El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:19.7ºC | Humitat: 73% | Pressió: 988Hpa | Vent: ESE 15 km/h | Precipitació: 4.5mm meteoclimatic.com 
    Edició 2219 | divendres 28 de novembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
INFORMACIÓ GENERAL | dimecres 23 febrer '11 | 11:48 | 2630 lectures |
ELECCIONS MUNICIPALS

Mercè Dalmau és presentada com a candidata de CiU a l'alcaldia de Cambrils

Text Berta Ruiz  Fotografia Berta Ruiz

Un moment de l'acte de presentació de Mercè Dalmau com a candidata de CiU, ahir a la tarda. D'esquerra a dreta: Quim Nin, Mercè Dalmau i Martí Barberà

Mercè Dalmau va ser presentada ahir com a candidata de CiU a l’alcaldia de Cambrils a les properes eleccions municipals del 22 de maig. L’acte de presentació va tenir lloc ahir a la tarda a la seu de CiU, i va comptar amb la presència del president de la Federació de CiU a les comarques de Tarragona –Quim Nin–, el president de la intercomarcal d’Unió Democràtica de Catalunya –Martí Barberà– i prop d’una cinquantena de militants i simpatitzants del partit.

Mercè Dalmau: "Vull ser la primera alcaldessa de Cambrils. És un objectiu elevat, però és l’objectiu pel qual hem de treballar"

Dalmau, que encapçala la candidatura de CiU a Cambrils per segona vegada consecutiva, es mostrava ahir molt il·lusionada i agraïda de la confiança que el partit ha tornat a dipositar en la seva persona "per liderar un projecte global de ciutat, un projecte sòlid en el qual hi estem treballant intensament des de fa 4 anys, tant des del grup municipal de CiU com des dels comitès locals, perquè entenem que hi ha una altra manera de fer política". En les seves paraules, la candidata de CiU va garantir treball i rigorositat per assolir "una gestió transparent i deferent", ja que segons va dir, "no s’estan fent bé les coses ni a nivell econòmic ni de gestió. Volem un Cambrils millor, un Cambrils punter i amb un lideratge clar en el territori. Volem portar un projecte clar i ser força de govern, una força decisiva a Cambrils". La cambrilenca també va manifestar que: "vull ser la primera alcaldessa de Cambrils. És un objectiu elevat, però és l’objectiu pel qual hem de treballar i que podem assolir. Això ens ha d’il·lusionar i encoratjar, perquè aquest projecte pot esdevenir una realitat”. Per altra banda, Dalmau es va comprometre a fer una feina intensa i potent, per aconseguir que "Cambrils torni a tenir a CiU com a referent, un govern liderat per CiU".

Mercè Dalmau: "Aquesta serà una campanya on es podran anunciar pocs macroprojectes, donada la situació econòmica. S’ha de ser curós i hem de ser conscients que primer hem d’arreglar la situació econòmica i després ja veurem quins projectes es poden fer"

Tot i que actualment s’està treballant en el programa electoral, Dalmau va avançar alguns dels principals punts en els quals se centrarà com: una gestió "més eficient, eficaç i més transparent dels recursos públics; una administració oberta a la ciutadania i als emprenedors i un Cambrils líder “de veritat” en turisme i gastronomia". D’altra banda, la candidata també va anunciar que aquesta serà “una campanya on es podran anunciar pocs macroprojectes, donada la situació econòmica. S’ha de ser curós i hem de ser conscients que primer hem d’arreglar la situació econòmica i després ja veurem quins projectes es poden fer. Hem de fer un programa realista”.

Quim Nin: "Mercè Dalmau pot donar un canvi en l'estil de governar aquesta població"

Per la seva part, Quim Nin va destacar el treball que CiU de Cambrils ha fet en aquests 4 anys i va dir que "la ciutadania sabrà agrair l’esforç, la dedicació, el coratge, la valentia i el fet de posar els punts sobre les "i". Farem pinya al voltant de la Mercè, la qual és la cap de colla d’una llista que ara estem confeccionant amb la voluntat de ser la força majoritària a Cambrils. Ens fixem l’objectiu que Cambrils tingui una alcaldessa de CiU, i estem convençuts que ho podem ser perquè tenim dades objectives que ens ho avalen". Nin va destacar la solidesa, la solvència i la capacitat d’una candidata com Dalmau, la qual pot "donar un canvi en l’estil de governar aquesta població". El president de CiU a les comarques tarragonines també va reclamar un Ajuntament "més transparent, més dialogant i una mà amiga per tirar endavant".

En la seva intervenció, Martí Barberà també va voler destacar la figura de Mercè Dalmau, “una gran persona, molt treballadora i constant”, i va mostrar-li tot el suport d’Unió per tal que esdevingui la futura alcaldessa de Cambrils. “Tota la gent d’Unió de Cambrils, del Baix Camp i del Camp de Tarragona hi tenim dipositades unes esperances molt fortes perquè Cambrils és un municipi que necessita un canvi i tu ets una dona que pots representar tots els nostres valors”, va dir.

Ahir també es va anunciar que a meitats de març, CiU oferirà una conferència en la qual es farà la presentació de la candidatura i dels punts del programa, mentre que a principis del mes d’abril es donarà a conèixer la llista electoral.



EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 58 comentaris rebuts

Soc votant de Convergència i probablement els seguíré votant, la Mercé pot ser molt vàlida però francament crec que Convergència de Cambrils podia haber buscat un candidat/a amb mes pes per encapçalar la llista.
La meva opinió fa referència que potser es una mica toba i que no donarà la talla.
Carme. | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 12:50
Sense desmerèixer la sr. Dalmau, crec que la Lluisa Rom encaixaria perfectament com a candidata.
Digo yo... | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 15:42
Al Sr Quim no pot donar, ha de donar un canvi amb la manera de fer amb aquest poble critica constructiva.
Sra Merce jo confio amb voste però gent nova a la llista i jove un consell la gent estem cansats de veure sempre els mateixos.
Endavant Merce
un votant | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 13:12
CiU tampoc es cosa clara: canvi amb lletres majuscules es Oliver Klein Bosquet i el Nou Moviment Ciutada (NMC). Salut, Oliver.
Força el canut! | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 13:31
Carme entiendo que veas a la candidata con poco peso, pero si te has fijado en los últimos actos públicos, algo está cambiando y está dando la cara.
El tiempo dirá si tienes razón o no, pero algo se mueve en ciu.
al loro! | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 13:39
Si, si aquesta dreta recalcitrant que ja avisa que no farà res. xupar del bote i no fer res, com ha fet sempre la dreta quan ha governat. Ja s'està veient a la Generalitat: RETALADES I MES RETALLADES de serveis i fer ben poca cosa. Almenys el tripartit, amb l'impuls d'ERC sobretot, encara que sigui amb dificultats però ha fet coses per la gent...
anti dreta recalcitrant | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 13:40
Perdona, CiU ara mateix, a la Generalitat retalla per culpa del tripartit. Si tu llegeixes l'article, veuràs com la Mercè, deixa algunes pinzellades del que pot ser el programa... primer de tot el que s'ha de fer a Cambrils es sanjear la economia, que prou fumuda esta... per culpa de qui? del Tripartit que tant defenses.

Resposta1: Tripartit a Catalunya = Deutes i més deutes
Resposta 2: Tripartit a Cambrils = Desutes i encara més deutes
Cacauero | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 13:56
I tanto que feia cosas ERC amb els centis dels demes pero ara qui paga la factura? els no, s'ha de fer inversions amb resposabilitat perque sino emitin deuta al 8% com ha fet el tripartit? fem una poliza de credit com el ajuntament de cambrils amb una despesa diaria de 7000EUR? aixo es una runa i no una inversiò a veure si fen menys populisme.
queyco | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 13:57
Mercè Dalmau serà nostra alcadessa.........siiiii ja estem fart de Benaiges, Mas, Pelaez, i tots i ara OLIVER KLEIN que fin ara era un mes de la quadrilla, pero quina incoherencia si fa tres messos menjaba dels que ara critica, com pot presentar una campanya aixi? la Sra. Dalmau encara que alguns pensin que es toba es una dona amb caracter i les ideas claras que es el que li falta al gran poble de Cambrils, ens mereixen una oportunitat "PENSEM EN POSITIU", aquest poble sortira al davant pero amb gent com la Mercè, anims Mercè entre tots "PODEM" i d'aqui a tres messos al Ajuntament......Molta sort...........
queyco | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 13:47
Que fàcil és fer coses quan hi ha recursos i que fàcil és llançar-se a la crítica fàcil quan els que arriben han de posar seny a la disbauxa amb que s'ha gestionat l'economia.
No és un debat partidista sinó de gestió!
antidreta?? | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 14:02
I tothom parla del número 1 de Convergència, però qui serà el número 1 d'Unió? Espero que sigui alguna persona amb consonancia amb el partit, coherent i adient amb el partit.
Votant d'Unió | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 14:24
Fa pena que els senyors Nin i Barberà parlin d'una nova manera de fer política quan la que ells han impulsat a altres municipis ha estat la mateixa podrisera de sempre. De la senyora Dalmau en canvi crec que realment pot aportar cosses diferents, bones és clar. Lo del l'Oliver i el NMC és una simple lluita pel poder, una barreja de lluita generacional i de resentits que en algun moment els han donat una patada. Sincerament crec que el que ha de fer la gent abans de d'entrar a la primera línia política és buscar-se una feina. I no ho dic només per ells, sinò per tot el seu grupet que ja fa uns quants anys van entrar com a regidors al PSC com a mostra de renovació, és a dir purga dels que molestaven.
Eugeni | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 15:46
Jo confiare en CIU, pero preferiria que en comptes de fer una llista de regidors coneguts es fes amb gent mes jove i oberta, que no sigui mes del mateix. Nomes cal mirar els regidors que tenim que quan mes grans son menys entenen del que es vol i es parla.
Dalmau posa mes joventut a les llistes i tindras la majoria.
endevant CIU | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 16:34
Esta chica pasa ahora a ser la Suma Sacerdotisa en Cambrils de esa religión que se llama Convergencia i Unió.
Todo buen catalán que no quiera apartarse del Dogma y del pensamiento único ha de votar a ese partido, ser del barça y comer calçots....¡AMEN!
librepensador | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 16:45
Soc de CiU, sóc del Barça, i m'agraden els calçots i ben orgullos que n'estic!
Kiko | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 23:59
Pues entonces estás dentro de la ortodoxia convergente. Sigue así y no te olvides de ir los domingos a bailar sardanas.
librepensador | Contestar aquest comentari! | 24/2/2011 - 9:54
Segons la rumoregia cambrilenca, les males llengues diuen que ja van buscar candidats per anar de cap de llista, però que tots els hi van donar carabassa.
Convergència s'ha envoltat de persones que no "pegan" ni en cola al partit i això els hi farà mal.
Sr. queyco vostè es repateix mes que l'all, deixi de dir tonteries i posi els peus a terra que amb persones com la Dalmau manant, segons qui hi hagi a l'oposició, se la mangeran d'un mos.
Ah! i dubto molt que els de CiU posin gent nova, segur que veiem els mateixos dels últims anys i de joves res de re.
Joan Manel. | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 16:47
Tu mateix ho has dit, les males llengues... i si no son certes aquestes llengues i s'ha confiat amb la Mercè des de un primer moment?
Ziga Zaga | Contestar aquest comentari! | 24/2/2011 - 0:00
Sr
Eugeni, em sembla que barreija la velocitat amb el tocino.sap ben poc del klein professor i conferenciant de la U R V i d ´altres universitats - LLEIDA I GIRONA- Sòc una ex-alumna seva.P.Social
.
P.Social | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 17:55
1/9??? gràcies per la informacio.
p.social!! | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 19:35
Jo votare a CIU si hi ha gent jove cansat de veure els mateixos.
us votare pero? | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 19:53
Sr.Joan Manel, les males llengues deien que de Barcelona no es volia a la Merce, per fer tot lo que la seva jefa Carme Cros li deia semblava més del PP que de CIU. per lo que es veu ningun vol tirar d'un carro com el de CIU i només queda la Merce que semba que tingui que salvar el poble, esten tots arreglats, si es te que manar durant 4 anys, ella i el nous militants a la sombra que fins ara estabem amagats i hara tornen a treure pit, a on eren fa 4 anys enrrera, o es que ara si que poden treure alguna cosa.
UN VILERO | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 20:33
Tira mas la noticia de Oliver Klein que la de la Mercedes Dalmau. Señores de CiU no hay color con esta candidata no hareis ni para pipas.
Espero que el próximo gobierno sea un tripartido: PP+PLIC+NMC
Rajoy | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 22:23
No, home, no... llegeix bé... la sra. en questió es diu Mercè. Es com si per referir-te a François Miterrand li diguessis FRANCISCO Miterrand, o al Klein, OLIVERIO.

Respecte al PP és un partit RESIDUAL i aixi continuará, moreno.
Si es que... | Contestar aquest comentari! | 24/2/2011 - 11:53
La veritat es que moral a la Mercè Dalmau no li falta perquè ha tret els pitjors resultats de la història de CiU a Cambrils: 1325 vots i 3 regidors. Si recordem els 4000 vots que va treure CiU a les eleccions autonòmiques ens adonarem de com li pinten les coses. En fi, CiU es veu que va buscar altres candidats però tots van dir que no, es veu que a la Mercè Dalmau no li fa fàstics a ser segon plat. Ja dic: moral, molta moral!
més moral que l'alcoyano | Contestar aquest comentari! | 23/2/2011 - 23:27
Pel que veig ja han engegat els ventiladors, suposo que són membres del PSC als que la calculadora ja treu fum i no els hi surten els números. Alucino amb la de mentires que es poden deixar escrites en un fòrum com aquest... Suposo que el Joan Manel, Un Vilero i més moral que l'alcoyano, són la mateixa persona o van a les mateixes reunions...
Jo | Contestar aquest comentari! | 24/2/2011 - 9:49
Més moral que l'alcoyano, a veure si t'informes i no intoxiques.
Benaiges: imposat per la dictadura sense primàries.
Carme Cros: quins interessos tenim
Salvador Matas: no hi ha ningú més que faci la rosca al tripartít? mediocritat al poder
ERC: ja han dit que el fargas anirà d'1?
PLIC: hi aha algú?????

Ah, Rajoy què pintes tu a casa teva?
Apa | Contestar aquest comentari! | 24/2/2011 - 11:23
UN VILERO estic amb tu. Convergència s'ha rodejat de molta gent que crec que li farà mes malament que bé, sino temps al temps.
Crec que la Mercè pot ser bona com a regidora però no com alcaldesa. Crec que si no porta gent de cara i ulls aquesta legislatura li pot sortir "cara" i. Crec que no es prou forta ni té caràcter com per estar al devant.
una altre de la vila. | Contestar aquest comentari! | 24/2/2011 - 12:45
Una altre de la vila, crec que per parlar primer l'has de coneixer. Truca-la parla amb ella i encavat opina.
un que la coneix | Contestar aquest comentari! | 24/2/2011 - 14:51
C.I.U. si que te gent jove dins al partit,el que passa que son gent seria.
HOLA | Contestar aquest comentari! | 24/2/2011 - 15:26
Una altre de la vila... que vius amb ella que la coneixes tan bé???
Jo2 | Contestar aquest comentari! | 24/2/2011 - 15:30
Jo i demés convergents que opineu en aquest foro.
Teniu tanta però tanta por, que per molts ànims que doneu i per molt que ens volgueu fer creure que CiU son els millors i els salvadors de Cambrils, els cambrilencs ja sabem com de tendre es la Mercè i quina prepotència gasta la sra Rom.
Espero que mai torneu a manr a Cambrils i si mai Cambrils té la desgràcia de que així sigui, que sigui l'única vegada en aquest segle que ho feu.
Apa també.
P de p | Contestar aquest comentari! | 24/2/2011 - 15:59
P de p: apa xato que t'has quedat descansat... "acuestate" ...
Jo | Contestar aquest comentari! | 24/2/2011 - 17:03
Insisto yo les votare pero gente joven con ganas de currar.
la primera vez que creo que os votare | Contestar aquest comentari! | 24/2/2011 - 17:21
Precisament per que la coneixo, dic el que dic.
una altre de la vila. | Contestar aquest comentari! | 24/2/2011 - 19:07
a veure...SENYORS!
Si es així perquè ho és...si es aixà perquè també... la qüestió criticar!

Si una directiva nacional de CIU aposta per un projecte, és per alguna cosa, segon si algú pensa que es tova la Mercè que si enfronti, tercer encara no tenim llista i com bé molta gent conscient diu el partit té molta gent jove i seria contràriament algun comentari, si té gent jove es per alguna cosa no????

La cultura popular diu que els joves i els borratxos diuen les coses clares, no creieu?? Aquests joves tenen les coses clares, la positivitat de la candidatura i la possibilitat de que puguem sortir de la crisi, però sempre amb la unió, ja que la UNIÓ FA LA FORÇA!!

I per últim no creuen vostès que una perfecta consonància amb el govern de la Generalitat no provocarà una millor inversió a la població, que no pas un govern municipal que només critiqui la gestió de l´altra, ja tornem a ser LA UNIÓ FA LA FORÇA!
Convergent = números enters! | Contestar aquest comentari! | 24/2/2011 - 20:44
Mira xato convergent= a tonteries.
L'experiencia i la història em diu que quan a Cambrils i a la Generalitat a governat convergència, hem sortit escaldats.
La cultura popular no diu res dels joves i si dels crius.
I això de que teniu gent jove, ja ho veurem. Segur que si son els de sempre, desprès ens vendreu que tenen experiència.
I no facis tan de números que et pendran el número.
Mister X | Contestar aquest comentari! | 24/2/2011 - 21:11
En Matemàtiques una funció convergent és igual a NÚMEROS ENTERS! :)
Convergent = números enters! | Contestar aquest comentari! | 25/2/2011 - 16:12
Res de PP, CiU i PSC; anem a una cosa ciutadana, amb gent del carrer que volen portar la seva força del dia a dia a la gestio municipal. Sembla que el Nou Moviment Ciutada va per aqui.
NMC + | Contestar aquest comentari! | 25/2/2011 - 9:55
La Mercè és una persona molt vàlida, constant, treballadora i noble (no està corrompuda com els que porten anys i panys escalfant cadira al consistori). Estic segura que està preparada per ser la primera alcaldessa de Cambrils i donar-ho tot pel seu poble.

Per higiène democràtica, cal airejar la Casa Gran i començar a veure cares noves al govern.. Cal un canvi! Endavant Mercè!
Dalmau, la primera alcaldessa de Cambrils | Contestar aquest comentari! | 25/2/2011 - 18:09
Fluixa, molt fluixa aquesta noia, i així ho demostra en els plens municipals. Si aquesta és l'alcaldessa de Cambrils, "apaga i vámonos". Quina pena de poble, com envejo Vila-seca.
l'observador | Contestar aquest comentari! | 25/2/2011 - 19:40
No entenc perquè dius que és fluixa?? La Mercè Dalmau és una persona que està preparada. S'ho treballa, s'ho estudia i s'ho curra molt, no com d'altres regidors de l'oposició que no fan res!!

Tant de bo aconsegueixi l'alcaldia i li doni una miqueta d'aire fresc al consistori, perquè ja n'hi ha molts que porten anys i panys! Volem canvis, perquè són sans i necessaris en la democràcia.

I si enveges Vila-seca, ja t'hi pots anar cap allà! no?

Salut, observador!
observador@ | Contestar aquest comentari! | 25/2/2011 - 22:34
Hi ha molta gent que la critica, jo crec que ja li toca manar -però no amb el PP-, i si ens deixa l'Ajuntament amb només 50 milions de deute ja haurà fet un gran que. Als membres del NMC+ se us veu amb moltes ganes possant comentaris a tot arreu, però teniu un petit problema si penseu que podeu assolir l'alcaldia. El dia de les eleccions, més de la meitat dels votants no sabran ni qui sou, perquè no tothom és llegeix la RC, només a qui li interessa el que passa al poble, i els qui us conneguin haureu d'explicar molt bé en que us diferencieu, i jo de moment només he vist bones paraules.
SI+ | Contestar aquest comentari! | 25/2/2011 - 19:58
Es possible que Merce li falti experiencia. Tambe considero que a CIU li cal gent més jove amb idees noves. Crec que Merce sap les dos coses i ho solucionara ben aviat.
Positiva | Contestar aquest comentari! | 26/2/2011 - 17:47
Aqui sempre escriuen els mateix, mas de lo mismo
Repetitiu | Contestar aquest comentari! | 28/2/2011 - 10:01
No desprecieu la força d'una nova formacio lliure i sense lligams mes que la feina a favor de Cambrils amb un bon candidat al capdavant que es el Klein. Em sembla que si: la sorpresa sera l'NMC.
ALUCINE | Contestar aquest comentari! | 28/2/2011 - 11:00
Doncs jo crec que esta força b, i de n. 2??? L'edgar Benrenguer?? Osti a veure si fomentem els Joves als partiste politics que gobernaran CiU y PP que darán molt per al poble!!! Ànimo als Joves !!!!
UJ (Úrsula Jové) | Contestar aquest comentari! | 28/2/2011 - 17:57
UJ, ja saps qui va en els cionc primers llocs?
Quan et diguin els noms cauras de cul..
UJI | Contestar aquest comentari! | 1/3/2011 - 16:57
Quina llastima que parlem de Cambrils d´ aquesta manera i tot hom i pugui dir la seva, sou tots una colla de nouvinguts que ens heu destrozat tot sentiment de poble, a Cambrils la de governar un partit Catala i amb gent del Cambrils de sempre e integrats amb les nostres costums, Merçe ni te´ls escoltis i endavant hi ha gent de Cambrils molt valida i que treballera perque ens tornem orgullosos d´ on em nascut siguem vileros o mariners.
Josep | Contestar aquest comentari! | 1/3/2011 - 22:04
Por ti , pondrías una fortaleza para que no se asentará nadie de fuera dentro de ella ¡anda que!
volvamos a la edad media | Contestar aquest comentari! | 9/3/2011 - 15:41
Doncs no, no ho sé...per això estic demanant foment per als joves que sembla que no hi siguin o que siguin menys intel·ligents que els vells i a vegades sabrien resoldre més i millor moltes coses!!!
UJ (Úrsula Jové) | Contestar aquest comentari! | 2/3/2011 - 9:49
Josep.
Ja saps qui segueicx en la llista a la Merçe.?
Advenadizos que diria aquell

pregunta, pregunta...
UJI | Contestar aquest comentari! | 2/3/2011 - 18:27
Úrsula fliparàs, per que la mitjana d'edat dels cinc primers frega els cinquanta anys.
Tot joventut com podràs comprovar.
Javier M. | Contestar aquest comentari! | 2/3/2011 - 20:15
Josep. ¿Sabes en que siglo vives?. No se trata de sentimientos, de catalanes ni castellanos, queremos a Cambrlis, y queremos lo mejor tanto para el pueblo como para los que vivimos aquí, pero a la Sra Dalmau haun le faltan muchas tablas para ser alcaldesa. Posiblemente sea una buena persona, pero como política, deja mucho que desear.Primero que aprenda a dialogar y ha improvisar, ya que cuando le hablán de lo que no está en su texto. Se pierde.
Maria | Contestar aquest comentari! | 2/3/2011 - 23:49
Josep.
Ja saps qui segueicx en la llista a la Merçe.?
Advenadizos que diria aquell

pregunta, pregunta...
UJI | | 2/3/2011 - 18:27
DICCIONARI:
advenedizo, -za adj./s. m. y f. desp. Se aplica a la persona que es extranjera, desconocida o intrusa, o que se introduce en un ambiente social o profesional para el que no reúne las condiciones adecuadas: en las fiestas del pueblo no son bien vistos los advenedizos; está en el club gracias a su dinero, pero siempre será considerado un advenedizo.

RENOI QUE REBUSCAT UJI.
del poble | Contestar aquest comentari! | 3/3/2011 - 17:43
Els joves voldm mes joves en el nou gobern de CIU
Un jove daqui | Contestar aquest comentari! | 3/3/2011 - 22:59
aquest poble necessita un canvi, pero no tant de partits sino de formes i a Cambrils li toca i li convé teniir una dona com alcaldessa.
I que em perdoni la sra. Cros, és l'hora d'una dona jove i amb empenta, com la Merce Dalmau.
ALCALDESSA DALMAU | Contestar aquest comentari! | 4/3/2011 - 20:20
QUE FORT