 euros anuals, amb un increment de 132 euros al mes. Quintana va manifestar que, “és un increment important però és el que correspon si volem que l’escola continuï i sigui viable, aquesta és la voluntat polítca. Són mesures d’austeritat perquè estem vivint un moment molt delicat i difícil”. La regidora també va recordar que, “aquest és un servei públic, que està recolzat, però no és reglat ni obligatori”.

Es prescindirà de cinc treballadors interins

Quant a personal, es prescindirà de cinc treballadors interins que finalitzen el seu contracte el proper 31 d’agost. La reducció de partida de personal està xifrada en 128.000 euros, el que suposa un 13% menys de despesa. Per altra banda, s’eliminen els complements de funció, que a la pràctica significa la supressió dels complements de cinc caps de departament, d’una secretària pedagògica i un cap d’estudis, que es tradueix en un estalvi de 6.202,25 euros anuals; i es rebaixarà la partida de substitucions en 8.300 euros. També s’abordarà la relació entre la jornada laboral i el sou dels professors, donat que fins ara es donaven els següents casos: alguns docents realitzaven 6 hores menys de dedicació respecte el que marca el conveni però cobraven el 100% del salari; mentre que alguns docents contractats per una durada determinada i que cobraven 14 pagues, només cobraran aquelles pagues que corresponguin als mesos treballats, és a dir, 9,3 mesos.

S'està estudiant un possible canvi d'ubicació de l'escola

La regidora d’Ensenyament va explicar que s’han realitzat tot un seguit de reunions amb la direcció del centre per tal de consensuar les mesures de contenció de la despesa. També es va reunir amb el claustre de professors per exposar el pla previst i amb els representants sindicals per escoltar les seves peticions i obrir un procés de negociació sobre els temes de personal. A partir d’ara, després de la seva aprovació per part del Patronat, es poden esmenar i, entraran en vigor quan passin per comissió informativa i per ple. Quintana va assenyalar que, “el que es tracta és que el diàleg entre totes les parts sigui el més fluid possible, i amb la màxima transparència”

Sobre un possible canvi d’ubicació de l’Escola Municipal de Música de cara al curs vinent, Quintana va manifestar que, “hi ha possibilitats i s’estan fent estudis, però no hi ha res definitiu. Tot està en fase d’estudi, però com no hi ha res definitiu, no em puc manifestar”.

La regidora d'Ensenyament, Carmen Quintana, va oferir una roda de premsa ahir al matí




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 103 comentaris rebuts

QUE ELS PARES APORTIN UNA MICA MES ES COMPRENSIBLE, PERO AMB AQUESTA MESURA, D'ACOMIADAMENTS I A LA VEGADA UN AUGMENT TAN FORT, AIXÓ PORTARÀ SENS DUPTE QUE ELS PARES NO PORTIN ELS FILLS A L'ESCOLA I ES PERDRÀ EL BON NIVELL I " LA FAMA" DE L'ESCOLA.
pOTSER QUE ABANS D'ACTUAR AMB TANTA DURESA, REVISESIU ELS COMPTES GENERALS, PER RETALLAR GASTOS INNCESARIS QUE CONTINUE FENT.
uN AMANT DE LA MÚSICA | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 11:22
D'Això se'n diu indecència! ens pugen els impostos, tanquen serveis a la ciutadania i haurem de deixar moltes altres coses perquè diuen no les poden pagar. Indignant, per tot això no ens pugeu els impostos hi podrem pagar els serveis que necessitem !!!!.
TIREM ENDARRERA | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 11:26
potser tirem on hauríem d'estar
realista | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 11:24
Com sempre retallant de l'educació, ja sigui o bligatòria o no!!!!!! no hi ha dret. Els sous dels regidors i alcaldessa no els retallen pas ni tampoc treuen les remuneracions per ple assistit...... etc. L'exemple estaria en que els que estan a l'equip de govern s'apretés personalment el cinturò pel que fa a sous i remuneracions. No m'estranya que la gent tingui desesperació per a ser polític i entrar a l'Ajuntament o a qualsevol altra tipus de govern.
marinera2 MOLT I MOLT EMPRENYADA. | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 12:50
perquè xerres si no saps que els polítics ja s'han retallat el sou de com cobraven els que ens han portat fins aquesta situació i se'n van de rositas, eh PSC-ERC-IC?
fins els ... | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 11:26
I la Directora no hi diu rés contra aquestes retallades? Deixa que vagin despedint els professors sense fer cap protesta. Quina defensa del seu personal i de l'ensenyament que s'està donant a l'escola. L'escola de Cambrils es considera com una de les millors i poc a poc ens ho carregarem tot.
mare | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 12:54
jo em llegiria millor l'apartat dels acomiadaments i el tema de les 6 hores, i ho analitzaria, després opinaria. Crec que aquí hi ha més marro del que diuen, i per això la directora potser no pot dir res.
opinió | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 14:49
El que quiera estudiar música que se lo pague, sin que tenga que poner el Ayuntamiento un duro. las tasas tendrían que cubrir el 100% de los costes.
Hamelin | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 13:04
I qui vulgui tenir la platja neta i qui vulgui anar al camp d'esports i qui vulgui festa major i qui vulgui un carrer net i qui vulgui policia i qui vulgui un centre mèdic i qui vulgui un conserge en una escola i.... Vius en una societat i la fem entre tots. Si no t'agrada, ves-te'n al desert. Calés que s'han de reduir: els dinars dels polítcs, els sous dels polítics, la benzina d'algun treballador de l'ajuntament per a ús privat, les ajudes a l'esglèsia, els interessos bancaris (que els pagui qui en sigui responsable), i a part es poden treure diners d'aquells equipaments municipals que s'han projectat malament: places de pàrquing, habitatges o edificis al nucli antic amb lloguer baixos (ara estan buits...) ves si es poden fer coses...
Si la societat retalla en educació (la que sigui), opta per un futur més pobre.
hi ha alternatives a la superssió de l'educació | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 18:32
Te has dejado las subvenciones a los partidos políticos, sindicatos, organizaciones de perroflautas paniaguados, y demás zarandangas montadas para vivir del cuento... Aunque te afecte la cuenta corriente alguna de ellas
Todo o nada | Contestar aquest comentari! | 13/3/2012 - 2:30
Venga ya hombre!!!!!!
MB | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 21:37
...si tu cerebro tanto te da, como para opinar así, dime: ¿de qué cultura vienes y, qué cultura deseas para tus hijos?. En el supuesto caso de que tengas !!!
LA MÚSICA ES CULTURA. | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 10:26
AMB ELS DINERS PUBLICS FEM ESCOLES ELITISTES,PERQUÉ L'ESCOLA DE MUSICA CONTINUA?, QUI VA A L'ESCOLA DE MUSICA?, ES RENTABLÉ ?VERGONYOS,MOLT VERGONYOS
pep callao | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 14:00
Crec que no són estudis obligatoris. Es Cultura d'acord, però l'Ajuntament no paga els estudis d'angles o altres. Crec que amb els impostos de tots no s'han de pagar. Tenim més necessitats urgents.
Xavi | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 14:25
Les Escoles d'Idiomes les paga les Generalitat... O tots moros o tots cristians...
vvv | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 15:59
Hamelin, tens la flauta desafinada. Fes-to mirar
pentagrama | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 14:25
Adeu a l'escola d musica. Ha sigut un plaer. Llastima del deute del ayuntament i que tu en tinuis la culpa. Com els fanals i els ciutadans..
cuanto mas? | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 15:04
Ahora queda claro que a este ayuntamiento no le interesa la educación de nuestros hijos, sea obligatoria o no. A partir de ahora solamente podrán estudiar música en Cambrils los que se lo puedan permitir. A dónde van a ir todos los impuestos que tendremos que pagar, p ej, IBI? A los sueldos de los regidores? No señores, no!, nos están quitando oportunidades a la clase "media"
mj | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 15:12
Sra. Regidora, de verdad todo esto lo decide usted sola...o es el titere de la Sra. Dalmau y el Sr.Llobet, es que no hay cordura en el ayuntamiento? El pp tambien esta de acuerdo. Mire de verdad si es su criterio el que manda vayase a casa... no tiene criterio... y si es el de los demas impongase... o vayase a casa de todas las manera... no me extraña que nos manden a fregar con representantes asi
8 de marzo | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 15:21
El 6 de març van dir que l'atur a Cambrils havia baixat en 19 persones. A finals de mes haurà crescut en 45 dels monitors del pavelló als que cal sumar-hi els 5 de l'Escola de Música
Músic aquàtic | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 16:05
aquest es el canvi? retallades,pujada d'impostos i menys serveis ,aixo si els sous dels nostres regidors y alcaldessa es queda igual .un gestor a l' ajuntament amb un souque prengui decissions coerents i que sino ho fa be al carrer i un altre
leocinc | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 16:07
asi me gusta , Hamelin con talento.
hamelin II | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 16:31
no veig perquè amb els meus impostos tinc de pagar les classes de música d'uns pocs, mentre la resta paguem altres activitats extraescolars dels nostres fills sense contraprestació per part de l'ajuntament.
matrix | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 16:40
Tens tota la raó, tots iguals!! però que els regidors és retallin els sous , que solament retallen tot el dels altres!!
Pepita | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 11:50
de veritat creus que amb els diners que pagues de les activitats, està cobrint el 100% del seu cost???
au va! | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 16:01
És més important tirar a terra l'escola de música per fer un passeig que continuar amb l'ensenyança musical. Així ens va en aquest país, més toxana i menys cultura. Per fer aquestes obres si ténen diners???????? I on col·locaran als alumnes i als mestres de música, al Centre Cultural??????
INDIGNAT | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 18:11
Trobo injust que els pares solament paguin un 33% i la resta es pagui de diner públic, ja sigui ajuntament, generalitat, Diputació, consell comarcal,..., al cap i la fi diner públic.
Sota aquests paràmetres que també es pagui de diner públic el 67% de tots els estudis i carreres, tant si són musicals com no.
P.R.S. | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 18:18
Carinyo meu, tots els altres estudis, inclosos els universitaris (subvencionats en tres quartes parts), reben més subvenció que els musicals.
Estudiant | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 12:45
Estalvian els sous i gastos de la Diputaciói i el Consell Comarcal es pot subvencionar el que et pasi per la imaginació....¡¡.al cap i la fi diner public com tu dius!!
Aixó SÍ es injust!! | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 17:50
Com sempre, només es retalla per allà on no s'hauria de fer. La cultura el primer i anem per mal camí.
Quina pena de polítics que tenim.
Elector | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 19:20
Hamelin, canvia't el nom, perquè tú segur que no saps tocar la flauta perque mai deus haver posat el peu a l'Escola.

Estem en una època molt dura, a ningú ens agrada que ens facin pagar més pel mateix i que guanyem menys per fer la mateixa feina. Pèro, malauradament, l'alternativa és l'atur i quedar-nos sense res. És molt trist, perquè tot plegat és conseqüència de la pèssima gestió dels polítics de tots els colors, que van llençar els diners a cabassos durant les èpoques de vaques grasses, en comptes de pensar en els anys dolents que havien de venir.

Jo convido als polítics a reflexionar, en comptes de criticar-se tant els uns als altres, i pensar en noves formes de gestionar els assumptes públics amb més cap y menys pensar en la pròpia butxaca. Ells haurien de pagar els plats que ells han trencat.
MUSICA SÍ | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 19:23
Váyase Sra. Quintana!!!
Aznar | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 20:49
Molt ben dit Hamelin, i qui vulgui policia que se la pagui. i els carrers que els arregluin els veïns i si vol sanitat que es faci d'una mutua dels senyors de CiU i del PP. i si volen escola que vagin a la salle o al turó. També a l'escola internacional del Camp que tan agrada al regidor de Cultura. i anar fent i anar fent. Això sí, pagant a l'església catòlica perquè us perdoni a tots.
flautista | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 20:59
No a las remuneraciones de asistencia a los plenos, basta de tomarle el pelo al pueblo.
Uno del ueblo | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 21:18
marinera2 MOLT I MOLT EMPRENYADA.

No podria estar-hi més en d'acord. L'única cosa que aconseguiran serà limitar la creativitat dels nens i exposar-los als mals costums com la "tele-basura". Ja n'hi ha prou!
Indignat | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 21:45
politica de derechas cuantos mas ignorantes hayan mejor viviran ellos,recortar en educacion es lo peor que nos puede pasar ,despertemos ,cuanto se han recortado el sueldo estos ¨¨politicos,y esto acaba de empezar
pere zamtorum | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 22:37
L'incompliment del conveni per part d´alguns professors és fals i es basa en una interpretació interessada que en fa la regidora, deguda a la insolvéncia de l'ajuntament. Una cosa és que ens despatxin i ens empobreixin, una altra que ens difamin!
Per cert, que som conscients que la pujada de taxes farà baixar el nombre d' alumnes i per tant suposarà més acomiadaments o sous de vergonya per una sèrie de professionals amb places opositades i titulacions superiors.Ella no ho vol dir encara, peró els números canten.
Músic de carrer. | Contestar aquest comentari! | 8/3/2012 - 23:57
Quintana, Quintana... ! Et sortirà un gra al cul anomenat;
ESCOLA DE MÚSICA.
ACNE | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 0:58
Suposo i espero que ens els propers dies l ajuntament posi a domini públic totes les ajudes, subvencions etc..... juntament amb els sous de tots els mestres, funcionaris, monitors etc.... ja que em sembla indignant el que han fet amb l ´escola de música i els seus professors, volen crispar al poble? doncs va ! però volem tots els pressupostos no només aquest, així podrem opinar on volem que vagin dirigits els nostres imposts, a mi, senyors, també em rebenta que els meus diners es destinin a certes coses, però que hi farem, m ho he de menjar!!! i si no fos així, no pagaria tants imposts i segurament podria pagar, no el 33 % , el 100% de l escola de música dels meus fills
Mare emprenyada !! | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 1:50
que fort.... Crec que no els interessa governar a la gent si no a "borregos"... l'educació no interessa. la veritat és que m'han ajudat a decidir el meu proper vot, tinc claríssim a qui no votaré.... nomès entenen això aquesta gent... Quin fastic de governants que tenim. Em fa por que la regidora sigui regidora, clar que em fa més por que fós professora de primària,qjuina pena...
Clau de Sol | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 7:58
Per demanar a les administracions que no quedi,,, Sanitat , Educació, Seguretat, Fires, Concerts, Teatres, Costellades, Sopars, Excurcions pels avis, patrocinis pels campions d'enduro,, etc... i tot de franc.
Algú ho haurà de costejar tot això? Potser ho pagaran els aturats? El funcionaris? El clero? El gran capital? ho com sempre els escanyats de treballadors?
INDEPENDÈNCIA JA !!*!!
Naltros no som tontos | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 8:23
La senyora Carmen Quintana,regidora de ensenyament, ella soleta ha acabat amb tots els programes (4) que es feian en Educació Primaria,ara l'escola de Musica i dema que toca?
DIMISSIÓ senyora QUINTANA DIMISSIÓ
DIMISSIÓ | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 8:55
En aquest equip de govern, algú ha d'haber amb una mica de sentit comú.! Segur que hi pensaran en alternatives per poder suprimir despeses menys dràstiques. Cambrils llueix en molts aspectes, i un d'ells es en la seva cultura musical. NO, NO, no me crec que els cambrilencs haigim sigut tant necis d'haber votat a uns gobernants tant ineptes...
Cambrilenc | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 10:46
La regidora no ha sabut entendre les hores i els sous a que tenen els treballadors, ha entrat a destrossar-ho tot i no diu la veritat o no en sap.
Peret | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 11:33
Lo primer que s'ha de fer, es deixar de cobrar els sous tant importants que cobreu perq2ue per lo que es veu, vosaltres no es retalleu res de res i una escola que es va formar desrpès de molt sacrificis i treballs ara la tirareu per la borda.
Feu-so mirar, perque amb la vostra política esteu destrossant a les families.
Un indignat | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 11:36
JA ERA HORA I EL TANCAMENT DE LA TELE ?QUI VULGI ESTUDIAR MUSICA QUE LA PAGUI,ES UNA ACTIVITAT COMPLEMENTARIA I PUNT!
ARA LA TELE! | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 11:42
Gràcies a que quan era petit vaig poder anar a l'escola de música (sense subvenció els meus pares no ho haguéssin pogut pagar) ara sóc mestre de música i tinc una família a la que puc mantenir gràcies al meu sou. Per la mateixa raó que no subvencionin també les Escoles Oficial d'Idiomes, ni donguin subvencions a les entitats esportives (futbol base, hoquei base, handbol base,...). Que tampoc realitzin el parc infantil de Nadal, ni moltes altres coses. Sense subvenció la majoria de famílies no podria portar els seus fills a l'escola de música. Pensa que si una família paga 600 euros a l'any a l'escola de música n'hauria de pagar gairebé 2000.
Antic Alumne | Contestar aquest comentari! | 11/3/2012 - 15:31
Algú pot dir quin cost mensual tenen les nòmines de TOTS els regidors de l'Ajuntament?
mestral | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 11:53
una de les coses bones que hi ha en aquest poble. I l'escanyem fins a la mínima expressió. És fantàstic.
Estudiant | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 12:47
Cultura????No cal!!!!!! Si seguim així aviat arribarem als anys 40 que és el model de societat que alguns polítics volen crear. Ens fixem en Alemanya per l'euro? Ja podríem copiar l'educació musical d'aquests països que encara estem 25 anys enrere. Sra. regidora,vostè és docent??? S'equivoquen en treure una ESCOLA que ha estat model d'altres de la província. Polítics de Cambrils passareu a la història com els que vau tancar l'Escola de Música am més de 300 alumnes....Visca la cultura i la MÚSICA
Visca la Cultura | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 12:53
La senyora Quintana passarà a l'història com la Regidora que es va carregar l'Escola Música. Quin honor!!!!!! Tot i que molts representants polítics anteriors ja van insinuar-ho, "algú" a vist en la actual Regidora la persona o "cap de turc" ideal que tirés endavant amb dita fulminació.

Sra. Quintana, no veu que l'han utilitzat, encara és a temps d'arreglar-ho!!! Com a mínim pot presentar la dimisió....

Amb aquestes taxes, només una minoria s'ho podrà permetre, amb lo qual no hi haurà feina ni per els professors fixos, que s'hauran d'anar despatxant.

I "colorin colorado" esta escuela se ha acabado.....
Vident | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 14:06
Es la primera vegada que el PP està al capdavant de la regidoria d'ensenyament i aquesta sra. que no és més que "la voz de su amo" està acabant amb tot, imagino que acabarà també a l'atur.. Una pregunta Marc Just, que se que estas llegint, ¿ ja li surt rentable a la teva jefa mantenir aquest govern?
Perplejo. | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 14:20
Si home si!! així es fan les coses !! lo que es promet en campanya electoral després s ha de complir....ui......perdó........ que també s ens va prometre que no ens pujarien els imposts, no ???? quins collons !!!
Mare emprenyada | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 15:25
I després de que tanqui l'escola, perquè acabarà tancant..., continuaran deixant la zona blava?? O ho tiraran tot a terra i au! un pàrking nou!
fot-lee | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 16:04
esteu atacant les subvencions de l'EMMC. Un incís; el pavelló, la pista d'atletisme, camps de futbol,... també són municipals. I que paguen per les insta·lacions els clubs esportius a l'ajuntament....pues ni un ral,...i quines són les despeses: treballadors municipals, conserges, aigua, llum,...manteniment,... i alguns us permeteu el luxe de criticar, si em de pagar, que pagui tothom,
un pare | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 17:48
els nedadors del club de Natació de Cambrils sempre han pagat l' abonament de la Piscina , a part de les quotes del Club , a part de despeses per assistencia a campionats , etc, etc......
Joana | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 22:37
També pagueu perceptualment el manteniment, les avaries de les bombes, el personal, etc...crec que no.
un pare | Contestar aquest comentari! | 14/3/2012 - 16:12
Dispuesto a cargarselo todo que lo hagan, pero todo. Que cierren el pavellón de deportes, los campos de futbol, la piscina,... que hagan reseteo y que empiecen de cero, porque lo que estan haciendo es que todo sea una agonía. Recibir subvención para la cultura es invertir en el futuro de los niños, todo lo que sea para ellos no tiene que tener desperdicio,... Tener 3 equipos de futbol ,o más, para adultos, ver como se pelean y se insultan en unas instalaciones municipales de lo que no aportan ni un céntimo, eso si que es bonito, esto es el futuro.
chopin | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 17:57
Aquest govern té la dura missió de sanejar l'ajuntament, fins aqui podem estar d'acord, el que no puc estar d'acord són en les formes. Cerqueu formules que no deixi a molts nens penjats, a professors a l'atur,... estem parlant del futur. L'EMMC no és una escola elitista com molts penseu, més bé el contrari. Us equivoqueu en la fórmula.
punto i pelota | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 18:03
GRAN ERROR AQUESTA DECISIÓ. ESTEU SENTENCIANT A MORT L'EMMC. AQUEST GOVERN ES CARREGARÀ TOT EL QUE D'ALTRES HAVIEN ASSOLIT, PERÒ A MÉS APAGUEU LA IL·LUSIÓ DE MOLTS INFANTS. ESTA VIST QUE EN AQUEST POBLE ES MES IMPORTANT MANTENIR COSES DEFICITARIES COM ARA LA PISCINA QUE LA CULTURA.
RIP | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 18:08
Lamentable! S'ha passat de ser una referència al Camp de Tarragona en matèria educativa a fer-ho tot fora. El valor afegit dels programes educatius d'un municipi no es pot quantificar així. Cambrils camina cap la residualitat de les polítiques socials.
ateneuroigcambrils | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 18:10
L´escola de música és Elitista? perdoneu, però jo soc una dona treballadora, que m´estic de moltes coses per poder pagar l´escola als meus fills i com jo i han la majoria de nens, us penseu que som tots milionaris o que? el que passa és que hi ha pares que no ens sap greu sacrificar-nos per l´educació dels nostres fills i ens estem del que faci falta, ja està bé de tanta " tonteria" !!!
marinera 3 emprenyada també | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 18:19
dons no ets tu sola , els altres també ens sacrifiquem però en altres activitats per als nostres fills i tampoc som millonaris!
Pepita sacrificada i crucificada | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 22:34
doncs no ho dubto, estic segura que és així, però com et sentiries si es taxés als teus fills d´elitistes quan d´això res de res? tothom va on vol, però no es pot etiquetar a la gent a la lleugera
marinera 3 emprenyada també | Contestar aquest comentari! | 12/3/2012 - 15:24
De veritat cada vegada m'adono més que visc en un poble de miserables. Estic per marxar i deixar-vos, colla de missaires.
a resar | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 18:36
También vives en un pueblo de malos gestores, hace años, a los cuales no se les pide expliciones y continúan cobrando de todos...
sin responsabilidad | Contestar aquest comentari! | 13/3/2012 - 2:36
Tens tota la raó, però vagis on vagis et trobaràs el mateix, paciència
pacient | Contestar aquest comentari! | 16/3/2012 - 11:03
Ja sé que potser no servirà de res, però proposo una manifestació de tots els pares de l'escola de música que estem indignats. S'ha acabat tenir que callar. Ja està bé! Fem.nos sentir i queixem-nos de debó.
No m'ho puc creure! | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 18:40
manifestació però en contra de tot el que fan malament , perque
de moment : Han fet alguna cosa a part de retallar?
Ah i l' empresa que és farà cárrec del monitoratge del Pavelló , són amics dels Regidors?
Pepet petit | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 22:31
Hi estic d'acord, però com ens organitzem?
D'acord | Contestar aquest comentari! | 11/3/2012 - 10:42
Vayase Sra. Quintana, ! Vayase!. No se puede hacer peor.
Incredulo | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 20:37
! MAnifestacio ja!!!! Pero en vez de cacerolas con los instrumentos.... Y no los papis si no alumnos y exalumnos y familiares. Que haya representación de todas las generaciones que han pasado por la escuela. Por cierto hay papis que nos quitamos de muchas cosas por nuestros hijos y esto es un ejemplo de ello.......
Albeniz | Contestar aquest comentari! | 9/3/2012 - 23:34
La cultura és un bé, i l'EMMC un símbol de Cambrils per el que moltes persones hem estat lluitant molts anys i a la vegada gaudint de la música. Em sembla increïble que l'Ajuntament estigui carregant-se la cultura (per una part l'eliminació del concurs de sant Jordi, això amb l'EMMC...) i que despilfarri els diners de tots en sous a moltes persones innecessàries a l'Ajuntament, per exemple, o que comencin a fer coses que després no acabin, ho deixin parat i comencin a fer una altra cosa (com és el cas de l'auditori, que qui sap quants anys estarà així i s'emplenarà de merda d'ocell). Però no creieu que hi hauria d'haver algú amb seny a l'Ajuntament? Vivim en un món de falses promeses i enganys.
Tants anys lluitant per l'EMMC i ara un grup de gent que no sap res de gestionar els diners se la vol carregar i treure-se-la del damunt, o per què creieu que diuen allò de "canviar la ubicació de l'Escola"? Si ens canvien de lloc què penseu que faran amb l'edifici? Una altra obra estúpida? Vinga, va!!!
I amb la pujada de les taxes dels alumnes? Això la gent normal que la seva vocació és la música no ho pot pagar (a no ser que estiguis a l'Ajuntament de funcionari o qui-sap-què i et facin una excepció).Un munt de joves talents engegats a la merda! L'Ajuntament hauria de facilitar l'accés als alumnes, no posar-hi dificultats! Si els alumnes no poden pagar les taxes, no hi han alumnes, si no hi han alumnes, no hi ha orquestra, banda, grups, no hi ha Escola.
El que podríem fer és prescindir d'algunes activitats, però no poden ofegar-nos com ho estan fent! S'ESTAN CARREGANT L'ESCOLA!
I ara volen acomiadar professors, el que faltava! Si no hi ha professors, no hi ha assignatures, si no hi ha assignatures, l'Escola no compleix els requisits i ja se l'han carregat. És una altra cadena. CONTENTA, SRA QUINTANA? Això és el que està fent vostè:
-Primer de tot, carregar-se la cultura, i amb aquesta l'ensenyament (qui ho diria, si és vostè regidora d'ensenyament!).
-Llençar a la brossa milers de somnis de nens a qui els hi agrada la música.
-Destrossar en uns mesos tot el que s'ha aconseguit amb esforç i lluita per part dels professors de l'Escola en anys.
-Reduir el prestigi de Cambrils, ja que l'Escola n'és un símbol important.

Moltíssimes gràcies, sra. Quintana!!!
Això no pot ser | Contestar aquest comentari! | 10/3/2012 - 0:01
L'EMMC,es uno de los patronatos municipales igual que Turismo,Deportes etc, pertenecientes al Ayuntamient¿no?.El ayuntamiento no tiene dinero¿no?.Pues está claro, hay que fomentar que Laguna F.Sala, tenga pabellón y que en Fitur, estemos representados por 3 regidores
CABO QUIÑONES | Contestar aquest comentari! | 10/3/2012 - 3:18
Proposo tancar la telecambrils, tot plegat per la m... de programació que fan, i destinar el cost del seu manteniment a l'Escola de Música
Cas pràctic | Contestar aquest comentari! | 10/3/2012 - 13:49
I mentres a Vila-seca amb un bonic Conservatori i un genial Auditori. Com deu riure el Gran Jefe Ciux...
indi | Contestar aquest comentari! | 10/3/2012 - 20:42
Carmen Quintana dimissio! PP dimissio!
Dimissions | Contestar aquest comentari! | 11/3/2012 - 19:55
I els que hem comprat instrument hem dedicat temps , esforç, il.lussió etc..i quedem fora de l'escola, l'alcaldessa o ens ho recompensaran, ens compraran l'instrument, ens tornaran l'aprenentatge fet amb un instrument per un altre?
pare cabrejat | Contestar aquest comentari! | 12/3/2012 - 10:28
Retallades a ensenyament , perque no es retallen el sou els politics. Per que cony serveix una regidoria com l'ensenyament? la música es un actiuigual que l'esport i totes les activitats establertes, al cap de tants anys i no faig música
pep | Contestar aquest comentari! | 12/3/2012 - 10:32
Sí senyora! Així s'enfonsa un poble! Avui què em carrego? Vinga va, l'escola de música, total, què hi fan allà, inculcar valors als nens, fomentar-los l'educació i la cultura....I demà, què em podria carregar?
Sort que les que van al davant són "docents"........
Bravo per l'Ajuntament! Si continueu així, us podreu estalviar la Regidoria d'Ensenyament i Cultura, perquè no caldrà!!!!!
On anirem a parar | Contestar aquest comentari! | 12/3/2012 - 10:43
Osti no desfeu en poc temps el que altre gent a lluitat per aconsegui, son molts anys, molta gent, moltes il.lusions, els nostres fills i nosaltres porten moltes hores invertides per desfer-ho en un moment, perque amb 4 anys es pot desmontar del tot.
anonim | Contestar aquest comentari! | 12/3/2012 - 12:45
A vila-seca no hi ha tanta crisi? , mes bons gestors? caram i a Cambrils si hi ha crisi?, doncs els regidors cobren gaire bé la meitat a Vila-seca , qui ho pot entendre.
apolitic | Contestar aquest comentari! | 12/3/2012 - 12:51
a Vilaseca hi ha un 70% menys de funcionaris a l'ajuntament. Amb aquest estalvi es poden fer moltes coses
ho sap tothom | Contestar aquest comentari! | 13/3/2012 - 12:03
Com cobrar mes els polítics?
apolitic | Contestar aquest comentari! | 14/3/2012 - 13:52
Y los que tenemos menos recursos economicos, que hacemos, esto puede ser una escuela elitista economicamente hablando (mientras exista)
Dolores | Contestar aquest comentari! | 12/3/2012 - 19:51
Sembla ser que el cost/alumne de l'Escola de Musica es de 750 ? per any. Amb diners públics es paguen 600 i el pare de l'alumne 150... Crec que tindria que ser al revés. Pagar amb diner públic 150, i els pares que paguin els 600. Seria més just.
També estic d'acord amb que amb diner public no s'haurien de pagar sous a incompetents com els que actualment ens gobernen. Porten un any gobernant i encara no han començat.
"Pots endosar-li el problema al teu antecessor durant sis mesos; passats els sis mesos el problema ja es teu" (No recordo de quin, però es la frase d'un president americà)
Quimet | Contestar aquest comentari! | 12/3/2012 - 20:07
Quimet, el cost que paga el pare a l'Escola de Música per alumne és de 600 a 1.200. També hi ha pares que demanen subvencions i/o ajudes.
Quineta | Contestar aquest comentari! | 13/3/2012 - 12:45
em sembla que t has informat malament, aquest any paguen entre 800 i 1200 euros, depenent del curs que estan cursant, si augmentessin el 53% de 150 em sembla que tothom ho podria assumir....
una mare | Contestar aquest comentari! | 13/3/2012 - 14:17
I als brètols que ens governen qui els passarà comptes?
Perquè prometen no pujar els impostos si no en tenen ni idea de com estan les finances municipals? És lícit assolir el govern amb burdes mentides al programa electoral?
És tan senzill com dir que no ho sabien...
Doncs si no en saben que es quedin a casa o se'n vagin a pastar fang.
L'educació és un valor de futur.
Si han de retallar que ho facin però potser ja va sent hora que n'encertin alguna.
Quina colla...
vergonyós | Contestar aquest comentari! | 13/3/2012 - 0:23
Rectificar es de savis. Encara hi sou a temps, doncs en cas contrari es carregareu l'escola de música, que està donant molt bon nom a Cam brils. Si no sabeu gobernar, i no sabeu con er-ho, marxeu i no destrosseu mes l'escola.
Sra Quintana, vostè era mestra?, doncs demostra que no te ni idea de lo que es cultura.
Pare d'antic alumne | Contestar aquest comentari! | 13/3/2012 - 11:07
De fet dins del programa del PP era tancar l'Escola, van per bon camí, anem apanyats
Pepe | Contestar aquest comentari! | 13/3/2012 - 20:18
per algo bo que tenim a cambrils
O. | Contestar aquest comentari! | 14/3/2012 - 14:24
demà dijous 15 estem convocat mares i mares a una reunió a la EMMC, a on es farà oficial tot això, m'agradaria que algun polític responsable d'aquest ajuntament vingués a donar explicacions. El cert que per ells és més fàcil fer comunicats de premsa que presentar-se per donar explicacions i/o solucions, que no les tenen. Si sou dignes dels vostres càrrecs veniu demà a donar explicacions, i no us amagueu davant comunicats de premsa, veniu a donar la cara als electors d'aquest municipi.
un pare | Contestar aquest comentari! | 14/3/2012 - 16:18
Sra. Quintana: ja sabem que no hi ha un duro.
Ara, vosté posa ni una polsim de voluntat per tirar endavant l'educació al nostre poble. Voste no és un bon exemple per als nostres fills. Si us plau no digui mai més que és mestre, si fós mestra i així ho sentí,s hauria fet mans i mànigues per tirar endavant l'educació dels nostres fills .
mare i mestre. | Contestar aquest comentari! | 14/3/2012 - 16:56
Que li esta pasant aquet poble?,ens deixem que ens manipulin sensa fer res,Aquesta senyora Quintana es fa gran dins la seva ignorancia(algo que, ens sortira car).Salou ya se ha organitzat amb totes les Ampes i es manifestan per els seus drets,
A QUÉ ESPEREM on son els que ens representen presidentes o presidentes dels Ampes, politics(NO GRÀCIES) i la resta de institucions socials
Prepareu una comvocatória SENSE POR o en cara ens tenen que maltractar mes
SENSE POR | Contestar aquest comentari! | 15/3/2012 - 17:31
és molt trist que després d´anys de portar als nostres fills a l´escola de música passi el que està passant, no saber si hi hauran prou alumnes per continuar, si podrem pagar...... l´ajuntament hauria d´estar al servei del poble i en lloc d´això sembla que vagin a veure com enfonsar-nos, trist, molt trist.
D´altre banda, l´altre cara de la moneda han estat el profesorat de l´escola, en especial m´agradaria agrair com a mare al nou equip directiu, que tot i ser el primer any que ocupen el carreg, han estat allí, sense amagar-se i intentant en tot moment arreglar les coses, fins a perjudicar-se ells mateixos baixant-se el sou i renunciant a drets, només per salvar l´escola i que els pares poguéssim assumir el cost o sigui que moltes gràcies, amb aquestes ganes de seguir, segur que ho aconseguiu !!!
la mare de dos | Contestar aquest comentari! | 17/3/2012 - 0:14
retallar i mes retallar .. viva la PEPA ke el REY ES MORT.. les sevas nominas..aixo si ke no te nom....caraduras....
alucard | Contestar aquest comentari! | 4/5/2012 - 19:12
SI ENS RETALLEN SOUS I SERVEIS TAMBÉ EN HAURIEN DE RETALLAR ELS IMPOSTOS , NO ES LOGIC !!!, TANTS POLITCS PENSANT PER ACABAR AIXÌ!!!! NO EM CUADRA RES , ÈS UN PAIS DE INEPTES !!! NO SE SABEN ADMINISTRAR NI ELS BANCS ,NI L'ADMINISTRACIÓ ,NI EL GOBERNT CENTRAL , NI LA GENERALITAT PER QUE DE PAGAR PAGEM TOTS ,ÈS NECESSITA UNA REFORMA INTEGRAL DE TOTS ELS INEPTES D'AQUEST PAIS , FORA ELS CHUPONS!!! QUE EN HI MOLTS!!!
CATALANA APUNT DE INMIGRAR !!! | Contestar aquest comentari! | 8/5/2012 - 11:53
Parece ser que es más importante para el ayuntamiento poner una escultura en el puerto, que ha constado un huevo, que subvencionar la escuela de música. Sra. Regidora, los niños són el futuro y no dos sirenas plantadas en el puerto que dentro de unos años irán a parar a la chatarra. Si la escuela de música no es obligatoria, según dice usted, esas sirenas ya se las puede llevar a su casa y abonarlas porque tampoco son obligatorias ni imprescindibles para Cambrils,
La sirenita | Contestar aquest comentari! | 8/5/2012 - 16:53
Es trist que per la pujada de taxes ens plantegem anar a altres Escoles de Música i deixar la de tota la vida, però si no es pot pagar, ja se sap. Llastima que l'ajuntament faci tant elitista un ensenyament com el de la música que nomes podran pagar la gent amb diners.
Pares indignats | Contestar aquest comentari! | 17/5/2012 - 18:39
Jo amb aquestes taxes me'n vaig a Salou, que potser fan miracles amb les taxes, em sap greu per l'ensenyament de l'Escola de música de Cambrils, però no ho puc pagar