El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:16.7ºC | Humitat: 89% | Pressió: 1014Hpa | Vent: NO 4 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2189 | dimarts 21 de octubre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | divendres 27 maig '11 | 13:25 | 5886 lectures |
GOVERN

CiU, PP i la PLIC anuncien el pacte de govern que regirà l'Ajuntament de Cambrils el mandat 2011 - 2015

Text Lluís Rovira i Barenys  Fotografia Jonathan Galán

Carme Cros del PP, Mercè Dalmau de CiU i Xavier Martí de la PLIC han formalitzat el pacte de govern per al mandat 2011-2015

CiU, PP i la PLIC han fet públic, aquest matí, el pacte de govern que regirà l'Ajuntament de Cambrils els propers quatre anys. L'anunci ha arribat cinc dies després de la celebració de les eleccions municipals, que va donar a les tres forces un total de 5.298 vots, és a dir, el 48,934 % dels vots emesos davant dels 3.624 vots i el 33,479 % que representen les altres opcions, segons ha comentat la cap de llista de CiU i futura alcaldessa de Cambrils, Mercè Dalmau.
L'anunci d'avui és per informar de l'acord entre les tres forces polítiques per a crear el govern que regirà l'Ajuntament durant el mandat 2011 - 2015, sense entrar al detall de com es configuraran les àrees d'aquest nou govern. Aquest és un tema que s'anirà definint els propers dies. Avui es tractava de comunicar un canvi de govern que, segons ha dit Dalmau, "és la voluntat d'un canvi expressat per la ciutadania de Cambrils i que s'ha fet palès per la pujada en vots i en regidors de CiU, per la pujada en vots i en regidors del PP i per la confiança de la ciutadania en la PLIC i la seva tasca d'oposició conjunta amb CiU i PP".

Mercè Dalmau, la primera alcaldessa de Cambrils

Mercè Dalmau serà la primera alcaldessa de Cambrils, "un fet històric" tal com ha assenyalat la pròpia Dalmau que ha afegit que "la màxima responsabilitat municipal estarà encapçalada per dues dones ja que la primera tinença d'alcaldia recaurà en la figura de la candidata del PP, Carme Cros. Aquest és un fet destacable donat que donem un pas més endavant cap a la normalitat i la presència de la figura de la dona en el món de la política i més quan es tracta de la política municipal".

A banda d'aquest fet, Mercè Dalmau ha apel·lat a la "transparència com una de les nostres màximes. Cambrils ha decidit pel canvi i aquest canvi comença avui". Dalmau ha recordat que en els programes electorals d'aquestes formacions hi figurava l'encàrrec d'una auditoria per tal de conèixer l'estat real de la situació econòmica municipal, "serà aquesta auditoria la que ens dirà què podrem i què no podrem fer".
Mercè Dalmau ha tancat la seva intervenció dient que "hi ha una altra manera de fer les coses i seran CiU, PP i la PLIC amb els seus regidors electes els que executaran aquesta nova forma de ser i de governar".

La cap de llista del PP, Carme Cros, ha manifestat que des del PP s'havien interpretat els resultat del passat diumenge "com una voluntat de fer un gir en la política municipal", Cros també ha volgut comunicar a la ciutadania que "des de fa quatre anys hem treballat per al municipi i, a partir d'ara, ho continuarem fent des del govern municipal de Cambrils. Com a candidata del PP em sento orgullosa d'haver conduït novament la nostra formació al govern de Cambrils així com contribuir a la normalitat del paper de la dona en l'administració".

Per la seva part, el cap de llista de la PLIC, Xavier Martí, després de reconèixer la davallada de la seva formació en els passats comicis, ha manifestat que "els ciutadans han confiat en una força que ha realitzat oposició de forma conjunta".
Martí també ha recordat que fins ara la PLIc havia estat a l'oposició i, des d'ara, "podrem exercir la nostra responsabilitat des del govern. És per això que ens congratulem amb aquest pacte de les forces que avui estem aquí i tan sols dir que estem al servei de la ciutadania perquè com bé ha dit la senyora Dalmau, a cambrils hi ha una altra manera de fer les coses".


 PUBLICITAT
viatges mar cambrils


EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 200 comentaris rebuts

Ehorabona Mercè! Llàstima que t'hagis hagut d'ajuntar amb els del PP
llàstima | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 13:43
Amb el PP. Ara, des de la nova regidoria de cultura ens podem anar fen a l'idea de que tot seran Fires de Caballs, Ferias d'Abril, les Nits d'Estiu seràn de folklore regional i així anirem fent...... Això si, les nits d'estiu del Parc Samà seràn del més lluït. Arriva el temps de camises blaves i correatges. Ja veureu el nou regidor de cultura lo bé qui li caurà l'uniforme.
Ja ni ha prou!!!! | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 23:24
El regidor de cultura amb camisa blava i correatges, que serà el "Cas Perdut"?
Apa! | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 10:25
uix si, si arribo a saber que pacta amb el PP no la voto
quin engany | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 22:19
bff..quins 4 anys ens esperen a tots...
maria | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 13:46
4 anys de canvis i nous aires i qui et diu que només seran quatre anys? el temps ho dirà!
NAT | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 17:54
esperem que no...pel be de tots, pel be de cambrils..
maria | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 21:59
És el millor pacte que hi podia haver. Felicitats!
jo | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 13:51
mol be!!
cambio practico | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 13:55
Enhorabona, a la millor alcaldessa i persona del món.
Felicitats Mercè.
Arriki - town | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 13:58
alaaa!
bff.. | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 17:34
jajajajajajajajajaja no fotem :)
paco | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 13:18
Ja podem donar per perdut el poble de Cambrils.
cambrils | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 13:59
quin mal perdre que teniu, una mica de respecte a la PRIMERA ALCALDESSA DE CAMBRILS
UN DEL PP | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 16:50
No és qüestió de respecte per l'alcaldesa, és ella qui no ha respectat els seus votants i jo sóc un d'ells. És l'últim cop que la Conveniència em torna a enganyar. Ja ho va fer el Pujol col·locan al'Ansar a madrid a canvi de ell seguir menant a la Generalitat. Això sí, després al carrer, la gent li va pasar factura. Espero que ara torni a pasar el mateix.
ja ni ha prou! | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 23:27
amb qui ha de pactar ??, amb NMC ??
UN DEL PP | 29/5/2011 - 15:19
Havia de pactar amb NMC? amb PSC? Jo tb voto CiU, i no m'agrada que pactin amb PP, però de les opcions que hi havia, aquesta és la millor. Que PSC seguís al poder era molt dolent, i que NMC entri també, perquè recordem que Klein és del PSC, però amb un altre nom.
La millor de les opcions | 29/5/2011 - 21:55
totalment d´acor d amb tu la futura dama i ciu no han respectat rès....quina vergonya !!!! si ho hagués sabut abansque seríen capaços de pactar amb el PP no la voto Sra Dalmau ni jo nimolts altres cambriencs que ens sentim traïts.
teresa | 1/6/2011 - 13:24
doncs jo hagués preferit un pacte amb NMC que no amb el partit centralista i anticatalà. D'aqui 4 anys, ja veuran com els tornem a castigar...em pensava que no repetirien el mateix error
no en vau apendre? | 3/6/2011 - 22:21
completament d´acord
leonor | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 13:18
Que Déu ens agafi confessats...!!!
antonieta | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 14:07
Ben dit que deu us agafi confesats que cuan surtin els draps bruts
mes d'un las pagareu cares. Visca Cambrils
content | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 19:11
es farà tot el possible perque surtin...
neteja... | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 19:51
ara si que Cambrils caminarà com els crancs, cap enrera!!
quin desastre !! a partir d´ara els interessos al poder.
decepcionada total | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 14:07
El desastre ya lo han producido las izquierdas que han dejado a este país como un solar.
Pepi | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 19:03
interessos al poder?? no es poden ni comptar els enxufes que ha fet l'anterior equip de govern. una mica de seny a l'hora de dir segons què
se va aver en un follon que no sabe ni donde sa metio | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 11:28
TRANSPARENCIA, Y EL QUE NO SIRVE , AL CARRER. REORGANIZACION DE LA ESTRUCTURA MUNICIPAL, Y APLICACION DE LA NORMATIVA VIGENTE, AUDITORIA EXTERNA Y DEPURAR RESPONSABILIDADES.-
FORÇA A LES DONES
CHARLY | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 14:09
No creo que vaya a hacer la auditoría, no sabe ni lo que vale ni el tiempo que necesitan para hacerla
Auditor | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 22:14
Ademas el ayuntamiento ya esta auditado por el estado.
D'aqui | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 13:10
Acabo de veure la noticia a la TD Camp i la sala estava "abarrotá" de gent del tripartit de dretes i de regidors del tripartit de dretes quina por!
Paura | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 14:17
Enhorabona a tots, ja era hora que i ages un bon canvi a l´ajubtament
Moltes Felicitats, per la Merce.la carme i sobretot pel Xavi Macarrila
Cambrilenc | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 14:17
quina por, si els seus seguidors no saben ni escriure...
classes d'ortografia! | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 22:23
Una cosa está clara, la PLIC es queda amb la cartera de Turisme y promoció del poble, que em sembla be, ja que com empresaris del sector els hi interesa promocionar el poble, CIU no deixarà en mans del PP ni hisenda ni obres públiques, així que el més segur es que es quedin amb seguretat ciutadana.
JoCrecQue | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 14:33
Ja poden comença per retirar els cartells dels carrers o es que els deixen per les properes eleccions.
D'aqui | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 13:14
si, i ara estan fotent un forat per una altra "escultura" en una rotonda, a veure si seran els "sirenos"
Les sirenes nervioses | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 11:53
Sol he vist penjats els del PSC de la resta de partits no n' he vist cap
D' una mica mes alla | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 15:47
ale tocate los cojones, mare meva quins anys ens esperen
DeuNostruSr | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 14:51
Que preferies? 4 anys més de prepotència Benages? s'han carregat el poble aquests sociates. Ja els hi está be
indignat | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 21:59
de nou tripartit..........
pepe | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 14:53
SI, PERÓ MILLOR
UN DEL PP | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 16:52
Això s'haurà de veure...
De tot, menys del PP | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 16:50
Sincerament crec que es un mal pacte per CiU, deixar la primera tinença d'alcaldia a un altre partit que no es el partit de l'alcade/ssa, no es una bona estratègia.

Pel que fa la fotografía, em recorda la mateixa que el seu dia es van fer tres partits semblants cap allà el 1999 i tots ja sabem com va acavar aquell govern.
Calixte Ramos | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 14:56
Em recorda al trio de les Azores... quina por!
PunksNotDead | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 14:59
Més por m'ha fet més por el tripartit PSC-ERC-ICV que han destrossat el poble
indignat | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 22:00
mare meva... la que ens ha caigut a sobre!!!
jo | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 15:11
Axiò no es noticia, ja fa molt temps que aquesta decisió estava presa, inclos abans de les eleccions, sempre evidentment depenent dels resultats. Espero que sigueu el millor per Cambrils i sobretot Senyora Alcaldesa que hi hagi transperència.
Transperència | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 15:23
Merçe. en semble que heas fet la millor elecció. Bona sort a tots !!
Montse | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 15:32
Ppffff...mare de Déeeu!
Han fet el pamplines durant 5 dies, perquè abans de les eleccions ja sabien que pactarien ells tres...
Mireia | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 15:34
estem aclarits....
la que ens espera.... | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 15:37
¡ Molt bé !, el poble de Cambril, es lo qure ha votat en l´urnes.Un canvi de governt total.
Ámin, i sort als 3, estic segurísim, que fare-ho per Cambrils, lo que el poble, realment vol
Cambrilec | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 15:40
EXACTE, SI CiU son els més votats han de tenir l' alcaldia
un del PP | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 16:54
Si, però el PP i la PLIC no van ser els segons més votats...
De tot menys del PP | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 16:52
ell, el poble de Cambrils s'ha quedat a casa, només ha votat a CIU un 10%, a veure si se us baixen els fums...i pactant amb el PP, d'aqui 4 anys seran menys
ni suport del poble, ni res | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 22:25
Vinga som-hi que bufa fort!
Si us plau Convergents, treieu-vos aquesta bandera de catalanistes i nacionalistes catalans si després heu d'anar a pactar amb partits anticatalanistes. Només faltarà que els hi doneu les regidories de festes, cultura i educació, que llavors ja serà la cirereta del pastís.
Albert | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 15:47
ja veuras, la Cros a la regidoria de benestar social per matxacar!!!!
a cascarla! | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 16:27
no llegan al año!!!!!!!!!! patéticos!!!!!!!
noia Cambrils | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 15:47
aixó m'ho dius d'aqui un any
imb..... | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 16:54
lo "patético", és no acceptar una derrota com aquesta i no deixar treballar a gent nova, que és el que necesita el poble, aire nou, noves idees i no tanta dictadura dels Srs de PSC.
NAT | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 17:52
¿¿¿Patéticos??? Respeto por los que no piensan igual, eso conlleva la democrácia...
Albert Cambrils | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 21:26
Albert resentit intelectual,si no saps perdre quedet a casa i no critiquis ja que aquets país sen va a la mé,per culpa dels teus,deixeuse de pallassades de independencies i de histories i a ficarnos tots ha treballar per sortir endavant.
endavant | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 10:22
Para trio de la bencida el que ha puesto contra las cuerdas a la Generalitat.El PSC,ERC y IU-verdes.
El cambio que demandaba Cambrils se ha producido,pese a quien pese.Ni el PSC ,ni el PSOE,ni rebotados del PSC han infundido confianza a los ciudadanos de Cambrils ni a los catalanes en particular ni al resto de España.
Animo a las dos mujeres,alcaldesa y primera teniente de alcalde a dar una vuelta a este ayuntamiento que ya es historia.Y no olvidemos que para controlar las cuentas de una casa,nadie mejor que las mujeres,y por tanto tambien para controlar las cuentas de la casa comun de los cambrilenses.
olid11 | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 15:49
Tenia tota la raó la senyora Dalmau quan va dir que volia tornar vuit anys enrera, la llàstima es que Cambrils i els cambrilencs ho patirem.
Esparerem veure el repartiment de les regidories i quin preu ha pagat convergència, de moment no veig bé que la primera tinent d'alcade la tingui el pp i de ja els hi han clavat el primer gol.
Ramiro | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 15:54
de fet, avui a la tele ... cap dels tres sàvia parlar ..... i aquests representaran els Cambrilencs ?....ufffff
Cambrilenca | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 15:54
Hay alguien que ya selea pasado diciendo que con el NMC, nose podia hacer nada la SR. Carme Cros.
SR.Mercè Dalmau,suerte
uno mas | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 16:20
A aquesta colla de "vidents" i "futuròlegs" que veuen tan clar el futur se'ls veu el "cartró"... Serà difícil fer-ho pitjor que ells...
Al menys s'ha de donar un marge de confiança i deixar treballar, els fets es demostren fent feina i no parlant (per cert és "sabia parlar", ...abans de criticar també s'ha de saber escriure...).
Churrupa Cabesa | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 16:49
Bueno, es el que ens mereixem.La meitat del poble que ha votat els hi ha donat els comodins(recordem que la altra meitat passa de tot)Si mès no, ara son els que remenaran les cireres. Aquetos tres me poden caure millor o pitjor, pero vull creure que s'ho "curraran" com estem acostumats a que s'ho "currin" els politics,( ya me entendeis).Lo que verdaderamente me da mucho, pero que mucho miedo no son ellos sino el "entourage"de a pie y no tan de a pie que llevan a rebufo.Esa gente que sin ser nadie ahora se creen que lo son todo y se permiten la licencia de faltar i vacilar por el mero hecho de estar al "aixupluc" de unas siglas sin darse cuenta que es la actitud mas ruin en la que se puede caer. Actitud, al fin y al cabo ,que hace cuatro dias ellos mismos criticaban.........
Acampado @ | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 16:54
Una pregunta ¿ A estas alturas es tan importanmte ser de derechas que de izquierdas?. Es que no se van a cansar jamás y continuarán seguir explotando que ser de izquierdas es de mejor personas que ser de derechas, hoy en día hay algún tonto que se lo pueda tragar. Hay que mirar las arcas todos apuntan con la misma mira. Hay que dar un voto de confianza, yo la doy, pero pido que sean claros, sin tapujos y que defiendan de una vez por todas al pueblo, que es quien le ha puesto. Reducir gastos inescerio de regidores, de cargos a dedo, de gente incompetente, reducir de una vez por todas y dar ejemplo que se va a cumplir. Suerte Mercedes.
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 16:57
es diu Merce aqui i a la China
un chino | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 19:30
molt bona chino jo també he pensat el mateix !!!
Maria de las Mercedes... bufffff.... | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 23:27
Sí, però n'hi ha que no només pensem en els diners...llàstima...
I si que és important ser de dretes o d'esquerres, i si tan se te'n fot anar canviant, em sembla que tens un problema de consciència bastant gran....hem de ser coherents!
Núria | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 11:13
Aveure si a partir d'ara controlen els gastos de cada regidoria,i sobretot a l'àrea de benestar social,que mirin amb lupa a qui realment li fa falta rebre i a qui no li fa falta rebre,perquè fins ara ha estat un desastre.
HOLA | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 17:00
Enhorabona als tres i endavant que segur que ho fareu de primera.
Oscar | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 17:37
La llista més votada, la llista més votada, si que és veritat, però només per 68 vots, no us ompliu tant la boca, que al final us ofegareu, por la boca muere el pez, si no hagués estat per la desbandada de l'Oliver us haguéssiu quedat un altra vegada a caseta, i au.
així ho veig jo | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 17:51
porque? porque? porque? porque?, ayyyy quin mal perdre!!! tothom recull el que sembra, i au!
porque? | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 11:33
ja sabem tots qui ets, amigueta de l'alcalde, que publiques lo mateix al Facebook que aquí!! Mare meua M...Mend.......q mal te veo jajajjaja perdedoraaa
Plumerovisto.com | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 0:19
A mi me gustaria saber los estudios que tienen el Macarrilla y la Cros, etos dos a mi punto de vista no pueden estar en el control de Cambrils,
titu | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 17:55
pues que alguien me diga donde se sacaron las titulaciones de técnica de atención ciudadana y técnica en organización,,,
esperando que vuelvan... | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 19:53
la sra. cros es profesora, así que no creo que solo tenga el graduado escolar. de todos modos conozco gente con graduado que tiene mejor saber estar y más cultura que mucha gente con estudios.
yo te contesto | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 11:35
no, si la crítica no está dirigida a la sra. Cros, está dirigida a dos señoras que en su programa electoral indicaron estas "titulaciones"...
que volverán... | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 22:04
espereu-vos que em lligo el cinturo!!!!
o més ven dit la barra de seguretat del DRAGON KHAN!!!!!
aaaaaaa!!!!!! | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 18:02
Aquest pacte entre CiU i PP és una estratègia muntada des de Palau i en Rajoy. Novembre decidirà de forma clara el nou president del govern espanyol que serà en Rajoy i per tant a CiU els convé estar bé amb el PP ja que hauran de parlar i negociar durant 3 anys que li quedaràn al govern de CiU a la Generalitat. I davant els usos i costums de CiU d'anar a Madrid a veure que els donen, millor governar els Ajuntaments catalans de forma conjunta i no fer emprenyar al "jefe". Observeu la festa d'Ajuntaments on hi ha possibilitat de fer aquest pacte i allà on sigui possible els faran. I sobre tot perquè en Duran vol arribar a ser ministre i és la forma de que arribi a ser-ho.
L'afegit de la PLIC és quelcom que no acabo d'entendre. Tant sols llegir les declaracions quehi ha en aquest article es veu que tenien ganes de tocar poder i aneu a saber que deuen haver acceptat i el que deuen haver cedit. El poder genera canvis importants.
Sofocles | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 18:08
Ja era més cantat que la copla de la parrala. Ho tenien tot més que decidit, les declaracions que feien aquests dies ja anaven aclarint el pacte, però quan ja t'ho desvetllen públicament ... t'agafa una por i una angoixa que quasi he tingut d'anar a urgéncies. Hi ha cada personatge entre les 12 persones que formaran l'Ajuntament que pots apretar a córrer ben lluny de Cambrils. Mercè, l'auditoria l'hauràs d'anar fent de tant en tant dins de les regidories, del contrari tot el que has estat prometent i cridant als quatre vents no ho compliràs de cap de les maneres. No et considero prou forta per aguantar tot aquest ramat. Quins 4 anys ens esperen, mareta, mareta.
modus | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 18:16
quina il·lusió en fa pensa que durant quatre anys podrem viure i treballar per gent amb cap. I no com portem fent durant vuit cagats de por i amanecats com si estiguesim en temps de dictadura.
Sr. Mas. Quans gols li han fet de cop? Ara que tindra més temps truqui al Sr. Casillas i demani-li consell de com pair les golejades.
VISCA EL NOU CAMBRILS QUE TINDREM I ESPERO QUE SIGUI PER MOLTS ANYS.
ORZONWEI | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 18:19
Uff, quins 4 anys ens esperen...que deu ens agafi confeçats...
Raul Cambrils | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 18:30
Que?? no portes ni una setmana Merçe hi ha las cagat pactant amb el PP i la APLIC. Aixo es el que volieu a Cambrils? doncs vinga, ja ens ho trobarem...
Cambrilenca | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 18:31
Tu que ets tan llesta i guapa, amb qui tindria que pactar CIU?
xati callada esta més guapa, informet abans de parlar!!!
Vei de Vilafortuny | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 19:38
APLIC??
mou | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 11:36
Hay que reconocer que después de leer y leer los comentarios, una gran parte son comentarios de personas que pertenecen a alguno de los partidos politicos no representados en esta nueva etapa o afines a ellos. Desde luego con poco que hagan y espero mucho de ellos, seguro que hacen mas y mejor que que los que mandaban anteriormente, soy un ciudadano que vino a vivir a Cambrils vuscando una calidad de vida que no he encontrado, pero impuestos impuestos, pago una barbaridad y no se refleja en servicios, seguridad y podriamos hacer una lista interminable, obras a destiempo, obras fuera de lugar, interminables...por intereses...la bolsa de trabajo de este municipio en manos de cuatro y siempre los mismos..han visto venir la crisis y han hecho lo mismo que los que mandaban en la Generalitat y Madrid : nada, verla venir y chupar. No soy de ningún partido, pero hacía falta este cambio y los que hablaís mal de la derecha hacéroslo mirar porque la izquierda que nos ha gobernado ha sido destructiva, pasiva e inútil..que gracia me hace ( que viene la derechaaaaaaaaaaaaaaaaa) Les deseo toda la suerte del mundo, por el pueblo y sus ciudadanos incluso por los que no ven delante de sus narices.
VILAFORTUNY | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 18:47
Los pocos impuestos que pagas no te los quitaran, pero los servicios ya veremos, y de donde venias que no se pagaban impuestos que yo podria ir para alla, o quizas no vale la pena.
D'aqui | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 13:42
Con todo el respeto, pero alguna calidad de vida habràs encontrado en Cambrils si sigues viviendo aquí...
Cambrils | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 16:32
BUENO, ESTO ERA LO QUE SONABA CUANDO BAJABA EL RIO Y REALMENTE "PREOCUPA", AYUNTAMIENTO VACIO Y DE GOBIERNO DOS PARTIDOS POLITICOS TRATANDO DE ACERTAR EN SUS PROMESAS ELECTORALES A NIVEL LOCAL SIN "OLVIDAR SUS POLITICAS NACIONALES", CUANDO LO UNICO QUE NECESITAMOS LOS CIUDADANOS SON POLITICAS PARA Y POR CAMBRILS.
LASTIMA QUE TENGAN QUE DEMOSTRAR UNA CONVIVENCIA CIUDADANA SIN TENER QUE LLEGAR A EXTREMOS EN LOS QUE VEAMOS RECORTES O NUEVAMENTE AUMENTO DE IMPUESTOS PARA SOLVENTAR LOS GASTOS EDILES.
ESPERO QUE TENGAN LA CAPACIDAD DE ESCUCHAR LO QUE NOSOTROS COMO CIUDADANOS NECESITAMOS Y TENGAN TOLERANCIA ANTE LA CRISIS
ESPECTANTE | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 18:58
ciu sort que no vau anar al notari aquesta vegada.
Desprès es direu nacionalistes i pacteu a la dreta més rancia.
ja veurem com es comporta el PP.
Només n'hi ha un que m'emfio dels del PP, de les altres dues i de l'altre diria jo que es intereconomia a tope.
Comencen a parlar en castellà que si no....
Apa hi ara a "rajar"
Merçè no tot es l'alcaldia i hi sentiments també
Ramon | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 19:07
jo aquest migdia he felicitat al PP i lis he parlat amb català i ELLS TAMBÉ HAN PARLAT EN CATALÀ!!
AMB IL-LUSIÓ | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 19:18
per governar bé s'ha de parlar en català?? doncs el senyor montilla per molt que va intentar parlar català no va aconseguir mai governar en condicions. A tota aquesta gent que tant critica el tema de la llengua, els hi diría que facin memòria... que estan fent exactament el mateix que en la època del franquisme però a la inversa. És tant important aquest tema?? si es parlés en anglès es queixaríen? vinga va, que prou malament està el país, coses més importants ens hauríen de preocupar, i no aquests temes que alguns "polítics" de poca monta ens han volgut ficar al cap.
ui | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 11:40
La "família" deu estar contenta. Ja tornen a manar.
Desitjo de tot cor que exerceixin un bon govern. Cambrils el necessita i espero que els guanyadors siguin capaços de controlar a alguns dels membres de l'equip.
No crec que sigui el millor pacte, però vull creure que ho fan amb les millors intencions.
Miramar | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 19:11
i dale amb el millor pacte, com ho hem de fer?
pp | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 19:16
tots sabem de qui parla el miramar. Normalment no comparteixo el que diu, però n'hi ha un del pp que em fa una por. Mareta meva.
mareta meva | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 20:10
no patiu, que pitjor no es pot fer
pepero | 29/5/2011 - 11:41
No suelo ver a los socialistas por ninguna parte, parece como si se los hubiese comido o tragado la tierra, ¿sera que han cogido la depresión pos-electoral? La prepotencia de los político imprescindibles se paga con mayor depresión que la de los políticos normales. Enhorabuena a los tres por mandar a la oposición a los que creían ser los supermanes de Cambrils.
"A tomar fresco" | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 19:16
perdoneu però algú ho havia de dir això no és un pacte d'un tripartit, nor, si no us sap greu això és un quatripartit o pot ser us oblideu d'Unió, ai que aquests de Convergència els hi haurem de fer memòria de tant en tant.
Un d'UNIÓ | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 19:24
molta sort a tots.trobereu l'ajuntament i el calaix Buit.pero una cosa us dic DENUNCIA AL CANTO SI US PLAU.qui la fa la paga.
fart del anterior tripartit | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 19:24
Moltíssimes felicitats a tots tres, us ho mereixeu després de patir a la oposició, us demano seny, i que escolteu a la gent, teniu molta feina a fer, us animo a començar i no us desanimeu, jo seré un dels molts que creuré en vosaltres, per a qualsevol cosa estaré al vostre costat. Molts ànims, jo només he votat a un de vosaltres, peró us asseguro que creia que es faria aquest pacte
Cambrilenc del poble | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 19:28
Em fa gràcia comentaris com "l'heu cagat", "quins 4 anys que ens esperen", "que Déu ens agafi confessats"...Espereu una mica i dipositeu confiança en el nou govern. Perquè abans de començar ja ho han de fer malament? Creieu normal posar en dubte una gestió que ni tan sols ha començat?

Vinga nois, una mica d'optimisme, que ens esperen anys difícils amb el tema econòmic i les retallades, tingueu-ho present!

Endavant Mercè, Carme, Xavi i els que seran regidors! A treballar per Cambrils!
Cris | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 19:29
Jo soc una de las personas mes omtimistas del mon. Pero me caigut un ou per cada camall.
A recollir | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 13:55
Hoy tenemos mucho para comentar sobre el pacto tripartito. Yo me he sosprendido mucho al leer tantas opininiones de unos y de ortros pronosticando lo que haran o no haran y sobre lo que nos espera a los ciudadanos cuando se repartan las respectivas Regidurias. Por esperiencia creo que,se tendría que producir un "milagro" para que las personas que han pactado no repitan los mismos o parecidos herrores que sus antecesores en especial en los tan cuestionados Cargos de confianza y las políticas de ayudas de la Regiduria de Benestar Social a personas que no siempre esta justificado y tambien a colectivos de mujeres que lo que hacen es actividades de Ocio y disfrute de su tiempo libre y sobre todo que, son personas con suficientes recursos propios para cubrir dichas necesidades, siendo una injusticia y un agravio comparativo para otros grupos de ciudadanos que sienten mocho descontento con estos repartos y estas políticas de amiguismo y chaqueteo continuo de la Regidora de turno de este departamento yamado " Benestar Social"
¿Mejorara Benestar Social? | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 20:48
Enhorabona Mercè. Espero que la primera decisió que has pres sorti bé. Desitjo que quan hagis de decidir quines obres s'hagin de fer al poble les facin gent del poble que estigui a l'atur i no gent de fora subcontractada per les contractes adjudicataries per l'Ajuntament que fins ara no li ha importat gens donar la feina als de fora abans que els d'aquí. Molta sort i endavant. Les dones al poder!!!
Dona d'un aturat de Cambrils | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 20:51
Enhorabona a tots tres, crec que aquest es el millor pacte que podieu fer, ANIMS i molta sort
marinera | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 20:57
Moltes felicitats! Endavant i no tingueu por, que a l'ajuntament hi ha molta gent amb ganes de treballar que us dona suport. Ja hem patit prou i aquest canvi ens arriba com aigua de maig (casualitat). Sigueu forts i no oblideu les vostres promeses. Escolteu la veu de tot Cambrils, els ciutadans s'ho mereixen. I no feu cas dels comentaris dels que no han sabut encaixar una derrota.
Benaiges i companyia "Feu - Cambrils", per sort de tots nosaltres.
Nagore | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 21:00
El sentit comú és manifesta amb aquest pacte, GRÀCIES Sra. Alcaldessa!
Albert | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 21:22
ya, a ver cuantos coodinadores chupatintas e ineptos se quedan? o si ponen de más? con que no haya ninguno creo que ya vale la pena el nuevo gobierno...y como no, a ver cuantos de estos piden dedicación exclusiva!!! y eso, que tiren de la manta para ver todos los trapicheos del tripartito...han fundido españa, cataluña, cambrils y otros tantos municipios...
maldita nerea | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 21:27
Enhorabona Mercè i molts ànims a tot el equip de govern.
Ara toca lluitar per el nostre poble!
Visca Cambrils!!!
Laia | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 21:55
Ja tenim a Franco a Cambrils amb aquets de la PLIC. Em sembla bé el pacte PP i CiU, pero la PLiC?
indignat | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 22:17
es que no te as dado cuenta que estas el el año 2011 si no eres mas tonto no naces pregunta la edad que tiene el xavi igual te sorprendes o tu estas estancado en tu cerebro
el pagano | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 14:31
Espero que el PP imponga una política linguistica por lo menos bilingüe, haber que piensan sus socios catalanistas independentistas
Viva la Merche | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 22:18
Com a Convergent, no m' ha agrada que s'hagui de pactar amb el P P , però u accepto per a la millor governabilitat del Ajuntament. Ara . . . estigueu al tanto !
C0NFIO AMB LA MERCÈ I EL SEU EQUIP DE C I U !
Convergent. cam. | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 22:21
ara resulta que pactar amb el pp es una mala opció. el partit que ha portat el pes de la oposició és un mal soci de govern. perque? es que tens por que porti el pes del govern i guanyi vots per les properes eleccions? ja n'hi ha prou de demagògies no i prejudicis! Ànims Mercè, ànims Carme i ànims Xavi. tinc plena confiança en aquest govern i estic segur que estaran per la feina. Espero que es dugui a terme el sanejament dels comptes de l'ajuntament, tot i que el "patu" que ens ha deixat el señorísimo benaiges no es poc...
peperoni | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 11:48
però quina dreta rància e espanyolista?però si al PP de Cambrils fa anys que la majoria no saben parlar el castellà! per algun que vingui de fora, sempre ha estat dirigida pel mateix clan, que més aviat em farien por saber quins interessos els mouen per ser del PP, perquè no m'ho crec, que estiguin d'acord amb tot lo de Madrid, no m'ho crec.
manelic | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 22:46
tens raó, no saben parlar el castellà i tampoc el català
lingüista | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 13:29
LA MALA GESTIÓN QUE NO QUEDE EN AGUAS OSCURAS, APUNTAR BIEN ALTO CON EL DEDO Y QUE APECHUGUEN.
UNO DEL PUEBLO | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 22:50
Moltes felicitats a la Carme i a la Mercè són les que conec més. Sé que ho fareu molt bé, al Martí també encara que no el conec. Desitjo a tots tres junt amb l'equip que agafeu molta sort i que ens encamineu pel bon camí.
Una vilera | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 22:55
Felicitats a la Mercè, primerament... el pacte era lògic, també ho hagués estat amb NMC i la PLIC... volem que treballin pel poble, transparència i depuració de responsabilitats, si les hagués... llavors, el problema pot venir l'any vinent.... Eleccions generals....si no falla res el PP arrasarà, apart de governar a tot l'estat, també als ajuntaments? i quan vingui una consigna desde dalt? hauran d'obeïr o no si és en detriment del poble?
Tant de bo m'equivoqui.....esperarem aconeixements....
El sentit comú.... | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 23:08
Cambrils s'ha de felicitar per tenir una alcaldessa que l'ajudi a recuperar el seu prestigi i la seva autoestima. la Mercé és la pesrona ideal per treuen's del forat on som. ·Es difícil, estem molt malament i només la seva il.usió ho pot aconsseguir.
un que no t'ha votat | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 23:50
Espero que el PP consiga que de una vez por todas no se tenga relegado al idioma común de todos los españoles y el más hablado en cambrils. A ver si de una vez por todas las publicaciones del ayuntamiento se hacen en los 2 idiomas oficiales.
Rigoletto estudiante | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 1:17
No entiendo el sentimiento anti-PP que hay en la mayoria de los Catalanes. Para mi es un gran pacto. Demuestra ganas de trabajar y no tener miedo a los retos, aunque esto implique un cambio "no catalano-politicamente correcto". Enhora buena Merce, has ganado las elecciones. Estaremos contigo en tus decisiones. A la Sra Carme Cros i el Sr. del PLIC demano seny perque colaborin de forma veritable i constructiva pel bè de Cambrils.
Simoneta | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 8:36
muy bien, fuera la izquierda
aries | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 8:57
Donem un vot de confiança, i que callin els aboreros, que si ens descuidem l'Ajuntament fa fallida
Bek ur | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 9:21
És un pacte lògic que respon a programes amb molts punts en comú i una coincidència durant els anys que han estat a l'oposició.
Noemí | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 10:03
Yo ahora espero el buen hacer del Sr. Benaiges que no vuelva a hacer amiguito del Klein y luego quieran pactar con el traicionero de la Plic, que en este pueblo todo puede pasar, luego de ser enemigos y perjudicarse luego seran amiguitos todo por el ppoder y será la pandilla feliz y el PP y Ciu a la miercoles....
estos enemigos | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 10:32
duele tanto la derrota?
aaaaaaaaay | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 11:50
Eso no pasará NUNCA
NMC | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 21:26
Estic llegint els comentaris i hem ficu les mans al cap.Però a veura com podeu jutjar a una gent que encara no han començat a fer res?perque els jutjeu?els socialistes han deixat el pais a la msseria que voleu continua d´aquesta manera,perquè?el pp treballara per cambrils perquè el critiqueu?perquè?
mourinho | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 10:36
Felicidades para los ganadores y por los pactos realizados.Espero y deseo que a partir de ahora, también os pueda felicitar el pueblo.Eso querrá decir que lo estais haciendo bien, que és el deseo de todos los cambrilenses. Qué haréis con el personal de nuestra querida radio-televisión? Porque, al parecer, no os daban mucha cancha, más bien ninguna.
Uno que ve la TV | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 11:00
N'hi ha per plorar i per marxar de Cambrils...
... | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 11:17
adéu siau
.... | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 11:51
NMC fora, HAURIEN DE REFLEXIONAR PERQUE NO HN VOLGUT PACTAR amb ells havent tingut més vots de l'APLIC, suposo q ho reflexionaran, però estava cantat quanla merce va dir a la tele q faria un pacte MB PARTITS SERIOSOS,AMB PROJECTES DE FUTUR I CONSOLIDATS, de manera q ara l'NMC fara oposició amb el PSC, ICV. quina barreja...a veure com fa l'oposicó...buajssssssssss,adeu NMC!QUIN FRACÀS si encara estaran contents i tot d'haver-me tret 3 venent q traiurien 8, i ara què???????perque realment es pensaven q estarien a l'ajuntament per vts o per vendre's a si mateixos. felicitats ciu
una del port | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 11:41
Jo tampoc pactaria amb un senyor que ha sortit de govern per que no li donaven la cadira i que l' únic que va fer de profit en el seu mandat va ser obrir el mercat del port perdre diners l' Ajuntament i tancar-lo, sols faltaria que entres a govern un dels responsables de l' endeutament brutal de Cambrils.
I Que més | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 17:26
Una pregunta, los regidores que queden en la oposición, cobran, y si es así ¿cual es su sueldo?
Otra pregunta, en época de crisis, se cerrarán las ayudas a la gente de este pueblo,y se despilfarrará el dinero a islas caribeñas.
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 12:01
el sou em sembla que no passa dels mil euros, desprès depèn de les comissions de les quals formen part
Kratos | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 16:04
uuna del port, per començar ICV no ha entrat a l'ajuntament i que el pp,ciu i plic tenen programes seriosos, amb projectes iconsolidats, això no to creus ni tu.
riure faran, faran riure.
stop | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 12:09
El programa del PP te 88 pàgines, el de ICV l' han gastat per fer boquilles per a porros a la manifestació dels indignats en un ratet per que sols tenia un full
Jauuu Coloma | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 17:39
ENHORABONA CIU PP PLIC
X | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 12:51
Espero que obliguin a les llars d'infants a fer horaris que afavoreixen els pare que treballen i no complicar més la vida amb horari escolars, espero també que obliguin a Secomsa a facturar pel consum real del Acqua, afavorir l'aparcament pels residents i en especial pels que treballen en el port sense més obstacles absurds com ara. Donar una moratòria als empresaris que desenvolupen activat a l'engròs que traslladin les seves instal.lacions al polígon industrial que per això serveix i alliberar les zones de vianants del port que són per als comerços, incentivar la creacions de llocs d'oci d'acord amb el nivell de Cambrils (es volem millor turisme cal oferir millor qualitat i imatge) fer una guia de recomanacions per al turista dels establiment que ofereixen una millor relació qualitat preu.
Incentivar l'obertura d'algun hotel a la part de ponent de manera que els turistes es desplacen cap al port de Cambrils i no per Salou. També s'hauria d'acabar amb la prepotència d'alguna famílies que amb els seus comerços envaeixen les ceres i calçada complicant la viabilitat de dels vianants en general ... carrets de nadons, cadires de rodes etc .. i cotxes. En c / pau casal hi ha alguns exemples ..
cambrils positivo | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 13:13
UNA DEL PORT, COMO VA A HACER OPOSICIO ICV SI YA NO ESTA.
SI LAS AUDITORIAS SON CARAS CARISIMAS Y LENTAS, ADEMAS REQUIERE DE UNA PACIENCIA Y DE ENTRAGA DE DATOS DE LOS QUE YA NO ESTAN, NUNCA JAMAS SE PODRA SABER EN QUE SITUACION ESTA EL AJUNTAMENT, PERO UNA COSA SI ES VERDAD, TODOS LOS PAGOS PASAN COMO EN TODOS LADOS POR INTERVENCIÓN, ASI QUE TAMPOCO HEMOS DE JUZGAR A LOS QUE NO ESTAN, QUE SON JUSTIFICADOS SUS GASTOS "SI" QUE ERAN NECESARIOS , ESO ES OTRO CANTAR, PERO AHORA VEREMOS QUE PASA, ALGO DEBE TENER EL PODER QUE TODOS QUIEREN LLEGAR.
EN CUANTO A LOS IMPUESTOS QUE PAGAMOS, LOS ENCUENTRO ACORDE CON LA ZONA DONDE VIVIMOS Y LOS SERVICIOS QUE RECIBIMOS, DEBERIAMOS NOSOSTROS AYUDAR UN POCO MAS SER MAS CIVICOS Y SOLIDARIOS.
CHARLY | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 14:11
el "colmo del colmo" CIU pactant amb el PP , un partit que es diu nacionalista, sóu uns mentiders tots plegats, la dreta més profunda , tots pels interessos no? CIU,PP I PLIC, tots buscant
el vostre propi interés. vergonya!!
decepciónada total | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 15:28
senyora "decepcionada", vostè no va llegir les entrevistes dels diaris i les revistes al senyor Benaiges?. Va dir ben clar que volia pactar amb qui fos: CiU, PLIC i que fins i tot creia que s'entendrien amb el PP, suposo que tal com ja van fer l'any 1991, quan ja van manar junts a Cambrils.
El pacte d'ara no deixa de ser el més lògic. Són uns partits que porten 8 anys a l'oposició i s'han entès for´ça bé, que hi ha d'estrany?
Memòria | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 19:28
Aquest pacte només és el primer pas d'aquest nou govern. No comença bé. No vull ni imaginar-me con aniran aquest 4 anys. Quina llàstima de polítics...
Una persona decebuda | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 16:25
Me asusta todo este resultado electoral,me hubiera gustado que el ciu hubiera ganado con diferencia,para asi saber por que banda va el pueblo,asi ni es chicha ni es limonada,a ver que pasa...ah y tambien saber que titulación tienen La sra.Cros y el sr. Macarrilla, ya que a nosotros nos piden titulo hasta para limpiar un retrete,para governar a un pueblo que se necesita? hacer una buenas croquetas?,por ejemplo.si este es el ejemplo que vamos a dar a nuestros hijos para que estudien,ganas no van a tener,aumentara el fracaso escolar en cambrils,que no es poco.........
calamar frito | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 18:29
Que bien ahora la señoraDalmau si que será más flexibles con los comerciantes, nos dejará embellecer nuestros comercios en el exterior sin tantos tapujos,pedimos flexibilidad,flexibilida,flexibilida y flexibilidad
gracias | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 18:51
tambien les pediría a los comercios que hicieran facturas y dejaran de vender tanto en negro.
RedonditoDeRicota | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 15:13
Una del port, no t'enteres. ICV no estarà a l'ajuntament perquè no ha tret cap regidor ni per fer oposició.. Es nota que l'única cosa que vols és parlar per parlar. Ets una de les actuals noves socialistes???Si que em sap greu que et prenguis tan malament que un nou partit n'hagi tret la meitat de regidors que els del de sempre. Per alguna cosa serà, no? Potser per no tenir entre les seves files a gent com tu, sortosament.
ai, la del port¡¡ | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 19:11
Felicitat Mercé, crec que és un bon pacte, ja que la Carme també és una persona molt capaç.
Cristian | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 19:32
PSC i NMC, escisicó de PSC i amb molts socialistes al darrere passaran a l'oposició. Els dos partits són el mateix, el que va passar o saben tots. Algu volia molt de poder i l'altra no volia deixar de mara. Al final tots són socialistes i evidentment no poden governar amb programes molt diferents als seus.
Pepito | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 21:26
No saps del que parles, entre els 10 primers de la llista del NMC només hi ha 2 persones que provenen del PSC. No tenim res a veure amb el psc
Abans d´escriure.... | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 21:23
Hola Pepito
no tots els vots de l'Oliver són socialistes. Jo l'he votat ( i en se de més) per ganes de donar una petita lliço als cacics. Tots volen manar (qui no es presenta per això?, però calia demostrar als cacics que cal una altra manera de fer. I els resultats i el govern m'estan bé per que ha deixat fora els cacics i dona oportunitats a alstres formacions. Si d'aquí a 4 anys no ho fan bé, doncs uns altres.
Els únics cacics, els del rom | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 22:45
mmmm... la democracia no siempre nos da los resultados que queremos. Es lo que tiene. Espero que (por el bien de todos y aunque no comparto sus ideas) lo hagan bien.
Todos estos comentarios de criticas por prejuicios deberíamos hacerlos cuando hagan algo mal en todo caso. De momento yo les desearía suerte. no creen?
sin fanatismo | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 0:06
Oliver, Santi i Cinta, feu l'oposicio que els ciutadans us demanen i segurament aviat en tornareu a recollir els fruits.
Forever | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 18:52
Pacte ideal per als interessos de Cambrils: CiU manat a la Generalitat i PP manarà a Madrid. Amb aquest pacte Cambrils tindrà les portes obertes a l'hora de desencallar certs projectes d'interès per al municipi. Un pacte rodó!
Montserrat | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 19:12
Montserrat, estic d'acord amb tu!
vsica el barça i visca Catalunya!!!!!
Lluiset | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 21:39
M'espanta veure en quina facilitat la gent s'oblida de que això es un pacte d'un partit que es diu nacionalista català, amb un partit espanyolista que no vol sentir ni parlar dels catalans.
En quina facilitat es passa d'un "Cambrils decideix" per demanar l'independencia de Catalunya, a un "ara no es hora d'independencia" i pactem amb els espanyols, i senyors aquí no passa res. Ja només em caldrà veure que la regidoria d'ensenyament i de cultura se l'emporti el PP, o la PLIC, que veient les persones que han entrat a formar part del govern de Cambrils, és molt probable, i tots els actes culturals passaran a ser de "la cultura del estado español" ya que todos somos españoles i estamos en España. Ja fa dies que tremolo i no dormo gens be.
independencia, ja!!!! | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 10:55
La democràcia real ja! comença perquè es respecti el resultat electoral. Encara que hagi estat per poc ha guanyat qui ha guanyat i altres han quedat fora, quan ningú s'ho esperava. Però aquestes són les regles del joc. Tothom es mereix una oportunitat i l'equip de govern que sorti haurà de demostrar què és capaç de fer per Cambrils i d'aquí 4 anys es tornaran a examinar. Però molts dels que es queixen després ni tan sols s'costen a les urnes.
democracia real | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 11:13
considero que seria necesario que cada uno de los miembros del futuro gobierno hicieran declaracion de su estado de cuentas y patrimonio, y un curriculum academico y profesional. Que todo el pueblo conozca quien nos manda
pepe | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 11:43
No és el pacte que més m'agradi, però els hi hem de donar un vot de confiança. Sobretot, que les possibilitats d'entrar a treballar a l'Ajuntament siguin primer per la gent del poble i tots amb les mateixes condicions.
Inés | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 12:19
Per una Cambrils millor i una Catalunya millor s'ha de votar al partirt polular !!!!! Visca Catalunya LLiure
Els arcs 2 | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 13:00
tots es mereixen una oportunitat, això es evident. El que no ens agrada son aquests pactes de conviencia, que no fan ni unio ni res. estem tips de tots aquests trapis que utilitzen el vot per fer el que a ells els hi convé....despres de tot el que ens ha fet el pp als catalans??...no ho trobo bé, como tampoc vaig trobar bé el pacte psc-erc....pero en fi! un cop més INDIGNATS.
una de cambrils | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 13:05
TRIPARTIT DE DETRAS O TRIPARTIT D'ESQUERRES, A QUINA MÁ ES LA BOLETA?
Sra. Dalmau han passat cinc dies i ja no es recorda que el poble ha dit NO a un tripartit. Era necessari l'APLIC, molt malament ho tindria que fer perquè el MNC i PSC es posessin d'acord
els politics tenen memòria? | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 15:56
Opino que hi ha molts comentaris de gent d´esquerres que l´endemà d´unes eleccions lliures i democràtiques, està negant el pa i la sal als legítims guanyadors. Després de a´anys de goberns d´esquerres, en l´estat, a Catalunya i a Cambrils, el resultat ha estat desolador per al ciudata i el normal, en unrègim democràtic és l´alternança en el poder.
L´esquerra sempre s´arroga en exclusiva una suposada superiritat moral sobre la resta de formacions polítiques.però la història ha desmuntat aquesta mentida. Tampoc cap ideologia està legitimada per repartir carnets de catalanisme i és una fal làcia contraposar tot el català al castellà i viceversa.
Jutgem al nou ajuntament per la seva gestió i no per la seva ideologia.
genaro | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 18:22
Aquesta és una bona oportunitat que Cambrils ha d'aprofitar amb aquest nou govern. Tindran línia directa amb Barcelona i Madrid i això és molt bo per als interessos de Cambrils. Amb el mateix color les portes sempre estan més obertes i es facilita els contactes. Cal ser pragmàtic i aprofitar aquesta conjuntura política sorgida del 22-M.
l'observador | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 19:02
Yo de mayor me gustaría ser alcalde para trincarme sobre 50.000 euracos al año, mas o menos.

Lo mejor de todo, es que este mandato el Benaiges no trincara el sueldazo. Tendrá que apañarse con sueldo de segunda categoría o lo que es lo mismo, con sueldo de oposición, que es bastante mucho menos jiiiiiiiiiiijaaaai, Adeuuu sociatassssss.
un indignado | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 19:26
Mientras haya Consell Comarcal y Diputacio, tú seguirás siendo "indignado" y otros seguirán trincando por asistir a reuniones insipidas, pero muy bien remuneradas.
Pon en Google "Sueldo vitalicio de Teresa Fernandez de la Vega", eso puede que no lo cobres jamás en tu curro.
Ellos son muy listos | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 7:50
Ni el uno ni el otro os acercareis a lo que significa administrar un presupuesto de este nivel. Ya no digo el carreron politico de la señora DE LA VEGA, alli solo llegan gente de mucho nivel y ahora quereis sus sueldos desde vuestra casita. Tu sabes cuando ganaria esta sra trabajando para el bufet de abogados que ella quisiera. En este pais la envidia nos hace polvo, Yo admiro a todos los que saven ganar dinero, porque es muy dificil y ademas son los que tiran este pais adelante.
A trabajar ya. | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 14:00
Els que mai i això dit per el seu president pactarien amb el PP per tot el que havien dit de Catalunya van i ho fan...hi ha molta gent que votem ciu i mai més els tornarem a votar...perquè ens considerem traïts, . La futura alcaldesa s´ha equivocat i de ple amb aquest pacte i el temps ho demostrarà ,. Una votant de ciu.
lola | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 21:20
Tal com diu "independencia ja" no s'enten que CIU pacti amb el PP, ja no se'n recorden de quan van recollir signatures a la Plaça Aragó en contra de l'Estatut?, i quan el nostre President, el Sr. Mas va anar al notari dient que no pactarien amb el PP? ja no se'n recorden de totes les barbaritats que han dit contra els catalans durant aquests anys? que la llengua castellana a Catalunya estava perseguida? que els mestres al pati dels coles prohibien parlar en català als nens? i tantes altres coses que ara seria molt llarg de detallar. Tant desitjava ser l'Alcalde la senyora Mercè que per aconseguir-ho pacta amb el PP i els hi dòna la cadira de primera tinent d'alcalde? Quines regidories els hi donarà? Cultura? Ensenyament? Parlarem en castellà a partir d'ara a Cambrils? No se on el veieu el gran bon pacte pel poble, la veritat es que ha pactat amb un partit que sempre ha anat en contra dels interessos dels catalans i per tant dels cambrilencs.
votant d'esquerra sempre | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 10:27
Ho podries dir més alt, però no més clar!!
El PP ofega Catalunya | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 13:33
Cambrils, la ciudad sin ley, gente vendiendo por las calles, Ciber-Supermercados que cierran a las tantas, montan sus fiestas en la calle, en fin hacen lo que les sale de los huev... y la historia sigue.......
Andres JP | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 11:20
No al sueldo de la oposición.
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 12:09
El pueblo quiere saber los sueldos, y basta de sueldos a la oposición.
El opositor debe aportar su idea de trabajo, la debe exponer al pueblo y el pueblo decidirá en las próximas elecciones.
Por lo tanto voto un NO al sueldo de la opsición.
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 12:16
estoy ok
ok | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 21:47
Lola, no se ha traicionado a nadie, a quién pondrías,en lugar del PP, a quién al que ha escalado a la sombra de la prepotencia, al verde de cartón, a quién hija mía, no ves que todos apuntan al sueldazo.
Unión entre todos y basta de suldazos, que el salario lo ponga el pueblo, referendum por un sueldo honesto y justo para los alcaldes, termiar con sueldos y comisiones.
Por ley tal como han quedado las arcas deberían de entregar el sueldo de los dos últimos años.
Y las pensiones , estos personajes que tipo de pensiones cobrarán, el pueblo lo quiere saber, el pueblo tiene el derecho a saberlo. Alguno lo puede decir, muchas gracias.
Uno del pueblo | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 12:22
A Andres,
Pues ya lo sabes ...... un Ciber o vende por la calle majete...
Itziar | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 15:32
Tots els sous de tots el polítics son públics de sempre, ho podeu veure i saber quan vulgueu. No li busqueu tres peus al gat. Tanmateix "uno del pueblo" com es que no t'has possat tu el primer d'una llista per poder cobrar aquest sueldazo que dius. Ets un cagadet potser, que només sap criticar al darrera.
la niña de la puebla | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 17:33
Que no son 8 ,que no son 6, que son 3 , y ahora a cumplir las promesas SR. OLIVER A CASIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITA, LO DIJO USTED NO YO.
SIMPATI DEL NMC | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 20:09
je,jeeeeeeeeeeee
anti-nmc | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 21:47
Enrera com els crancs. Tornem a la epoca Joan Serra
Pere | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 21:43
Que mal perder tienen algunos... Otros ni siquiera saben escribir... (tanto dinero invertido en cursillos de catalán...) Ni los buenos son tan buenos ni los malos son tan malos. Desde luego el discurso de izquierdas cansa un poquito. Lo que queremos es que sepan gobernar gestionando bien "NUESTRO DINERO".
un poco de cordura por favor | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 22:43
A Itziar
Como te coloquen un Ciber debajo de tu casa vas a saber lo que es no descansar y callar para no tener problemas. Ah !!!! a vender por la calle puede ir tu ..........
Andres JP | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 23:14
Q ue bienen gana el que he botado,que mal se junta con el que no quiero botar que deccepcion
cambrilenca | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 16:18
No son santos de mi devoción pero por lo menos que limpien el ayuntamiento de enchufados y cargos de confianza que hay crisis y se tienen que reducir los gastos , lo que no se es cuanto cobraba el Beniges alguien lo sabe
un parado | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 21:42
pues unas 4 veces lo que un mileurista¡¡¡ que te parece¡¡¡ sera por eso que les cuesta tanto dejar el sillon¡¡¡
khd | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 17:54
señor OLIVER espero y deseo que jamas puedas ser alcalde de este pueblo porque la gente que te conocemos bien sabemos como piensas y lo buen actor que eres solo espero y deseo que la gente que te a votado sepa realmente cual son tus intenciones y que a ti toda esa gente realmente no te importa nada solo te importa el poder
EX NMC | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 22:35
GRACIAS.EX NMC .Como tu nonos hace falta para nada.
El PSC te esta esperando.
ALEXI | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 17:59
Y A QUIEN HACES FALTA TU ALEX YO NO SOY NI PSC NI NMC
KO KO KO KO KO | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 20:08
Uno del pueblo, ya te repites más que los ajos. Como no has ido de primero en una lista a trabajar por Cambrils, en vez de repetir cansinamente siempre lo mismo.
la niña de la puebla | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 12:47
ai mare...

tri-partit
és a dir
cap de sencer
partit en tres
l'ajuntament
no arribarem gaire lluny

tothom manant
tothom gastant...pq bé s'ha de notar que hi som nosaltres
tothom a lluir

tothom menys els treballadors
és a dir
el poble.
del poble | Contestar aquest comentari! | 3/6/2011 - 17:14
Fem un petit recompte:
CIU-->2374 Vots
PP--->1862 Vots
PLIC-> 1062 Vots
Total de vots->5298 Vots
De un total de 21.087 Cambrilencs amb dret a vot, un 25% els ha votat. L'altre 75% no esta a favor de aquest govern. Aixó es DEMOCRACIA.

Fonts de la propia revista Cambrils.
Realitat | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 12:34
amen
unomas | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 9:25
Doncs jo em miro amb MOLTÍSSIMA IL.LUSSIÓ I ESPERANÇA aquest nou tripartit. Ara, també vaig mirar bé l'anterior (sòlament la 1ª vegada) i no van fer més que fotre al petit empresari local i per ende als seus ara ex-treballadors.

Els ex- Caciques encara continuaran cobrant.

PD.: És veritat que han desaparegut 7 mm d'euros?
sense feina | Contestar aquest comentari! | 14/6/2011 - 23:44
Viva cambrils y todos los politicos cules !!!!
txema | Contestar aquest comentari! | 27/6/2011 - 22:30
No és tan fàcil governar, deixem que facis hi havia alguna alternativa?
txema | Contestar aquest comentari! | 27/6/2011 - 22:35
jajajaja hipocresia? a uon? jajajaja