El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:16.7ºC | Humitat: 89% | Pressió: 1014Hpa | Vent: NO 4 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2190 | dimecres 22 de octubre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dimarts 31 maig '11 | 12:10 | 3441 lectures |
ELECCIONS MUNICIPALS

Robert Benaiges: "No podíem imaginar que 1.300 persones li poguessin donar confiança al 'Nuevo Movimiento Ciudadano'. Una part d'aquest vot és nostre i ens ha fet mal"

Text Berta Ruiz  Fotografia Berta Ruiz

Roda de premsa del PSC, ahir al matí, amb la presència de Robert Benaiges, Laura Forcadell, Dani Pallejà, Ana López i Anna Peláez

El PSC de Cambrils va oferir una roda de premsa ahir al matí per valorar la nova situació política municipal derivada dels resultats electorals i plantejar el seu posicionament com a grup de l’oposició del futur govern de l’Ajuntament de Cambrils. A la roda de premsa hi van ser presents cinc dels sis regidors que encapçalaven la llista socialista el passat 22 de maig: Robert Benaiges, Ana López, Laura Forcadell, Dani Pallejà i Anna Peláez. 

"Són uns mals resultats, perquè ni tan sols hem guanyat les eleccions"

Quant a la valoració dels resultats obtinguts pel grup socialista, el seu candidat –Robert Benaiges– va ser clar i contundent al descriure’ls com “uns mals resultats per a la nostra formació, uns mals resultats perquè ni tan sols hem guanyat les eleccions, tot i estar a tocar de la força política guanyadora, CiU. Des del punt de les maneres de fer política hi ha hagut un càstig molt important cap a les forces d’esquerra que a la pràctica ha significat la desaparició de dos partits de l’Ajuntament com són ICV i ERC i que han tingut responsabilitat de govern en els dos darrers mandats. Unes responsabilitats reeixides, des del nostre punt de vista, que no han estat suficientment valorades. En segon lloc, podem dir que hi un canvi en la tendència de forces, és a dir, una basculació del que en diem esquerra cap a la dreta, o com li volem dir”.

Desafecció política, crisi general i "rebuf" de les eleccions catalanes

D’altra banda, Robert Benaiges també va explicar que el passat divendres es va reunir l’executiva local del PSC on es van fer les valoracions pertinents. “És cert que hi ha hagut una cojuntura general que ens ha perjudicat d’una manera molt important i que s’ha traduït en uns mals resultats a nivell de tot el país i l’Estat, és evident. A Cambrils potser ha tingut menys conseqüències a nivell de regidors en comparació a d’altres llocs, però tampoc és cap consol”. Benaiges també va apel·lar a d’altres qüestions com la desafecció política de la gent, les conseqüències de la crisi econòmica a nivell general i el ‘rebuf’  dels resultats electorals de les eleccions del Parlament de Catalunya el passat mes de novembre, com a factors que han acabat propiciant uns mals resultats per a l’agrupació socialista local.

"L'alta abstenció, el gran nombre de vots en blanc i l'aparició del 'Nuevo Movimiento Ciudadano'. No podíem imaginar que 1.300 persones li poguessin donar confiança"

A banda de les qüestions generals, el líder dels socialistes cambrilencs també va analitzar els resultats que van donar les urnes a Cambrils. En primer lloc, l’alta abstenció, amb un 48% i en segon lloc, el gran nombre de vots en blanc. Segons va dir Benaiges, “el vot en blanc és un vot molt conscient. Per suposat que el vot blanc és majoritàriament un vot d’esquerres i particularment un vot nostre. Són gairebé 400 vots en blanc que des del punt de vista de la distribució del nombre de regidors tenen una importància molt gran. I en tercer lloc, per l’aparició del fenomen d’aquesta nova agrupació política, ‘Nuevo Movimiento Ciudadano’, encapçalada per una persona que fins fa poc era regidor d’aquest govern i era membre del nostre partit. Ja hem explicat abastament què en pensem d’aquesta formació política, però el que no podíem imaginar és que hi hagués tantes persones, 1.300, que li poguessin donar confiança. És un fenomen  particularment difícil d’interpretar, i que nosaltres no hem sabut afrontar de manera adequada, en els darrers mesos, pel que s’ha vist al final”.

"El que estem segurs és que una part d’aquest vot, no sé en quina proporció, és un vot nostre i per tant, ens ha fet mal. És un element que ens ha de fer entendre que no hem actuat prou bé en aquest sentit”

En aquest punt, Benaiges va dir que des del partit van voler minimitzar que  “que aquesta persona es fes publicitat a través de la plataforma del nostre partit”, tot i que segons va explicar, “fa tres mesos que va ser expulsat del partit per la comissió de garanties. Se’ns va demanar el fet de fer-ho públic, però vam pensar de no fer-li més publicitat, no fer-lo més màrtir del que vol ser en aquest sentit, ell i les persones que després el van seguir i que després, al llarg del camí l’han anat abandonat. Això ha estat un error per part nostra, no denunciar-ho d’una manera frontal. Ni les formes, ni les actituds, ni els procediments que aquesta persona ha utilitzat i els seus seguidors per aconseguir aquests resultats. Per suposat que el vot és lliure i ha de respectar-se amb totes les conseqüències, però el futur immediat ens dirà moltes coses en relació a això i per tant, veurem què és el que passa. El que estem segurs és que una part d’aquest vot, no sé en quina proporció, és un vot nostre i per tant, ens ha fet mal. És un element que ens ha de fer entendre que no hem actuat prou bé en aquest sentit”.

"M'agradaria saber què proposa políticament NMC, com s'ha finançat?, quines trucades ha rebut la senyora Dalmau relacionades amb aquest partit..?"

Sobre el partit NMC, Robert Benaiges va aprofitar per llançar diferents preguntes a l’aire com: ‘m’agradaria saber què proposen políticament? També m’agradaria saber com s’ha finançat? Quines han estat les pressions que s’han produït a nivell de formació del pacte? Estaria bé analitzar les trucades que ha rebut la senyora Dalmau de gent relacionada amb aquest partit, no només Dalmau sinó d’altres responsables de CiU a nivell territorial, seria divertit! O si hi ha hagut contactes entre CiU i aquest partit abans de les eleccions i a quin nivell? Això ha estat una jugada política de les que acostuma a fer CiU en algunes poblacions de la costa com passa en municipis veïns? En el futur sabrem coses, i la població ho ha de saber. M’agradaria que la gent sabés moltes coses, però ja se sabran”.

Formació del "tetrapartit"

Sobre la constitució del futur govern de l’Ajuntament, Benaiges va recordar que el pacte del “tetrapartit”, segons va dir, es va fer públic el passat divendres. L’alcalde en funcions va explicar que ell es va assabentar de l’acord el mateix divendres a les 9.30 hores, i que el dimecres havia demanat una entrevista amb Mercè Dalmau, “amb la voluntat expressa de parlar, com a mínim per explicar-nos. Per tant, una de les primeres coses que s’han dit per part de la senyora Dalmau ja no s’ha complert, perquè amb mi no va parlar i ha dit que havia parlat amb tothom, i això no és veritat. Abans que es fes públic l’acord, a les 9.30 del divendres, se’m va explicar que aquell era l’acord. Cal remarcar que aquest govern l’ha triat única i exclusivament la senyora Dalmau. La responsabilitat d’aquesta conformació de govern correspon a la cap de llista de CiU i futura alcaldessa, perquè de fórmules n’hi ha diverses i enteníem que aquesta era una fórmula lògica”. D’altra banda, Benaiges va manifestar que s’ha posat a plena disposició de Mercè Dalmau per fer el traspàs de la manera més “normalitzada possible” i va demanar-li que respecti “escrupolosament” les persones que treballen a l’Ajuntament, “independentment del carnet polític que tinguin”. De cara al futur govern municipal, l’alcalde en funcions va dir que “sabem que en els propers 2 anys nosaltres serem l’ase de tots els cops. Serem els responsables de tot el que passi a l’Ajuntament: si no se sap gestionar bé és perquè hem deixat una economia malmesa, si no poden tirar endavant iniciatives serà culpa nostra, som conscients que serem els culpables de tots els mals d’aquesta ciutat, però els afrontarem per tal de rebatre’ls si és necessari”.

"Qui ha guanyat les eleccions és el PP, que s'emporta la part del lleó del govern municipal"

Finalment, quant a la conformació del nou govern de l’Ajuntament i la distribució de les àrees, Benaiges va dir que tot i que no s’han fet públiques, tothom sap quines seran. En aquest sentit, va apuntar que, “qui ha guanyat aquestes eleccions és el PP, una vegada es conformi el govern, perquè s’emporta la part del lleó del govern municipal. Això és voluntat exclusiva de qui la té que és la senyora Dalmau, però qui ha guanyat aquestes eleccions és el PP. Demano que es faci públic el més aviat possible, perquè això ja és escandalós, ja ho sap tothom. Demano que es visualitzi quin és l’acord des del punt de vista programàtic.
A nivell d’oposició, el líder del PSC va manifestar que faran “una oposició lleial i en defensa del que hem fet al llarg d’aquests 8 anys, en defensa dels interessos de la gent, sobretot en serveis públics. Farem una defensa de la ciutat on calgui, si es fa d’aquesta manera ens tindran del seu costat, si no es fa així ens tindran al davant. Algú ha de fer d’oposició i nosaltres estem disposats a fer-la amb totes les conseqüències”.

Laura Forcadell i Anna Peláez hauran de decidir si prenen l'acta de possessió o no com a regidores

D'altra banda, en la roda de premsa d'ahir, també es va explicar que les dues regidores socialistes, Anna Peláez i Laura Forcadell, hauran de decidir si prenen possessió o no de la seva acta de regidora en l'acte d'investidura de l'11 de juny, ja que segons va explicar Benaiges, "la llei impedeix que una persona sigui regidora d'un Ajuntament i a la vegada treballi al mateix ajuntament. Aquesta serà una decisió personal i que es donarà a conèixer més endavant". A nivell personal, Benaiges va dir que ell si seguirà els quatre anys, "perquè tinc un compromís i una responsabilitat davant de la gent que m'ha votat i la gent que no, en defensa dels seus interessos".

 PUBLICITAT
viatges mar cambrils


EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 90 comentaris rebuts

Sr. Benaiges vosté es molt llest, sap que aquest futur nou govern no durarà i sabrà aprofitar l'ocasió per tornar a governar.

Que li vagi bé.
Kim | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 12:47
Que direu cuan pasin cuatre anys, agui baixat l'atur i el deute a cambrils sigui inferior als 43.000.000. euros que bustes heu creat .
Que fareu per guanyar en aquest poble que ja us coneix, direu que si es viu millor es gracies als Socialistes?...
Em sembla, que si el senyor Benaiges s'ha portat ara una decepció, d'aqui a cuatre anys es donara comte de que la historia hi es escrita i el poble ho sap.
Que cuan manen els socialistes benen Crisis i cuan no, les arques plenes estan.
Ojala no tornin mai mes | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 5:04
Classes de català???
Jo | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 12:43
Mother of God....
CC | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 2:16
Sr Benaiges faigi memoria, es va fer public el nou govern divendres passat, i demà sera dimecres, no pot criticar la reunio fins que sigui Dijous!!!
annita | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 13:07
ni tan sols tenen la possessió de carteres, no es fa fins el dia 11 de juny dissabte... Ara a tocar els nassos i no deixar treballar.
Quins pebrots | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 18:33
Li està ben merescut Benaiges.
indignat | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 13:22
Per començar, Sr. Benaiges, es Nou Moviment Ciutadà, no sé per què ha volgut castellanitzar el nom. I si no sap per què li han votat més de 1.300 persones, facis un plantejament personal. Estem farts de la seva prepotència, del seu caciquisme, de tenir quatre caps de policia en quatre anys, d´obres faraòniques que no sabem si s´acabaran, d´inauguracions de monuments que ara no feien punyetera falta quan tenim un deute tan important a l´ajuntament, de tenir un director cobrant 40.000 EUR l´ any per un auditori que encara no sabem si algun dia arribarà a funcionar, de càrrecs a dit i enxufats per ser amiguets de.... y que com que no serveixen per a res s´els hi munta un despatx de coordinadors del que sigui, vol que segueixi? En definitiva, que estem farts de vostè, i el que volem son aires nous. No sabem el que portaran, però les ganes de treballar són moltes, i pitjor no podem anar.
Kyra | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 13:23
totalment d'acord Kyra, ha donat perfectament al clau
yo | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 14:38
Kyra et deixes de dir la pantuflada que han de posar a la rotonda de la antiga N-340 amb la crtra de Montbrió, almeny he vist que, a part de xafar-la tota, han fet un forat i l'han omplert de ciment
+ sirenes ? | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 20:52
totalmente de acuerdo BENAIGES es prepotente y ofensivo en sus valoraciones sobre NOU MOVIMENT CIUTADA en català!!!!! que valor que tens
dama blanca | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 14:26
A mi, com a ciutadà de Cambrils i tot i què no simpatitzo amb el PSC, em fa vergonya que el NMC hagi tret 3 regidors.
mat | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 13:23
Sr. Banaiges, vosté està on ha d'estar, desterrat!!
Em sembla molt be que no l'hagin contactat, aixo vol dir que els nous guanyadors no compten per res amb vosté.

Aquí no han guanyat els demés, ha perdut vosté per donar l'esquena a tanta gent de Cambrils, per la seva prepotència i pel desgavell que ha fet a les arques municipals i intentar fer d'un poble una ciutat, cosa que no volem la majoria de ciutadans de Cambrils.
També tenen importància les seves decisions a dit i el rebuig a escoltar a importants empresaris del poble.

Vosté ha perdut tot sol!
De Vilafortuny | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 13:44
Alcalde, los intereses muy poco se han defendido, pero me parece estupendo que siga en la opsición, la única duda, seguirá cobrando tambien en la oposición.
Me gustaría se sumace al NO a los Sarios en la oposición.
Muchas gracias.
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 13:48
Madre mia, no se ha constituido el nuevo gobierno y ya le da palos, hombre sr. alcalde en funciones aprenda a perder y no se deba extrañar porque el NMC ha sacado estos votos, no será por su prepotencia i no querer marchar de la silla? yo de usted, ya hubiese dejado la silla del PSC cambrils i de muchas cosas mas, no ve que hace falta renovación y usted sólo lo que hace es crear crispación..
no sabe perder | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 13:53
Lo del Oliver huele un poquito mal, sobretodo cuando los que crearon el partido se fueron corriendo a las 2 semanas acusando al Oliver. No sé que habrá prometido Oliver, pero cuando la gente que le ha votado se entere de que lo que le prometian no se cumplira.... Lo que esta claro es que la oposicion Benaiges+Klein sera dura e interesante de seguir.
olivera | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 14:40
Sr. Benaiges.perquè segueix culpant als altres de lo malament que ho ha fet?? i deixi ja de ficar-se amb NMC i els seus votants, assumeixi les seves responsabilitats ... la gent de Cambrils no és tonta. encara que vostè ho pensi així ... (per les seves declaracions) aquestes eleccions no els vaig donar el meu voto.al NMC. Però penso que en veritat representen al poble, i les properes ho penso fer. Han demostrat més categoria i saber fer que vostè
indignat!!!!! | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 14:48
al benaiges y a la forca les esta bien merecido por el daño que an producido y lo mal que lo han echo........ el ultimo que rie se rie con mas gana........ y ahora me toca reir a MI..........
SOPLA PATOS | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 14:49
No us ho imaginaveu?? o sigui... ens ho imaginavem tots i el PSC , no???? una mica d´autocritica si us plau!
Records a la Berta!!!!
HAHAHA! | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 14:49
Ja comença a escoltar-se la cançó: " Pobre de mi, pobre de mi......" , però el ciutadà a pagar-ho tot, fins i tot els seus sous.
LFR | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 15:01
Incrible, por que? por que? por que?, tratar de justificar una gestión deteriorada por tantos años de gobierno debería ser un simple trámite y no un ataque, o es que la salida del Sr. Klein no fue por intereses internos?.

Pensar que la poblacion votante es IGNORANTE, con la capacidad de ver en un candidato solo el hecho de que pueda levantar simpatias?, es indignante o por el contrario buscamos un CAMBIO y PROFESIONALIDAD. Tal vez me atrevo demasiado pensando que buscabamos un bienestar para CAMBRILS, fuera de intereses partidarios, un Ayuntamiento cercano y con prioridades para y por los ciudadanos.
Hablar de derechas o izquierdas, personalmente me parece fuera de lugar ya que es en momentos de crisis cuando debemos tener la capacidad de pensar en soluciones conjuntas fuera de intereses personales y pensando en todos los que emitieron su voto (o mejor dicho un voto de confianza).
INDIGNADO | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 15:12
Veig que falta l´amo a la foto ¿Que ja no pense seguir?

El nou tripartit, ha de fer amb voste, sr. benaiges, lo mateix que vosté feia els plens, o sigui, humiliació, prepotencia, el sabelotodo, etc. etc ------

Qui molt parla s´equivoque, Els vots de NMC, no son de vosté, son de les persones que votan ¿O encare no u te clar?

Relleigeixi, lo que li diu KYRA, mes amunt, pero es igual, el seo ego no li deix veure la realitat.
EL GATO NEGRO | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 15:19
Robert sempre hi pensat que posar funcionaris de l'ajuntament a fer de rejidors porta a un desequilibri de forsas a la casa grand, tant la Laura com l'Anna son unas exelentas funcionarias pero el regidor es el es posa a disposicio del ciutada qu'el vota i el te que refrendar a cada eleccio. A mi ellas m'en tractar com a funcionarias no com a regidoras, ara ja temps per ferne una refleccio, jo sempre he pensat que no s'ha de desvestir a un sant per vestirne a un altre.
Jordi savall ferrate | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 15:41
Las dos regidoras en funciones sras. Forcadell y Pelaez, si es verdad que son socialistas ( de hecho, no de carnet ) deberian continuar como regidoras en la oposición, que han estado cuatro años en el gobierno, cobrando el doble del salario de administrativas del ayuntamiento de Cambrils,
cambrilense | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 15:49
quines ganes tinc de tornar a veure les "meves companyes" treballant al Ajuntament, ja que, ara que ja no cobraran mils d'EURsss, sino de regidores de l'oposició, se lis han pasat les ganes de fer politica, masa tard, peró, per fi la carrossa s'ha convertit en carbasa
Ventafocs | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 21:01
quien mal anda mal acaba y tienes cosas de muy de derechas sr. Benaiges,hala al carrer
pino redondo | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 15:50
Sr. Benaiges, accepti que ha perdut. Què esperava després de la mala gestió d'aquests anys, i no tot és culpa de la situació econòmica.
Una mica de respecte quan parla del nou partit polític, encara que sigui per educació.
Una cambrilenca | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 16:23
Suposo que deu ser pel fet de pertànyer a un partit d'obediència española (PSOE) que el Sr. Benages castellanitza el nom de l'NMC. I que consti que no he votat ni els uns ni els altres.
Un que s'ho mira des de fora | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 16:42
Robert! això si que és una lliço d'humiltat. No s'ha de menys prear a cap adversari...per petit que sigui
nin | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 16:48
Sr. Banaiges, cuanto más habla, más se le ve el rencor, que espera, durante su mandato desprecio por completo a la oposición, y ahora pensaba que lo mejor era un pacto con Vd. recuerde sus plenos, que los hechos le traicionan.
VecinoL | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 16:49
Sr. Benaiges, es triste ver como analiza la actual situación, parece que el problema de sus nefastos resultados (a perdido mas de 1000 votos, un 30%)es únicamente de NMC o lo que es o mismo de O.K. dejando en el aire supuestas conspiraciones con no se quien, que a Ud. nada le importan aunque fueran ciertas posibles conversaciones, Ud. es responsable de falta de cintura politica interna y externa, cuando en un partido existen personas con ambiciones politicas es lo normal si no no estarian afiliados y por lo tanto debe ser el partido y no el aparato quien ponga en su sitio las licitas aspiraciones politicas, Ud. a gozado de una prepotencia tal que es el único responsable de la situación del PSC de Cambrils y por lo tanto debe de pagar el desaguisado ¿como? haciendo lo posible e imposible para reconducir algo que no debía haber ocurrido la fractura del PSC de Cambrils para beneficio de CIU y el PP, Ud. no esta legitimado para criticar el hacer de otros en temas de estrategia de partidos pero si que es responsable de actuaciones municipales que otros si estan en su derecho de criticar y acusarle de actuaciones faraonicas.
Sr. Benaiges, lo siento porque soy socialista desde antes de nacer pero Ud. es prepotente y nada cercano con sus colaboradores le sugiero (si me lo permite) que cambie o su vida politica termina en este viaje.
Desde Tarraco | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 16:58
Estic d'acord amb la Kyra... Sr. Benaiges a mi també m'agradaria conèixer les seves converses i reunions post-electorals, es comenta que són prou interessants. No comenci a fer oposició, encara és alcalde.
Roberto | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 17:12
BENAIGES, OTRO EN TU LUGAR HABRIA PEDIDO LA DIMISSION DEL PARTIDO Y EL MAS TAMBIEN, Y LUEGO QUE LOS SOCIALISTAS DIJERAN EN ASAMBLEA COMO AL DE ERC , NO LE ACEPTAMOS, PERO POR LO MENOS PRESENTA LA DIMISION COÑO
EX PSOE | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 17:14
Sr. Benaiges, vosté diu que el poble no s'equivoca. Perquè no és una mica més respectuós amb el poble que ha votat a NMC?
Qui s'equivoca? | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 17:24
Vete a trabajar tu y tus acólitos y dejarnos en paz... a rey muerto rey puesto.

El interés que tu puedas tener por el pueblo, no va mas allá del super sueldo que has estado cobrando los 8 últimos años.
"a tomar fresco" | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 17:38
Ahí has dao en el clavo...super sueldos tanto del sr. alcalde, que es 4 veces mas que un sueldo normal, y super sueldos de los regidores que es 3 veces lo que un sueldo normal...aparte de dietas, viajes, pluses por asistencia...una verguenza...y luego bajan el 5% de los sueldos de los simples funcionarios que cobran un sueldo mileurista, cuanto a esta gente se les tendria k bajar a la mitad o menos¡¡¡
alacalleya | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 18:30
Hasta cuando los politicos seguirán con el verso de que los votos son suyos (o de sus partidos). Mi voto es mío, personal e intrasferible y se lo doy o se lo quito a quien se me antoje o me indique mi conciencia o mi ideología. Porque con ese criterio, los regidores del partido que yo vote, serían míos y que yo sepa, nunca me han rendido cuentas de lo que decidían ni pedido opìnion. Por lo tanto, sobre votos "Con dueño", perdidos: a llorar al cuartito!!
RedonditoDeRicota | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 18:00
Estos al final habrá que echarlos de sus sillas con agua hirivendo, capaces que se encandenan pa no irse...la política por lo que veo es lo que menos les importa, no aceptan haver perdido por el echo de perder esos super sueldos...que son 3 y 4 veces superiores a lo que cobra un mileurista...eso es lo que realmente les da rabia¡¡¡
alacalleya | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 18:26
parleu,parleu, pro ja veureu com amb este nou govern, patirem, uy si patirem !!!!!
cambrils | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 18:38
Robert, tens molt mal perdre noi!!!!
ciutada n | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 18:59
Ja que L' Alcalde en funcions fa endevinalles sobre com va anar el pacte de CIU, com anirà el repartiment de carteres jo també vull fer endevinalles a que L' Alcalde en funcions es queda perquè li han promès un càrrec polític a algun lloc a banda de l' Ajuntament
Ase dels cops per malgaston | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 19:14
Doncs que voleu que us digui, no és sant de la meva devoció, però ha fet una explicació prou bona. Sobe el tema de l'Oliver, vist amb prespectiva, no l'haurien d'haver fet fòra del partit, simplement no posar-lo a les llistes.
Bona reflexió | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 19:20
SR.Benaiges creo que el NMC no tiene culpa de sus resultados solo tiene que mirar el mapa electoral y digame donde ha ganado los socialistas . Yo pienso como usted como un partido nuevo puede conseguir 1300 votos ,pero amigo mio piense el porque usted y todos los demas politicos. El pueblo no es tonto sino soberano y castiga a los que no hacen las cosas bien aunque vaya en contra de sus ideologias ,les paso con Felipe gonzalez y les a vuelto a pasar con zapatero ,la culpa de todo aunque cueste tragarla la tienen ustedes, por pensar como piensa, y hacer politica como la hacen .
Creo que la politica debe renovarse y tirar por otro camino , creo que el pueblo debe ser una pieza importante y no se le debe dejar a un lado ,no monopolicen la politica y haga intervenir a los ciudadanos ,tienen que volver a conseguir lo que han perdido LA CONFIANZA DEL PUEBLO y le repito pienso como usted hay cosas que no se entienden pero se han de respetar y aprender SR.BENAIGES.
SALVADOR FERNANDEZ | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 19:49
Sr. Benaiges,
Espero que aquest vot de càstig li faci reflexionar, sobre la humilitat. Vaig observar un acte poc adequat per la seva part, li dic quin: com a mínim podria haver salut a TOTS els interventors del seu propi partit, que van estar treballant per vostè el dia de les eleccions.
Un més del poble | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 20:25
Sr. Benaiges, espero que la proxima vegada estigui mes al lloro de las traicions, internes del seu partit, i no s´en refií del la gent que va de bo, solidari,etc, etc, i després el traiciona, fen-li el llit, amb una panda de jetas, que només volen la seva cadira, i la del seu equip, costi, el que costi, com ja li ha pasat en aquestes elecions.
Un consell, renovi els regidors cada X temps, degut a que la seva pólitica, la trovem obsoleta, i la gent es cansa de menjar, nómes peix. Volem veure cares noves, noves idées i programes
Un cambrilec | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 20:43
Sr. Benaiges: Al pena penita pena pena, quenos cuente lo mismo de Oliver y NMC.
Su fracaso lo tiene OLIVER y el NMC,VD no que pene penita pena.Sr. Benaiges piense un poco mas ino despistes su fracaso
J.E | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 20:53
NMC ha arreplegat vots de gent "ingignada" amb el sistema, no s'ha d'oblidar que el fet de anomenar-se Nou ja atrau i un gran nombre de vots socialistes de persones que han estat escombrades del partit socialista, que tenien ganes d'anar a l'ajuntament, altres que hi eren i se'ls va fer fora, etc. tots aquest darrers, que són molts, van votar per danyar al Robert i CiA.
l'observador | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 20:57
El sunami PP ha arrasat tot el que ha trobat davant. Arre, alcaldes del PSC i ICV, s'han vist superats i desbancats. I alguns d'ells han fet una tasca acceptable, però la crisi econòmica no perdona i la gent creu que un govern del PP donarà sortida a aquesta greu situació. Sense NMC els socialistes haurien pogut treure un regidor més i prou. NMC ha estat un fenòmen nou que com a tal atrau a un votant cansat del partits tradicionals. Ja veurem el que treuran, en el cas que es presentin, d'aquí a quatre anys a l'oposició.
Carles Marx | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 21:21
L'altre dia sentia al Pepe Blanco dient que la Democracia Real ja la teníem fa anys. Jo li diria que es passegés una mica pels locals del PSC quan arriba el moment de començar a preparar les famoses primàries. Si es passés per Cambrils veuria que no hi ha res més lluny de ser un acte de democràcia perquè el candidat sempre és i serà el mateix mentre a ell l'interessi. Es pot afirmar clarament que l'únic acte democràtic en què la ciutadania es manifesta, dóna el seu vot intrasferible, al senyor candidat només li agrada si és ell qui surt escollit sinò tot són traicions, conspiracions i d'altres paranoies que li calen creure's per no acceptar que el responsable únic d'aquesta derrota és ell i la seva manera de fer. Ja pot fer coses bones, boniques.... el que compte és la qualitat humana i, aquesta, Robert, fa temps que la tens en el traster. Tornar a rebuscar per veure si la retrobes i llavors, potser, tornaràs a formar part dels humans i podràs parlar de democràcia novament.
ronda | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 21:33
Yo por los demas me da igual pero por la Anna pelaez no k no se vaya k siga luchando,un admirador.
yo mismo | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 21:33
No a sueldos desorbitados y comisiones en el nuevo mandato.
No a sueldos para los opositores en el nuevo mandato.
Quién se suma al NO por sueldazos .
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 22:24
Hay Benages, a parte de pardillo y simplón eres un mogollón de incauto. Deberías de cantar aquella canción:

***Y YO QUE ME CREIA EL REY DE TODO EL MUNDO***

La canción te va de perlas y las deberías de llevar cosidas a tus magníficos TRAJES austeros.

Tu siempre pensaste que todos eran tus vasallos y tu EL REY, ¿piensas que el pueblo es tonto?. El Pueblo que es muy inteligente te ha querido castigar y lo ha hecho democráticamente.

LO ENTIENDES AHORA O TE LO EXPLICO DE NUEVO.

Desgraciadamente me aburres, sobre todo cuando te escucho por la SER.

LLORÓN.
Benaiges, me aburres. | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 23:23
Sr. Benaiges sapiga que el vot en blanc no es un vot per voste sino que el vot en blanc, es de la gent que esta farta de mentides, de personatges com voste, que ens fa vergonya que tinguem a l´ajuntament, i que pronuncien el nom de Cambrils, Realment una persona com voste, despota i amb prepotencia, fa pena... per no dir una altra cosa, dediquis a una altra cosa i no a la politica, perque realment ho sap fer molt malament. Sapiga, i que li quedi clar, que el vot en blanc es de la gent que esta farta de personatges com voste i altres, que una vegada han votat, fan aliances per tal de entrar en el poder, siguin del partit que siguin.... Però crec que vosté ja ha fet bastant el ridicul, pertant deixi fer a altres el redicul.... Bon viatge......!
vot en blanc | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 0:31
Acabamos de asistir, a la primera parte de la obra: El barco hace agua.
El timonel sigue con el bla, bla, bla. Pero seguiremos atentos a los acontecimientos metereologicos.
Puniol. | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 3:55
el señor judes (oliver klein ) us a fet el llit . pero per sort no ha entrat tampoc ell al govern .
treballador de la ajuntament | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 8:58
parleu,parleu, pro ja veureu com amb este nou govern, patirem, uy si patirem !!!!!
cambrils | | 31/5/2011 - 18:38

...más de lo que se ha sufrido¿?¿?¿? como se nota que algunos han vivido muy bien estos años...
nas | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 9:36
Es prou ETIC que es presentin a les eleccions i si no guanyen dimiteixen o no agafan el acte per el que ha sigut escollides? A mi no en fotreu mai mes, no tornare a votar PSC.
araexsocialista | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 13:33
totalment d'acord amb tu, ara se'ls veu el "plumero", mentres han tingut la cadira del poder a xupar del bote ara que han d'estar a l'oposició, trien tornar al seu lloc de treball. Més clar no ens ho poden deixar
no crec en els polítics | Contestar aquest comentari! | 5/6/2011 - 9:45
Es vergonzoso y de mal perdedor como se expresa usted BENAIGES.
FORCADELL dimite con honor.
dama blanca | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 14:30
1300 votos, no se soplan en un día, que ha pasado.
Quién se adelantó y quién se ha dormido.
El que se adelantó, ( alevosidad y premeditación), y el que se durmió,( se ha quedado dormido dirigiendo y velando por los intereses del pueblo, ese mismo pueblo que levot).
La verdad, no sé cuál de los dos vale como persona y como político.
Que fácil es colarle al pueblo que se trabaja para el pueblo.
Entreguen al pueblo toda la remuneración del último año en el que habeís creado más incertidumbre, hambre y paro.
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 16:32
I tant que part del vot a l'Oliver era abans socialista. Si el sr Benaiges hagúes fet unes primàries, hauria vist que el que no volem els bons socialistes és començar a fer pudor de podrit. I era el que passava al seu partir.
Les coses s'han de canviar i sempre millorar, se'ls hi ha vist massa descarat que encara volien continuar escalfant les seves cadires de l'ajuntamanert.
RENOVACIÓ O MORIR!
Endavant NOU MOVIMENT CIUTADÀ !
(A vosté ara li toca....... )
M. Rovirosa | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 17:10
Treballador de l´Ajuntament, aferrat bé a la cadira, perquè els enxufats teniu els dies comptats. Al menys això és el que volem tots els que hem votat per un canvi.
Kyra | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 17:12
abrazafarolas
HOLA | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 17:49
treballador de la ajuntament :Que pasa teas quedado en paro.
ALEXI | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 18:02
Berta te felicito por este titular. Has resumido el talante de Benaiges, sus intenciones, sus valores. El voto en blanco es de las personas que no quieren ninguna lista ni programa, y no socialista como él proclama. Y NMC son muchas personas, legitimadas a pesar de la opinión de Benaiges, respetables, y no forzosamente ex afiliados a su partido. Benaiges le hizo un favor a Klein en el momento de "despedirlo" ...él mismo precipitó este resultado. Castellanizar este NMC es sólo mala uva y ganas de incordiar, pero sobretodo de dar carnaza. Me parece increible que un alcalde democrático no acepte 1000 y pico votos, despreciando la inteligencia. Es que dais para escribir y escribir. Por la boca muere el pez.
dama blanca | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 20:03
Señores ´politicos´como duele dejar la poltrona, a ver si estos que entran ventilan un poco la Casa Grande ,la de todos los cambrilenses, no la casa de unos cuantos,sres.politicos salientes un poco de humildad hay que saber perder esto es democracia
Creu | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 21:27
Sr . alcalde en funciones , el voto en blanco es tan valido como
el voto a cualquier partido,o no lo sabia
el voto | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 21:37
Sembla que la gent disfruti molt pensant en les coses que han anat malament als altres, moguts per gelosies i rancúnies, és una llàstima perquè tota aquesta mala sang, tard o d'hora retorna i ens fa molt de mal. Desitjo que la gent que entri ho faci molt bé, perquè és el millor per a Cambrils i, a més, s'ha de col·laborar perquè així sigui, però no siguem injustos amb els que marxen. Només cal donar un tomb per Cambrils per veure totes les millores que s'han aconseguit: Cambrils està net, hi ha presència policial als carrers, tenim l'hospital lleuger, entre moltíssimes altres coses visibles que no cabrien en aquest espai. I tots sabem que la crisi bàsicament va arrencar de la dreta més radical i de la gent ambiciosa i insolidària i ara en paguem tots les conseqüències (els que entren tampoc ho tindran fàcil, perque la situació és la que és, no podran fer miracles). Per tant, no crec que el tripartit es mereixi una anàlisi com la que esteu fent. A més, us poseu no tant en la gestió sinó en coses personals com ara el caràcter de l'alcalde o parleu irònicament del futur de dues regidores que treballaven a l'Ajuntament. Em sembla de molt mal gust tot plegat. Es mereixen una mica de respecte tots plegats per la feina feta durant aquests anys.
Cambrilenca. | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 12:43
Jo no tan sols penso com tu, si no que crec que han sigut els 8anys mes esplendorosos de Cambrils. Els que no o creguin que mirin fotos de fa 8 anys y una mica de memoria de on veniam . M'agradaria sapiguer d'on ve tanta rencunia, no u entenc i potser que tinguem d'ovrir un devat tan sols sobre axo. Desitjo qu'els que tinguin la responsabilitat de portar el pobla endevan estiguin acertats i poguem seguir gaudin d'aquest poble marevallos. Perque tanta rencunia?
D'aqui | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 21:31
Que Cambrils ha canviat per millor és veritat, per això se suposa que votem als polítics, però també hi hi altres temes dels que no parles, el carrec de confiança del més que llunyà auditori, els monuments dels artistes del regim, la manipulació informativa, la manca d'humilitat, tenir calr que els càrrec són provisionals i al servei dels ciutadans... i això també ho han valorat els votants.
Jordi | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 16:28
Per sort hi ha gent com la cambrilenca, gràcies.
Agraïda | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 14:29
MOLT BE !!!! Per la Cambrilenca
de la platja | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 17:51
Ho sento per aquests 6, i me'n alegro pels altres 3.
Maria Josep | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 18:52
No us penseu que ens lliurarem tant aviat d'aquest .
penseu que el recordarem moltes vegades
per comecar, Aviam com sent surtira el nou Ayuntament de
L'erencia que aquest bon SR. ens deixa emb refereixo als gaireve 50,000,000 mil'lions de euros de deficit
Potser el recordarem tant com un que ja ens va Governar en
aquest pais que es diu España
Com diu un company mes amunt Falta el de mes plumes a la foto
sisco | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 19:54
Benaiges tambien esta indigano,
porqué? | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 21:10
Benaiges estàs acabat!!! si al NOU MOVIMENT CIUTADÀ l'han votat 1,300 persones serà perquè el seu líder pot arribar ben lluny ademés de tenir una preparació bastant més elevada que la seva per aquest càrrec... així que deixis de lamentarse i aprèn a superar-ho.. ho sabem és dur...que hi farem!!
PORQUÉ? | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 15:24
El nmc ni arrivara a las poximas, si no hi ha menjadora, a buscas la vida a alla on sigui.
Estic segur | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 21:36
crec que les 1300 persones que han votat NMC, la majoria ho han fet per castigar el PSC, però personalment el seu lider em fa tanta por o més que alguns del PSC. No me'n refio, fins ara el que percebo d'aquest partit i del seu lider, són les ansies de poder, i la mateixa prepotencia que veig al PSC. Crec que l'oliver tenia un gran futur com a polític i per ansia i poca paciència la llençat a la paperera, però per alguns això ens ha servit per veure de quin peu calça. No comparteixo moltes opinions que tomben per aquí crec que amb el Sr. Robert no s'està sent juts, s'han fet coses bones pel poble, potser si que amb els temps que corren algunes s'haurien pogut esperar, però crec que ell ha estat un bon alcalde, i si fossim tots una mica més sincers i oberts de mira ho sabriem reconèixer, penso que el problema no ha estat ell, si no alguns que l'acompanyen i que potser aquest últim any no han sabut com encarar-se a la crisi , als problemes interns del PSC i no han renovat les cares d'alguns que anaven a la llista, i això es el que els ha fet mal, a part que la gent n'està més que farta del show de la política i la majoria hem deixat de confiar.
no crec en el polític | Contestar aquest comentari! | 5/6/2011 - 10:01
Uno del pueblo, ya te repites más que los ajos. Como no has ido de primero en una lista a trabajar por Cambrils, en vez de repetir cansinamente siempre lo mismo.
la niña de la puebla | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 10:25
SE RUMOREA POPR AHI, QUE TANTO LA ANA PELAEZ, COMO LA FORCADELL , COMO EL SEÑORITO FEUDAL MAS, HAN SOLICITADO YA A SUS RESPECTIVOS TRABAJOS LA REINCORPORACION, MOTIVOS UNICO Y EXCLUSIVAMENTE LAS FAMOSAS PELAS, $$$$$$$, POR LO QUE CASI SEGURO RECHAZARAN EL ACTA DE REGIDOR DE LA OPOSICION,DONDE LES HA QUEDADO ESE AMOR A HACER POLITICA DE OPOSICION A LUCHAR POR LOS INTERESES DEL PUEBLO, O ES QUE SOLO Y UNICAMENTE LES INTERESABA SU SILLA Y SU SUPER SALARIO, QUE PASARA AHORA CON LOS QUE TRABAJABAN EN EL AJUNTAMENT, COMO MIRARAN A SUS COMPAÑEROS DE TRABAJO A LOS QUE TANTO DAÑO LES HICIERON MIENTRAS GOBERNARON, Y ATENCION QUERIDOS AMIGOS, DENTRO DE 3.5 AÑOS LOS TENEMOS OTRA VEZ EN LAS LISTAS PARA IR A LAS ELECCIONES, ASI QUE ROBERT, LIMPIEZA Y QUITATE A LOS QUE IBAN EN TUS LISTAS, Y PON GENTE CON GANAS DE TRABAJAR Y QUE NO SE LE SUBAN LOS HUMOS, CUANDO TIENEN UN POCO DE PODER, Y A PODER SER CON UN POCO MAS DE PREPARACION POR FAVOR NIVEL MINIMO DE DIPLOMADO , GRACIAS
ESPARTACO | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 18:39
Robert, els teus arguments d'incredulitat s'assemblen molt als d'en Mourinho... La teva prepotència t'ha perdut. No busquis "per què" que justifiquin la vostra derrota davant la gent. És així, accepta-ho i no segueixis atacant ningú. Els votants ho hem volgut. Apa, endavant! També hauria estat bé que haguessis estat més amable amb la gent tot el temps, no només quan s'acostaven les eleccions.
Alicia...al país... | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 1:49
Em sembla que encara arribaré a temps al dir: "Per ser polític s´ha de sentir i aquestes senyores l´excusa de la llei es hi va de primera, així podran tornar els seus llocs de treball cobrant un bon sou, sembla ser que les fa sentir desvalorades. Doncs sàpiguen que, si es digne per un treballador de l´Ajuntament que no arriba als 1000EUR, també ho hauria de ser-ho elles."
Kika | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 18:04
Tot aquests que defenseu tant l'Oliver Klein, deu ser que no el coneixeu massa...perquè si una cosa sap fer és enganyar a la gent i omplir-se la boca de fum. Em direu que això ho fan tots els polítics? Sí, però no d'una manera tant descarada i bruta com ell. Us penseu que els socialistes no sabien que tot aquest "xou" no els perjudicaria a les eleccions? Doncs imagineu-vos com devien estar-ne d'ell per arribar a aquest punt. Perquè us penseu que els que van començar donant suport al Nou Moviment han fotut el camp? Doncs perquè han vist de quin peu calça el Sr. Klein...
Sort que estarà a l'oposició... i els que esteu al seu costat ja se n'adonareu de qui s'amaga darrere una màscara tant "cívica" i "amant de les cultures"...
No sóc socialista | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 10:16
No soc ni socialista ni del PP però estic contenta amb el resultat. La llastima es que les coses no canviaran. Els enchufats continuaran sent enchufats, els que treballen l'Ajuntament continuaran treballant encara que per al poble hi hagi crisi.
Una pobre cambrilenca | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 12:13
Dentro de cuatro años mas NMC, esa es mi porra. O quien sabe si antes. Buen trabajo Oliver.
Palanca | Contestar aquest comentari! | 8/6/2011 - 20:30
si el sr benaiges a aquestes alçades de la pel.licula encara no es conscient que les dues funcionaries que duia a la llista el que han demostrar es tenir competencia e ineficacia zero en el compliment del seu treball davant les seves regidories i que gràcies a aquestes persones la despesa en contractar cap de policia, un darrera l'altre, sense tenir ni ordre ni concert, haver de pagar a una economista, per no tenir ni idea de com portar la regidoria d'hisenda, de com tampor resoldre els conflictes amb els treballadors de la casa i abandonar el barco abans d'hora passant el mort a altres companys del partit.....sr. robert no hi ha més cec que qui no hi vol veure. gràcies a aquestes companyies l'estrategia de fotre fora a ok li a sortit molt cara.
bona nit i bona sort | Contestar aquest comentari! | 11/6/2011 - 20:02
ah i ara encara les defensa ficant-les de nou al lloc que ocupaven a la casa gran, deu ni do! això es diu passar la patata calenta! per que no se les confita amb ceba??
gourmet | Contestar aquest comentari! | 14/6/2011 - 20:12
No sé si és veritat tot lo dolent que dieu de l'Oliver, en tot cas si fem un repàs de les personalitats dels que va a les llistes,potser veure que de sant ni un. L'Oliver se'l veu ambiciós, però qui es posa en política sense ser-ho, això intrínsecament no és dolent.. El Robert, ha sigut un bon alcalde, de fet veient les aparicions públiques dels candidats és el més preparat, per mi el millor de llarc, li ha sobrat des de sempre el número 2, sense l'Amo, les funcionaries i amb una mica de mà esquerra amb l'Oliver hauria sigut alcalde fins a la jubilació.
De tota manera crec que la renovació es bona, eternitzar-se en el càrrec és perillós, és perd la perspectiva de la realitat i afavoreix tics autoritaris i en els pitjors dels casos tentacions corruptes.
Sort als que entren , els veiem una mica verds, espero que n'aprenguin.
Ah!!!! respecte al comentari de la poca democràcia al PSC en temps de llistes, es un fet comú en tots els partits, hi ha menys primers llocs que gent amb aspiracions, si no pregunteu a alguns de convergència.....
Mar | Contestar aquest comentari! | 12/6/2011 - 22:25
Sr Robert, es pot imaginar si hagués portat a l'Oliver de Nº 1 (amb unes primaries) i vosté de nº 2 i hagés jubilat a la seva ombra de fa...... tants anys (ja sap a qui em refereixo , a la persona que sempre li ha fet més mal que bé).
Haurieu arrasat. Una altra vegada sigui més humil i no tan prepotent. Ah i respecti a tots i cada ciutadà que ha votat amb llibertat.
NORMALMENT TOTHOM REP ALLÒ QUE ES MEREIX, LLÀSTIMA QUE HAGI DE PLEGAR D'AQUESTA MANERA...........
C. Sánchez (Ex socialista cambrilenc) | Contestar aquest comentari! | 13/6/2011 - 18:24
Però de veritat encara volia guanyar?
Masa pocs vots ha perdut. Prepotent, arrogant, renconiòs... Menys mal que diu ser d'esquerrees, si fos de dretes, NI FRANCO!
Au dictatorets, a pastar.
ex votant | Contestar aquest comentari! | 15/6/2011 - 0:12

Afegeix un comentari a aquesta notícia

El funcionament d'aquest apartat és moderat, això vol dir que quan escrius un comentari al Diari Digital aquest no es publica directament fins a ser supervisat per membres de la nostra redacció. Agraïm la teva participació i et demanem que mantinguis l'educació i el respecte als altres. La redacció de Revista Cambrils Diari Digital es reserva sempre el dret a no publicar un comentari.

Nom: Esborrar comentariEnviar comentari
 PUBLICITAT  PUBLICITAT

 PUBLICITAT  PUBLICITAT
 PUBLICITAT  PUBLICITAT
 PUBLICITAT
 PUBLICITAT

  + COMENTADES     + LLEGIDES     EDICIÓ 2190 (31/5/2011)  
 PUBLICITAT


q
revista cambrils


Associació Cultural REVISTA CAMBRILS
C/Sant Placid, 7 (baixos) | 977 79 43 43

revistacambrils@revistacambrils.cat
43850 Cambrils (Tarragona)
© Tots els drets reservats 1996, 2014

 
OJD Interactiva:
 
Membre de:
 
   
Associat a l'àrea digital
Membre de:
acpg

Amb el suport de: