El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:25ºC | Humitat: 70% | Pressió: 1025Hpa | Vent: SSE 9 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2176 | dijous 2 de octubre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dilluns 18 juliol '11 | 12:09 | 1606 lectures |
SUCCESSOS

Es disparen dos trets de pistola en una baralla al costat de la benzinera de l'N-340

Text Redacció  Fotografia Lluís Rovira i Barenys

Al lloc dels fets hi van acudir nombrosos efectius de la Policia Local i dels Mossos d'Esquadra

La zona a tocar de la benzinera de l'N-340 que hi ha al costat del Gran Buffet de Cambrils va ser l'escenari d'una baralla entre diverses persones de nacionalitat magrebina en la que es van disparar dos trets de pistola sense que es produís, però, cap ferit de gravetat. Els fets van tenir lloc poc abans de les 6 de la tarda del passat divendres 15 de juliol i tot fa suposar que la disputa es devia a un ajustament de comptes. El que se sap és que es van disparar dos trets a l'aire i se suposa que es van efectuar amb una arma de fogueig ja que els efectius policials no van trobar les baines de les bales.
Un cop avisats del succés, la Policia Local va arribar al lloc dels fets i va fer una primera detenció a un dels implicats en la baralla que havia estat retingut per una de les víctimes. De seguida van arribar diverses dotacions dels Mossos d'Esquadra que es van fer càrrec de la investigació. Al menys, un altre dels implicats en la disputa va aconseguir fugir.
A dia d'avui, la investigació està en mans de la Unitat d'Investigació dels Mossos d'Esquadra.

Els fets van tenir lloc al costat de la benzinera de l'N-340, prop del Gran Buffet de Cambrils




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 13 comentaris rebuts

va que no es res aixo, ara els hi doneu una subvencio perque s'integrin, i que ningu digui res...que sino el tractaran de racista.
EX VILERO | Contestar aquest comentari! | 18/7/2011 - 15:00
Hoy el Diari de Tarragona trataba en un articulo, la emigración de catalanes a Francia y Suiza, principalmente, y en menor medida a Sudamérica. Para quienes no quieren inmigrantes aquí, sepan que al menos allá abajo, no les van a poner ninguna pega, ni nadie va a fundar partidos xenófobos. Como se suele decir, nunca escupas para arriba.....
RedonditoDeRicota | Contestar aquest comentari! | 18/7/2011 - 18:17
Huele a droga...
Antonio996 | Contestar aquest comentari! | 18/7/2011 - 18:22
Es su cultura y hay que respetarla,.,.,.
siscu | Contestar aquest comentari! | 18/7/2011 - 20:21
como apliquemos la ley de extranjeria en sudamerica a los españoles catalanes gallegos y otros, la peninzula se HUNDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
godo | Contestar aquest comentari! | 19/7/2011 - 0:27
Ja ens hi podem anar acostumant, actes d'aquest tipus: cada vegada més. Interculturalitat, bonisme, comprensió, integració,etc. i sobretot subvencions i ajuts.
Lolo | Contestar aquest comentari! | 19/7/2011 - 9:16
I, l'aigua que baixa !!!!.
Això no és res.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 19/7/2011 - 9:22
Uy, cada vegada em sento més insegura en aquest poble-ciutat. Faràn alguna cosa els nous gobernants perquè és que així amb aquesta inseguretat no es pot viure. Cambrils+ insegura.
Intranquila | Contestar aquest comentari! | 19/7/2011 - 10:40
La nacionalitat "MAGREBINA" no es cap nacionalitat; els del Magreb poden ser marroquins, argelins, tunecins (¿tunecians?)...

o pot ser no eren magrebins, sino arabs, o libis, o siris...
Expatriat | Contestar aquest comentari! | 19/7/2011 - 11:55
Si te parece de marte, si digo MOROS te va a quedar más claro...
Se llaman moros | Contestar aquest comentari! | 23/7/2011 - 19:28
Tunís, tunisià.
TORIBIO | Contestar aquest comentari! | 27/7/2011 - 22:19
ja és el segon cop que en aquesta zona hi han tiros. Potser que posin un maniquí vestit de mosso o poli. potser així foratgirem els pistoleros