El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:13ºC | Humitat: 65% | Pressió: 1017Hpa | Vent: NO 17 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2233 | dissabte 20 de desembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | divendres 10 juny '11 | 11:29 | 1709 lectures |
L'assemblea d'indignats a Cambrils farà una cassolada abans del ple d'investidura

Text Jonathan Galán  Fotografia Jonathan Galán

Moment de l'assemblea que es decidien les comissions

La assemblea dels "indignats" de Cambrils segueix amb les reunions a la plaça d'Aragó els dijous al vespre. Després de les primeres reunions i fer-se veure per la fira Multisectorial de Cambrils amb samarretes blanques, la principal preocupació de l'agrupació és la seva organització futura.
Dins l'acta del dia es contemplava la creació de tot un seguit de comissions que es van votar a l'assemblea per tal de tractar els temes d'acció, comunicació, ... Un altre dels temes va ser el nom, ara coneguts com a Indignats Cambrils. Es van debatre certes opinions del grup amb voluntat de canviar el nom a un altre amb una connotació més positiva però no es va decidir res i s'ha deixat aquest tema per a la propera assemblea.

Acte seguit el tema que va suscitar un debat més intens va ser el de les xarxes socials i fòrums, on es va posar sobre la taula l'admissió de grups polítics als seus perfils o si contestar les opinions i provocacions en fòrums, com per exemple el propi d'aquest mitjà. Les conclusions del llarg debat van ser no acceptar agrupacions com a tal, sinó persones individuals i la possibilitat de comentar lliurement a la xarxa. També es va dir de restar importància al facebook i donar-ne més al blog propi. (http://indignatscambrils.wordpress.com)

Cassolades

Com a últim punt es va comentar la possibilitat de fer cassolades i es va concloure que es farien durant dos minuts al començar les assembles dels dijous per protestar i captar l'atenció de la gent. Abans d'aixecar l'acta, el moviment va acordar que es faria una cassolada davant l'ajuntament, vestits amb les samarretes blanques, abans del ple d'investidura del nou consistori que se celebrarà aquest dissabte al migdia a les 12.



EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 27 comentaris rebuts

La majoria eren de fòra i el pare carabassot també.
Algú treballa sota mà. No us deixeu entabanar.
Toqueu de peus a terra | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 11:57
MOLT BÉ INDIGNATS, SEGUIU AIXÍ!
ANTÒNIA | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 12:04
Se supone que la mencionada cacerolada será por no estar conformes con la constitución del ayuntamiento.Es decir,estar en contra de lo que la soberania popular expresó en las urnas,de forma democrática,el 22M. Yo aconsejaría a estas personas que,no estando de acuerdo con los sistemas que entre todos nos hemos dado que formen un partido,tal como otros ciudadanos en Cambrils hicieron,se presenten a las elecciones y puedan ver su apoyo por parte de los ciudadanos.parece que prefieren las asambleas multitudinarias como tema principal.Es decir,sin mojarse lo mas mínimo.Pasé por el lugar en que estaban reunidos y vi,con sorpresa,a tres conocidos por vecindad,que presumian el dia 22M de no haber ido a votar.Reconozco su derecho a ello,pero de esa forma no podran expresar sus preocupaciones,que al principio del movimiento del 15M,algunas serían entendidas,pero que hoy por hoy,han pasado a un segundo plano,y nadie sabe lo que quieren.
Cacerolada,!!pues nada, hagamos ruido!!.!!Juerga,juerga!!
olid11 | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 13:13
Però què dius? Fumes xiclet o què?
buh | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 14:04
Olid11 seguramente estas ansioso de chupar del vote como tantos politicos... para que ir a votar si despues tu voto en blanco va la mayoria.... para que votar si luego supuestamente el partido al que votas va a pactar con uno totalemente opuesto a tus ideales....
para que votar si luego es lo único que puedes hacer...ya que el pueblo solo puede hacer eso... votar y y luego estamos en manos de los politicos.... basta ya de tanto robo, de tanto chorizo.... un poltico tendria que ser un ciudadano mas, con ganas de ayudar a su pueblo, a su gente, a sus ciudadanos, y no una persona que solo queire tener beneficios, coches oficiales, vuelos en primera clase, sueldos vitalicios etc etc, todos nosotros estamos luchando pacificamente...para poder cambiar un sistema donde los ricos seguiran siendo ricos y los pobres mas pobres aun.Basta ya de tanta corrupción!!! Basta ya de robar al pueblo.
M-G | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 13:38
Ahir es van tractar molts altres temes, com per a què poseu en titulars que es farà una cassolada abans del ple d'investidura. A més la cassolada és un tema que es va deixar a l'aire, pendent de que cadascú digues la seva al Blog.
O sigui que Senyors de la Revista Cambrils no afirmin coses que ahir no es van concretar. Tampoc és la nostra intenció boicotejar un acte escollit lliurement pels ciutadans.
Una que ahir va assistir a la plaça Aragó | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 15:36
Ens veiem dissabte a la casserolada! Gran assamblea dijous cambrilencs!
Alex | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 15:49
Qui és el famós Pare Carabassot?? estic una mica intrigada, ja és la segona vegada que l'anomenes.
Montse | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 16:04
No sé de què es queixen si els resultats electorals els van provocar ells. Demanaven que la gent no anés a votar, i evidenment els únics que van seguir aquesta indicació van ser els votants dels partits d'esquerres. Els de dretes van ser els que van anar a votar en majoria i per això va guanyar el que va guanyar.
Tot això no ho deu estar organitzant l'extrema dreta espanyola?
JOSEP | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 16:38
Ho esta organitzant la teva mare des de casa seva.
de que vas | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 18:33
I de debò que no ténen rès millor a fer???
Jo | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 18:27
Podem resignarnos, queixarnos i insultar a tothom que no es conforma en la teva situació, esperar un posible augment de sou i viure sense res al cap que no sigui la diarrea dels politics...


Et sentirias orgullós sent un model a seguir?
Jo millor. | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 22:14
Ah! pero estos no se quedan a dormir en la plaza? y tampoco la limpian?.
Vaya parece que estos "indignados" son un poco descafeinados, no será por que por las noches se van de farra?.
Yo os mandaba a los mosus o a los guripas y en cinco minutos se os pasaba la tonteria.
Caceroladas a mi, no sabeis donde os meteis.
Real Decreto | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 23:02
Por favor, Real Decreto; la caspa, la seborrea y la naftalina al fondo a mano derecha. Gracias. Después sé tan amable de tirar de la cadena.
Bagauda. | Contestar aquest comentari! | 11/6/2011 - 23:50
Els teus pares deuen ser germans.
real cipote | Contestar aquest comentari! | 12/6/2011 - 11:52
das pena con una cabeza como la que tienes. Espero que tu corazón gane a tu mente perversa.
y a ti qué | Contestar aquest comentari! | 13/6/2011 - 16:57
Sin comentarios...veo que la fauna española todavía está muy presente en este país. No me extraña, desde hace unos siglos sólo llueve mierda y es perfecta para que aumente el número de energúmenos y animales de bellota.
Real tonteria | Contestar aquest comentari! | 16/6/2011 - 15:03
JO
Doncs la veritat es que no. no tenim res millor que fer a la nostre vida, que intentar millorar el teu futur, el dels teus pares, el dels teus avis, el dels teus nets, el dels teus bisnets, i si en tens que no ho crec, el dels teus amics.
perque amb la animalada per no dir un altre cosa que acabes de dir t'haurien d'arrancar una cosa i no es el cap.
fart dels parasits socials que ni arreglen ni deixen arreglar | Contestar aquest comentari! | 11/6/2011 - 13:40
Montse, a ben segur que si ho preguntes a ton pare o a ta mare t'ho podran explicar lo del pare carabassot.
Tú, pel que sembla, ets massa tendra.
Toqueu de peus a terra. | Contestar aquest comentari! | 11/6/2011 - 17:43
Josep, que sepas que en estas últimas municipales votó más gente que en las anteriores. Ignorantes que hablan a la ligera son lo que sobran y por desgracia los que votan. Respecto a la última frase sobran comentarios.
Pela | Contestar aquest comentari! | 11/6/2011 - 18:00
http://ca.wikipedia.org/wiki/Pare_carabasser i tu massa madur XD
Montse | Contestar aquest comentari! | 11/6/2011 - 18:42
#nolesvotes significa no votar al ppsoe ni a ciu!!!!!!!!!!!!!!!
el 15M decía de votar a partidos minoritarios pq tanto el voto en blanco como el nulo y la abstención benefician al bipartidismo (ppsoe)
Zinfo | Contestar aquest comentari! | 11/6/2011 - 22:53
Molt bé, Montse, ja has trobat la referència, només cal que sàpigues quin nombre t'ha tocat i la capacitat del pare "carabassot" per a dirigir el joc.
A Cambrils sempre s'ha dit "pare carabassot". Suposo pel fet de no tenir la Wiquipèdia. Llàstima !!.
Ara veig que erem tots uns ignorants. Això sí, mai ens hem deixat embaucar per ningú.
Aquesta és la nostra diferència.
Toqueu de peus a terra. | Contestar aquest comentari! | 13/6/2011 - 22:28
Mira, jo ja no se qui és el que no té res a fer perquè sembla que sempre són els mateixos que ens critiquen ahh i per cert heu caigut amb el vostre pes, el pes de l'ignorància. Pot ser som molt tendres com dieu alguns però pel que es veu algo més intel·ligents i no parlem per parlar i us donem dates, informació... vosaltres només teniu la vostra llengua bifida pot ser els de extrema dreta sou vosaltres.... els que esteu ansiosos de que polítics de dretes, imputats en judicis, lladres i intolerants us representin. Jo tinc la conciència ben tranquil·la sabent que als meus fills i néts etc.. els hi podré explicar que vaig lluitar pel seu futur.
Mai | Contestar aquest comentari! | 15/6/2011 - 0:00
Si us plau, aquells que demanen comprensió i recolçament desde el grup dels indignats, per favor, no perdeu els estreps així i comenceu a faltar, que no li feu cap favor a ningú per rebaixar-vos d'aquesta manera dient capdetita a ningú que no pensi com vosaltres. Deixem les cerbatanes per a un altre moment més oportú.
Per cert, estic sorprès pels comentaris que es reiteren en les noticies relacionades, tots en la direcció de desacreditar per algún obscur motiu, el moviment indignat d'aquí, al poble. El que em costa més de entendre es que diguin que això està perpetrat per gent de "fora". ¿Qui, els masons d'Alfa Centauri?
Tots, els vuitanta de la fotografía, són gent cambrilenca, qui va endegar el moviment al poble és de Cambrils... dissortadament, qui manega de tot sota mà són altres persones, també de Cambrils, i no cal tindre els peus a terra, que això ho veu clar fins i tot un rat-penat begut. I a nivell local el moviment es tindría que esforçar en canviar precisament això, perque tenen el poder econòmic i el poder administratiu gràcies a clientelismes i servilismes. Un tripartit amb 5.000 vots de 22.000 no és la voluntat del poble per molt que diguin.
Otto Pons i Mas | Contestar aquest comentari! | 15/6/2011 - 10:09
Sabio comentario
Excroata | Contestar aquest comentari! | 16/6/2011 - 15:05
www.indignatscambrils.wordpress.com Informació del moviment.
Alex | Contestar aquest comentari! | 20/6/2011 - 23:56