El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:24.2ºC | Humitat: 78% | Pressió: 1018Hpa | Vent: N 1 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2154 | dilluns 1 de setembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
SOCIETAT | dilluns 25 juliol '11 | 11:48 | 1515 lectures
|
CONCERT

La cantant cambrilenca Susanna Bey presenta en directe el seu nou disc "Tomorrow", al parc del Pinaret

Text Redacció  Fotografia Berta Ruiz

Un moment de l'actuació de Susanna Bey, al parc del Pinaret el passat divendres a la nit

El passat divendres a la nit, al parc del Pinaret, la cantant cambrilenca Susanna Bey va oferir un concert on va presentar el seu nou àlbum "Tomorrow". Susanna Bey –nascuda a Mataró– i resident a Cambrils des de fa un temps es va mostrar molt contenta i il·lusionada de poder presentar, per primera vegada, el seu nou treball discogràfic davant del públic cambrilenc. La cantant, acompanya de cinc músics, va interpretar les seves noves cançons, d'estil pop, rock i d'altres més melòdiques, i també intercalar alguna versió en anglès de peces més conegudes d'Amy Winhouse, entre d'altres. Susanna Bey va cantar, va ballar i va animar el públic que es reunir al parc.

El disc "Tomorrow" és un disc de cançons pròpies, que ha estat llançat al mercat digital de la mà de l'editorial Clippers, amb la producció de Toni Ten. Justament va ser Toni Ten qui va aconseguir que Susanna Bey participés en la gravació del disc de La Marató de TV3, interpretant la cançó "Seré feliç". A la pàgina web oficial de la cantant es poden escoltar totes les seves noves cançons i comprar-les a través d'Itunes. L'adreça és www.susannabey.es




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 18 comentaris rebuts

jo hi vaig ser !!!!, pro quin horror, no hem va agradae gens, va ser un desastre
reus | Contestar aquest comentari! | 25/7/2011 - 19:00
Hola Reus, ¿ que ets la que ajudava al camera que van contracta per fe un video? si es aixi, pobre noi , mal favor li fas.
Nurie si que hiera | Contestar aquest comentari! | 31/7/2011 - 22:29
abans d'escriure "horrible" haurien d'aprendre a valorar que hi ha músics que intenten fer espectacles però amb gent com tu, la música no té futur, patètic i horrible és el teu comentari ....
Salvador | Contestar aquest comentari! | 31/7/2011 - 22:38
Mire Reus aquet que diu que la musica am gent com tu no te futur, te molte raò, tu no tens valors aquesta vida ? perque si no valores l'asfors dels demes per arriba a les sebes metas, es que tu ets una fracasade i es per aixo que no valores res, ets penose, a mi aquesta cantan m'agrade molt, i tambe i vaix se al concert.
Josefina Pares | Contestar aquest comentari! | 1/8/2011 - 13:16
Dong per suposat que ja quet va sembla tan " horror" no ti vas queda fins al final, perque si fos aixi series una mica masoca, pero si es aixi crec que bares veure tote la gent que la felicitabe, inclos an Mikel Erzo, i crec que aquest si que i enten, a mi en van sobra les cansons en angles, el so no era del tot bo, pero de aixo no en te la culpa la cantan,tot i aixo sem va fe curt, es a di meu vaix passa mol bè i les cansons en van agrada casi totes, sento que per tu no fos aixi.
Conchita Gaspa | Contestar aquest comentari! | 1/8/2011 - 15:38
Nena/ nen quine mala pota vares teni, de Reus a Cambrils, i per postres no tu vas pasa bè,a mi en va encanta, que bè, que bè, que bè, no em diguis que ti vas queda fins al final ¡¡¡¡¡, perque si es aixi ja es màsa, pobre!!!!!
Carlos Lastre | Contestar aquest comentari! | 1/8/2011 - 18:39
hola Reus, ¿que no tens nasus de respondre ? a'quet seguit de comentaris, que gracies a la teva opinio san engegat? la meba opinio es que aquesta cantan es mol bone i una fiera com poques al escenari, es completa, canta, balla, parle, comunica, te bone beu, bone tecnica, molte escola,i es guape, simpatica xxxxx
Joan Vila | Contestar aquest comentari! | 1/8/2011 - 18:49
Mire Reus; Que diguis que no et va agrada, tens tot al dret de expresa la teua opinio, pero di (horror) i (desatre) es pasarse una mica de mare,¿ no creus? si mes no en respecte als que ens va agrada i barem esta fins al final, desichan que s'allargues una mica mes, si tot al que no t'agrade hu jusgues d'aquesta manera, sempre deus esta de mol humor, quine pena ¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Aquesta cantant jo pensu que arribara lluny, en sap molt, pero com es normal no pot agrada a tutom per igual, pensu que setarie bè que et disculpesis, en nom dels midxa pel que treballes.
Ricard Valls | Contestar aquest comentari! | 2/8/2011 - 10:26
l'actuacio de Susanna Bey, va ser extraordinaria. No hi ha cap cantant a Espanya que canti, balli i conecti, com la Susanna Bey
justinpastin | Contestar aquest comentari! | 30/7/2011 - 2:10
aquest o aquesta de Reus que diu que la actuacio de la Susana va ser un desastre...¿ perquè no posa el seu nom ?
Lo que si s'ha de dir, es que l'equip de sò, no va anar del tot bé,
pro tot-hom que va veure l'espectácle, va alucinar i jo si que hi era i ho puc certificar.
Daniel | Contestar aquest comentari! | 30/7/2011 - 11:04
Aquet o aquesta, que diu que el concert de Susanna Bey al parc del pinaret va ser un desastre, y que he-hi va se, no se que va veure o va senti, per mi, que si que hi-era va esta molt be, meu va fe pasa molt bè, un dels mollors concerts que s'an fet a CAMBRILS, ella es mangnifica al acenari, de les poques que en directa es millo que en disc,i jo si que posu al meu nom, tan per bè com per mal.
MNeus | Contestar aquest comentari! | 30/7/2011 - 16:29
abera aket de reus k no digui tantes coses k el si k es un desastre i com diu aket daniel , posa el teu nom i va estar rebe va ser molt divertit ii canta genial la susanna abera si tenim k callarte la boca perke em sembla k ta pases de la ratlla , el desastre ets tu... ni cas... la susanna va estar genial ma va agradar un munt com tots el concerts en una cantant k val la pena escoltarla
cambrilenca | Contestar aquest comentari! | 30/7/2011 - 16:54
susanna bey una de les millors cantants de cambrils!!!!!
*_* | Contestar aquest comentari! | 30/7/2011 - 17:04
Jo tambe vaig ser i em feia creus com que aquesta cantant encara no es molt coneguda tindria que esta entre les mes grans del Pais
Pablo | Contestar aquest comentari! | 30/7/2011 - 23:16
Aquesta o aquet de Reus a fet com al diaple, a bolgut fe mal i mire tu per bon¡¡¡ a ensetat un seguit de comentaris mol veneficiosos, ja que tot artista necesita que es parli d'ell ancare que sigui malament,aixi va creixen la fama, jo hi-era i em va agrada mol, A ¡¡¡¡¡ I POSO AL MEU NOM.
Gloria potrony | Contestar aquest comentari! | 31/7/2011 - 15:34
"L'actuació de Susanna Bey va ser brutal i per per sort està envoltada d'un grup de músics que són un encant, Déu vulgui que segueixin donant suport a la Música en directe ... Gràcies Susanna!"
Salvador | Contestar aquest comentari! | 31/7/2011 - 23:06
Susanna, tu ni cas de aquets comentaris tan mal intencionats, ets mol bone cantan, et mereixes tota la fama que puguis teni i espero que sigui molta, segueix aixi fense felizos cuan t'escoltem i et veiem, m'agrades molt, gracies per se com ets.
Pepita Cortina | Contestar aquest comentari! | 1/8/2011 - 13:06
Visto y leido estos comentarios, creo Reus, que has perdido por goleada, tendras que recapacitar y preguntarte ¿como lo vi y de que umor estaba?
Antonio Gonzales | Contestar aquest comentari! | 4/8/2011 - 10:29