El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:24.3ºC | Humitat: 40% | Pressió: 1015Hpa | Vent: ONO 10 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2127 | dimecres 23 de juliol de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dimecres 1 juny '11 | 10:35 | 2679 lectures
|
ELECCIONS MUNICIPALS

Oliver Klein (NMC): "Vam expressar, sense condicions, les nostres ganes de contribuir en el govern municipal, però entenem el pacte CiU, PP i PLIC"

Text Berta Ruiz  Fotografia Berta Ruiz

Cinta Ballesté, Oliver Klein i Santi Gámez en la roda de premsa d'ahir

El Nou Moviment Ciutadà (NMC) va oferir una roda de premsa ahir, a la seva seu, per fer una valoració dels resultats obtinguts en les passades eleccions electorals i expressar el seu posicionament vers la constitució del futur govern municipal i el seu paper com a nou grup de l’oposició de l’Ajuntament de Cambrils. A la roda de premsa hi van ser presents les tres persones que encapçalaven la llista electoral de NMC als passats comicis: Oliver Klein, Cinta Ballesté i Santi Gámez.

"Estem satisfets perquè hem contribuït a que es produeixi un canvi"

El líder de la formació independent, Oliver Klein, va iniciar la seva intervenció manifestant els diferents objectius que des del nou partit van plantejar-se a l’inici de la cursa electoral. En primer lloc, segons va dir, “el NMC volia contribuir a aconseguir un canvi a l’Ajuntament de Cambrils, un canvi basat en les formes, basat en la forma de governar i un canvi que passava per reemplaçar les persones que ens havien estat governant per d’altres candidats i propostes. Podem dir que estem satisfets perquè nosaltres hem estat imprescindibles i hem contribuït de manera important a que es produeixi aquest canvi. La nostra visió és que el cicle del govern passat s’havia esgotat i que calia un nou engrescament”.

"Els resultats demostren l'èxit rotund d'una formació independent que naixia des de baix de tot i amb tots els pals a les rodes possibles"

En segon lloc, Klein va valorar molt positivament els resultats obtinguts per la seva formació, amb l’obtenció de gairebé 1.400 vots i tres regidors. Segons va dir, “un partit nou ha passat a ser la primera força independent amb un recolzament a tots els barris d’una manera molt homogènia. No som el partit d’una zona determinada de Cambrils, sinó que som el partit de tota la ciutadania de Cambrils i així se’ns va valorar a les eleccions, amb gairebé 1.400 vots. Aquest resultat ens ha fet aconseguir tres regidors, tres persones que tenen l’encàrrec de treballar de forma valenta, dura, però també engrescant els nostres militants i tota la població. No governarem per uns pocs, sinó per a tothom. A partir d’ara, aquests tres regidors estan a la disposició de la ciutadania per a que se’ns adrecin, per a que s’apropin i coneguin la nostra manera de funcionar”. El candidat de l’NMC també va recordar que en alguns moments, durant la nit electoral, el partit havia ‘sumat el quart regidor’, el que demostra segons va dir, “l’èxit rotund d’una formació independent, que naixia des de baix de tot, amb totes les dificultats que se’ns van posar i amb tots els pals a les rodes possibles”.

"Vam expressar, sense condicions, les nostres ganes de contribuir en el govern municipal"

A nivell de la conformació del nou pacte de govern, Klein va deixar molt clar que un dels grans objectius del NMC era formar part del nou govern. “Vam ser els primers en felicitar Mercè Dalmau pels seus resultats, la justa vencedora, qui havia de ser la futura alcaldessa que és qui més vots havia aconseguit. Ho vam fer i després en els dies següents vam tenir la primera reunió de contacte amb CiU en la qual nosaltres vam expressar, sense condicions, les nostres ganes de contribuir en el govern municipal”, va expressar el líder del NMC. En aquest punt, Klein va destacar que la seva formació proposava canvis en la forma de fer política, així com emprendre les decisions econòmiques adequades per sortir de la crisi. “Ens va comentar que entenia molt positivament la nostra predisposició, però que havia d’escoltar totes les posicions i que ja ens comunicaria la decisió final. Entenem el pacte CiU, PP i la PLIC pel fet d’haver compartit anys a l’oposició i haver treballat conjuntament. Respectem aquesta decisió, tot i que vam intentar fer entendre que nosaltres érem una bona opció de govern perquè som independents. La decisió de CiU ha estat optar per un govern limitat, quan també podia haver optat per un govern més ampli, perquè no ha comptat amb una opció que havia tingut molt recolzament en aquestes eleccions i una opció com la nostra que posava moltes facilitats. Proposàvem treballar molt i molt a les regidories que ens toquessin”.

Tot i no assolir l’objectiu de ser força de govern, Klein va manifestar que “tinc la sensació que amb paciència i treball ens serà recompensat per poder entrar en el govern el més aviat possible. Volem ser una opció de govern, volem estar al govern municipal, perquè per dur a terme el que defensem cal estar al govern”.

"Serem una oposició valenta, moderada i que dóna un marge de confiança a qui li ha tocat governar"

Finalment, Oliver Klein va explicar “el NMC és un grup nou, jove, amb un missatge nou, amb ganes de canviar les normes de joc, amb ganes de contribuir positivament i constructivament. Volem fer una oposició constructiva que és el que ens toca en aquests moments. En aquelles coses que siguin positives per Cambrils es comptarà amb el vot favorable de NMC. La nostra tasca serà de proposta rere proposta i anirem darrere del govern per a que faci cas a les nostres propostes i que quan el govern faci propostes adequades nosaltres les recolzarem. Serem una oposició valenta, moderada i que dóna un marge de confiança a qui li ha tocat governar”.

En aquesta mateixa línia, Santi Gámez va apuntar que, “farem una oposició constructiva, buscant el millor per Cambrils”, mentre que Cinta Ballesté va comentar que, “la gent ens continuarà tenint al carrer, recollint les seves opinions, continuarem lluitant per això. És la norma del nostre moviment i lluitarem per tots”.

"A palabras necias, oídos sordos"

Quant a les crítiques rebudes per part del PSC, Oliver Klein no va voler entrar a valorar-les. De fet, va ser contundent i concís resumint-ho amb la frase en castellà: “a palabras necias, oídos sordos”.




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 73 comentaris rebuts

La cara de los tres es un poema, juas juas juas.
Ja | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 11:02
I ara que faràn aquestos tres?
MC | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 11:23
Sr. Klein, jo vaig assistir a alguna de les reunions que va fer al Tita Conchi, allí en una d'elles i amb la boca molt gran, va dir que si no aconseguía entrar a l'equip de gobern, tornaría la seva acta de regidor, vosté i tots els que haguessin entrat amb vosté. Igualment, aquell dia tambè va prometre que seríen els 6 primers de la seva llista els que entrarien a l'ajuntament.
Em vaig quedar impactada i realment el veia tant segur de si mateix que me'l vaig creure i no tant sols això sino que el passat dia 22 vaig ser una de les mes de 1300 persones que el van votar.
Ara que no ha entrat a l'equip de govern i que no ha aconseguit fer entrar els 6 primers de la seva llista, potser és moment de que compleixi aquelles promeses que ens va fer a tots en el seu moment. O ara es pensa fer enrera? Serà un politíc atípic i farà el que ha dit? O farà com la resta i durant la campanya moltes promeses i a la hora de la veritat res de res?
Sr. Klein, he vist les coses que ha fet i que no ha comptat amb ningú mes que la seva própia voluntat i ja n'hi ha una que menys de 15 dies després de les eleccions ja ha vist que no és que sigui millor que la resta, sino que esta a anys llum de qualsevol altre candidat, però per darrera, mai per davant. La Sra. Dalmau es mereix tot el meu respecte per haver-lo deixat fora de l'equip de govern
Una desenganyada | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 12:44
Pues sabes que , que no me lo creo,.
Tu te crees que Klein tenía una bola donde ver el resultado o tiene cualidades hipnoticas para influir en la decision de los votantes de Cambrils o bien es un mago capaz de cambiar el contenido del sobre de la urna??
Que mania! | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 18:20
Tu estas segura que ibas a una reunion de NMC, que manera mas absurda de contaminas, decir que ha dicho es facil.... yo estoy en el NMC,y jamas se ha dicho semejante sandez
Que aburridos estais | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 20:44
Lo que digo consta en el acta de la reunión.A ver si nos informamos
Enteraos!!!! | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 20:31
Los necios sois el PSC y NMC, que con vuestro egos "entre unos y otros..., la casa sin abrrer". Todo por la ambición de mandar y mandar y mandar. Os está bien empleado. El problema es que vuestra actuación (PSC-NMC) ha abierto el camino para que la derecha y la extrema derecha haya conseguido el gobierno de Cambrils y quién lo tendremos que soportar seremos los ciudadanos. ¡Indignante! Ja ni ha prou d'aquest culó!!!!!!
Ja ni ha prou! | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 14:08
molt d'acord amb tu!!!
jove | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 7:35
I jo.
Tambe | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 21:40
I no sap encara la sra. Dalmau la sort que ha fet, ja ho veurà més endavant.
Endevant | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 14:31
Sr. Oliver, tal y como comenta una de sus votantes, yo tambien estuve en esas reuniones y forme parte muy activa del aparato de partido a la hora de elaborar los estatutos y la creacion del partido, y reconozco ante los ciudadanos que usted en una de esas macroreuniones egocentricas dijo a los cuatro vientos y consta en acta escrita en ese dia que su equipo de gobierno llegaria a los 6 o 8 regidores, y que si eso no fuera real, y tuviera que ir a la opoacion usted no servia para eso y se quedaba en casa por lo que daba su acta de regidor. Ahora es muy bonito vender que son buenos resultados, pero donde esta su don de negociador ante las otras fuerzas. Si es usted tan transparente , humilde e integro sea coherente con sus palabras , repetidas en varias reuniones y deje su acta, eso si no se la de a su ejecutiva de amigos fiales para que se la rechazen sea un hombre y dejelo y reconozca que se ha equivocado, que incluso su anterior partido le expulso del partido por practicas no leales a un politico. Espero que reconsidere su actitud y deje paso a gente que realmente si que son transparantes en su partido .
FRR | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 15:35
Hombre, pero si sigue por aqui el usurpador o usurpadora de identidades, mira que como consigamos tu IP te quedaras con la boca abierta.
ves amb cura | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 18:22
QUE VOL DIR TU IP?
Ventura | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 21:10
Pues mira que yo asisti a todas las reuniones, y poniendo mucha atencion e a todo lo que allí se decia, y eso nunca lo escuche.
¿Quizas estais tan en contra de este movimiento porque teneis miedo que en él se haga otro tipo de politica a la que estais acostumbrados,, de una forma mas participativa y mas en contacto con el pueblo? ¡Esperate que empiecen los plenos!
Uno de tantos | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 18:30
Si el pueblo esta en manos de derechas y solo gracias al señor Benaiges. Y a los que estan gobernando les deseo suerte porque la necesitaran el laberinto que confeccionó este señor.
Uno mas | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 15:36
Ja n'hi ha prou i tu quina extrema ets. Extrema incompetència?!
Arriki town | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 15:47
sempre critiques destructives ......... quan algú escriurà alguna cosa assenyada ....... totes les cares us semblen malament ...... cal mirar-nos una mica més a nosaltres mateixos ....( crítica general per a tots els escrits de la revista) i un vot de confiança a tots
noia | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 15:56
Ara què ja han passat les eleccions i que ja heu intentat treure vots de totes bandes, ja podeu dir quina és la vostra ideologia, no?. O penseu allargar-ho 4 anys més i intentar arreplegar uns quants vots més?
És patètitc aquest populisme de no manifestar els ideals per tractar d'acaparar el màxim número de vots, sense fer propostes concretes ni mullar-se gaire per no perdre votants.
mat | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 16:24
Siempre se ha dicho, si no has querido escucharla es tu problema ¿no? Y en cuanto a las propuestas... ¿has leido en algun momento el programa del NMC?
hablar por hablar | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 18:33
tens raó a veure si cauen lse mascaretes i diuen quina es la seva idiologia, perquè cambrilsme....ells van al sol q més calenta i per entrar al govern s'assrroseguen per poder ser-hi al poder, però no!no han tingut sort, s'haurien de plantejar perquè tenint més vots no han volgut pactar amb ells, serà per les persones q porta a la llista, o pq no te idioloia...o perquè no sap per on tirar!!!si es pensaven encara q els hi donarien una regidoria..anda que..jo .desenganyada no desenmganyadissima,puajs!
forna nmc no más...comepanes | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 19:53
Yo tambien estuve en esas reuniones y muchas, mas y mire como algunos le querian hacele la cama.Si digo la cama,y pueden ser delos que ahora estan aqui diciendo esas cosas,
en las reuniones se decia una cosa, y despues en la Revista.
Se atacaba,destrulliendo todo,como se hace ahora.Animo NMC
piensan que pueden con bosotros
J.E | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 17:57
Sr. Klein, ¿no dijo usted, que si no ganaba, se iría ?. Hágalo, ¡ ya !, y prívenos de su presencia.
Nos cansa | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 18:30
D'aquí a 4 anys: qui es recordarà de NMC?, només cal recordar la trajectòria de tots els partits independents i d'àmbit local que hi hagut en les diferents eleccions municipals. Només queda PLIC i de capa caiguda.
Toni | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 19:08
Para que hables, la PLIC no estara de capa muy caida porque han contado con ellos para formar gobierno
bla bla bla | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 18:54
No creieu que el Santi fa cara de preocupat?
Josep | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 19:21
Yo tambien estuve desde el primer dia en esas famosas reuniones donde usted SR.Oliver era el dios supremo y era la respuesta a la salida de la crisis.Sus fieles segidores aplaudian a diestro y siniestro era maravilloso teniamos el salvador del pueblo que bonitas eran sus palabras pero , eran solo palabras .
Sus promesas al traste su prediccion ni la mitad y ahora que?
cumplira con su palabra ?
Yo estuve en esa reunion la cual dijo usted a la masa de seguidores que aplaudian y alpaudian y aplaudian y aplaudian hasta saciarse y decian alcalde alcalde alcalde YO GOBERNARE Y SACAREMOS 8 REGIDORES OS PIDO LA CONFIANZA YO HAGO Y VOSOTROS RATIFICAIS VIVA LA TRANSPARENCIA Y LA DEMOCRACIA TENGO LAS GANAS LA FUERZA Y CON ALLUDA VUESTRA LO CONSEGUIREMOS Y SI NO ES ASI NO GOBERNARE ME IRE A MI CASA YO ME PRESENTO PARA SER ALCALDE NO PARA LA OPOSICION CONFIAR CONFIAR CONFIAR pues bueno amic ya sabe lo que hacer A CASA y cumpla con su palabra y no sea tan BOCAS.
BOBI DEL NMC | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 19:37
Me gustaria que me vierais la cara estoy muerto de risa, pero que mal os han caido que hayamos sacado 3 regidores de una atacada, me da que el sr. benaiges tiene algo que ver mas que nada por lo de aplausos tipo secta y alcalde alcalde, no os sentis ridiculos con estas criticas que pena tener que dejar la silla jajajajajajajajajaj
Yo el bobo des psc | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 20:49
Els politic som tots una colla de mentiders.
Ja que del tot el que es diu no es compleix ni el 2% del que es diu.
s.m | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 21:29
Aspirar a un càrrec és legítim, però el OK té unes ansies de poder desmesurades com ha demostrat i es denuncia també en aquestes opinions. Cal ser més humil i acceptar el que han dit els cambrilencs. Ara toca oposició.
Max | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 20:42
BOBI DEL NMC y a otros:Al pena penita pena pena,que pasa
de digo una cosa ,del dia 13 domingo que OLIVER dice quesi,
al NMC todo fueron caras largas y zancadillas,sila foto si la listas yo no de 3 yo de 2 y sino tonterias,y sino por atras en la REVISTA deciendo todo loque se dice .
A OLIVER nole hace falta gente como tu BOBI.Al pena penita pena pena,
J.E | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 20:52
Siempre lo he visto como un charlatán, lo conozco y sabia que solo vendía humo, que tarde o temprano la gente acabaria sabiendo como es y que defraudaria a muchos.
Ya me imagino la oposición que hará, apoyará al gobierno por que no tiene ni idea de política, con su palabreria tendrá sus minutos de gloria en los plenos y al final la gente que confió en usted le pedirán cuentas y solo espero que sepa irse con dignidad.
José Ramón | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 20:55
El Sr. Benaiges:Ya esta mandando toda la artilleria,para aqui.
Loque no segana en votos se gana en desprecios,sigan asi
alguna estarana preparando,que desgracia.
J.E | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 21:29
Sr. J.E, con el NMC, tiene usted mas fe que el acoyano, con el Sr. Klein. Ni el Sr. BOBI,ni las personas que recuerdan que su buen amigo Klein, comentó en sus charlatanerías multitudinarias ( según ustedes ), son palabras que salieron de su boca, no de las nuestras ( las de irse a casa, si no era superalcade ).
Si tanta devoción tiene usted con él, recuedele, la frase tan famosa del Sr. Aznar,
¡Marchese Sr. Klein mar-che-se !
Nos cansa usted, tambien | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 21:56
Com pots declarar "canvi que passava per reemplaçar les persones que ens havien estat governant".

S' ha de tenir barra si has estat tú 8 anys dintre el govern, reemplaçat a tu mateix i dimiteix
Quina barra | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 22:58
Que Güeno:
Les flors de Plàstic del sobre de la taula fan joc amb al quadre del darrera.
El braç amb guix del de la dreta fa joc amb la cadira de plàstic que està asseguda la de l' esquerra.
Puro Marketing | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 23:46
A ver, yo no sé si O.K. dijo en algún mitin esto o aquello porque no estuve allí pero el sufrido votante debería comprender que lo que se dice en los mítines no tiene porque cumplirse a rajatabla pues nadie lo hace al hacerse en un ambiente de euforia harto comprensible. Lo que sí hay que exigir que se cumpla es lo que está en el programa y eso tanto si se gobierna como si se está en la oposición, como el NMC, es lo que es de obligado cumplimiento para ser coherente y no desengañar a los votantes, esperemos pues a que se desarrolle la legislatura y al cabo de un cierto tiempo pasemos cuentas a O.K. de lo que "escribió" y no cumplió...es mi opinión.
joselumar | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 8:43
Mare meva!!!quin fart de faltes d'ortografia!!aixo´ es el que arrossega el klein??
HOLA | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 9:11
Corroboro al 100% el comentari de FRR, jo també hi he estat i puc dir no tan sols que el Sr. Klein va dir que entregaria la seva acta de Regidor en cas de quedar-se a la oposició en une de les reunions al Tita Conchi (i que per cert, deu constar en acta) si no que a mi personalment m'ho va dir a la cara en una reunió a ca seva. Ara, es clar, es la dinàmica del Sr. Klein, "donde dije digo, digo Diego".
RMA | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 9:26
Qui és pensés que OK treuria 6 o 8 regidors, simplement és ruc i enlloc de demanar que dimitís hauria de reflexionar sofre el seu grau d'intel·ligència. I vaja, lo de dimitir si no estàs a l'equip de govern em sembla de lo més absurd. Si ho va dir, com és que mai va sortir a la llum pública.
Ara bé, un 10 a la persona que va idear la dinamitació del tripartit que és el que s'ha aconseguit expulsant a OK del PSC. Jo només tinc un dubte: Va ser algú de CIU molt intel·ligant i maquiavèlic, o va ser algú encara més maquiavèlic del PSC que pensant que OK seria un obstacle per ell el va animar subliminalment perquè fes el pas endavant, després es va retirar perquè es barallessin entre ells i esperant que amb l'enfonsament del PSC Mas i Benaiges se n'anirien i li quedaria el camí lliure?.
Mas i Benaiges es quedaran per sempre | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 10:10
Los que bestarán en la opsición, no deberían cobrar nada, ní un céntimo.
En estos momentos díficiles donde la clase política ha desmostrado lo que defienden, el pueblo tiene la obligación de estar unido, y todos a una votar nada de salarios para los de la oposición. Que demuestren lo que valen.
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 10:19
Uno del pueblo, ya te repites más que los ajos. Como no has ido de primero en una lista a trabajar por Cambrils, en vez de repetir cansinamente siempre lo mismo.
la niña de la puebla | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 11:40
A la niña de la puebla ¿ A cual partido perteneces? Poprque anda que no dices nada de los que te han gobernado durante ocho años, que pasa estos no ntienen argumento.
Acaso no prometen y prometen y no se cansan de prometer y nada de nada, el pueblo es que que termina pagando.
Niña de la puebla
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 14:59
JOJOJO:CAMBRILS, a dicho quesi al NMC,y lea dado 3 regidores.Los miembros del NMC estan contentos, y loque diga los de afuera,si piensas quenos pueden hacer daño estan muy mal informados.Yo soi del NMC bosotros no podeis decir lo mismo,solo quereis que el NMC cierre las puertas.
Decile al PSC de CAMBRILS,que sigan asi,hay Mas i Benaiges
SR MAS ya no sale en la foto.Ami tambien me cansais mucho y
como sereis tantos conlo mismo digo animos a NMC y a palabras necias, oídos sordos
Nos cansa usted, tambien
J.E | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 17:50
Ay Ay como se investigue tu IP y se vea que es la misma de FRR ,RMA etc....uy con la suplantacion de identidad.....no sabes donde te estas metiendo...
pronto llegara el dia | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 19:01
Te puedo asegurar que no son ls misma persona .
Y tu sabes donde te estas metiendo? tu amenaza no la sopla bastante
se quien eres tengo tu IP y se del pie que cogeas . Tener valor i decir las cosas a la cara cobardes no a al espaldas y tranquilo que ya sabemos quien eres a ti tambien te llegara el dia y como dice alguno por ahi abajo no seas tan PAYASO.
ya sabes quien soy | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 20:28
Benvolgut PL, vull que sàpigues que pots esbrinar la IP que vulguis però que sàpigues que has de tenir una ordre judicial per poder efectuar, la qual cosa està en el codi civil, de tota manera Preocupa't de poder dur a terme totes les promeses als 1.300 vots als quals es quedessin amb les ganes de llocs de treballs, etc ... ja que no ha volgut cap partit pactar amb vosaltres per les formes de pactar i per no tenir una ideologia pròpia. Per cert reunió dia 07 de febrer Lloc Tita Conchi, acta elaborada per una persoina que no està dins de la vostra Secta, i en ella es llegeix el següent .... EL QUE FEM ÉS PER GUANYAR, i assegura que GUANYAREM LES ELECCIONS, PER AIXÒ HEU DE FER CAS DE TOT EL QUE PROPOSI, I SI NO GUANYAR, cosa que dubto, JO NO ESTIC EN AIXÒ PER ESTAR A LA OPOSICIÓ I PER TANT Deixaria MI ACTA DE REGIDOR I MARXARIA PER CASA JA QUE NO HAURIA FET EL TREBALL BÉ ..... Que fàcil és oblidar-se de tot això quan s'és sectari .... Ah se m'oblidava compte amb les amenaces i jo si signo amb el meu nom.
Fiona Rodilleras Cuenca | Contestar aquest comentari! | 9/6/2011 - 11:32
Fiona?....la novia d' Shrek?
Quina mala sang que hi ha a Cambrils | 17/6/2011 - 18:18
Quanta gent enganyada i desenganyada pel i del sr.OK. Quans il·lusos.Doncs que us esperaveu?, que aquest tenia la pedra filosofal de la política a CAmbrils?.
Havieu de votar en blanc. Ja us ho deia.
Vot en blanc | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 18:21
Ho faran be, no patiu, que els de l'NMC, mal que pesi a alguns, treballaran i serviran a Cambrils.
Anims Oliver. | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 18:46
J.E. pídele al Klein que te de clases de ortografía.
catedrático | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 19:52
Molt bona, ja que ara el Sr Klein disposa de molt de temps lliure!!!
Laura | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 20:37
El tema de les promeses electorals en campanya és dels que fan feredat. Recordo que un famós alcalde dels 80, el senyor Tierno Galván, deia que "las promesas electorales se han hecho para no ser cumplidas". Molts comentaristes han glosat sovint aquesta gracieta del "viejo profesor", com si fos part del joc. Si Oliver Klein va dir això de plegar; cosa que no sé, només fa que seguir la pauta de la icona del socialisme de la "movida madrileña". Crec que l'elogi o la crítica cap a NMC ha de venir per la seva tasca d'oposició.
En el fons les campanyes són una general presa de pèl a la ciutadania i s'haurien de reformular.
Jaume Borràs | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 20:30
JAUME,COM HADIT ALGÚ:BON PROFE, vas ser el meu profe al insti anava amb la Rut Rodriguez. i et dono lo meva paraula q el sr.klein va dir el q va dir respecte al tema de l'entrega de l'acta, així com ha promès i hamentit molt a gent del seu entorn,encara q la gent q li envoltaal nmc no ho saben i se'ls havenut una moto q ells mateixos es creuen.també dir-te q encara q les promses electorals no es compleixin, és molt trist parlar i no fer el q has dit q faràs, així com...vendre q un partit no tè ideologia i q fa cambrilisme.jo estic molt decepcionada amb tot el q ha passat i el pel q ha pres a la ciutadania. la pregunta es quin oposició farà si als plens sent regidor no adscrit i en elmoment en q parlava com a portaveu de nmc l'oposició vaser penosa, aixi com laseva participació Al debat dels alcaldables.l'he començat a conèixer veritablement i m'entristeix molt q enganyi a tanta a gent i s'aprofiti d'aquells q amb bona fe han cregut en ell.sóc una antiga alumna teva del grup de la susi, ana maria,rut, julia,nuria...que ens vam veure a l'hospital i vam prendre un cafetó i q va repetir 2on,m'anomenes pel meu cognom
salut | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 20:22
Sr,J.E, viendo que no habrá manera, de que nos priven de su presencia, su sensei, and company. Me gustaría, que nos hicieran un favor, al pueblo de Cambrils, si no hay inconveniente. ¿ Podrian ustedes ir a los plenos, con esa bici tan chachi piruli que tienen?, así pueden decir, que, aparte que son de derechas, izquierdas, del centro, y pá dentro, no estará de mas, decir que tambien son ecosociatas.
Sugiero que pongan un cartel que diga : ¿Creyeron ustedes que me iría a casa si no era superalcalde ?, ¡ ilusos !, jua, jua, jua.
Cansinos | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 20:48
catedrático YES
J.E | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 20:53
Podríais dejar de ser críos y escribir cosas con sentido común .Gracias
Tomas | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 15:19
Però que us penseu qu'els de Convergencia son tontos o qué? Si no el volen deu ser per alguna cosa bona
CiU viu | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 16:18
Jaume Borras, gran professor: no pateixis que l'Oliver es bon tio, bon politic i treballa pel just.
Montbrio Connection | Contestar aquest comentari! | 5/6/2011 - 18:35
VES AMB CURA...Y PRONTO LLEGARÀ EL DÌA A VER SI TAMBIÈN ME LOCALIZAS MI IP Y VIENES Y ME TOCAS LO QUE NO SUENA FENÒMENO....NO SEAS PAYASO....IP......IDIOTA PERSISTENTE...
EL NENG DE CASTEFA | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 1:28
Us recordo que Oliver va sortir de l partit per ser diferent, es suposa que ara també actuarà diferent. Com persoan que ha votat a Oliver, si perque soc una de les persones que l'ha votat, espero i desitjo que ara es comporti i faci tot el que pugui per canviar les coses.
La Senyora Dalmau faà el mateix que tots, xupar del bote, posar a treballar als seus amics a l'Ajuntament com funcionaris interins i vinga tots a xuclar del poble.
Endavant Dalmau que és el que espera de tú i el teu partit.
Una Cambrilenca "molt Contenta" | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 12:23
Al programa de NMC, hi constava, que baixarien els sous. Si estaven a l'oposició també???? m'agradara veureu..... Menys mal que no em vaig deixar enganyar.... mentides i mes mentides, al final tots son iguals
Vilmita | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 18:26
CREO que amenazar a una persona diciendo vamos a localizar ti IP , dice mucho de la persona que lo escribe.
Suena a amenaza , no hace falta localizar su I`P sabeis perfectamente quien es sino parais de hablar mierda de el , eso si por la espalda por que a la cara os faltan agallas .
Si la politica de los segidores del nmc (supuestamente creo) es amenazar a todo el mudo que no piensa como ellos aviao vamos.
Por cierto mi IP NO HACE FALTA QUE LO INVESTIGEN YA SABEN USTEDES QUIEN SOY.
ANIMO J.E. ERES UN FENOMENO DEL NMC TU VAS PARA SECRETARIO DEL PARTIDO
SALVADOR FERNANDEZ | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 19:28
Bona feina NMC!
La Llosa | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 20:19
SALVADOR FERNANDEZ :Que muerto tea picado,yo estoi con
OLIVER y EL NMC.Hace muchos años quenos conocemos,y las mentiras que se ponen son por algo no.Se puede esta uno de acuerdo ono pero tantas mentiras.
J.E | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 21:42
Claro que estas con Oliver que buscas en el, la persona que va a cambiar todo esto , si tan democrata te creias en el PSC, y ahora en el PSC, como puedes dejar que sola una persona decida todo , listas, gastos, ejecutiva etc... Eso en mi pueblo es DICTADOR, pero bueno para tu edad eso ya lo has vivido y seguramente te gusto y quieres que se repita ahora con el LIDER DE LOS INCOMPRENDIDOS, Dios es justo y le ha dado lo que se merece OPOSICION, ( y ser le hazme reir de todos los partidos como se ha arrastrado y suplicado par aentrar en el gobierno),
Fiona Rodilleras Cuenca | Contestar aquest comentari! | 9/6/2011 - 11:40
Dia 22 a las 22:30 horas llamada a CIU, para felicitar, 23 horas visita a la sede de CIU, arrastrandose por un pacto, 24:01 mensaje dejados a la lider del CIU,siguiendose arrastrandose , Dia llamadas continuadas con caso omiso de ellas asegurando que cualquier regiduria seria valida, Dia 24 reunion con CIU, en la cual se presenta como el unico politico, un constructor para las obras de Cambrils y una persona para la Cultura, el resumen de dicha reunion EL HAZME REIR DE LA POLITICA NUEVA DE CAMBRILS, Resumen final OPOSICION y con 1300 personas esperando lo PROMETIDO. Ahora que, Sr. Klein, que sacara a sus escuderos para tapar la boca a la gente contraria usted. Recuerde estos es el principio de los 4 años de calvario que va tener por parte de los que no confian en un dictador como usted, seguramente tendran sangre por sus venas Hitleriana.
Rodilleras Cuenca | Contestar aquest comentari! | 9/6/2011 - 15:11
Lo que comenta la Sra, Fiona, y rodilleras Cuenca, es una verdad como un templo.
J.E,sigo pensando, que puedes coger la bici, tan xaxi, para ir a los plenos ( sea usted su conductor, porfa )
Ya que no van a pintar una mona en el Ayuntamiento, por mucho que se arrastre su sensei, por lo menos, nos reiremos un rato. Así que gánense el dinero que tenemos que pagarle, lamentándolo mucho
Cansinos | Contestar aquest comentari! | 9/6/2011 - 19:59
. No te preocupes Klein, todo lo que están comentando, machacando,, es digno de una tesis sin sentido.Escriben los que te tienen envidia, no se les puede ocurrir nada constructivo porque la mayoría tiene el encéfalo pla...o. De todas formas me parece muy coherente lo que estás haciendo y ...al callar le llaman sabio.Ánimo.Sigue tal como eres.
Un cuerdo | Contestar aquest comentari! | 9/6/2011 - 21:29
Rodilleras Cuenca:Me parece queas perdido algun puesto no,
por la forma de decir las cosas.OLIVER es mas Catalan quetu de eso estoi seguro.
Cansinos :Ami nome hace falta sillas,a otros si,dime cuantos tenemos en el Ayuntamiento con los estudios de OLIVER
J.E | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 12:49
Menos mal que en el ayuntamiento no hay tantos como Oliver pero te recuerdo SR.J.E. que los estudios no hacen a las personas y si tantos estudios tiene que hace en la oposicion?
Tendra mucho estudios pero a utilizado a personas para llegar a donde ha llegado , personas AMIGAS INCLUSO .
Que respeto merece una persona que engaña a sus amigos promete cosas las cual despues no cumple y te pisotea como una mierda, estoy orgulloso de lo que hicieron los fundadores del NMC Y TE RECUERDO QUE NO SE FUERON LOS HECHO OLIVER POR FALTA DE ESTUDIOS SEGURAMENTE.
Por cierto me ha picado un mosquito tigre en el pie y a ti te ha picado un mosquito oliveriano , ten cuidado a lo primero no pica pero despues te destroza con su veneno.
Y lo dicho animo j.e. vas pa presi del NMC y no tengo nada contigo pero es que estas de un pelota que no veas , jo creo que tu y yo llegaremos a ser grandes amigos, si quieres quedamos para tomar una cerveza hombre , no me guardes rencor si en el fondo no soy malo lo que no me gusta son los falsos y en el nmc hay unos cuantos , pero tambien te dire que tengo grandes amigos y amigas las cuales les mando un gran beso y un abrazo, y estoy seguro que trabajaran bien para cambrils cuando puedan hechar a algunos que sobran ahi dentro, y mi opinion personal seria que podrian empezar cambiando al lider seguro que me afilio al partido.
AH POR CIERTO HAY GENTE QUE SE MARCHO DEL NMC CON UNA CARRERA HECHA Y DOS MASTER A SUS ESPALDAS TE PARECEN POCOS ESTUDIOS , Y SABES POR QUE SE FUERON PORQUE ANTE TODO SON GRANDES PERSONAS Y GRACIAS AL NMC SON GRANDES AMIGOS .
SALVADOR FERNANDEZ | Contestar aquest comentari! | 10/6/2011 - 20:00
SALVADOR FERNANDEZ:Lo siento sime dan a elegir entre tu y
OLIVER me quedo con OLIVER.Si tanta estima tienes al NMC
es muy facil,sabes donde esta que puedes entra y haces las cliticas que quieras asi de sencillo.Pero diciendo lo que dices por aqui es queno estimas tanto a esa gente que dices,que tienes en el NMC.Al muchos lo unico que quieren es que cierren puertas,y eso no pasara.
J.E | Contestar aquest comentari! | 11/6/2011 - 11:36
Sr. Julio, como activista qur fui en su momento, me he sentido defraudada por no haberse cumplido los propositos que se decidieron un dia 28 Noviembre fecha de creacion de un nuevo partido, libertad de expresion, transparencia y derecho a reunirse, durante todo este periplo se han ido vulnerando todos los objetivos marcados, por dicha razon deje de asistir a estas reuniones que mas de partido parecia una secta comandada por un Guru, mentiroso y rencoros el cual no es capaz de decirle a la cara a lo fundadores del partido que no cuenta con ellos, por que tiene detras del el un sobre con 6000EUR de constructores para poder poner a uno de estos en las listas. Esta es la transparencia, donde esta lo que prometio a los 4 vientos de dejar su acta si llegaba a la oposicion, donde esta la explicacion que se pacto el miercoles pasado cuando se quedo en la asamblea que tendria que argumentar la abstencion en el pleno y aun estoy esperando la explicacion , como otras tantas veces. EL SOLO DECIDE Y ACTUA ESO SI AYUDADO DE SU MADRE Y MUJER, Señores estos son los que quieren gobernar el dia de mañana en Cambrils si no saben gobernar su cuentas, sede y militantes. Democracia Transparente YA, Ah se me olvidaba por favor dejar a los fundadores en paz por que vais mal encaminados con los escritos de la revista, y preguntarle a Oliver quien es FIONA BADOO, lo sabe de buena tinta.
Fiona Rodilleras Cuenca | Contestar aquest comentari! | 13/6/2011 - 23:37
J.E. Tengo estima y mucho a unos cuantos amigos que estan en el NMC incluso en listas lo cual no entiendo pero lo respeto a ellos jamas los pondre a parir pero al NMC y a su lider a mi no me respetaron y menos me escucharon de eso se encargo el todopoderoso lider y sus fieles segidores por no decir algo mas gordo por lo cual el respeto a mis amigos SIEMPRE a los demas les den viento en popa y a toda vela . Lo de volver al NMC mira si se va el lider y todos sus fieles segidores incluiendote TU no dudaria en volver eso si una ideologia de izquierdas que fue con la que se fundo el NMC.
salvador fernandez | Contestar aquest comentari! | 13/6/2011 - 13:21