El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:24.2ºC | Humitat: 78% | Pressió: 1018Hpa | Vent: N 1 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2155 | dimarts 2 de setembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | divendres 3 juny '11 | 10:54 | 3341 lectures
|
PROTESTA

Uns 150 “Indignats” es reuneixen a la plaça d'Aragó per coordinar les futures accions


Text Ignasi Martí  Fotografia Ignasi Martí

Un moment de la concentració d'ahir al vespre a la plaça d'Aragó

Ahir al vespre la plaça d'Aragó va ser el lloc de la tercera i més reeixida convocatòria de la secció local del moviment “Democràcia real ja” o “15-M”. Aquesta plaça ha estat escollida pels “indignats” com a espai de reunió els dijous a les 20h. Ahir, l'afluència va ser al voltant d'unes 150 persones que van escoltar i participar de les propostes que es van votar a la plaça. Entre les primeres mesures aprovades hi ha la creació d'un bloc a Internet així com potenciar l'espai a la xarxa Facebook i Twitter. Com a mesura per tal de donar-se a conèixer, els “indignats” aprofitaran la celebració de la Fira fent-hi concentracions on els participants portaran una samarreta blanca feta per ells mateixos, per tal de donar a conèixer el dia i lloc de les properes assemblees.
Així es va aprovar que la convocatòria serà de  divendres a diumenge a les 19:00h i a les 21:00h  davant de la font del Centenari. També, i per a donar més difusió de la campanya, es va proposar posar pancartes als balcons. Al final de la reunió es va crear la comissió d'organització, que és la primera de les que tenen previst funcionar.




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 97 comentaris rebuts

Només units podrem canviar el futur, avui fosc, però ple d'esperança i llum pels qui realment creiem en el poder del poble.
CONTE CONTAT | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 11:17
Al fin la gente se a levantado en Cambrils, ya era hora
Ruben Mas | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 11:22
Feu alguna proposte? m'agradaria sentirla perque jo tambè estic indignada quan parla el mohuriño i me aguanto, estic indignada de veure gent que fa coses que no m'agradan i em callo, vol dir que estic d'acord amb aquest moviment pero a canvi de propostes i no ocupar el espai public que es de tots, jo us animo a que diguin:
1. Canviar la llei electoral, llistes obertas.
2. Profesionalitzar el acces a un carrec politic (que si per ser conserje demanan el nivel c de català donçs que el alcalde sigui com minim llicenciat.
3. Limitaciò al carrec politic, no mes 4 anys una persona que sigui alcalde, regidor, president generalitat, president de govern.
i mes coses que ara serian interminables........vinga animu pero amb propostes i no ocupan el espai public sense res....
jo tambe estic indignada | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 11:28
Si estas indignada y quieres colaborar, únete a la Asamblea que se celebra a las 8 en la Plaza de Aragón. Como creo que no has ido ,no tienes idea de lo que alli se propuso ayer, no hables por hablar...
es muy facil hablar desde el sofa | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 17:52
Indignada, el paralelisme entre Mourinho i la situació actual es una bajanada. Respecte a les teves propostes estan bé, però casualment son algunes de les que es proposen des de aquest nou moviment ciutadà.

L'espai públic és això, públic i per a ser utilitzat per la població. Les places actuale son hereves de les àgores gregas i del Foro romà, i com suposo que ja saps eren utilitzades entre altres coses per a reunions de la població, a més d'un espai on exposar les idees. Així i tot no crec que la Plaça d'Aragó sigui el millor lloc per reunir-se. Els sorolls dels vehicles no deixen sentir la meitat del que es parla.

En la reunió d'ahir, a banda de tot això, vaig veure un excés de protagonisme per part d'algú: -estoy muy contento de que hayáis venido- (sic). Igualment vaig començar a veure cert intentent de burocratització i de colectivització excesiva quan en aquest moviment, a diferència d'altres, es eminentement individualista, al menys des de el meu punt de vista. Tampoc sé si es bó dividir esforços en petit grups locals i els realment interesats en les seves aportacions personals crec que haurien de unir els seus esforços en les concentracions de Reus.

I espero que cap partit politic intenti fer seva la indignació ciutadana, no és la primera vegada que pasa, així que espero que els amics de ICV colaborin de manera personal i no com a grup politic.

Salut i acràcia.
Bagauda | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 18:11
Tranquil amic Bagauda, que no hi som com a grup polític ni tenim la voluntat de ser-hi. Respectem la voluntat popular, no com altres formacions, i sabem molt bé quin és el nostre paper. I de manera personal tenen tota la meua col·laboració. Tot i que encara no he anat a cap de les concentracions per a evitar comentaris com el seu, que no dubte que està fet amb tot el respecte.
Salut i res publica! Ho sento, però l'acràcia mai m'ha acabat de fer el pes, crec que vostè ho comprendrà i respectarà.
d'esquerres | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 23:23
Ja m'ho imagino, amic d'esquerres, que la acràcia no et fa el pes, d'altra banda posició absolutament respectable, tant com la meva. Però fixat com l'esquerra ha entrat de ple al sistema polític actual, burocratitzat, social-liberal i en el fons neo-absolutista. Tot per a el poble però sense el poble. Miau, algo falla.

Crec que l'intervenció del Estat sobre la població hauria de ser la mínima, fent desapareixer la espasa de Damocles de la eterna coerció en comptes de primar les actituds cíviques; és a dir, primar i no castigar, per buscar un canvi positiu en les actituds individuals. I com aquest nou moviment, sempre des de la sinèrgia, sumant, uninr esforços en una mateixa direcció. De tot això parla l'anarquisme i la acràcia convenientements actualitzades.

Salutacions cordials i àcrates.
Bagauda. | 6/6/2011 - 10:45
Realment no he entès que has volgut dir amb individualismes i lo del partit polític. M'agradaria que m'ho aclaresis si us plau
la mestra d'abans | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 0:17
És molt fàcil; fins ara tant els grups sumaven d'aquesta manera: 1+1+1+1= 1 més grand. Aquest moviment, en canvi és així: 1+1+1+1= 4. Quatre però en la matexa direcció, sumant esforços, no constituin un ramat, una masa obedient.
Bagauda. | 6/6/2011 - 10:32
Amb quatre anys no es pot fer res. En tot cas 8 com màxim. En el tema de profesionalitzar estic d'acord.
de mica en mica | Contestar aquest comentari! | 5/6/2011 - 23:26
100% de acuerdo. Los partidos politicos defienden los intereses de sus afiliiados y amiguetes... sólo buscan perpetuarse. Todo iría mejor si fueran más profesionales, menos pedientes "de la galería".
Lo siento indignados, pero prefiero mi cómodo sillón a las asambleas.
Indignado comodón | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 23:23
No sé que te que veure Mourinho en tot això.,,.,. ????
Fran | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 12:11
Dijous que ve a la plaça Aragó a les 20:00h. Divendres, disabte y diumenge, a la font de la Fira, a les 19:00h y a les 21:00h, amb una samarreta blanca.
Democraciareal | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 12:13
- Eliminación de Consells Comarcals, Diputacio, y reducción en un 90% del numero de Europarlamentarios, se ha demostrado por activa y pasiva que son "máquinas" de engrase de los amigos de los que mandan.
-Eliminación de delegado de la Generalitat en Tarragona, del Subdelegado del gobierno central en Tarragona .
-Eliminación de "TODOS" los coches oficiales.
-Eliminación de 2/3 de los municipios, agrupándolos, de un plumazo eliminamos casi 2/3 de políticos innecesarios.
- Eliminación de la "plena dedicación" de los regidors, para municipios menores de 100000 hab.
- Que todas las instituciones reflejen la abstención: Si abst. 50%, mitad de sillones sin ocupar en ayuntam, parlament, congreso, senado.
- Acuerdo con Salou y Vilaseca para compartir los auditorios que tienen, así no se pasarán casi todo el año vacíos.
Os animo a seguir dando ideas | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 13:03
eliminar coches oficicals, espero que no tinguis cotxe d'empresa.
eliminar 2/3 de municipios, con 2 cojones, pero tu estas bien de la chaveta?
tanta eliminación, mejor montamos un estado libre-capitalista i nos ahorramos todos los sindicalistas chupabotes.
eliminator | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 17:58
Hola Eliminator, entiendo que si eres funcionario no te parezcan adecuos mis planteamientos. Ten en cuenta que de funcionarios seguirán haciendo falta muchos, sobre todo de los buenos, con una correcta productividad. La reducción de municipios es la primera medida que se aplica a paises con elevado endeudamiento.
Os animo a seguir dando ideas | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 8:15
Si mira, apa directament que ens manin desde Barcelona y llestos, també eliminem la plena dedicació i si resulta que hi ha algú que tingui feina a Barcelona, ja em diras el que. Reflectir les abstencions en tot cas en altes instancies, ja que en els ajuntaments poca n'hi ha. No tan sols Salou i Vilaseca, també s'hauria d'incloure Cambrils, que la massa de ciment no serveix per res.
Millora les idees | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 14:05
l'espai public es de tots com be tu dius aixi q tots tenim dret de ocuparlo... i com es normal en algun puesto ens tindrem q reunir per fer les propostes i organitzar-nos no creus?? q et molesta q ocupem la plaça arago dos hores??? au va per favor, i si vols escoltar les propostes vina a la proxima assamblea el dijous 9, a les 20:00 h a la plaça Aragó. Anims l'unica manera de intentar canviar aquest sistema de lladres es unintnos!!!
Miki G. | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 13:29
Així es parla!! Molt bé!
CONTE CONTAT | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 14:43
El vot en blanc ha de computar com a seients buits. Al congrès, al Parlament, als Ajuntaments, etc. Amb els diners que ens estalviariem potser no serien necessàries algunes retallades.
Lluis | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 13:33
Aquí no existeix el botó de "m'agrada" com al Facebook?
Ben dit Lluis! | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 12:09
Si tu també estas indignada, t'animo a que vinguis cada dijous a les 20h a la plaça Aragó a donar propostes, i no et preocupis que només ocuparem l'espai públic una estona, hi ho farem per dialogar, sense cap altra intenció. A Cambrils som molts els indignats i ahir a la tarda vam ser uns quants els que ens vam reunir. Animo a la gent a participar, a que d'una vegada podem dir la nostra, el que pensem, d'una manera pacífica i com a única arma el diàleg.
Jo estic indignada d'haver acabat una llicenciatura i no haver trobat feina en més de dos anys.
Indignada de com el meu pobre avi revisa les retallades de la seva pensió.
Indignada de com cada mes el banc s'embutxaca els interessos de la hipoteca.
Si tu també ho estas... fes-te sentir avui divendres a la font de la fira a les 19h o 21h.
Una més... | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 14:24
Veure com fan coses que no t'agraden i callant no és una postura assertiva ! Gràcies als que no callem es coneix el malestar social i si per fer-ho s'ha d'ocupar la via pública un cert temps, doncs s'ocupa i punt...No és de tots?? Doncs això...
CONTE CONTAT | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 14:48
ahora que hacec calor, mejor un chiringuito de playa, una cervecitas, si puede ser subvencionada por Estrella.
en la playa mejor | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 18:00
Por desgracia, las cervezas, las subvenciona tu bolsillo; mejor si te vienes a una asamblea y te vuelves útil ;)
a la asamblea todos! | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 9:29
S'ens ha de sentir, com més gent millor. Animu a tothom a que s'uneixi!
XSP | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 14:57
Expresa't i fes veure el que pences! vina tots els dijous a la plaza Aragó a les 20:00h.
un altre indignada. | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 15:07
TENIM QUE LLUITAR per el nostre futur
indignat | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 15:12
opino el mateix, que pinta aqui el Mourinho?? es com dir, si jo també estic indignada amb la Carmen de Mairena, no se és pixar fora de test trobo no??
no entenc pas | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 15:24
Els vots en blanc s'afegeixen a la majoria, jo proposo fer vot nul, així potser es donen compte que l'espectacle del circ de la política actual no ens agrada.
David | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 15:26
A les samarretes blanques podeu escriure el vostre lema, allò que més us indigna, Darrere podeu posar DIJOUS 20:00 PLAÇA ARAGÓ :) graciess
indignada | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 15:27
Como maestra yo también quiero expresar la indignación que siente este gremio al ver como poco a poco se estan cargando eso que a nuestros antecesores les ha costado tanto conseguir.
- Vuelta a las masificación de las aulas
- Perdida de refuerzos y valoraciones por resultados.
-Adios a las ayudas a los alumnos con necesidades educativas especiales.
¿Dónde vamos a llegar si los políticos no nos ayudan a formar a las personas que viviran mañana?
Por una educación digna
Indignada | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 16:34
Jo potser vindré a alguna d'aquestes assemblees, però abans m'agradaria saber qui és aquest que està fent el sermó al mig de la plaça i si és de Cambrils o ha vingut de fora.
La veritat és que estic inicialment d'acord amb moltes de les propostes que es fan, encara que potser amb alguns matisos.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 17:47
Si, sóc cambrilenc, ara que ho saps t'espero a la següent assamblea.
Jo. | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 1:10
Llavors, presenteu-vos i parleu! La plaza es de totos! (perdó per la "z", es que no tinc la c trencada al teclat). El que está al mig es de cambrils, un jove indignat i que es qui ha engegat les primeres reunions, no té ánim de tornar-se cap líder popular, senzillament dona propostes com pot fer-ho tothom. Tu també.
Ciudadano Perry | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 16:12
Doncs és qui ha engegat tot això, és de cambrils i trankila k no juga a fer de líder, ni tampoc deixara als altres k ho facin...k kedi clar. Aki tots han de dir la seva.
lailolaaa | Contestar aquest comentari! | 5/6/2011 - 15:39
no falten diners, sobren xoriços
se'ns pixen a la boca i diuen que plou | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 18:04
Bagauda cap partiti polític però si el del Kein Oliver?
Plumer | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 19:34
Vas errat, Plumer, no sóc de cap partit i menys espanyolista. Em sembla que t'equivoques de persona. De la mateixa manera que crec que la soberania resideix al poble, entenen el poble com el conjunt de ciutadans lliures i independents, de la mateixa manera defenso la llibertat de les nacions a escollir el seu futur, i per això defenso la llibertat del meu poble, el basc, i el de acollida, la nació catalana. Res a veure amb satèlits de partits estatals i encara menys amb escisions dels mateixos.

Espero que t'hagi quedat prou clar.
Bagauda. | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 21:45
Entrevista de las buenas:

http://www.youtube.com/watch?v=lydsrh6YRc4

El libro no hace falta comprarlo, pero supongo que es bueno
2, 1, 0..... y el tio no dimite!!!! | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 22:27
Estic d'acord!!hauriem de suprimir administracions que un mal dia algu es va inventar...com ara els consells comarcals...va!!!quin despilfarro!!fa molts anys no hi eren i tampoc va passar res de greu,al consell comarcal del baix camp per exemple,te una seu a reus que quant la veus penses....mare meva!!el que ens deu valdre mantindre tot aixo,collons!!!
HOLA | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 10:25
Som l'estat que mes administracions i subadministracions i serveis territorials i mil histories tenim de tota europa
HOLA | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 10:27
es lliure d'assistir qui vulgui, sigui o no d'un partit polític, nosaltrs no negarem l'assistència a ningu.
Shane | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 10:45
Ningú m'ha respost a la meva pregunta: Qui és el que xerra al mig de la plaça?

És de Cambrils o no?.

O és que no el coneix ni la mare que el va parir?.

No és per res però m'agradaria saber-ho.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 11:01
que no t'han contestat??
posatulleres | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 12:22
Voleu dir, que aquestes propostes ( que algunes son encertades) no seria millor canalitzar-les per mitjà d'algún partit polític i així poguer ser mes compromés, efectiu i democràtic?.
De la mateixa manera que us felicito de que demostreu aquestes reindivicacions ( que son les de molts ) també us dic que penseu amb els avenços socials i polítics que s'han aconseguit amb aquets 30 anys darrers. !
Cambri. cat. | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 11:23
indignats de Cambrils: unim-nos!
Antònia | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 12:07
YO PIENSO QUE LOS AYUNTAMIENTOS CON MENOS DE CINCO MIL HABITANTES DESAPAREZCAN HAY DEMASIADOS ALCALDES Y CONCEJALES QUE SOLO MIRAN POR SU BOLSILLO .............CON SUELDAZOS INÚTILES........ Y QUE SOLO SABEN QUE SOLUCIONARSE LA VIDA A ELLOS MISMOS
1.. PARA SER ALCALDE O CONCEJAL CON CARRERA POLÍTICA.. NO UN PAYES
2 QUE DECLAREN SU PATRIMONIO ANTES Y DESPUÉS DEL MANDATO
3..QUE SE LES CONDENE SI COMETEN IRREGULARIDADES Y NO SE VALLAN DE ROSITAS
4.. NINGÚN COCHE OFICIAL
5...FUERA VISAS A CARGO DEL AYUNTAMIENTO
6 PODRÍA SEGUIR RECORTANDO HASTA NAVIDAD
HARTO DE CORRUPTOS | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 12:21
Dijous que ve a la plaça Aragó a les 20:00h.
Divendres, disabte y diumenge, a la font de la Fira, a les 19:00h y a les 21:00h, amb una samarreta blanca.
Cambrils també s'indigna!!!!!
ind. | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 12:26
Jo també estic indignat de veure tants aprenents d'embaucador que es pensen que es pot viure sense treballar i que tot i tothom ha de desenvoluparse al seu voltant.
A qui volen enganyar?. Qué pretenen en realitat?. Crec que ni ells mateixos es creuen el que ens volen fer creure als demés i només volen cridar l'atenció per un ego personal i estúpid.
Incrèdul | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 18:01
Aprenent d'embaucador? Tot i que votis i cregis en els embaucadors professionals, aquesta gent, no busca el benefici individual, ni el dels amigets ni els de les empreses que financen les campanyes, sinó el del colectiu, i no pretenen enganyar per aconseguir els seus objectius, sinó que van amb la veritat per devant per aconseguir el maxim de participació de la ciudadania. Que pretenen?? Pots xerrar menys i pasarte per la plaça Aragó cada Dijous a les 20h per veure que pretenem i opinar sobre el que creus que s'hauria de fer, o pot ser que formis part d'algun partit politic? No ho se, però crec que si, que formes part d'alguna organització politica del municipi, i diria dels que formaran govern aquest Dissabte que ve. Aquestes són les formes de actuar d'aquets partits tradicionals (PSC, CIU, PP,...) o no tant tradicionals (PLIC). Intentant desacreditar al que te devant per aconseguir una cadireta al Ajuntament. Ja ho vaig veure el dia del debat al cinema la Rambla. Alucinant. Però bueno, que hi farem, seguirem lluitant per posar fi aquesta "democracia" amb la que jugeu.
Indignat amb el Incrèdul | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 12:10
CADA DIJOUS A LA PLAÇA ARAGÓ A LES 20:00H! DIGUES LA TEVA!
indignat | Contestar aquest comentari! | 5/6/2011 - 1:06
Recordo als anys 60 els hippies, aquells que volien una forma de vida més lliure, sense tabus, que lluitaven -a la seva manera- per alliberar de la parafernàlia mental al que ens tenien (tenen) sotmesos certs poders fàctics. Molts d'ells al cap de pocs anys portaven corbata i es van engalanar dins el poder. Les idees perduren mentre no entris al joc capitalista, llavors estàs perdut.
No es una crítica, es un avís no passi com aleshores i tot el moviment duri 2 telediaris.
Salut i no afluixeu, jugaran al desgast fins que els grups es vagin dissolent poc a poc.. aneu amb ull ¡¡¡
Un al que li xuclen la butxaca. | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 10:25
totes aquestes queixes compartiu-les amb la resta d'indignats, tots els dijous a les 20:00 a la plaça Aragó!!!
indignat | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 11:42
Miramar. En resposta a la teva pregunta sobre la identitat del jove que es dirigeix a l'assemblea, et diré que, efectivament, és un veí de Cambrils, no sé perquè vols conèixer aquesta dada, però si necessites més detalls acudeix a una assemblea i l'hi preguntes directament.
Farta | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 11:43
vau fer el pena alla a la fira...vergonya em faria a mi la gent que fica un estand no te la culpa...aneu a plaça catalunya
marxeu indignats | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 12:14
Ja vam parlar amb la policia i ens han dit que podiem fer-ho si ens ficavem alli no massa a prop dels estands que, per altra banda, els respectem com a treballadors que son. No vam fer el pena, vam donar-nos a conèixer i ara aquest poble també té un grup de gent indignada contra la situació actual. Poble petit, grup petit, cor ENORME. ¿Plaça Catalunya dius? perquè? perquè així estem lluny y no ens veus? Que sàpiguis que, per desgràcia, també els negocis de la pl. catalunya es veuen afectats per les acampades, pero és una cosa que s'ha de fer. No, marxeu indignats no, marxeu els acomodats!
Ciudadano Perry | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 13:49
Alguns m'han contestat que el jove en qüestió és un veí de Cambrils.
Jo pregunto si ÉS DE CAMBRILS i qui és. Això ningú m'ho ha contestat.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 17:02
Si t'agradat el noi, pot vidndre a coneixel personalment els Dijous a les 20h a la plaça Aragó. Allí estará per aclar qualsevol dubte que pugis tenir.
Company del portaveu | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 18:58
eep, que ell ja te nòvia, no li cal més atenció!!
pero si vol, pot vindre els dijous a les 20h a la plaça Aragó a coneixe'm a mí.
i sí, soc de Cambrils, o no, segons s'ho miri com s'ho vulgui veure.
Otto Pons i Mas | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 12:25
pero pero pero, k t'has deixat les ulleres????? t'han contestat com a minim 4 persones!!!
diosmiocomoestamos | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 20:18
Crec que les coses s´han de fer bé. Si voleu cambiar les coses afilieu-vos a un partit polític que vagi amb la vostre ideologia y demostreu que sou millor que ells.
Es molt fàcil fer lo que que esteu fent però crec que una mica tard , l'unic que voleu fer es soroll .
En aquest país a costat molt la democràcia i gràcies amb això podeu fer el ganso . Us aprofiteu de això per fer només el tita no demostreu res al país ni als ciutadans , lo millor que podeu fer es plegar i si realment voleu cambiar la política o la manera de fer política molleu-vos tots i legalitzeu un partit i presenteu-vos a les eleccions ,es molt fàcil criticar desde fora , perquè a la fi no feu res.
salvador fernandez | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 20:53
Entrar en un partit és el primer pas per entrar en el mateix sistema; el que volem es canviar el sistema, fer un "reset" formatejar el "disco duro". Democràcia dius? Això no és una democràcia, en un país on no hi ha quasi mai referendum i que quasi sempre k n'hi ha resulten ser "no vinculantes" no es pot dir democràtic; en un país on s'ha de ser cosí d'algú per entrar a treballar en un lloc de l'estat no és democràtic; un país on una figura com el rei està per sobre de la llei (si no t'ho creus mira la constitució), no és democràtica; un país que es redueix a només dos partits i de caràcter semblant no és democràtic; un país que no reconeix que els culpables de la dictadura encara van seguir al poder i encara regrixen la política des de l'ombra, NO ÉS DEMOCRÀTIC. Nosaltres lluitem sense partits, nosaltres lluitem per crear un nou sistema i que cada partit faci la seva feina: portar endavant el país. No som polítics, som ciutadans!
Alessio Cardinali | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 1:31
"¿Le damos un aplauso y dejamos que se vaya?" Senyor Salvador, no ha entés res, això es un moviment APOLITIC. Abans de criticar, informis.
a pastar fang | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 1:41
Hi ha molta gent que critica anonimament. Sisplau, vingueu el dijous a les 20:00h a la Pl. Aragó a exposar les vostres contrarietats a un moviment que lluita per llibertats que van dirigides també per vosaltres.

De res.
Lluitador | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 1:32
Molts ànims! estic amb vosaltres, ens em de fer escoltar!
Laia Roig | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 1:35
Vinga, que si ens hi posem podrem! Ànim indignats! que es senti la nostra veu contra els "senyors" i les "senyores" que ens menyspreen!! Tots els dijous a les 20:00h, Plaça Aragó! Porteu propostes per millorar la vila i el país en general!!
Mrs.white | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 2:03
¡A LAS ASAMBLEAS! ¡TODOS A LAS ASAMBLEAS! ¡ALLÍ ESTAREMOS TODOS CADA JUEVES A LAS 20:00, PLAÇA ARAGÓ.
SPANISH REVOLUTION IT'S NOW!
Ciudadano Perry | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 9:31
Encara ningú m'ha dit QUI ÉS el "predicador". Dir-me que el dia 20 vagi a la plaça Aragó no és la resposta.
Primer m'agradaria saber qui és i d'on ha sorgit.
Ah, el Diosmio....... Pot ser que jo necessiti ulleres, però tu necessites saber llegir. NINGÚ m'ha dit qui és. Ni tu.
I, repeteixo, estic d'acord amb alguna de les propostes, però vull saber qui les fa.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 10:50
Miramar, llegeix el comentari de l'otto que es el que ve ara al paràgraf final, que segur et deixa les coses clares. I què esperes que et diguin sobre el noi de la foto? Nom, cognoms, edat i DNI? Estem bojos o que? Ell es un noi de Cambrils, que viu aquí des de fa molts anys, deslligat de tot partit local i caciquista. Qui fa les propostes? Doncs bé, les fa ell, les faig jo, les fan els que comenten en aquesta pàgina i les pots fer tu, si vens a la asamblea. Perquè no hi ha líder aquí; el poble és el líder. Encara vols saber el nom, cognoms i domicili del noi de la foto? LI PREGUNTES DE PERSONA. No t'ho direm els seus amics, no tenim dret a fer-ho. Però et diré el meu i, si tens algun dubte, em trobes els caps de setmana al Molí de les Tres eres de dia, i al bar Rock Star café de nit. Així parlem i em dius què importa si el noi és fill de cambrils o de mart.
Alessio Cardinali | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 17:00
Resulta que no hi crec en la democràcia, no hi crec. Es un sistem on, en comptes de guanyar el més fort, guanya el més nombrós (segons en quina situació, es veritablement el mateix), i ser el més nombrós no et dóna la raò, la democràcia no es perfecte, ho hem de admetre. Pero crec que un poble te dret a despenyar-se si en té ganes, i si la majoria s'equivoca, que segueixi al menys el seu propi i errat criteri: es el seu dret. Que en un poble damb cens electoral de 21000 persones, el 3 grups que formen govern sumin 5000, no hi veig majoria ni voluntat del poble per enlloc. No hi crec en la democràcia, però aquí no hi ha, no hi crec en la democràcia, però hom sí, i això m'està bé perque resulta que es el sistema administratiu més fiable que la humanitat ha trobat fins ara.

Aquest moviment es polític, pero apartidista, es ciutadà, es basa en la voluntat del poble, de la gran majoria del poble, que es la que sent i es dol per el problemes econòmics, qui vulgui adherir-s'hi, ho pot fer. Però cap persona amb imatge i missatge polític concret (OK) s'hauria d'acostar perque se n'aprofitaría del movimient i l'escapçaria. Aquest moviment ha de romandre sent quelcom fora del sistema polític, ha de trampejar i buscar mil maneres dins del marc legal per poder assolir allò que es pretén assolir. Com va dir Arcadi Oliveres, primer cal indignar-se, i després cal reaccionar, ja no és hora de acampades i casserol·lades, és hora de treballar per la societat. la questió és: amb ella o sense? si s'adhereix la majoria, serà per convenciment, fent servir les neurones després d'anys i panys, o haurem fet el mateix que els partits, convèncer per la força? tinc por de la segona opció, però a vegades el poble no sap el que li convè...

PER CERT, QUALSEVOL ciutadà empadronat a Cambrils ÉS de Cambrils, inclosa, per tant, l'inmigació de fora de l'estat; però si la teva pregunta, MIRAMAR, s'implica la idea que per ser de Cambrils cal ser fill d'una de les FAMÍLIES CACIQUISTES... NO, EL MEU AMIC NO ÉS DE CAMBRILS, I JO TAMPOC.
Otto Pons i Mas | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 11:01
Ben dit! Ni ell, ni l'Otto, ni l'Alessio ni el 80% de la població de cambrils. Visca la Inmigració! Tots som Cambrils!
ale hop | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 17:05
Dijous a les 20:00h Assamblea popular a la Pl. Aragó
indignat | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 11:27
MIRAMAR. JO SINCEREMENT NO VULL NI Q VINGUIS A LES ASSEMBLES. PERQUE AMB GENT COM TU NOMÉS RETROCEDIM TOT L'AVANÇAT.
MIRAMAR Q TE ACUESTES | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 12:36
Iep, a pastar fang, tan sols et vull aclarir el que crec que és una bajanada. Primer, comparteixo la necessitat d'articular un moviment ciutadà crític amb el sistema, per tant em considero indignat, i estic a favor de les assemblees, acampades...
Ara, el que no pots dir és que aquest moviment és apolític. Si precissament el que s'està fent en totes les places de pobles i ciutats és política. Si tens opinió sobre l'organtizació de la societat, estàs fent política. Si tens opinió sobre educació o sanitat, estàs fent política. Si defenses un mercat laboral adequat a les persones, estàs fent política. El que no és política, sinó simple gestió és el que es fa al parlament, sempre subjecte a les lleis del FMI o Banc Mundial.
Fem pollítica i reclamem mesures clarament d'esquerres, no tinguem por a dir-ho
Apolític? | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 12:41
Democracia Real Ja, deixeu-vos d'amagar per aquí i veniu a les assamblees!
AssambleaJa! | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 12:54
Apolitic?, el que volia dir es que es un moviment apartidista. Disculpa l'error.
a pastar fang | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 13:12
1.DRETS BASICS RECOLLITS A LA CONSITUCIO:
- Vivenda digna(reforma de la "Ley Hipotecaria", en cas d`impagament l`entrega de la vivenda canceli el deute)
- Reforç a una educació pùblica i laica
- Sanitat pùblica, gratuita i universal. No a les retallades
2. ABOLICIO DE LES LLEIS DISCRIMINATORIES
- No a la llei d´estranjeria
- Lliure circulació de les persones
PER ANAR FENT BOCA | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 16:36
Molt bé, molt bé; ara escriu-lo en un full i porte-ho el dijous; allí reunirem totes les idees i les critiques a la situació actual.
Indignatus | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 18:10
ep llibertat de educacio y el.leccio de centre, escola plural. llibettat, llibertat i respecte per les idees. ¿Per qué te que ser la educacio laica?
indignado con los indignados | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 23:44
Y por que tiene que ser católica? Quien es el estado para decidir que religión tiene que practicar la gente? Puestos a pedir yo quiero que papá Estado me ponga una escuela budista.
Tupamaro | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 17:00
pues estaria mejor que se criaran en la filosofia budista...les ayudaria a crecer y les haria más fuertes...pero aqui el debate siempre será: catolicismo o laicismo...ZzzzzZzzzz
Pelo-Pico-Pata | 9/6/2011 - 12:12
Otto......, només em cal saber amb quin partit polític ets afí o en qui partit estàs afiliat. Potser ICV ?.
La teva resposta fa pudor de fum i, si no t'agrada la democràcia, (a mi tampoc la que tenim), no sé que hi vols fer tu amb els teus arguments quan parles dels partits més nombrosos en relació als més forts. Més forts????.
Un bon amic em va dir fa uns dies que la democràcia és la dictadura de la majoría?. Trobo que és una bona definició i que té tota la raó.
Per tant, ens agradi o no, és el que tenim i si la volem combatre només hi ha un cami: El de la política, utilitzant els partits existents o creant-ne un de nou, buscant aquesta majoria dictatorial. No s'hi val a manifestar que s'està en contra de tot.

Els pescadors tenen una dita: Qui vulgui peix que es mulli el cul !!

I ja sé qui és i qui no és ciutadà de Cambrils, però sóc dels que penso moltes vegades que hostes vindran que de casa ens treuran i "només" sóc fill d'una família força humil, de la qual cosa m'en sento molt orgullós.
Per cert, encara ningú m'ha dit el nom del pregoner i ara ja sé que no assistiré a cap de les vostres convocatòries. Les considero tendencioses i, repeteixo, fan pudor de fum.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 18:01
Me parece que ya me enterao del pie que cojean estos indignaos.
Vosotros mismos os llamais apoliticos pues decirme que estais haciendo en todas las plazas de españa ? jugar al parchis y hacer huertos? .Menos mal que sois una minoria y vuelvo a repetir gracias a la democracia de este pais podeis hacer lo que estais haciendo porque con otro partido en el gobierno otro gallo cantaria . Sois unos antisistemas y protestais por todo y lo dicho hacer un movimiento registraros y presentaros a las elecciones asi podreis demostrar que teneis razon ,pero eso si presentaros con algo coherente y sostenible la ciencia ficcion dejarla para mas tarde.
SALVADOR FERNANDEZ | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 19:14
per la mateixa rao que tu preguntes, Miramar si tant preguntes diguens que ets? a quin partit pertanys? Si tant valent ets per voler saber sobre totes les coses qui és aquest noi, tingues els pebrots de firmar amb el teu nom i cognom el que escrius, que darrere d'un nom fals tots ens creixem, i després a l'hora de la realitat ens pixem a les calces maco!
Marta Diaz | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 16:40
Yo ante todo esto me pregunto, quien es Miramar? Un simple curioso que quiere saber quien es el pibe del centro de la foto o un "cana" infiltrado que lo mandaron a investigar quien estaba detras de este movimiento y no supo hacer su trabajo? Que pedazo de pelotudo, no importa quien lo diga sino lo que se diga.
RedonditoDeRicota | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 16:57
Ara m'heu acabat de convèncer. Ja puc albirar de quin peu calceu.
I, si el "cana", redondito-pibe-pelotudo és d'on sembla per la seva expressió, té una bona opció: A la Pampa hi falta gent i li poden arreglar els paquets.

De totes formes gràcies per les vostres informacions aclaridores. Així anireu guanyant amics.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 18:33
Muy respetables Miramar y Salvador Fernandez,respeto mucho vuestra opinion,respeto vuestra democracia caduca,vuestra vida insipida y consumista, respeto vuestras insinuaciones,incluso respeto vuestra incultura.
Pero por favor respetar a la gente que no se conforma con esto,que pasa de Belenes Esteban,de futbolmania y otros cebos de esta sociedad injusta e inmoral.Respetar a la gente que todavia tiene ganas de una sociedad justa y participativa,ellos luchan por tus derechos mientras tu estas sentado al lado del televisor o en la barra de un bar poniendo a caldo a todo lo que se menea.
Muchas gracias
patorojo | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 21:11
Miramar, no he votat en ma vida a ICV. I, efectivament, no m'agrada la democracia perque crec que cimenta la seva pau en l'eterna victoria d'un grup (la majoria) respecte els altres, sense tindre que ser això precisament el més convenient per resoldre els problemes. Jo també l'anomeno la dictadura de la majoria, vés a saber si el teu amic i jo ens coneixem...
Pero com bé he dit, crec es el millor sistema trobat fins ara, i que per tant, és al que hem d'aspirar i no a aquest infecte sucedani. No facis cas d'allò de "el més fort" que nomès era una alegoria épica.

respecte al senyor Salvador Fernandez, caldria dir que jo sí sé de quin peu es coix, ell. Jo ni somnio amb truites ni amb salmons, estic ben despert i sé qui em pispa, qui em manlleva i qui em roba. sé pel que estic dispossat a passar i pel que no; sé quant val un tomàquet i el que s'ha de suar per aconseguir-lo. i sé que per tot això no he d'estar dispossat a mullar-me el cul, sino per trencar-me la cara fins i tot per poder-ho assolir. ara que la gent ja sap d'aquest moviment s'ha d'acabar amb les acampades i les concentracions per fer soroll, ara s'ha de treballar seriosament. i això ho fem per nosaltres i per qui ens estimem, per que volem un un país més pròsper per viure, i les injustícies que intentem combatre ho són per a tothom, pero és evident que això no anirà enlloc si el gruix de gent afectada no ens recolza; si en comptes de mirar de que aquest moviment arribi a bon port per que els hi convè, i colaborar-hi en el grau que es es pugui, prefereixen ofegar-se en la pila de fems de tòpics i arquetips que llençen a cabassos el informatius d'àmbit estatal de prensa audiovisual i escrita. ¿Vols pensar que sóc un "perroflauta abrazafarolas, comunista trasnochado"? o pots tindre la decència de no jutjar amb tanta vehemència i acudir-hi per veure-ho per tu mateix, pots tindre la inteligència de que, si veus que no dúen com cal una cosa que et convè que tiri endavant, integrar-te en el grup que tirra del carro fent-lo anar cap a on creus, en comptes de possar-hi pals a les rodes. no sóc cap paràssit que vol viure del cuento i per això es mainfesta, per a que li donin ajudes i viure uns quants anys més, sóc un treballador, que li agrada fer bé el traball i sentir-se bé perque ho a fet bé, pero també li agrada que s'ho remunerin com és degut, que n'hi hagi de treball, que no hi hagi gent que sense fer res més que mentir i robar, sense donar res a la societat, visqui millor que els que la sostenen sobre els seus lloms, impune i encara els defensin aquells que han sortit malparats. Aquest és el peu que calço.

reitero per últim cop, respectem el fet que "l'orador" no hagi donat el seu nom i per això no el direm, però el nano no s'amaga de res perque no té res per amagar, si voleu saber com se diu, aneu i s'ho pregunteu vosaltres mateixos. és tan fàcil d'entendre com de fer i no implica res més, aquí el qui té reticencies per mostrar-se es qui no vagi personalment a assabentar-se.
Otto Pons i Mas | Contestar aquest comentari! | 9/6/2011 - 10:09
Hola pato.......

Bla, bla, bla..........
I tú que saps de la meva vida?.
Per cert. No necessito que ningú com tu lluiti pels meus drets. Ja ho he fet jo personalment durant molts anys
Vull dir-te que és molt presuntuós per la teva part sentir-te salvador del món i si la meva vida que no coneixes, consideres que és insípida, la teva pel que sembla no té ni base ni futur.
En una cosa estem d'acord: la societat actual és injusta, encara que amb els teus arguments t'asseguro que mai la faràs més justa.

Fins aquí les meves intervencions en aquest debat. Amén.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 9/6/2011 - 11:09
ja heu anat fent boca? dons aqui teniu unes propostes mes,les altres ja estan entregades.
IGUALTAT DE GENERE
Exigir posar sol.lucio a les morts i maltractes per violencia de gènere.
- Comdemnes mes dures i pùbliques
- Exhibició del culpable
- Judici sòcial als maltractadors i asesins de les dones
NO PODEM SEGUIR MIRANT CAP UNA ALTRA BANDA
NOSALTRES SEGUIM TREBALLAN | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 14:30
Que fort encara no ha començat a fer res i ja es barallen com a gossos. De indignat en Zapatero i el tripartit que ens han deixat a tots al paro ni hi ha algún?.
Vaja Tropa | Contestar aquest comentari! | 11/6/2011 - 19:56
PREGUNTA para los indignats
Habeis tenido que esperar a casi 5 millones de parados para reevindicar que el gobierno y los politicos no funcionan?
habeis tenido que esperar perder vuestras casas para daros cuenta que la ley no os protege ? y para colmo habeis tenido que esperar a que maten a un monton de mujeres para pedir que se endurezcan las penas?
Vosotros que os creeis me parece que vuestro problema no son los politicos ni la politica y a mi entender llegais tarde y desfasaos de ideas , dejar la politica para los politicos ,si en un barco todos reman a sus anchas sin direccion y cada una a la suya ese barco no llegara nunca a buen puerto, lo mejor que podeis hacer es empezar a dar un poco de imagen de seriedad y hacer como en madrid PLEGAR .
salvador fernandez | Contestar aquest comentari! | 14/6/2011 - 20:13
¿primero nos criticas por darnos cuenta tarde de que la la vida con ESTOS políticos está muy mal, y después nos dices que le dejemos la política y los asuntos serios a ellos y nosotros a plegar? ¿primero plegar y después qué, jugar al parchís? porque trabajo no hay...
No, salvador fernandez, no, PLEGA TÚ, dedícate a tus cosas, sean las que sean, que si las haces, bien, no deberías tener miedo de que ninguna revolución te las jod***a, que aquí sólo queremos arreglar lo que está mal, no vivir del cuento, eso ya lo hacen los políticos y lo denunciamos reiteradamente.
Otto Pons i Mas | Contestar aquest comentari! | 15/6/2011 - 11:03
Arreglarlo como lo habeis hecho hoy en barcelona ?
Y eso que sois pacifistas .
ME parece que el sr. salvador empieza a tener razon
arreglar las cosas como lo haceis vosotros que dios nos asista.
Y quereis derechos , vosotros hoy habeis roto la democracia no dejando trabajar a los politicos y ejercer su derechos como politicos que democraticamente han elegido los ciudadanos ,lo que habeis echo hoy es un delito .
ESTOY CON SALVADOR | Contestar aquest comentari! | 15/6/2011 - 20:21
Para empezar, los agitadores de Barcelona, hay varios videos por internet en los que se descubren a un grupo de mossos infiltrados. Antes que criticar informate.

Segundo, POR LO MENOS nosotros hacemos algo, y no me dedico a criticar gratuitamente en una web sin hacer una mierda. Dais PENA.
Alex | Contestar aquest comentari! | 16/6/2011 - 13:33
Me parece muy bien, los que no querráis ayudar no ayudéis; ignoro vuestros motivos, tal vez sea vuestro interés de que las cosas sigan igual o, tal vez, simplemente os aplaste el monstruo de la pereza y la desilusión. Pero déjanos trabajar; y esto también va por ti, Salvador, que si no queréis hacer nada vale, pero si encima os oponéis, quiere decir que tenéis algún problema con nosotros.
Por último, mirad quienes eran los "agitadores violentos", leed los manuales de táctica militar y veréis qué diablos ha pasado en el acta de ayer. IGNORANTES, que no sabéis diferenciar a un pacifista de un agente de paisano.
Ciudadano Perry | Contestar aquest comentari! | 16/6/2011 - 14:59