El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:20.6ºC | Humitat: 40% | Pressió: 1014Hpa | Vent: NO 42 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2192 | diumenge 26 de octubre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | divendres 20 maig '11 | 12:49 | 1094 lectures |
ELECCIONS MUNICIPALS

Els veïns del Molí de la Torre interpel·len els partits sobre temes de seguretat, circulació i economia municipal

Text Lluís Rovira i Barenys  Fotografia Cedida

Quadre elaborat per l'Associació de Veïns del Molí de la Torre. A la resposta d'ERC sobre la gratuïtat en zones blaves cal afegir-hi el matís de bonificat

L'Associació de Veïns i Propietaris del Molí de la Torre s'ha adreçat a les diferents formacions que es presenten a les eleccions municipals per conèixer el seu punt de vista sobre cinc temes concrets. Aquesta setmana han acabat de recollir els resultats i n'ha volgut fer difusió per tal que la ciutadania ho conegui. De les nou formacions que es presenten han recollit dades de set ja que a VxC no li van fer arribar el qüestionari i ICV no els hi ha fet arribar les respostes.

Pujada d'impostos, sí o no?

Els veïns del Molí de la Torre volien respostes molt concretes sobre l'augment dels principals impostos, la instal·lació de càmeres de vigilància als carrers, la gratuïtat de les zones blaves pels vehicles empadronats al municipi, la implantació de la policia de barri i les mesures per a rebaixar el dèficit municipal.
Pel que fa als impostos la majoria de partits fixen l'IPC com a mesura. SI contempla la possibilitat que sigui menor que l'IPC i la PLIC parla de congelació. Qui marxa més de la tendència general és el PSC que apunta que els impostos municipals han de tenir un augment per damunt de l'IPC.

En la pregunta sobre la instal·lació de càmeres de vigilància, recordant que recentment s'ha fet a la ciutat de Tarragona, hi ha dos partits que es mostren favorables, la PLIC i NMC mentre que ERC, PP i PSC diuen que no i CiU que s'estudiarà. SI, per la seva part, no contesta la qüestió.

Pel que fa a la gratuïtat per aparcar a les zones blaves per part dels vehicles empadronats al municipi, cap formació ho defensa però totes diuen que s'ha de bonificar. NMC respon que ho estudiarà.

CiU, NMC, la PLIC, PP i SI consideren que s'han de reduir despeses innecessàries per a rebaixar el dèficit municipal

Els veïns del Molí de la Torre van preguntar als partits si defensaven la implantació de la policia de barri a tots els barris i urbanitzacions durant tot el dia i tots els dies de l'any. La majoria de partits han respost que sí menys SI que ha dit que no.

La darrera pregunta del qüestionari era per saber com pensa el nou consistori estalviar per a rebaixar el dèficit municipal i es donaven dues respostes. Una era "reduint despeses innecessàries" i l'altre "a costa del ciutadà". CiU, NMC, la PLIC, PP i SI responen l'opció de reduir despeses innecessàries mentre que ERC no respon i el PSC es marxa del guió i no respon cap de les dues opcions.

 PUBLICITAT
viatges mar cambrils


EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 24 comentaris rebuts

Calia que fos en castellà? Associación de Molinos de la Torre?
Yeeuuss!! | Contestar aquest comentari! | 20/5/2011 - 13:19
Als veïns del Molí se'ls ha repartit la informació en català i en castellà, fins i tot poden consultar les respostes originals al bar (actual seu social, ja que el promés centre cívic s'ha quedat en res).

El Sr. Millet ha fet sempre les presentacions al palau de la música en un bon català, però amb això no n'hi ha prou.
No creus? | Contestar aquest comentari! | 20/5/2011 - 18:40
encara nem en ximpleries?. L'idioma no hi te res a veure aqui.
ganes de merde | Contestar aquest comentari! | 20/5/2011 - 19:35
No calia?
Bilingüe | Contestar aquest comentari! | 21/5/2011 - 15:26
Totalment d'acord
Mata Rates | Contestar aquest comentari! | 24/5/2011 - 12:49
Y esto sirve para algo?
¿? | Contestar aquest comentari! | 20/5/2011 - 14:47
per a res de res.
rien de rien | Contestar aquest comentari! | 21/5/2011 - 8:57
com s'ho curre aquesta gent, oi que si?
observatore | Contestar aquest comentari! | 20/5/2011 - 16:34
al final faran lo que quieran con nosotros, ahora ante la subida salarial de sus salarios era otra buena pregunta, si quieren ser servidores publicos, que lo hagan desinteresadamente y volarian todos de las listas los listos
listillo | Contestar aquest comentari! | 20/5/2011 - 16:37
un buen resumen que ayuda, pero podrían haber más preguntas. Lástima que luego harán lo que quieran.
donde dige ... digo . . | Contestar aquest comentari! | 20/5/2011 - 16:37
No es masa extens, però a cinc preguntes per associació quedaria prou bé. Anim per a la següent ocasió.
de mica en mica | Contestar aquest comentari! | 20/5/2011 - 16:45
Y el resto de los partidos? Creo que faltan dos, o és que no pueden ser vuestros representantes? No seais tan elitistas y medir a todos por el mismo rasero.
Molino estropeado | Contestar aquest comentari! | 20/5/2011 - 17:44
segons diu dalt "ICV no els hi ha fet arribar les respostes".
algun mes | Contestar aquest comentari! | 20/5/2011 - 18:42
¿Perqué no li van fe arribar el questionari a VxC? Doooooleeeeents..........
Curiositat | Contestar aquest comentari! | 20/5/2011 - 18:43
cada uno es libre de botar y elegir, libremente, a quien quiera.
molino al viento | Contestar aquest comentari! | 20/5/2011 - 18:44
la libre elección es un derecho, no elitismo. Creo que solo se puede botar a unos, no?
elitismo, que elitismo? | Contestar aquest comentari! | 20/5/2011 - 19:10
Aquests de l'associació del Molí de la Torre els tene ben posats. Si totes les associacions de veïns de Cambrils fossin com ells "otro gallo cantaría".
Lucrecia | Contestar aquest comentari! | 20/5/2011 - 19:42
Per la seguretat policia de barri gairebé tots diuen que si, a veure que diu la policia
de barri si | Contestar aquest comentari! | 20/5/2011 - 20:50
Em sembla que els que millor queden, o mes m'agraden, son els del NMC.
Voto per Klein | Contestar aquest comentari! | 21/5/2011 - 0:23
Això és una associació de veïns, i no la gran majoria de les que hi ha a Cambrils. Assocoació que vetlla pels interessos dels associats i barri en general. Per això ha estat sempre mal vista pel poder municipal perquè no l'han pogut controlar mai, i aiuxò que ho han intentat, ja que la junta ha manifestat sempre el seu apolitisme més ferm.
Claudi | Contestar aquest comentari! | 21/5/2011 - 10:18
Interesante artículo sobre la desafección:
http://www.elmundo.es/elmundo/2011/05/20/cultura/1305905339.html
15 de Mayo | Contestar aquest comentari! | 21/5/2011 - 12:53
Hay que votar, y exigir bajada de impuestas YA. Gobernar subiendo los impuestos lo hace cualquiera. La buena gestión unos pocos y entre ellos no esta el actual Alcalde.
BAJADA DE IMPUESTOS YA | Contestar aquest comentari! | 21/5/2011 - 13:17
Esta bien ver que al final son casi todos iguales (los hay malos y perores)
Pela | Contestar aquest comentari! | 21/5/2011 - 15:28
Aqui es demostra l'interès d'ICV per tota la població.
Mata Rates | Contestar aquest comentari! | 24/5/2011 - 12:51