El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:20.2ºC | Humitat: 83% | Pressió: 1009Hpa | Vent: N 9 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2214 | diumenge 23 de novembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dimarts 7 juny '11 | 10:45 | 2233 lectures |
APARCAMENT

L'àrea de Mobilitat tanca l'aparcament municipal del Sindicat per l'escassa entrada de vehicles

Text Berta Ruiz  Fotografia Berta Ruiz

Aspecte de l'aparcament del Sindicat tancat al públic

Menys d'un any després de la seva posada en funcionament, l'àrea de Mobilitat de l'Ajuntament de Cambrils ha decidit tancar al públic l'aparcament soterrani municipal construït en un dels edificis de la zona de l'antiga Cooperativa Agrícola, concretament situat al carrer de l'Oli. Els motius d'aquest tancament es deuen a la manca d'ús d'aquest espai i a l'escassa entrada de vehicles al llarg del dia, segons ha manifestat la regidora de Mobilitat en funcions –Laura Forcadell– a Revista Cambrils Diari Digital. En aquest sentit, Forcadell ha explicat que l'aparcament es tanca "perquè no s'utilitza, perquè té unes despeses fixes que són molt elevades i perquè només hi entren d'un a cinc cotxes diaris". Cal destacar que de les tres plantes d'aparcament soterrani, la segona és de propietat municipal i compta amb una capacitat de 125 vehicles i 21 motos i està sota la gestió de l'empresa municipal Aparcam. Les altres dues són de propietat privada.

Ofertes de les places com a lloguer

Al llarg d'aquest any, segons ha dit Forcadell, en diverses ocasions s'ha fet difusió d'aquest espai entre els usuaris potencials com els clients de les botigues de la vila, del Mercat Municipal o entre els pares dels alumnes del col·legi Cardenal Vidal i Barraquer. Tot i els esforços, l'aparcament no ha assolit el rendiment esperat i per això s'ha pres aquesta decisió. No obstant això, la regidora de Mobilitat en funcions, ha informat que a partir d'ara s'oferiran totes aquestes places com a lloguer, ja que "són les úniques que tenen demanda. Això és el que hem detectat. Qualsevol persona que estigui interessada en una plaça de lloguer de dia o lloguer de nit ho podrà fer a uns preus molt tous, a través d'Aparcam".

Recordem que aquest aparcament soterrani municipal es va obrir al públic el 7 de setembre de 2010, coincidint amb l'inici del curs escolar, tot i que l'obertura d'aquests nous carrers va fer-se el dia 19 de maig de 2010. Aleshores, durant les primeres setmanes ja es va obrir de manera gratuïta durant tot el dia, i posteriorment també es va decidir que les dues primeres hores d'estacionament també fossin gratuïtes.



EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 30 comentaris rebuts

El problema d'aquest pàrquing no és l'escassa entrada de vehicles. L´únic i principal problema són els accessos al mateix. Una rampa circular de 6 metres d'amplada (que ja m'agradaria comprovar si hi arriba...) amb pilars al mig forrats i protegits de sèrie, fa que l'entrada i sortida dels vehicles sigui una autèntica gimcama. Sort que el meu vehicle disposa de detector d'aparcament als paraxocs, sinó ja el tindria ratllat pel davant i pel darrera. I per més INRI, quan arribes a la barrera d'entrada, un no arriba a la màquina per retirar el tiquet d'entrada (a no ser que sigui l'inspector Gadget...), perquè si t'acostes a la màquina potser amb el morro del vehicle trencaries la barrera.
Pot semblar exagerat però convido als cambrilencs que probin l'experiència d'anar al pàrquing de l'antiga cooperativa, emocions més fortes que al Dragon Khan, us ho asseguro...
Felicitats a l'arquitecte
usuari habitual | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 11:16
tens tota la raó i més!
Parquímetre | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 13:38
Estic amb tu, baix entra una vegada i prou....
Tomas | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 20:04
Que prenguim exemple, pensant en el projecte de fer un parking en el paseig que serà l'antiga N-340.
Pot ser que a la zona on es troba, no és necesari un parking.
Sandokan | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 11:42
Com es nota que ets un marinerot! ;)
Vilero | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 12:37
La brecha entre los politicos y el pueblo comienza a ser tan grande como lo fue en tiempos de Maria Antonieta.
Que alguien explique (con cifras) cuanto costó la compra de esas plazas de aparcamiento y quienes las tendremos pagar al final.
Haremos pagar por ducharse en la playa... | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 11:48
Buff, quina mala experiència que vaig passar entrant a aquest parking. Sisi... proveu-hi d'entrar amb el vostre vehicle... ja veureu ja. Sembla un aparcament de Micromachines, amb aquelles rampes estretes recargolades. Hi vaig entrar un cop i ja en vaig tenir prou. A part de que la barrera no funcionava i feina va tenir la vigilant del parking a fer-me el tiquet, no se'n sortia, no hi havia manera.
Parquímetre | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 12:02
Si home, de que aneu,??
ara al plegar aneu fotent ala gent,....
on trons em de aparcar.... ??!!!!
jo aparcaba | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 12:03
Pero no esta en funciones, que hace ordenando estas cosas sólo querer que el pueblo pague, si quieren pagar el hueco de aparcam haganlo con otras alternativas, dejad que entre el nuevo gobierno y gestione, hombre que sólo quedan 4 días para eso, en fin, yo propongo que dejen al menos unas pocas plazas para los que SI utilizamos el aparcamiento cuando vamos a comprar a la vila que bastante falta le hace de zonas para aparcar.
sólo quedan 4 días | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 12:14
Le damos un aplauso i dejemos que se vaya el sabado...
ole tu | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 13:25
Jo l´utilitzo cada dia que vaig a recollir els nens al cololegi i sempre que vaig per la zona amb el meu cotxe.
És cert que els accessos no son gaire còmodes però tampoc ho son molts dels que hi ha a Reus, per exemple.
Dit això, no puc més que reafirmar-me en l´opinió personal que tinc de la Sra. Forcadell. Em debato entre pensar que és una persona molt poc competent pel càrrec que ha ocupat o senzillament que actua com una baldufa fent tot allò que certs interessos li fan fer.
No hi cap més solució pel garatge que llogar les places?. Cal reduir despeses? o el que cal de debò és donar negoci a l´aparcam?
Sra. Forcadell, vostè te un llarg historial de desencontres amb la gent que ha tingut per sota i ara no vol plegar sense fotre una mica més al poble en general. No es una decisió pròpia d´una regidora en funcions si no es que la mouen interessos no explicats.
Desitjo que el futur li sigui més favorable tornant a la seva antiga feina com a treballadora de l´ajuntament i espero que pel be de Cambrils no se li passi pel cap tornar a ser mai més regidora.
Cambrils no s´ho mereix.
joan | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 14:27
Que s'ha cregut la Sr Forcadell de ara de cop i volta canviar-ho tot, si fins i tot ella diexara la politica per tornar a treballar a l'ajuntament.
123 | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 15:10
Que es pensaven doncs?demanant 150 euros per lloguar una plaça mensualment?si lo normal esque els preus vagin entre 80 i 90 euros de lloguer mensual..massa car per ser de caracter municipal no? a mes..a la part de poble no hi ha un centre que sigui prou comercial ,com podria ser el centre de reus o tarragona.
HOLA | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 15:41
El parking de la concordia són 90 sense IVA i els de motos a 30 sense tampoc i ja ho trobava car...
xeeeeeeeeec i doncs? | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 19:01
I què es pensaven doncs? Això és el resultat de tindre a l'Ajuntament gent ignorant que no en té ni idea de com s'han de fer aquestes coses i quins estudis de mercat s'han de fer per corroborar que el pàrquing era necessari allà.
Ara que se'l mengin amb patates i que expliquin quins beneficis aporta l'altra planta que gestiona Aparcam, perquè si origina pèrdues haurien de fer el mateix, tot i que com que són ignorants probablement no saben fer sumesi restes i no se'n deuen adonar...
Un que estima el poble però que ha hagut de marxar a un altre continent | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 16:17
Es normal que passi aixo, ja que es a la vila amb tot el seu respecte, si amb prou feines s'omple una planta al parquing de la concordia, que volieu. Que passara ara amb el parking del posit si un dia o altre estigues fet, ja que crec q al ritme que vai no se que pasara?
free parking in Cambrils | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 16:37
Jo hi vaig entrar un cop i ja en vaig tenir prou. L´arquitecte si va lluir.
Si tant ruïnós és, la decisió de tancar-lo la podien haver pres abans, haguessin estalviat uns diners al poble, no ara que estan en funcions.
123 | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 17:36
Hoy mismo leo en "elpais.com":

"Islandia enjaula a sus banqueros, y puede que también a algún político. El ex primer ministro conservador islandés Geeir H. Haarde afronta desde hoy un juicio en el que está acusado de negligencia grave por su gestión de la crisis."

No sé lo que saldrá de la auditoria de las cuentas municipales, pero yo planteo que si sale una bestialidad se pueda hacer en Cambrils como en Islandia.
Cada cual ha de ser responsable de sus actos | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 20:55
Totalment d'acord. Que restitueixin els diners amb interessos i a la presó i amb treballs no remunerats per a la comunitat. També inabilitació per ocupar càrrecs polítics i funcionarials a l'administració.
Però ja veurem com els que entren posaran la merda sota les catifes i miraran cap a un altre lloc. Llops amb llops no es mosseguen (només s'ensenyen les dents)
llop de mar | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 8:39
ei!! quina bona frase: "Llops amb llops no es mosseguen"
Tens tota la rao...no en treurem l' aigua clara...
Bob Esponja | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 11:48
que se vaya y que se vaya a vinyols i els arcs,
un de vinyols | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 21:50
MANDA HUEVOS !!!!!!!!!!
Algú havia fet un estudi per si era necessari
Pep | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 22:15
No hace faltar estudiar este proyecto, pues era de logica que esto cuanto menos pasaria. Eso sí, lo hemos pagado todos... suma y sigue
no hay que ser muy listo, para según qué | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 13:53
Seguir con el ejemplo de Islandia, veremos cuanto dinero se ingresaría en las arcas del estado.
Sin necesidad de recurrir al bolsillo del pueblo.
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 23:25
Sabeis donde esta Islandia? Sabeis que paso en Islandia?Sabeis que esta pasando en el mundo economico? Sabeis que hubo un sunami+terremoto en Japon?Sabeis que es una burbuja inmobiliaria?Sabeis lo de la crisis de las subprime? etc etc etc. Os puedo asegurar que de nada de esto tubo que ver el ayuntamiento ni siquira el govierno, pero eso si pagaremos las consecuencias, cuanto antes asumamos donde estamos entes podremos iniciar una lenta y penosa recuperacion, y afortunados de los que vivan en Cambrils porque de la misa ni la mitad. Eso si de los males siempre tienen la culpa los otros.
ESPABILEN YA | Contestar aquest comentari! | 11/6/2011 - 14:20
Jo estic amb que el problema principal d'aquest ajuntament ha estat la incompetència d'alguns dels seus regidors, no pot ser que qualsevol pugui ser regidor de qualsevol cosa sense un mínim de coneixements, és gravíssim lo de la Sra. Forcadell, no té nom....no vull seguir que m'escalfo i no pararé de "rajar".
Xavi | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 23:50
Com diria aquell: "Et felicito fill/a".
Què fàcil és gestionar els diners que no són teus !
A la meva empresa et foten fora si no fas guanyar calers... ja no et parlo si a sobre els fas perdre...
fins als nassos de pagar | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 0:43
Mano dura contra los políticos y política de ineptitud.
Mano dura contra la corrupción política.
El pueblo debe de exigir responsabilidades.
Mano dura.
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 9:24
Quina tonteria , presisament ara , que el dissabte , ja no hi sera , i estem inmersos al estiu ., que tots els parkings son necesaris.
A més penseu amb el Mercat municipal , que aquest parking podria ser un element revital.litzador .
En fi la propera setmana el nou govern , que anul.li aquesta tonteria
promoció de ciutat , turisme , i demés | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 9:56
donant pals de cec, aquesta regidora tot ho fa igual, poca preparació pel càrrec i poques llums per no veure-ho prou clar que això no es més que un altre dels seus nyaps
sayonara baby | Contestar aquest comentari! | 14/6/2011 - 19:56