El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:13ºC | Humitat: 65% | Pressió: 1017Hpa | Vent: NO 17 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2234 | dimarts 23 de desembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dimarts 5 juliol '11 | 12:05 | 2482 lectures |
SUCCESSOS

Quatre atracadors assalten amb violència i intimidació un habitatge de Vilafortuny

Text Redacció  Fotografia Lluís Rovira i Barenys

L'atracament es va fer en un habitatge del carrer de Joan Rebull, a Vilafortuny

El passat divendres 1 de juliol al migdia es va produir un robatori amb violència i intimidació –amb una arma de foc– en un habitatge situat al carrer de Joan Rebull, a Vilafortuny. Segons fonts policials, quatre individus van entrar dins del domicili, a l'interior del qual hi havia una xiqueta de 13 anys i el seu avi, que després d'amenaçar-los amb l'arma es van endur la caixa forta.

Un dels atracadors duia una arma de foc, concretament una pistola, i segons les descripcions facilitades es tracta d'un home de raça negra, d'uns 25 o 30 anys, amb el cabell rapat, amb bigoti i amb una alçada d'1,75 metres. També hi havia un altre home de raça negra, d'uns 25 o 30 anys, amb bigoti i mal afaitat i vestia samarreta vermella i pantalons color caqui. El tercer atracador també era de pell morena, alt i prim, segons les descripcions que ha facilitat la pròpia policia. Tres dels quatre atracadors dels quals es té descripció parlaven amb un accent cubà, segons han informat fonts policials. El quart assaltant s'estava esperant en un cotxe –marca Audi– en el qual van fugir. La investigació del cas va a càrrec dels Mossos d'Esquadra.



EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 27 comentaris rebuts

ja comencem!!!!

en tenim per rato a partir d'ara... i cada vegada més...

Una mica de ma dura no aniria malament
ciutadà. | Contestar aquest comentari! | 5/7/2011 - 12:51
Completamente normal, si seguimos manteniendo ininterrumpidamente 4, 5 y hasta 6 policías municipales a 20 metros de Salou, en la playa, vigilando manteros, el resto del municipio queda completamente desprotegido.
Indignado con la P.M. y sus responsables. | Contestar aquest comentari! | 5/7/2011 - 12:57
És que és es colmo!
Policia | Contestar aquest comentari! | 5/7/2011 - 13:21
Ya empezamos, otra vez empiezan los robatorios. Espero que el nuevo Consistorio tome nota e inicie con urgencia medidas encaminadas a reducir estos atracos. Seria conveniente volver a realizar los controles policiales que tan buenos resultados dieron en el pasado.
Un vecino de Moli. | Contestar aquest comentari! | 5/7/2011 - 13:23
Puercos.
Mazinger Z. | Contestar aquest comentari! | 5/7/2011 - 15:25
On eren els urbanus? que no cobren igual o mes que els Mossus?.
Son bons per cobrar però no per treballar.
Caffarelli | Contestar aquest comentari! | 5/7/2011 - 18:15
que voleu, un policia, mosso ,civil o nacional davant de cada XALET !!!
no us passeu tampoc. esque.... i els que estem al mig del poble. !!
o estem en una botiga comprant.!!! QUE NO PODEM PORTAR UN POLICIA CADASCU ALA ESQUENA
No tinc XALET . | Contestar aquest comentari! | 5/7/2011 - 19:48
No os enfadeis, todo esto que esta pasando no es un problema de mas policia, simplemente es un problema de la justicia o mejor dicho de las leyes que tenemos, ya vereis los cojeran y que,al dia siguiente a la calle,hay teneis el cachondeo de los manteros, los que roban el cobre ect..ect.. saben de nuestras leyes mas que nosotros, de acuerdo, no es un problema de mas policia, justicia amigos, justicia.
ANGEL VERA | Contestar aquest comentari! | 5/7/2011 - 20:02
I on eren els Mossus? Com els de la urbana són de casa és més fàcil criticar-los. La veritat de tot plegat és que serà molt difícil parar els peus als que volen fer mal.
Un record per les pobres víctimes que han de tenir la por al cos per culpa d'uns malparits.
Krisi | Contestar aquest comentari! | 5/7/2011 - 20:57
No os preocupeis que no pasa nada; como decóa BENAIGES, son solo sensaciones.............................
SENSACIONES | Contestar aquest comentari! | 5/7/2011 - 21:41
CAFFARELLI

Els urbanus estaven engegant el GPS anti - lladres armats, es engegar el GPS i si li fas cas a la màquina et porta directament cap els cacos...
CAFFARELLI, TENS EL CAP PER TINDRE'L A SOBRE DELS OMBROS I JA ESTA VERITAT ? O NOMÉS PER PENTINARTE ??
De beneits n'esta ple el mon... | Contestar aquest comentari! | 5/7/2011 - 22:44
Se necesitan más controles y más policias por la zona.
JJVIF | Contestar aquest comentari! | 5/7/2011 - 23:57
sigueindo negritos manteros y los otros negritos entrando en casa
negro | Contestar aquest comentari! | 6/7/2011 - 0:18
jo que ho vaig viure va ser horrible.en aquest país no hi ha ma dura. FORA TOTA AQUESTA XUSMA MALÈVOLA. EREN DELS QUE NO S'HO PENSEN EN DISPARAR JA QUE PORTAVEN TOTS 4 PISTOLA
ELI | Contestar aquest comentari! | 6/7/2011 - 0:24
Això milloraria molt si tohom pogués tenir un arma per a defensar-se.
Naturalment és un dir, però la veritat és que els jutjes o la justícia son/és una merda i seria molt més fàcil poder exercir-la cadascú pel seu compte.
Ah. Els guardes urbans només serveixen per a tocar els collons a la circulació i posar multes. Aquests temes de policia corresponen als mossos.
Que Déu ens agafi confessats | Contestar aquest comentari! | 6/7/2011 - 10:47
Dec ser beneit però no tonto, l'any passat us van apujar el sou i molt i dic us van apujar per que de la manera que reacciones dues ser un urbanu,
Deixeu-vos de tanta tecnologia i tan mirar per cobrar mes i dediqueu-vos a treballar i treballar vol dir fer una ciutat segura, patejarvos els carrers a peu, ser capaços d'anticipar-se als possibles delictes, jugar-vos la vida si convé, etc i no fer el longui i escorre el "bultu".
Si jo fos el qui mana només cobrarieu si us ho mareixesiu.
Caffarelli | Contestar aquest comentari! | 6/7/2011 - 14:38
Ara farem una taula rodona cubano catalana per afavorir la integracio cultural del poble cuba....i aixi anant fent...
EX VILERO | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 11:40
Cada dia en la playa hay de 4 a 6 policias ,tocandose los huev. para impedir el top manta , mientras estan entrando en las casas,se necesita mas vigilancia , controles etc que es lo que interesa al ciudadano y que se ganen el suculento sueldo que tienen.
guribano | Contestar aquest comentari! | 7/7/2011 - 23:36
CAFARELLI

- Et tornes a equivocar un altre vegada...
No. no sóc urbano pero hem fas gràcia amb aquets comentaris infantils. et respondre el mateix:
* Els urbanus estaven engegant el GPS anti - lladres armats.
- Per cert el div a la tarda vaig veure un futimer de controls en totes les entrades - sortides de Cambrils, i no sabia per que era... x tu més seguretat que és?
- Com diu NO TINC XALET: que voleu portar un policia cadascú a l'esquena???
- Realment per molt que hi hagin 500 policies patrullant per cambrils, no creus que algun racó quedarà descobert?
es tracta del FILLDEPUTISME que hi ha que entren a robar sense pietat...
- Per cert tenia entès que a tots els funcionaris els i baixaven el sou, no que els i pujaven en cap moment... (ni idea).
REPETEIXO NO SOC URBANO, pero amb la tonteria de comentari que has fet, m'he ficat de la seva part....
de beneits n'esta ple el món | Contestar aquest comentari! | 8/7/2011 - 0:56
home eske ke a la policia te de esta atenta si no no i haura ningu protegit si no estan atents pues aixi no aniran be
una desconfiada | Contestar aquest comentari! | 8/7/2011 - 7:48
De petita ens van entrar a casa de la familia dels meus pares.
Ens ho van prendre tot , però per sort no hi erem.

Vaig comentar-ho amb algú i aquest algú em va preguntar:
els teus pares viuen en una casa fora del casc urbà?
doncs, és clar, normal que us hi hagin entrat!!!! - em va dir-, i em vaig quedar atònita.Ni em va dir ni mitja paraula més sobre el tema.Jo ni res més tampoc. Tema esgotat (o decapitat abans de començar).Li havia de donar la raó.

Bé, aquesta filosofia no és pas nova perquè al món on vivim sabem que hi ha de tot: bo i dolent, ric i pobre, persones que no tenen res a perdre i persones que no tenen res de res (ni seny, ni valors , ni sentiments).
Mai se m'ha ocorregut fer-me la casa en una urbanització, sempre he cregut que seria posar la meva de familia en perill. No sempre puc estar a casa. No cal haver anat a escola per conèixer els perills de la societat en la que visc. No necessito fer-me una casa dalt de la muntanyeta i si mai m'entren, buscar algú a qui donar les culpes que no estés davant de la meva porta en aquell precís moment per impedir que algú estrany m'entri a casa (amb el difícil que déu ser això d'identificar: destriar si són persones dolentes, si són d'aquella casa, si són repartidors, si són operaris, si no ho són...). De fet si sempre estessin els polis davant de la casa d'algú tampoc seria viure bé això.
la llibertat d'escollir on plantes la casa | Contestar aquest comentari! | 8/7/2011 - 13:57
Segun algunos comentarios tendria que haber un policia por cada casa, y siguiendo la logica, un médico por habitante y un maestro por cada niño. Hay algo que se llama medidas preventivas, (alarmas, puertas y ventanas cerradas, un buen perro, de ultima conectar un buen cable de 120 vatios, por descuido a la valla)
Masvaleprevenir | Contestar aquest comentari! | 8/7/2011 - 23:16
Deseganyeu-vos s'ha de ser més ferm alhora d'impartir justicia sinó aquest xiringuito se'n va a la merda. No és problema de policia sino de revisar i modificar el sistema judicial de dalt a baix.
A l'entrada de la democràcia es va fer una remodernotzació profunda dels militars, de la guàrdia civil, del cos nacional de policia; es van anar tancant presons velles i fent-ne de noves. Per quan Sr. Zapatero una remodernització profunda del sistema judicial espanyol; començant fotent fora els òrgans directius del Consell General del Poder Judicial -una colla de dinosaures, que només xupen del bote, sigui dit-, fent totlament nova la llei d'enjudiciament criminal -saben vostès que la llei més important per enjudiciar un malfactor és de l'any 1882, sense paraules- . Quina colla d'inutils i saquejadors governa aquest país; en acabat diuen si no has de ser independentista; però, com es pot ser partidari d'aquesta estructura d'estat...
Quin desastre...
advocat emprenyat | Contestar aquest comentari! | 9/7/2011 - 19:01
Doncs jo crec que es culpa dels que opineu.
Com que ara la policia la porta un altre color polític busqueu raons allí on sigui.
Avans fotieu tota la culpa als polítics.
J.Adell | Contestar aquest comentari! | 11/7/2011 - 9:49
Pero com sou tan DESGRA***** ....

NO US DONEU COMPTE DE RES EN SERIO ´???
La culpa es de la policia, a no q es dels politics, a no que es del home del temps...
POTSER, només potser, no serà culpa dels lladres ???

com diu advocat emprenyat, no serà q les lleis son massa toves i la gent fa el q li sort del xuminu...
NO NO... SEMPRE ES MILLOR CULPAR AL VEÏ
de beneits n'esta ple el món | Contestar aquest comentari! | 11/7/2011 - 14:41
Les lleis sempre han sigut toves ara i avans, però ves per on avans la culpa era dels polítics.
Ara com que manen els vostres la culpa es de les lleis.
La culpa sempre serà de la policia per no vigilar i dels polítics per no saber manar.
Si vigilessin mes i els agafessin, que es la seva feina i hauria un moment que ja no sortirien de la presó.
cràpula | Contestar aquest comentari! | 12/7/2011 - 19:44
aqui hi ha una dada que no surt, ala nena de 14 anys que hi havia a l'interior la van intimidar amb una pistola al cap i un d'ells va arribar a dir "¿La mato?" ho dic perque io conec a la noia