El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:13ºC | Humitat: 65% | Pressió: 1017Hpa | Vent: NO 17 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2234 | dilluns 22 de desembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dijous 7 juliol '11 | 11:30 | 4306 lectures |
PERSONAL

L'equip de govern elimina els coordinadors d'àrea i d'altres càrrecs amb els quals s'estalviaran 233.000 euros anuals

Text Berta Ruiz  Fotografia Berta Ruiz

El regidor d'Hisenda –Ramon Llobet– ahir en roda de premsa

L'equip de govern de l'Ajuntament de Cambrils ha decidit eliminar la figura dels coordinadors d'àrea, el càrrec de confiança de la tècnico-financera i el càrrec de director del Teatre Auditori. Aquesta mesura suposarà un estalvi anual de 233.581 euros, segons va explicar ahir en roda de premsa el regidor d'Hisenda, Ramon Llobet.

90.400 euros d'estalvi en els suplements dels coordinadors d'àrea

La supressió de la figura dels nou coordinadors i dels dos càrrecs s'emmarca en les mesures de canvi i d'estalvi, segons va dir Llobet, així com "uns compromisos electorals que estem complint". Per una banda, s’han eliminat els nou coordinadors d’àrea, que eren funcionaris de l’Ajuntament i que cobraven un complement específic. Vuit d'ells tornaran a la seva plaça amb el sou que tenien anteriorment i l’Ajuntament s’estalviarà el complement. En el cas de la coordinadora de Turisme s'amortitza la plaça, ja que la persona que l'ocupava va demanar una excedència i el govern ha decidit no substituir-la. L’estalvi en coordinadors serà de 90.400 euros anuals. En aquest cas, Llobet va dir que aquesta decisió s'ha pres "per estalvi i perquè són tasques que es poden desenvolupar des de la casa".

Per altra banda, com ja es va anunciar durant el ple d'aprovació del cartipàs municipal, també s’elimina el càrrec de confiança de la tècnica financera, que tenia un cost de 62.600 euros anuals, "per manca de confiança i perquè els tècnics de la casa poden realitzar aquesta feina sense necessitat de contractar ningú", va especificar Llobet. Cal dir que aquesta decisió es va prendre tan bon punt va entrar el nou equip de govern al consistori.

Se suprimeix el càrrec de director del Teatre Auditori

Finalment, se suprimeix el càrrec de director del Teatre Auditori, amb un cost de 54.000 euros anuals. La decisió, va comentar Llobet, "s’ha pres de mutu acord amb el director", tenint en compte que la segona i tercera fase del nou equipament cultural encara no estan licitades. El regidor d'Hisenda va assenyalar que "s'ha mirat la utilitat d'aquest càrrec, s'ha aplicat el sentit comú i s'ha pres aquesta decisió".

Altres mesures d’austeritat

El regidor també va explicar que el govern està treballant per fer que el treball sigui més eficient. En aquesta línia, es reorganitzarà el personal per augmentar la productivitat i millorar el servei al ciutadà. Mitjançant la mobilitat interna, els treballadors de les àrees sobredimensionades es recol·locaran en altres àrees amb manca de recursos humans. En aquest sentit, Llobet va puntualitzar que, "la nostra intenció no és fer fora ningú ni perjudicar ningú, ni molt menys. Totes les decisions que prenem es fan per obtenir un treball més eficient a la casa i que el cambrilenc tingui més facilitats a l'hora de fer les coses". A més, alguns serveis fins ara externalitzats seran assumits directament per personal de l’Ajuntament, amb el conseqüent estalvi per a les arques municipals. "Estem treballant a corre-cuita, però amb seny i som conscients que són moments de fer els deures ben fets, perquè sinó a la llarga ho podem pagar car. Són moments de prendre decisions per a la millora de Cambrils"

Quant a les empreses municipals, Llobet va explicar que seran els diferents consells d'administracions els que s'hauran de reunir i decidir. A mesura que es vagin prenent decisions s'anirà anunciant, va dir el regidor d'Hisenda.



EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 54 comentaris rebuts

233.000EUR?, en campanya electoral (i això surt en una edició de la Revista Cambrils) el sr.Martí va dir que eren 500.000EUR.
Vaja que al final mentiu uns i altres i tot per estar al poder.

I per cert sr. Llobet ni vosté ni ningú pot fer fora un treballador/a que tingui la plaça amb propietat, sempre i quan faci la seva feina.
Els toca collons | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 12:47
El sr marti diu la veritat espera si marxen altres q hi ha pendents...tv..aparcam....i no foten fora a ningu ni wl sr llobet ni el govern son venciments de contractes
Opinio | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 16:17
Ja em diràs a qui fan fora a la tele si són justos (parlant dels que cobren, que alguns col·laboren de gratis). Abans d'opinar informe't, convergent.
buh. | Contestar aquest comentari! | 11/7/2011 - 12:49
Treuen coordinadors, si, però a més d´un li mantenen el sou i li canvien el nom. Això no ho diuen pas, oi?.
I pujades de sou a altra gent de la casa i de fora d´ella ?
Es deuen pensar que la gent del poble som tontos... Aquí tots miren per ells mateixos. Vaja, com qualsevol partit polític d´avui en dia.
Carles | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 12:48
per fi arriba la sensatesa a la casa Gran. Si les families ens apretem el cinturó ells també ho han de fer.
Aixó semblava que absn no passava, pero ja està bé d'anar de rics per la vida quan no ho som
seny | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 12:53
Ja era hora.............. Per fi arriben mesures com cal. He estat observant al nou equip de govern i puc confirmar que estant "currant" d"allo mes. Tots, des del primer fins l"ultim per mirar d"endrecar la malifeta que ens han deixat els anteriors.
Continueu aixi i no deixeu que ningu us enredi amb apreciacions sense cap ni peus.
Radiografia | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 13:34
ESTOS SON IGUAL QUE TODOS......... HABLAN MUCHO Y NO DICEN NADA............... EN EL AYUNTAMIENTO SOBRA GENTE Y TODOS LO SABEMOS......... Y COMO NO PAGAN DE SU BOLSILLO PUES VIVA LA PEPA....
AL LORO QUE CUATRO AÑOS PASAN RÁPIDO
AOTO DE CORRUPCIÓN POLITICA | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 13:46
Sí,sí... I pq no foten al carrer el futur director de l'auditori??? Ara que diuen que han aturat les obres pq no hi ha calers... 40.000EUR menys a l'any, tu! O és que és l'amiguet d'algú???I què passa amb el Cambrirock??? És normal que falti un mes i mig i no se'n sàpiga res???
VVV | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 13:57
ei, que no llegim bé?
la notícia diu ben clar que se suprimeix el càrrec de director del Teatre Auditori i que això suposa un estalvi de 54.000 euros. El que no entenc és per què es deia que aquesta persona cobrava 40.000 i ara surt aquesta altra xifra. Misteris...
I lo del Cambrirock és una bona pregunta. Es farà?
les gafes "del cerca" | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 14:31
Molt facil sou mes seguretat social , es el cost de la persona del auditori
au | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 16:14
Imagino que deu ser la suma del sou brut i la despesa en Seg.Social.
Armand | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 16:20
Ara a sanejar la TV..o a tancarla
anti-tv | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 16:23
Quanta demagògia,
Al càrreec de confiança que porta Premsa, li han pujat i bastant el sou, però clar, això no ho diuen! Clar, no hi pensava, si la roda de premsa la prepara ell!!
A l'antic coordinador d'Esports li canvien la denominació pero li aguanten el sou, perquè? Perquè aquesta persona sempre ha anat ocupant aquests càrrecs? No crec que ho hagi fet millor que d'altres.Potser podria estirar de la manta...
I a tot això, el comitè d'empresa què diu? Res, ves per on però la presidenta és la germana de la regidora de Festes i Participació Ciutadana. Algú li pot dir que no és gaire ètic?
Ho haveu vist? | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 16:57
al coordinador d'Esports no se li manté el sou....
no hi ha regidora de festes, hi ha regidor...
festes no té res a veure amb participació ciutadana...

però clar, parlem parlem ... i després denunciem la demagògia. Ja ho diuen els estudis que en aquest pais la gent va mancada de comprensió lectora!
i si t'informes? | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 20:50
Suposo que ets treballador de l'Ajuntament.
Demostra a qualsevol representant de la Junta o del Comité les irregularitats que tú dius que has vist. Saps perfectament qui són i no t'has dirigit personalment a cap d'ells. Únicament utilitzes aquest mitjà per faltar al respecte a la gent.
Espero la teva intervenció, i no precisament per aquest mitjà.
Representant de la Junta de Personal (no del comité...) | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 22:46
Jo, al director de l'auditori, li faria retornar els diners.
Estalviadora | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 17:10
Manar no es fàcil i prendre una decisió que agradi a tothom menys. No crec que la solució sigui despatxar gent. Com molt bé diu el regidor mirar de optimitzar els recursos i redistribuir la gent del departaments seria una bona inversió amb eficàcia i rapidesa. Crec que l'ajuntament com a gran empresa te que donar exemple i impulsar llocs de treball no treure'ls. Perquè més gent a l'atur comporta més diners en ajuts, bonificacions i d'altres, i al final lo que guanyes per un costat ho has de donar per un altre.
observador | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 17:14
Si no fan el Cambrirock, gustos músicals a banda, el sector turístic quedarà molt malmés, ja que és molta la gent de fora que fa nit al nostre municipi aquests 4 dies :S
Si al cambrirock! | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 17:25
Ya lo creo estos del ciu an venido aqui a cortar cabezas pero no a reducir gastos de sueldos propios. Se han rebajado1500EUR de 60000 buena alcaldesa un detalle por su parte gracias. Nos recortan en sanidad gacias señor Mas.Nos recortan en educacion gracias señor Mas asi tendra un pueblo ignorante para serviros.
juan | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 17:36
VVV lee bien que no te enteras, jajaja.
Mazinger Z. | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 17:54
No crec que s'hagin d'eliminar tots els coordinadors d'àrea. Alguns son necessaris.
En canvi, sí que crec necessari no renovar contractes de personal no funcionari, al menys de 30/40 places, que està més que clar que sobren. Si no, aneu al centre de les basses i passeu llista del personal qui hi ha cantant i ballant, és a dir que no hi fan cap falta, ni hi tenen cap feina imprescindible.
No obstant suposo que la auditoria ja diagnosticarà també el tema del personal i la seva productivitat, així com la necessària revisió i disminució de la excessiva burocràcia existent.
La famosa OAC, que es va constiruir per a simplificar gestions, en molts cassos el que fa és complicar-les i amb la meitat del personal podria funcionar, perquè la meitat de les taules sempre estan buides. O no? i quan arriben uns s'en van els altres. A ben segur que deuen estar "estressats".
Miramar | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 18:40
Aixo, aixo que treguin l'OAC que a mi personalment m'agradava molt anar d'un departament a un altre sense que m'aclariguessin res i perdia més d'un dia perquè en deien que la persona que em tenia que atendre estava de vacances i ningú sabia donar-me cap resposta. Miramar saps si les taules estan buides per manca de personal, per vacances o perquè tenen gent de baixa... que poc costa criticar.
observador | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 22:26
Si clar, la solució es treure personal perquè després vostè mateix/a (miramar) es queixi de que són molt lents. Apa!!! Per un Cambrils estalviador!!!!!!!!!!
miramal | Contestar aquest comentari! | 8/7/2011 - 14:47
No tens ni punyetera idea, "torracollons".
Afer la ma, Miramar | Contestar aquest comentari! | 8/7/2011 - 20:03
i la tele de cambrils que no la toquen?
aixó si que és un pou sense fons per un resultat més que discutible...
i sembla que hi ha algún sou d'aupa¡¡
gabilondo | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 18:52
sr. regidor ens podrien dir quan costa el butlletí de propaganda municipal? si aquell que el sr benaiges els prohibia parlar a l'oposició...
si el suprimeixen, com és d'esperar, s'estalvaiarn un bon pico
cau i net | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 18:54
Quan costa un minut de tv Cambrils x empadronat ?
Quan costa un minut de Tv Cambrils x televiden ?
Gide | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 19:12
jojoojo........alguno de los foreros parece que se pone nervioso, tal vez teneis miedo de lo que pueda salir estos dias a la luz?
dejad al nuevo equipo que se ubique en el ayuntamiento y despues de 100 dias criticais (como se suele hacer en cualquier democracia).
don manue | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 19:35
El pressupost d'aquest any era de 44 Milions, ja veurem de quan es el de l'any vinent i a les hores es veurà la "retallada".
Ni pu id | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 20:04
Menudos enchufes tendrían tanto el director del auditorio como la técnica financiera. A esos seguro que no les bajaron el sueldo el año pasado como a los funcionarios que han ganado una oposición.
¡¡¡VAYA MORRO!!!
sopetón | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 20:32
i el sr Marc Just oordinador de comunicació o alguna cosa així quan costa.?
Quin sou té?
No crec que ells puguin donar exemple de res.
S'han baixat el sou però ara resulta que hi ha un més a l'equip de govern.
Aquesta retallada és una miseria amb els sous que avui cobrem la gent . Tampoc teniu vergonya.
Au vinga fot-li que és de Reus.
no me lo puiedo creer | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 20:57
Este gobierno no sabe por donde va, es muy fácil echar las culpas a otros cuando la inoperancia es de ellos.
Otra vez son el hazme reir de todos, no saben ni que hacer ni como hacerlo ni nada de nada.
funcionaria | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 22:36
Al Diari de Tarragona la notícia de la supressió del càrrec de tècnic de l'auditori anava complementada amb el pacte que s'havia fet amb el tècnic per garantir-li que cobraria l'atur i que per això se'l mantenia fins a l'octubre. De ser així, queden retratats. L'admninistració ha de vetllar pels ciutadans i els seus interessos, i encolomar el mort a una altre administració (en aquest cas la seguretat social) no és una bona fòrmula, i si et pots estalviar un euro ho has de fer des d'avui, no esperrar a l'octubre (com posava al diari de Tarragona). Jo no vull pagar més impostos i després els malverseu d'aquesta manera.
Fart i l'olla plena | Contestar aquest comentari! | 8/7/2011 - 9:14
D'acord amb el que dius. L'única cosa és que jo vaig llegir que l'aguantaven al càrrec fins a meitats de juliol i no fins l'octubre
quins c..... | Contestar aquest comentari! | 8/7/2011 - 9:41
Palabra maldita: coordinadores
Nueva palabra del diccionario municipal: enlaces
que no os enterais | Contestar aquest comentari! | 8/7/2011 - 11:58
Solución a los problemas de personal: se montan unas jornadas excelentes, pero fantasmas, encargadas a una empresa de confianza,jamas se deben saber los costes, se invitan a los tècnicos y "de confianza" a comer y todos contentos, total si no hay.... y para acabar se aprueba una gratificación extra a los dos vasallos más proximos y populares. Total ni el comite de empresa se va a quejar, para que... y todos contentos, total tampoco siguen habiendo EUR que más da
el cuento de la burra | Contestar aquest comentari! | 8/7/2011 - 12:02
No rés, com sempre fan fòra els que no son de la seva ceba i enxufen els que amb ells els hi convé. I la notícia només la dònen del que pagaran de menys pels càrrecs que han eliminat, però no diuen rés dels nous càrrecs que els hi costaran un ull de la cara, com sempre. Que me'n dieu del super sou del cap de comunicació? No sé quina feina farà per cobrar aquest sou, i d'aquest no en parlen. Està clar que si anem mirant be, al final no queda cap estalvi.
modem | Contestar aquest comentari! | 8/7/2011 - 12:12
limpieza en el ayuntamiento.de tanto enchufe y que vigilen tambien los de la brigada que se pasan mas horas en el bar y dando vueltas pero que no metan ahora mas enchufes de los nuevos . y el señor cuadrado ya ha cambiado de residencia de una casita ha un pisito pero se ha tirado un buen año como un rey cobrando bien pero como tiene muchas ofertas no se quedara parado
rosa | Contestar aquest comentari! | 8/7/2011 - 13:55
que tienes tu que decir de la brigada? no lo diras por los curritos? supongo que lo diras por el director y el encargado, no? por que esos si no dan golpe y encima dan por donde amargan los pepinos
margarita | Contestar aquest comentari! | 8/7/2011 - 18:18
això ,que tens a dir de la brigada? quanta ignorancia. Us haurien de preocupar més els xupopteros que tenen càrrecs de confiança, coordinadors i endollatts per que tenen amics, no pels curritos, funcionaris que s'han guanyat la plaça, són diana fàcil. L'enveja i la ignorancia no donen bons consells.
nuria | Contestar aquest comentari! | 8/7/2011 - 19:26
Eso, eso, los hermanos Kalatrava, ¿por que?,¿porque?,¿porque?.
azucena | Contestar aquest comentari! | 8/7/2011 - 20:09
Hola 'rosa', no se puede meter todo en el mismo saco, hay gente que se gana el sueldo, qué fácil és hablar mal, te invito a que rectifiques un poco esta actitud tan despreciable hacia nosotros
yo me gano el sueldo | Contestar aquest comentari! | 11/7/2011 - 22:53
'rosa', la brigada no és el Toyota blanco que va dando vueltas todo el dia, o el hermano, con la seat inca quemando gas-oil, o ....
todos a la calle | Contestar aquest comentari! | 11/7/2011 - 22:54
Eso, eso, los Kalatrava...
Opium | Contestar aquest comentari! | 12/7/2011 - 21:56
Los jueces avalan el despido por conectarse a Facebook en el trabajo
04.07.2011 Victoria Martínez-Vares. Madrid

El Tribunal de Justicia de La Rioja considera ajustada a derecho la decisión empresarial de extinguir el contrato de una empleada que dedicaba buena parte de su jornada laboral a navegar por redes sociales, radios y tvs online, entre otras.

OPINIÓN | 'Quien avisa no es traidor'
Adeeeu Valleees | Contestar aquest comentari! | 8/7/2011 - 21:19
El que haurien de fer ara és rebaixar-se el sou tots els regidors i els de l'oposició renunciar a cobrar per assistència als plens i d'altres.....
marinera | Contestar aquest comentari! | 9/7/2011 - 17:28
estoy de acuerdo, con marinera.
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 11/7/2011 - 15:45
Hola, una pregunta que no té res a veure: cal que Aparcam compri les bicis per als vigilants de la zona blava marca Decathlon, que no hi han botigues de bicicletes a Cambrils, després de gastar-se més d'un mil-lió d'EURs en l'edifici us vindrà d'aquesta despesa?
un que s'hi fixa | Contestar aquest comentari! | 11/7/2011 - 22:48
Com voleu que es rebaixin el sou, si regidors que tenen negocis propis, renuncien a cobrar del seu negoci per cobrar de l'ajuntament.
L'únic que podem fer els ciutatans, es que si els veiem treballar al seu negoci (cosa que dubto), els denunciem i els hi pot caure el pel.
O el negoci els hi va malament o es que son molt vivets.
Els toca collons | Contestar aquest comentari! | 11/7/2011 - 23:13
apa aqui!!!!, doncs a denunciar a mig pais, i segur que com tu deus fer..... seguirant caminant pel poble, no anant al seu treball, dient que estan de baixa, i no per altres cosetes.
ara ser actiu es dolent...així esta el pais de gent que pensa com tu.
un que no es toca els....... | Contestar aquest comentari! | 13/7/2011 - 8:23
A veure si entens una cosa.
La llei de compatibilitats diu que un càrrec públic amb dedicació exclusiva NO pot treballar en lloc més que no sigui a l'administració, fen les funcions de li pertoquin com a polític.
Això només va pels càrrecs públics, ja que s'enten que ja cobren prou per desenvolupar aquesta feina.
Si una persona ha escullit lliurement ser polític i dedicar-se amb dedicació a fer aquesta feina, es de llei que no treballi fen el que feia, per que si ho fa a les hores es un corrupte.
Si deixeu passar aquest fet, desprès no us queixeu dels polítics.
Si tu per que ets convergent o pepero o pliquero creus que poden fer aquesta ilegalitat, no cal que en parlem mes.
Es de suposar que tu ho faries, nosaltres a diferència de tu no ho fariem, com tampoc denúciariem aquest exemples que has posat, allà ells i les empreses on treballen.
Els toca collons | Contestar aquest comentari! | 13/7/2011 - 22:57
I dels que hi ha Aparcam? Alli si que hay enchufaos.
I.A.E. | Contestar aquest comentari! | 14/7/2011 - 12:27
El temps passa i continuen sense pagar ni un duro als proveïdors. Aquest més hauré d'acomiadar els meus treballadors. No teniu nom. Que no anaveu a "Crear Empleo"?. Mentiders. Però vosaltres cobreu cada mes oi?
M'heu arruinat | Contestar aquest comentari! | 2/10/2011 - 19:14
Si pagar a los proveedores y empresas que han trabajado con el ajuntament, son muchas familias de cambrils, te ha quedado grande el puesto merce, ahora chuparas de todos lados verdad?.-
visto lo visto | Contestar aquest comentari! | 2/11/2011 - 16:59