El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:20.6ºC | Humitat: 40% | Pressió: 1014Hpa | Vent: NO 42 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2191 | dijous 23 de octubre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
SOCIETAT | dimarts 24 maig '11 | 11:24 | 2511 lectures |
TURISME

Turisme de Cambrils presenta el seu nou marxandatge dissenyat per Nuri Mariné

Text Berta Ruiz  Fotografia Berta Ruiz

Un moment de la presentació del nou marxandatge de Turisme de Cambrils

El passat divendres al migdia, Turisme de Cambrils presentava el seu nou marxandatge dissenyat per l'artista cambrilenca Nuri Mariné. L'acte, que va comptar amb la presència de l'alcalde –Robert Benaiges–, la regidora de Turisme –Ana López–, la directora del Patronat de Turisme –Amèlia Rico–, l'artista –Nuri Mariné– i el personal del Patronat, va servir per mostrar els nous dissenys de les samarretes, bosses, bolígrafs i ventalls que ja estan a la venda a l'oficina central del Patronat de Turisme.

Aposta de col·laboració amb els artistes locals

La regidora de Turisme –Ana López– va explicar que ara fa tres anys es va optar per fer un gir en la línia gràfica dels articles de marxandatge dels productes de Turisme de Cambrils, apostant per la creativitat dels artistes locals. Segons va dir, "fins aleshores s'havia utilitzat un disseny molt estàndard, amb el logotip i tipografies molt bàsiques. Per això vam encetar una col·laboració amb els artistes locals per tal que donessin la seva particular visió turística de Cambrils. El primer va ser David Callau i enguany se n'ha encarregat Nuri Mariné que té una dilatada trajectòria artística". L'objectiu, segons López, és a aprofitar que Cambrils té grans artistes amb ganes de col·laborar per donar un valor afegit als productes de marxandatge i convertir-los en referents de Cambrils, molt identificatius i propis.

Nuri Mariné dibuixa els elemens més representatius de Cambrils per a grans i petits

L'autora dels nous dissenys, Nuri Mariné, va explicar que volia una imatge que reunís tots els elements més representatius de Cambrils, fugint de la típica samarreta propagandística, i amb colors molt vius i dinàmics. Mariné ha dissenyat un dibuix per a les samarretes d'adults i un altre per als més petits. En la imatge dels adults inclou diferents referents cambrilencs com el far vermell, la via del tren, l'escultura de l'Estela Falç, la Torre del Port i una parella d'enamorats que van dalt d'una vespa groga. El lema és "Sent Cambrils", que segons va dir, apel·la a diferents significats com el sentiment, l'oïda i el verb ser. En el cas dels articles per a la canalla, hi apareixen diferents dibuixos com el trenet, el carril bici i el far cambrilenc, sota el lema "Cambrils fa xup xup", en clara al·lusió a la gastronomia cambrilenca i al moviment. En els seus dissenys, Mariné plasma el seu característic traç fresc, viu i divertit.

Detall de les samarretes, ventalls i les bosses amb els nous dissenys

 PUBLICITAT
viatges mar cambrils


EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 32 comentaris rebuts

La moto es de Fernando, no?
Ari Vatanen | Contestar aquest comentari! | 24/5/2011 - 11:57
Doncs que vols que et digui .... no m'agraden ...
Cambrilenc | Contestar aquest comentari! | 24/5/2011 - 13:56
Llàstima... a mi tampoc m'agraden... I mira que lo que fa la Nuri m'agrada sempre! però aquest cop no li trobo res, res d'especial...
llàstima | Contestar aquest comentari! | 24/5/2011 - 14:14
Me gustan mas las que hacen para la Nit del Foc, dicho esto con respeto a la sra. Mariné.
queyco | Contestar aquest comentari! | 24/5/2011 - 14:15
A mi m'encanten...els trobo frescos, vius, divertits i molt representatius!!!
Rosa | Contestar aquest comentari! | 24/5/2011 - 14:19
no la moto es de correos..... amarilla mala suerte
no me gusta | Contestar aquest comentari! | 24/5/2011 - 15:56
correos ya no lleva vespas, lleva de esas automaticas tope de cutres...
Motera | Contestar aquest comentari! | 25/5/2011 - 12:42
la moto es de Fernando
Alejandro | Contestar aquest comentari! | 26/5/2011 - 20:20
Lo sabia!! ^ ^
Sab. | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 10:53
Me gusta .
vicen | Contestar aquest comentari! | 24/5/2011 - 15:58
apaga i vamonos, que pasa en este pueblo siempre son los mismos, o q? joder que parece que somos un pueblo de cuatro gatos!
los mismos | Contestar aquest comentari! | 24/5/2011 - 16:35
Jo els trobo molt bonics!
Xop | Contestar aquest comentari! | 24/5/2011 - 17:12
i la cara del senyor alcalde amb les ulleres fashions?? no us sembla un mapa??
O_O | Contestar aquest comentari! | 24/5/2011 - 17:18
que facil que es criticar en aquest poble ... doncs si tan intel.ligents i tant artistes sou perque no ho feu vosalrtes. Felicitats Nuri ets una gran persona i tota una gran artista no canviis.
sobrenom, com tothom | Contestar aquest comentari! | 24/5/2011 - 17:18
La resta d'artistes (i n'hi ha de molt vàlids) no poden optar a fer res, perquè les decisions es prenen a dit i només s'encarreguen als amiguets dels que manen.
i que consti que no sóc artista | Contestar aquest comentari! | 25/5/2011 - 11:11
Clar d'ara en endavant us agradarà tot el que es faci perquè serà la Merçé and company qui ho decidirà tot. Mare meva. A mi si que m'agraden Nuri, tranquil.la que son gent interessada la que opina.
Claritat | Contestar aquest comentari! | 24/5/2011 - 18:18
La cara del Robert és tremenda amb les ulleretes fashions!! Entre les sirenes i les samarretes s'haurà de dir el Cabstractambrils apartir d'ara...
Cambrilenco | Contestar aquest comentari! | 24/5/2011 - 20:33
O_O i cambrilenco, us heu fixat que l'alcalde a la foto fa el que popularment es diu FER MORRITOS?? ajjajajajajj
:) | Contestar aquest comentari! | 25/5/2011 - 10:18
La Nuri Mariné és una bona artista i reconeguda, ella no té la culpa si les coses al Ajuntament no es fan bé. Crec que aquestes coses per ètica, s'haurien de fer amb concurs per donar oportunitat a TOTS els artistes i creatius que vulguin presentar-se. D'altra banda em sorprén que aquestes estampacions es facin amb 4 o 5 tintes, ja que cada una és un fotolit diferent i encareix moltíssim el preu final si es que es tracta de serigrafia o fins i tot de plastisol. Igualment crec que tot i que les ilustracions son boniques i fresques, les tendencies actual amb samarretes tendeixen a altres tipus de composicions més valentes, utilitzant la part baixa de la peça o fins i tot l'esquena. Igualment crec que per fer una peça de roba agradable no cal tanta tinta, amb un parell es poden fer preciositats i el preu és un altre.

Felicitats a la artista i un calbot als responsables de la gestió.
Bagauda. | Contestar aquest comentari! | 25/5/2011 - 12:22
Cada impressió per color es 15 centims, amb 2 color quedaria molt pobra. Es millor pagar una mica més i tenir més colors.
Signatura | Contestar aquest comentari! | 25/5/2011 - 19:02
15 cèntims? Doncs us fan un bon preu perque normalment varia entre 18-20 cèntims. També has de sumar el preu per fotolit, un per cada tinta, que varia entre els 30-35 depenent de la empresa. Lógicament el nº de tintes varia en funció del disseny i és per això el meu comentari que apuntava a una politica més estalviadora fins i tot en gastos relativament petits com aquest. Respecte als dissenys a 1 o dos tintes... fes un repàs a grans marques de moda i fixa't amb el nº de tintes dels dissenys. No obstant, repeteixo, el dissenys en questió exigien moltes tintes i el resultat és fresc i mediterrani. Però car. I insistexo, aquestes coses es fan amb un concurs, per ètica, per dinamisme i per afan cultural. Hi ha creatius joves e ignots que demanen pas i oportunitats.
Bagauda. | Contestar aquest comentari! | 26/5/2011 - 11:53
¿Que pinta la moto?. Será que está cerca Motorland.
Concha | Contestar aquest comentari! | 25/5/2011 - 13:47
veranito + vespa= muy mediterraneo.
No ves una de las camisetas "on the table", que sale una vespa amarilla. Me parece un detalle logrado.
Motera | Contestar aquest comentari! | 25/5/2011 - 16:10
una bici sí.
però una moto vespa?????
a la nuri felicitats, és artista i li fan fer tot. millor per ella.
a ella o a en david .
felicitats, sou artistes
però i ELS ALTRES ARTISTES DEL MUNICIPI?
quan veuen aquestes coses, què han de pensar ?
CAMBRILS PER A UNS POCS | Contestar aquest comentari! | 25/5/2011 - 15:08
doncs sincerament no m'agraden gens. Sembla un disseny de "parbulitos", sempre del mateix estil tot. Es podria fer un concurs per a qui vulgés participar en fer dissenys.
pilsener | Contestar aquest comentari! | 25/5/2011 - 20:51
A Menorca ja fa anys que fan unes samarretes amb estil propi que quan les veus les reconeixes ràpid. No se si encara ho fan, però feien una desfilada amb els dissenys dels artistes locals i els millors els plasmàven a les samarretes de promoció.
Felicitats a la Nuri Mariné, jo intentaré tenir-ne algunes. El lema del xup xup m'ha agradat i molt.
L'alcalde amb les ulleres: com més "vec" més cego.
xup xup | Contestar aquest comentari! | 26/5/2011 - 20:51
Nuri! enhorabona!!!
marieta | Contestar aquest comentari! | 27/5/2011 - 16:18
Nuri Marine, David Callau, Bali Cejas i fa anys Blaus.
Però fa encara més anys, es feia un concurs per al cartell de la fira. Recordo que mon germà amb 10-12anys es presentava sempre. El premi era... SER ESCOLLIT! i ... algo més?
no ho recordo, mon germà no va guanyar mai, però molava
Així esra | Contestar aquest comentari! | 28/5/2011 - 7:15
I els altres artistes?
Concurs ja!
Posseu-vos d'acord. Tant d'enrenou per publicitar Cambrils i a les casetes de Turisme solament es mostra PORT AMARGURA. Quins d'allonses.....
pintor que pintas con amor | Contestar aquest comentari! | 29/5/2011 - 2:05
si, jo hagués preferit una bici, les motos fan soroll, i a Cambrils s'hi mou bé en bici. Apart d'aixo, com no sé com ha estat adjudicada la comanda, no puc criticar. Es veuen bé, res extraodinari, em recorden l'anunci d'Estrella, no sé perquè
ta bé | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 13:26
A veure, coincideixo amb els meus conciutadans en que la moto no hi pinta res. Es un tribut cutre a la película "Roman Holiday" (vacanze romane) del director W. Wyler.
Entenc lo de la torre del port, l'orgullosa falça clavada a prop de la Torre del Bou, el far vermell i la mar...però per favor, la vespa no, que no som Roma! Més val que hi fiqueu el Lampadari del Museu d'Història de Cambrils, que això sí que es un símbol de orgull històric: no n'hi ha gaire de estàtues de bronze antigues que es conservin, sabeu perquè? perquè el bronze es reutilitza! Tenim una relíquia que desitja mitja Espanya! I no la traiem com a símbol de la ciutat!
Ciudadano Perry | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 15:07
por que tributo cutre? No ha sido siempre la vespa un medio de transporte muy mediterraneo? Teniamos un alcalde , allá por el pleistoceno medio, que era medico y visitaba a sus pacientes por todos lados con su vespa.
Vespera | Contestar aquest comentari! | 2/6/2011 - 18:09